November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

samen met papa het badje opblazen

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Waarom zou ik in het grote bad gaan zitten als ik ook een emmer heb :)

3. sappie

sappie Fanatiek lid

Lieke in de emmer, en een lol dat ze heeft

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Hallooooo allemaal, zien jullie me wel?

5. sappie

sappie Fanatiek lid

:) ziet er niet uit toch :)

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Met papa chillen in de hangmat

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Lekker in de zandbak

8. sappie

sappie Fanatiek lid

samen met oma boos kijken

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Lieke op haar mooist :) :) :) :) :) :)

10. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Erg leuke foto's van iedereen gezien, lekker zonnig.

Hier ook het beruchte badje gekocht whahah, alleen vandaag opgezet en toen was de zon weg :(
    Ook lekker geBBZQ weekend.
    En nu weer 3 daagjes werken.

Fajah, Beterschap.

Zo laat het hier even bij.
    Zal er zeker voor zorgen dat ik snel een buikfoto ga plaatsen en foto's van Jayden.

Fijne avond

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lieke toch in de emmer zitten! Hahaha gek kind! Sap, dr haar begint ineens wel lekker te groeien he! Mooi blond is ze hoor! Die laatste foto met zwemluier op dr kop is geweldig! Hahahaha

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ik lig dus ziek in bed met de laptop hahaha.
    Vannacht tig keer overgegeven en nee ben niet zwanger ;)
    Voel me zo beroerd.
    Jelte en Yorben zijn bij mn ouders,kan amper opstaan dus dat gaat niet met die kindjes dan he.
    Jelte dus maar een dagje niet naar school,is toch maar 3 uurtjes.
    Ik ben er geen voorstander van om hem niet naar school te laten gaan,maar er was geen andere oplossing,er was niemand die hem kon ophalen vanmiddag dus dan maar zo he.
    Ga zo nog lekker een dutje doen. Mn moeder maakt eten voor Christophe en de kids en geeft dat mee vanavond als ze de kindjes weer thuisbrengt,erg lief.Ben blij dat mn ouders zo dichtbij wonen heb echt veel aan ze.
    Ik heb dit dus 2 keer per jaar,heb een Gal-afwijking en in het voor en najaar ben ik daar erg ziek van helaas,maar ach ik heb dit al van toen ik klein was dus een mens went eraan .

Leuke fotos van Lieke hahaha met badmuts.Kleine bandiet in die emmer ;)

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Arme Fajah! Beterschap meid! Wat vervelend voor je! Rust maar lekker uit en snel weer op de been!

Gisteren een soll. geschreven, mag aanstaande donderdag al op gesprek komen! Ben benieuwd. Administratief/logistiek medewerkster bij Durabel(kleding) Spannend. Is 20 uur, zou dus perfect zijn!

Nu weer weekend :)

Liefs

14. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ha meiden,

Zo, voor het eerst weer achter de pc. Dat tikt een stuk lekkerder en sneller!

Effe snel een paar reacties, want dan ga ik ff liggen. Om 12.30 uur bezoek!

Fajah: beterschap meid. Lekker dat die jongens even naar je ouders kunnen. Zou bij mij niet kunnen. Beetje ver weg. Mijn schoonouders werken allebei, dus ook daar zou het gehannes zijn hoor!
    Sterkte en doe lekker rustig aan.

Robine: wow, wat goed dat je al zo snel op gesprek kunt! Ik duim voor je dat het wat wordt (als je 't zelf wil dan). Hoe gaat het slapen bij Jill?
    Leuke gezinsfoto op het strand! Wat een strak buikie heb jij zeg!

Sap: haha, die Lieke. Jesse gaat nog steeds in de tummytub, dus zit ook altijd zo opgevouwen. Wes neemt 'em dan mee onder de douche en hij kruipt zelf in dat ding. Ziet er idd niet uit, maar geniet er echt nog van. Tot aan zijn hoofd zit ie in het water.

