Sens: Leuk zeg dat de kinderkunst zo in de smaak is gevallen bij ze! Toch een nieuw project voor je? Kinderkunst maken?!?! Ennuh die walrus is hier ook aanwezig hoor, was toevallig redelijke foto..........
Zo mooie film heh the notebook en het lijkt mij vreselijk als mn partner op die leeftijd dan alzheimer krijgt, al je herinneringen weg..
Ja net als oostindisch doof. Jammer dat jullie net offline gingen bij msn. wilde net een bericht sturen. trusten
Heej meiden, Ben ik ook nog ff voordat ik ga slapen... Lange dagen gemaakt deze week, morgen nog en dan weekend, heerlijk! Robine: succes met de sollicitatie, ben erg benieuwd! Erg leuke gezinsfoto trouwens! Sap: hihi, die Lieke in de emmer, gekke meid! Haartjes groeien nu hard he! Voor je het weet heeft ze een mooi vol bos blonde haren. Kel: echt erg dat verhaal van die jongen zeg, bah, moet je toch niet aan denken! Zo eng altijd die verhalen. LIS: fijn dat het goed met jullie gaat en ook dat de BV lekker loopt! Ik heb t denkt ik ff gemist, maar wat is t adres van de website van Marijn? Wij hebben volgende week echo en willen idd weten wat t wordt, spannend! Charissa: kom maar op met die buik en Jayden foto;s! Jij bent de volgende, het schiet ook alweer op he! Sensee: jullie al bijna op vakantie, wat heerlijk zeg! Echt lekker om nu naar uit te kijken! Waar gingen jullie ook alweer precies naar toe? Brennie: bijna de 12 weken bereikt, joepieeee! Veel plezier met de echo! Fajah: heel veel beterschap meid,hoe voel je je nu verder? Dat was t ff voor nu. Vanavond gezellig bij vrienden gegeten. Met hun waren we ook naar CP geweest en gaan we over 2 weken weer, heb er nu alweer zin in...haha! Jayna was mee vanavond en heeft erg lief bij hun in de tuin gespeeld en lekker mee gegeten. Om 8 uur thuis, met papa douchen en meteen lief gaan slapen. Len ligt al op de bank te slapen, we gaan lekker ons bedje in en morgen laatste dagje werken voor t weekend. Trusten allemaal, Liefs Sem
Hey, Voel me alweer ietsje beter vandaag,nog wel spierpijn en mn ribben ook,maar dat komt door het overgeven denk ik. Ik maak nogal lawaai als ik spuug hahahha. Heb me ziekgemeld dus ik heb al weekend. Heb nu al 3 dagen amper gegeten,alleen een beetje yoghurt en een kopje bouillon,dat was het. Ga zo eens kijken wat ik weeg ,want heb het vermoeden dat er een aantal kilootjes af zijn en das nou ook weer niet nodig. Robine:Ik vind het wel meevallen met jou hoor,je ziet er superstrak uit op die foto joh. Niet zo negatief over jezelf he? sens:Ik heb al sinds mn 3de last van mn gal,ik mag dan ook geen eieren eten,niet teveel chocolade,oppassen met vette dingen enzo. Niet altijd leuk,maar ik ben eraan gewend geraakt. Vaak nee zeggen he tegen sommige dingen.Het zijn geen galstenen,als dat het was had ik die er al uit laten halen ,maar helaas. Mn oma had dat ook aan haar gal,ze is er ook aan gestorven,niet zo leuk praatje he,maar hoop niet dat ik ook zo eindig. Verder heeft niemand deze afwijking,heb ik weer natuurlijk,leuk erfstuk he Sem:leuk dat jullie weer naar cp gaan ,je kan wel een abonnement nemen Welk park gaan jullie nu?En een weekendje weer? Je bent op de helft,schiet al op. Brennie:Hoe gaat het met jou buikje?Zie je al dat je zwanger bent of nog niet?Fotootje mss? En ben je nog misselijk?
Goeiemorgen, Milou vond het na d'r bordje pap weer bedtijd........tapen tapen zei ze maar Ik heb d'r maar in bed gelegd en ze is stil....raar kind af en toe. Semmi: zeker een mooie banner...alweer op de helft, gaat echt hard! Leuk hoor volgende week. Spannend ook als jullie horen wat het wordt. Heb je zelf een gevoel wat je denk dat het wordt? Sens: wat leuk dat je collega er zo blij mee is. Geeft je toch een heel goed gevoel! Je bent creatief zeg, ikke absoluut niet Jee nog maar 1 weekje werken en dan op vakantie...HEERLIJK! MOgen we mee plek zat! Lekker genieten hoor! Gaan jullie 2 weken? Fajah; gelukkig gaat het weer wat beter! Tja m'n buikje gaat echt groeien al op mijn werk weten ze het nog niet maar ik kan het gewoon niet meer geheim houden. Ben blij als ik het maandag ga vertellen. Volgens mij hebben ze het al in de gaten...geen koffie meer....en echt een dikkere buik. Verder gaat het steeds beter, misselijk is minder geworden. Af en toe nog een vlaag als ik teveel gegeten/gesnoept heb Volgende week woensdag ga ik trouwens met mijn werk naar Cirque du Soleil in A'dam. Ik ben er nog nooit geweest maar schijnt echt heel mooi te zijn. Iemand van jullie er ooit geweest? Ik ga ff foto's op de computer zetten, heb echt heeeele mooie foto's gemaakt van m'n prinsesje.......
af en toe zo'n lekkere drama-queen. Dan gaat d'r mond wagenwijd open en schreeuwen maar. Volgens mijn moeder lijkt ze dan heeel veel op mij vroeger!
