Joepieeee gefeliciteerd Brennie met de mooie echo! Ieuwww frikandellen....als ik er al aan denk hang ik bijna boven de toilet
Kyllian viel op de commode in slaap Best vreemd om een poepluier te verschonen met zo'n slap lichaam haha. Hij werd er niet wakker van, heb hm al slapend verschoond en in bed gelegd.
Hier keek hij echt zo verliefd naar een iets ouder meisje Hij bleef dr maar aanstaren en lief lachen.
whaa die Kyl! Die valt echt op de raarste plaatsen in slaap.....wel heel lief hoe die ligt te slapen! Milou is op de commode continue bezig met staan en als het ff kan alles wat op d'r plank boven d'r ligt eraf gooien.
Brennie: Kyl is normaal ook altijd heel druk op de commode Hij moet wel heel moe zijn geweest denk ik. Hij is ook wel erg druk geweest in Ballorig....vooral op de trampolines!
leuk am die fotos.Kyll heeft ook blauwe plekken op zn bene zoals ik zie Hier nog een filpmje van Yorben gister http://s142.photobucket.com/albums/r87/ ... nt=001.flv
Die Kyl zo lekker in slaap op de commode! Zou hier ook nooit gebeuren denk ik,net als Milou gewoon staan en alles eraf pakken van t plankje boven dr hoofd. Brennied: Wat fijn dat de echo er goed uitzag! Joehoe, lekker 20 minuutjes kunnen gluren naar een nieuw kindje in de maak. Geweldig weer zeker?! Soll. ging geweldig. Lijkt me ook echt een leuke functie, als logistiek en administratief medewerkster in een kledingzaak die meerdere merken heeft.20 uur en zelf in te delen wanneer ik die uren in de week maak. Ideaal dus. Maar helaas de 3 mensen die voor mij op gesprek waren geweest vond hij net zo leuk allemaal zei hij. Dus afwachten maar wie t worden zal. Duimen jullie voor mij!? Vrijdag weten we meer. Weekje wachten dus. Ga ff naar brullende Jill toe. Laterz!
Robine ik ga zeker voor je duimen! Je klinkt echt positief! Maar is idd lastig als je 3 goede medekandidaten hebt. Duurt wel lang zeg een week wachten.
Heej meiden, Robine: ook hier draaien de duimen heeeel hard voor je! Hoop echt dat het wat wordt voor je, perfect joh je uren zelf indelen! Fajah: grappig filmpje zeg van Yorben, met zn mooie grote blauwe kijkers! Sap: leuk dvdtje van de echo kijken! Wie weet ontdek je het gelacht! Binnenkort dus feestje met Rick's verjaardag, gezellig! AM: die Kyllian slapen op de commode, wat is het dan al een grote jongen he als je m zo op de commode ziet liggen! Brennie: wat super dat de echo zo mooi was, en wat leuk dat jullie 20 minuten naar jullie hummeltje mochten kijken! Heb je een voorgevoel wat t worden gaat? Ik ga bij jou voor een jongen.....en bij mijzelf ook haha! Leuke Milou spam trouwens! Sensee: leuke verjaardag gehad vandaag? Lekker verwend ook? Verder kan ik niet meer teruglezen door alle leuke spam! Wij zijn vandaag geslaagd voor een nieuwe televisie. Het is een plasma van Panasonic geworden, 106 cm, 1 van de nieuwste modellen. Len is nu bezig met installeren. Eerst maar ff gewoon op de poot neerzetten en dan later aan de muur. Beugels hebben we al wel gekocht, maar daar moeten we maar ff de tijd voor nemen. Ik zal m wel ff spammen als ie staat. Morgen gaan we naar Lenhard;s broer en schoonzus. Blijven een nachtje slapen en gaan lekker steengrillen...mmmm....Moeten ook nog langs mn schoonmoeder nog voor moederdag. Druk weekendje dus. Nou ga ff bij Len kijken, ben benieuwd hoe de tv straks staat! Liefs Sem
Ow Fajah leuk filmpje trouwens! Kyllian weet ook zn lichaamsdelen aan te duiden...zo lief he Maar Yorben met zn tong is wel erg lachen
Semmi: zozo nieuwe televisie! Jullie zijn ook veel aan het vernieuwen he Heel veel plezier het weekend.
haha idd AM, wij zijn aan het vernieuwen ja, tuin nu klaar, Jayna haar nieuwe kamer aankomende week verder afmaken, want die meubels komen ook maandag binnen! Tja.....t kan nu, we gaan niet op vakantie, dus kunnen we het mooi aan andere dingen uitgeven.
Linda van harte gefeliciteerd met je 31ste verjaardag Robine: Wat spannend zeg. Ga zeker voor je duimen dat jij wordt uitgekozen. Ik kom morgen verder reageren. Ben nu te moe. Ben een uurtje gaan spinnen in de sportschool...............pfffffffffffffffff dat is echt heavy zeg. Fijne avond. Lfs Kelly
Robine: Fijn dat je een goed gevoel hebt over de solli,ik hoop dat jij het word.maar dat zal wel hoor. Am:Hier toch patat geworden vanavond hahahha. Ja grappig he Yorben met zn tong eruit . Sem:Veel plezier dit weekend bij je schoonbroer en schoonzus. Ben benieuwd naar jullie tv.Wij hebben ook een mooie gezien,maarja deze hebben we nog maar 2 jaar ofzo dus eigenlijk beetje overbodig om nu alweer een anderen te kopen.
Haha die kelly is weer goed bezig geweest! Rust lekker uit Fajah: lol toch patat...we hadden het er ook niet over moeten hebben he Ennuh hier is de Wehkamp-bestelling gedaan hoor, dus hij heeft er straks weer schoenen bij