Charissa: hoe gaat ie bij jou? Nu ben jij de volgende die mag gaan bevallen hoor! Voor mij nu effe niet meer!

Sem: jij binnenkort voor de echo he? Spannend. Deze keer willen jullie toch ook weten wat het wordt? Ga je 't vertellen?

Verder kan ik al niet meer lezen...

Hier alles prima. Marijn kwam vanochtend om 5.30 uur, dus je hoort mij niet klagen. We hebben echt van 12 tot 5.30 uur kunnen slapen dus! Wes denkt dat ik hele nachten op ben, maar dat is echt niet zo. Het was wel jammer dat Jesse om 6 uur ook wakker was, maar dat kwam door het gehuil van Marijn omdat ik een luier aan het verschonen was.
    BV gaat wonder boven wonder ook erg goed. Vanochtend 80cc gedronken terwijl hij op zich nog maar op 70cc hoeft te zitten. En anders geef ik bijvoeding. Hij heeft wel spruw nu, dus wel even behandelen.
    Maar tjeetje... wat ging die bevalling snel zeg! Om 6.30 uur wakker. Vanaf die tijd kan Jesse komen, dus dan ben ik meestal wel wakker. Toen niets aan de hand! Ik had wel buikpijn, maar ik zei al tegen Wes dat ik dat niet hardop durfde te zeggen. Ik had dat immers al een paar keer gehad. Hij vroeg of hij Jesse weg moest brengen, maar ik dacht dat ik dat nog wel kon doen. En toen kreeg ik krampen (vanaf 7.30 klein beetje, vanaf 7.45 uur wat heviger). Dus Wes ging douchen en zei dat hij Jesse wel weg zou brengen en dan terugkomen en overleggen wat hij ging doen. Ik ging Jesse aankleden en Wes ging iets na 8 uur Jesse wegbrengen. Nou joh, toen begon ik dat hoofd al te voelen en kreeg al persdrang. Ontzettend heftig, omdat ik toen alleen thuis was. Was was tegen 8.25 uur thuis, dus ik zei: je kan gelijk gaan bellen!
    VK zou gelijk komen (hoorde mij op de achtergrond). En dat leek toch lang te duren. Ze had eerst nog stagiair opgehaald, want ze zei ik wist dat de kraamzorg niet op tijd zou zijn en ik had er liever wel iemand bij. Hoewel ze wel in dubio had gestaan.
    In de badkamer braken de vliezen en toen kwamen zij net de trap oprennen. Wes en die stagiair hiellpen me op bed, en stagiair keek even naar ontsluiting. Nou, zei ze, ik hoef niet verder te onderzoeken, je mag gaan persen. En 4 minuten later was Marijn er!
    Ik ben wel blij dat het zo snel is gegaan, maar ik vond het best moeilijk toen er nog geen vk was hoor. Dan kun je je toch overgeven aan hun.

Goed, nu opeens 2 kids, das wel even plannen. Kraamzorg is er nog t/m vrijdag. Gister is ze om 12 uur ziek naar huis gegaan. Maar ik was toch alleen met Marijn, dus dat was niet zo erg. Nu komt ze vrijdag nog een halve dag. Vind ik nog fijner ook. En ze is heel erg leuk, dus ook fijn.

De website van Marijn is nu ook actief. We zullen er binnenkort wat meer foto's op zetten hoor, maar Wes heeft 'em gister effe in elkaar geflanst.

