Wat een rust hier zeg. Waar is iedereen? Robine: Heeeeeeel veeeeeel suc6 morgen. Laat even weten hoe het is geweest. Zal voor je duimen. Hier is het weekend begonnen. Heerlijk. Heb de laatste 2 weken echt totaal geen zin om te werken. Weet niet wat het is, maar zal wel aan het weer liggen. Daynah heeft vandaag weer eens een nieuw setje kleding van mijn moeder gekregen. Niet normaal wat ze eigenlijk allemaal al heeft. Van het weekend een paar leuke schoenen voor haar kopen, nu het lopen zo goed gaat. Af en toe wilt ze zo hard gaan, dus rennen en dan is het boem op de grond, maar ze is een bikkel hoor ze staat op en gaat weer verder. Ga even douchen. Kom later nog wel kijken hoeveel pagina's erbij zijn Lfs Kelly
haha dat schiet op met de pagina's he Kel . Lief van je moeder weer een leuk setje voor Daynah! Geniet van je weekend! Ik wil ook. Robine; heel veel succes morgen, zal aan je denken! Ik hoop dat het iets voor je is. Ik moet morgen nog werken en dan ook lekker lang weekend. Heb namelijk dinsdag ook vrij, dan wordt Rick 30. Zal maandagavond wel laat worden want dan komen volgens traditie, een aantal vrienden ons huis versieren en een borrel drinken. De volgende dag zn echte verjaardag, ook dan komt iedereen weer, gezellig! Tot later, Liefs Sap
Hoi hoi, Onweert het bij jullie ook zo? Onze tuin staat helemaal blank Net toen ik milou in bed legde, begon het. Ik had het raam bij d'r open gelaten dus huilen natuurlijk. Heeft ze nog ff bij ons beneden wat gedronken, zo gezellig vond ze het Robine, heeel veel succes morgen! Sappie, lekker hoor een lang weekend. Nog een feestje in petto voor Rick? Leuk dat vrienden dan alles komen versieren. Wat fijn dat Lola van de medicijnen af kan, scheelt weer een hoop getrubbel. Hopelijk blijft het zo. Kelly, jippie weekend! Daynah weer verwend dus Ik ga hier ff een frikandelletje eten
Hier begint het nu een beetje te regenen maar hij is wel erg donker in de lucht! Zal straks mss wel losbarsten. Bij Lieke staat het raam ook open, hoop dat ze doorslaapt, al is het best even gezellig als ze even bij je op de bank willen hangen. Eet smakelijk, wij hebben ook een fricandelletje gegeten
jummie frikandelletjes. Ik neem wel een appel doe ik net alsof het een frikandel is....hihihihihi Hier regent het nog niet. Mss komt dat vannacht wel. Heb Daynah d'r raam wel alvast dichtgedaan. Lfs Kelly
regen bij jullie? Hier vanmiddag ff maar nu niks meer, wel aan begin avond wat onweer maar niks concreets, maar is ook echt utregs heh, midden land .. ga morgen nog ff reageren! lfs ps kel goed zo net doen of een appel een frikandel is..zou ik ook doen. jaime krijgt ze van ons niet, ze heeft er eens eentjeop, bij mn ouders..illegaal dus...whaahaa
Lin van harte gefeliciteerd met je 31e verjaardag!!! Hoera!!!!!!!!!!!! Vind een appel nog lekkerder ook dan een frikandel. Goed van je hoor Kel! Brennied: Arme Milou die zo van de onweer schrok. Hoe is t eigenlijk met dr eczeem? Helemaal over? Kwam dat dan toch van de koemelkallergie?! En reageert ze nu prima op alle koe producten? Sap: Lekker zeg zo een lang weekend! Groot feest voor Rick, eindelijk ook 30! Broekie! Jill slaapt, ik ga ff een setje kleding bijeen vergaren om straks aan te trekken naar de soll. Doe maar lange zwarte broek, is altijd goed toch!? Tot later! Liefs
heyyyyy Voel me weer tiptop vandaag,niet meer ziek. Heb Jelte naar school gebracht en boodschapjes gedaan. Nog wel wat zwakjes ,maarja heb ook 3 dgn niet gegeten. Ga ik vandaag wel doen Kel:hahaha net doen alsof die appel een fricandel is,ik hou ook niet zo van fricandellen. Daynah ook al zoveel kleertjes. Yorben heeft nog dingen van vorig jaar maat 74 zelfs waar hij nog in kan.En van Jelte nog dingen die amper gedragen zijn en dan nog nieuwe dingen dus die kan ook wel de zomer doorkomen,alleen hopen dat de zomer beter word dan vorig jaar. Brennie:Leuke fotos van milou,heeft het bij jullie zoveel geregent dan? Hier eventjes en wat gerommel maar verder niks.Vandaag echo toch?Spannend hoor ,veel succes. Robine:Heel veel succes vanmiddag,en ik duim voor je. Een zwarte broek is altijd netjes hoor voor een solli. Lin:Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Morgen is chiel jarig toch??
