ow ok, ik snap em. Dus vanaf Utrecth 200 km, dan is t vanaf hier een km of 150 en voor Sappie dus 400km! Hahahaha, Sap dat kost je 2 tanken benzine, duur dagje hoor, Lol. Rotterdam is toch mooi in t midden dan?/ Fajah 100km en AM 100km
hahaah snappen jullie nu waarom ik niet ''eventjes'' naar utrecht kom? sluis is een end van alles weg,ik kom ook nooit echt verder dan hier in het landje van cazandje hihih. annemo en ik waren een keer van plan af te spreken,maar ze vond het te ver hahahah,nee hoor is toen niet meer doorgegaan.
Hihi Kel, die bal wordt nogsteeds goed gebruikt he, goede aankoop geweest voor Daynah. Jill heeft nogsteeds geen bal gehad van me........arm schaap
Rotterdam is voor mij maar 70 hoor, ben er vorige week nog geweest. Alleen toen was het wel 100 km aangezien ik flink verdwaald was haha. Heb Capelle a/d IJssel wel tig x voorbij zien komen. Heb ook ngo familie in Capelle wonen, maar daar hoefde ik niet te zijn
hihih allemaal leuk Kel, en ze blijft maar lachen op elke foto! Nu heb ik dan wel een goede camera, maar die glimlach kan ik nogsteedsniet vastleggen hoor...........ze lacht niet zoveel helaas , heeft ze van dr moeder