Nu eerst mijn banner eens veranderen ;)

Liefs
    LIS

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Joehoe LIS, je bent er weer! Je bevalling klinkt toch wel als een makkelijke! Zal in de praktijt wel anders zijn geweest en zo alleen liggen wachten lijkt me ook wel naar! Gelukkig is de lieve Marijn helemaal gezond op de wereld gezet en zijn jullie nu met zn 4tjes :) Fijn dat je BV ook lukt! Ben je nog uitgescheurd en gehecht of allemaal niet?!? Geniet nog lekker ff van je par daagjes kraamzorg, daarna sta je er alleen voor! Ga zo meteen kijken op Marijn zn site en em bij mn favorieten zetten!
    Dikke knuf voor jullie!

ennuh mijn buikje is niet strak hoor, lijkt maar zo op de foto ;)

16. Goedemiddag allemaal,

LIS: Klinkt voor mij wel als een ideale bevalling zeg. Heb je veel last gehad dan van naweeen? En vannacht 5.30 uur geslapen. Wat heerlijk zeg dat het zo goed gaat met Marijn. Tis echt een snoepje. Geniet er lekker van.
    Is de vk ook een beetje leuk?

Robine: Leuke foto zeg met zijn allen en je heb idd een strak buikje hoor op de foto. Je ziet er goed uit iig. Je hoeft niet te lijnen.
    Wat spannend weer een soll. 20 uur zou idd ideaal voor je zijn, maar ik denk dat je wel weer gaat schrikken van je salaris. Kledingbranche betaald niet echt goed, maar mss valt het allemaal wel mee.

Fajah: Beterschap. Klinkt allemaal niet fijn.

Sap: hihihihihihihihi ik moest zo lachen om Lieke met de luier op haar hoofd. Die is echt zo grappig. En heeft ze zo mooi badje gaat ze in de emmer zitten......lekker eigenwijs.

Verder kan ik niet meer teruglezen door de leuke Lieke spam.

Hier vanmorgen even op kraambezoek geweest bij een vriendin. Wat is het dan allemaal weer zo klein zeg. Echt superleuk. Daynah was toch ook wel nieuwsgierig hoor naar de baby en ging hem heel zachtjes aaien.

Ik kreeg gisteravond echt een akelig berichtje van mijn vader te horen. De buurjongen die een paar jonger dan mij is, ik dacht dat ie 25 ofzo was, heeft zelfmoord gepleegd. Hij had zich zondag opgehangen in het trappengat. Echt verschrikkelijk. Zijn ouders waren met vakantie en de buurman had hem dus gevonden. Niemand weet ook waarom hij het heeft gedaan. De avond daarvoor was hij nog wezen stappen met vrienden. Toch een eng idee allemaal.
    Er lag ook een groot rouwboeket voor de deur met een grote foto van hem. Kreeg toch wel de kriebels hoor toen ik het zag. Gewoon raar omdat je hem vroeger ook veel zag, toen ik nog thuis woonde.

Daynah slaapt nu, dus ga snel wat in huis doen, want dat is er echt niet van gekomen de laatste dagen met het mooie weer.

Lfs Kelly

17. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeiemiddag allemaal!

Ben ik weer ff….zo lekker genoten afgelopen dagen van het mooie weer en van Milou! Weinig tijd gehad voor de pc…ik lig ’s avonds ook al vroeg in bed vandaar! Ik lees wel iedere dag bij, en dat is nogal wat met jullie fijne kletstantes :) ! En dan stel ik het reageren weer uit….en ga ik lekker naar mijn bedje toe. Sorry voor de weinige reacties dus aan mijn kant.
    Nu ben ik weer aan het werk sinds gister, nog een paar uur en dan weer weekend. En vrijdag onze echo…..zooo spannend!

LIS: wat fijn van je te horen en wat goed dat het allemaal lekker loopt bij jullie! Marijn slaapt goed dus…mooi! Fijn hoor dat de bv goed gaat. Jesse is zeker wel trots of af en toe ook jaloers? Lijkt me idd ook een beetje eng als je helemaal alleen bent en je al zover bent met de bevalling! Binnen een uur was Marijn er gewoon WOWIE…..Voel jij je ook weer goed?

Robine, goed zeg dat je al op gesprek mag komen! Klinkt leuk die functie…succes vast! En idd een mooie foto van jullie. En zo’n strakke blauwe lucht, lijkt wel spanje.
    Milou krijgt ook van die pijpenkrulletjes. Maar het is achter nog lang niet zo vol als bij Jill. Staat heel schattig, vind ik.