Goedemiddag allemaal, Zo nog een middagje en dan lekker weekend. Heb er zin in. Druk weekendje voor de boeg met 2 feestjes, dus we vermaken ons wel. Brennied: Wat een leuke foto's van Milou. Heerlijk genoten van het badje zo te zien. Ik ben er nog nooit geweest in Cirque du Soleil. Veel plz alvast. Sem: Jeetje zit je alweer op de helft. Gaat echt hard zeg. Werkse nog even en dan is het ook voor jou weer weekend. Sensee: Doe niet zo gek joh meid. Je bent echt geen walrus. Zo ik ga nog ff surfen over internet en dan zometeen maar weer aan de slag. Lfs Kelly
Hoi hoi allemaal, Kelly; lekker hoor nog 1 middagje en dan alweer weekend. Leuk 2 feestjes, gezellig, veel plezier alvast! Werkse nog even. Brennied; wat een leuke foto's van Milou, ik vind vooral die 2de foto mooi waar ze lacht, superlief. Spannend morgen echo toch?! Heel veel plezier! En dan maandag op het werk het grote nieuws vertellen, superleuk! Ik ben ook wel benieuwd naar een buikfoto van jou! Sem; Jeetje wat gaan die 2de zwangerschappen snel zeg, jij ook alweer de 20weken gepasseerd. Fijn dat het zo gezellig was bij jullie vrienden gisteren en dat Jayna zo lief was. Bijna alweer CP, haha, je gaat echt vaak hoor! Sens; Wat lief dat je een kadootje kreeg van je collega omdat je kinderkunst voor hun aanstaande baby hebt gemaakt. Is natuurlijk ook best een beetje een persoonlijk kado. Gelukkig viel het in de smaak! En ook ik vind jou absoluut geen walrus hoor dus kom maar op met die foto's! En al bijna vakantie, ben jaloers....moet nog wachten tot 13-7. Robine; weet niet of je je sollicitatiegesprek al hebt gehad, maar anders heeeeeel veeeeeel succes! Fajah; fijn dat het weer wat beter met je gaat! Eet je nu wel weer goed? Zorg dat de kilotje er maar weer aankomen, kan jij makkelijk hebben. Balen zeg dat galprobleem, kan me voorstellen dat dat niet altijd even leuk is. LIS; wow meid wat een verhaal zeg, zo'n supersnelle bevalling. Ik zou geloof ik in paniek raken als ik in mn eentje thuis geweest zou zijn. Gelukkig is alles goed gegaan en is Marijn een heerlijke gezonde baby. Ook super te lezen dat Jessen zo gek is op zn broertje. Ik ben ook benieuwd naar de foto's, zag er laatst nog maar 1 op Marijn zn site. Zal straks nog even weer kijken. Geniet er nog maar lekker van en tot snel weer! Verder weet ik het niet meer, Ik ben vanaochtend flink aan het poetsen geweest en heb zonet een mand wasgoed weggestreken. Ik had niet zoveel in huis gedaan de afgelopen dagen omdat het zulk heerlijk weer was, maar was wel ff nodig hoor, pfffff. Nu is alles weer fris en fruitig. Ook nog even de urine van Lola weer weggebracht. Kan zo bellen voor de uitslag. Hoop dat we nu eindelijk mogen stoppen met de antibiotica. Lieke ligt nog lekker te slapen. Ik ga gauw weer verder, tot later, Liefs Sap
Joehoe, net de dierenarts gebeld en we mogen stoppen met de antibiotica! Er zijn geen bacterieen meer te zien! Gelukkig maar.
Wat fijn Sap, dat je mag stoppen met de antibiotica. Lola wordt weer helemaal de oude. En hier is het huishouden ook een beetje verslonst. Morgen maar weer aan de slag.
Heel verhaal getypt en toen drukte Jill de pc uit! Grrrrrrr kleine draak! Brennied: Mooie foto's van Milou! Ze vermaakt zoch zo te zien prima in dr badje en jullie ook al zo een lekkere hangmat in de tuin, heerlijk. Cirque du Soleil is geweldig. Ik ben dr 1x geweest en t is verbazingwekkend mooi! Sap; Hoera voor Lola! Hopelijk blijft ze nu gezond t arme beest! Goed van je zo een grote schoonmaak. Ik moest weer zo nodig naar de stad toe Kel: Leuk weer 2 feestjes in t vooruitzicht! Gezellig. Jullie hebben ook wel vaak uitjes en feestjes he!? Ben morgen om 1330 uitgenodigd voor een soll,. gesprek. Ben beneiuwd. Lijkt me wel leuke baan. Vanmiddag ff 2 jurkjes bij C&A gescoord voor Jill erg hip! Verder heeft ze een heel kinderijsje opgesmikkeld in de buggy, en nog redelijk netjes ook! Ga dr ff vermaken, ze staat hier te jammeren. Tot later! Liefs