Robine thanks. 31 klinkt wel erger dan 30 heh. En zou idd gewoon zwarte broek aandoen, met colbertje ofzo? Michiel was het volgns mij vergeten... . Helemaal niks feliciteren. HIj zei dat hij het niet was vergeten, maar toen de afdelingssecretaresse belde om mij te feliciteren zeiik wat lief inge, je bent de eerste (en dat hoorde hij...). Nou ja vanavond hebben we een bruiloft in Venlo. We rijden op tijd richting het zuiden en blijven dan slapen in ht huis van de ouders van chiel (die op vakantie zijn). Fajah dank je voor je sms...25 haha. Nou kom straks nog ff reageren ga nu vast de spullen pakken. lfs
Heej meiden, FF snel tussen het schoonmaken door.... Linda gefeliciteerd je 31e verjaardag, een hele gezellige dag toegewenst! Robine: heel veel succes met je sollicitatie, ik ga voor je duimen! Kom later vandaag wel weer ff. Vanmiddag gaan we naar de mediamarkt, nieuwe tv uitzoeken....vakantiecentjes van Len zijn binnen...jipieeee! Tot later! Liefs Sem
Internet heeft er hier een paar dagen uitgelegen, gisteren deed ie het weer maar blijkbaar was ik al redelijk afgekicked van het achter de pc hangen Sens veel plezier op de bruiloft, heb je een hoop mensen op je verjaardag
Ik moet nog een half dagje en dan lekker tot woensdag vrij! Heerlijk! Vanavond vrienden op bezoek, ze komen met de dvd van hun pretecho om aan ons te showen, erg leuk, ben benieuwd of ik ergens het geslacht kan zien, haha, zij weten het niet! Brennied; hoe was je echo? Ben benieuwd! Sem; veel plezier met tv zoeken, flatscreen? En lekker op tijd die vakantiecenten! Hier pas rond de 24ste en Rick pas in juni. AM; hahahaha, jij afgekickt? Geloof er niets van. Leuk dat je er weer bent! Sens; veel plezier op de bruiloft! Heb je nog wel een kadootje van Jaime gehad? Mss van kdv ofzo? Doei ! Liefs Sap
Zag nog leuke foto's van Lieke en Milou! En Fajah gelukkig weer beter! LIS weer online! Laatste dag kraamzorg dus, ben benieuwd hoe het nu met je gaat en met je mannetjes. Ik ga hier ff iemand naar bed brengen, die is helemaal op. Vanmorgen naar Ballorig geweest en daarna nog boodschappen gedaan.
Sappie: lekker lang weekend zeg! Ikke helemaal afgekicked nee dat kan ook niet hoor Daarvoor moet internet er denk ik maanden uit liggen
Onze krummel gaat perfect hartje klopt en het heeft al vingertjes Heel leuk om te zien weer en zo speciaal! De echo duurde, denk ik, wel 20 minuten dus lekker uitgebreid. We hebben het ook op dvd. Zij heeft 7 december als uitgerekend, ikzelf 3 december dus scheelt niet zo veel. SENS: PROFICIAT {|= {|= {|= En veel plezier vanavond! AM: welkom terug Robine, en hoe ging het gesprek? Milou heeft geen eczeem meer, gelukkig. De koemelk gaat er hier maar al te goed in! Heeft idd toch alles te maken gehad met de koemelkallergie. Gelukkig is ze er snel overheen gegroeid. Lief dat je erna vraagt! kelly, was de appel lekker Ik ben echt gek op frikandellen (dan vooral speciaal!). Ik heb eens voor mijn 12e verjaardag 8 frikandellen speciaal achter elkaar opgegeten, cadeau van ons pap Ik ga ook ff wat doen hier in huis, milou ligt te slapen en vanochtend de hele tijd bij mijn ouders geweest dus ook niks in huis kunnen doen. Tot laters