Fajah, beterschap zeg…gelukkig weet je waar het van komt. Wel makkelijk idd dat je ouders dan zo dichtbij wonen. Lekker uitzieken en rustig aan doen!

AM: de pokjes drogen goed in bij Kyl aan de foto’s te zien. Heeft ie veel jeuk eraan of valt het mee?

Sappie, wat grappig zeg dat Lieke zo in de emmer gaat zitten. En die zwemluier op d’r hoofd en dan dat gezicht wat ze erbij trekt, super!

Kelly, leuk heh zo’n kleintje, hihi…..Wanneer gaan jullie het huis in de verkoop zetten?
    Bah wat een naar bericht….ik krijg er de kriebels van. Sterkte ermee…..

Verder kan ik al niet meer lezen en nu helemaal niet als ik op mijn werk zit.

Ik zag allemaal weer echt leuke, lieve foto’s voorbij komen! Lekker allemaal aan het zwemmen en spelen. Ideaal dit weer! Hoewel het morgen toch echt weer minder wordt, helaas.
    Nou ik ga weer aan de slag, toedels!

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Waar zijn jullie allemaal!?!? SAAI!:(

19. Wat een rust hier vandaag op het forum. Allemaal aan het genieten van de laatste mooie dag.

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haai ben dr ook!

Gisteravond moeten werken zou tot 20 uur zijn maar werd 21.30... :cry: .
    zit nu met half ook the notebook te kijken, doet mij erg denken aan de mooiste boeken van Bernlef, hersenschimmen en beetje aan buiten is het maandag.

Brennied wow vrijdag al een echo goed hoor! Wat gaat het snel dan heh.Met milou ook alles goed?

Kel heh getsie zelfmoord. En dan nog zn ouders op vakantie. Vaak is het zo heh dat mensen niet weten waarom. Mensen die roepen dat ze het gaan doen doen het niet. Had hij geen brief ofzo achtergelaten?
    De vader van mijn tante is paar jaar geleden voor de trein gesprongen (vind ik zelf nogal egoïstisch, want dan heeft die treinbestuurder dat ook zn hele leven bijzich), maar die had en brief achtergelaten dat ze wisten waarom. Blijft niet leuk maar je begrijpt er dan iets meer van.

Robine ik vond je buik ook nogal strak op die foto hoor..haha. je bent iig geen aangespoelde walrus.

Lis je bent er weer! Jee als ik je verhaal zo lees...wat is dat enorm snel gegaan zeg..pfff. Maar goed dat Wes op tijd thuis was joh en vier minuten nadat vk kwam was Marijn er al. Had je veel pijn of geen tijd daarvoor tijdens bevalling? Of naweeen (hoor je ook wel eens als het zo snel gaat).
    Is het druk met kraamvisite? Als je het leuk vindt kom ik na onze vakantie even bij je langs!

Fajah beterschap. Huh gal afwijking wat heb je dan? Beterschap hoor niet lekker met dit weer ziek zijn.

Sap die foto's zijn echt geweldig! En zit ze in de emmer...whaahaaa Echt heel erg leuk. Krijg jij al een beetje zin in vakantie je gaat toch in juni ofzo of was het juli?

Hier alleen volgende week nog werken en dan lekker op vakantie heerlijk.
    Had voor collega van mij kinderkunst gemaakt voor zn baby (moet nog geboren worden in juni). Maar goed hij is altijd moeilijk te peilen hij zei wel oh wat leuk etc. Ik gelijk weer onzeker. Maar kwam ie vandaag met een kado. Hij en zijn vriendin vonden het zo leuk en stond ook super op het kamertje dat ze iets gekocht hadden. Een boek van nijntje met beestjes en geluiden etc. Vond het erg leuk en dacht ook gelijk als je dat koopt vind je het ook echt leuk heh.

Kom straks nog wel ff kijken

lfs

Deel Deze Pagina