November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Nou ja ben ik de hele dag weg geweest en kom ik terug en is er niks gepost ;)

Jelte heeft een prijs gewonnen met zn kleurplaat,een toegangsbewijs voor Toversluis(zoiets als ballorig)
    En met de lootjes heeft hij een bon van 35 euro gewonnen voor een Hot-Stone-Massage,die is voor mama natuurlijk ;)
    En nog allemaal kleine dingetjes zoals sleutelhanger,shampoo,pen plus notitieblok,een wekpot met snoepjes.
    Heel erg leuk allemaal. :)

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hihi zeker rustig vandaag.
    Leuk dat Jelte dingen gewonnen heeft! :D

Kreeg vanmorgen het wehkamp pakketje.....zat er in 1 doos totaal verkeerde schoenen....meisjesschoennen in maat 35. Nu zouden de goede schoenen dinsdagavond bezorgd worden. Juist de schoenen die ik het liefst wilde. Heb ze vandaag bij de Dolcis gezien en ze zijn in het echie ook goedgekeurd. Nog een paar zwarte schoenen die ipv 50,- nu 20,- waren genomen. Altijd handig voor extra ;)
    Verder weer een voorraadje luiers bij de Makro gehaald.

Ben benieuwd wat iedereen aan hnet doen is met dit rotweer haha.

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    In bed liggen zeker met dit weer ,baby´s maken ;)

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja de volgende mag nu wel een x met het heuglijke nieuws komen hehe ;)

5. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hoi hoi Lady's :D

Wij hebben lekker met ons drieen (viertjes :) ) de middag geslapen, heerlijk hoor, wat moet je toch met dit weer doen!

Zo ben vanavond alleen thuis, Dennis is uit met vrienden, Jayden is iets langer opgebleven, even heerlijk rustig gespeeld.

Vanmorgen de pretecho gehad, oh het is precies Jayden, leek net of ik naar zijn pretecho keek.
    Alleen deze baby is zo ontzettend druk, die vrouw zei al wat heeft jou mama te verduren :rolleyes:
    Toen we naar het geslacht keken moest ze heel hard lachen, hij had net zijn piemeltje vast :oops:
    Oh maar wat mooi om weer te zien, Jayden moest ik soms in de buik iets aandrukken, zo rustig was hij en deze slaapt geloof ik nooit hihihii.

Zo ga ff wat lekkers pakken :p
    Kom later wel ff weer

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Wat heerlijk charissa dat de echo zo leuk was,dus echt duidelijk een jongen hihihi.

7. sappie

sappie Fanatiek lid

Hello,

Fajah; lief dat je hebt geholpen op de fancy fair. En Jelte was zeker erg trots dat zijn kleurplaat in de prijzen was gevallen en daarnaast is mama dus ook verwend met een bon voor een heerlijke hot stone massage.

AM; ik vind ook beide schoenen leuk maar als het meer voor "netjes" is dan vind ik de 2de ook leuker.

Charissa; fijn dat de pretecho leuk was. Hmmm drukke baby dus, geniet er dan nog maar ff van, bij jou schiet het ook alweer aardig op.

Wij hebben een druk weekend, vrijdagavond vrienden op bezoek gehad, die kwamen hun pretecho laten zien, prachtig dan weer hoor, zooooo bijzonder. Was erg gezellig en we lagen pas rond 01.30 op bed.

Gisteren een verjaardag gehad van een vriendin, daar zat iemand die paranormaal begaafd is. Wel vreemd hoor, ze zei dat ze veel met dode mensen praat en dat ze ze regelmatig op bezoek heeft. Ze geeft ook party's en is al tot volgend jaar volgeboekt. Brrrr ik vind het maar zweverig hoor, eng.

Straks voetbal kijken, Ajax-FC Twente, daarna is er feest in de stad, Twente wordt gehuldigd omdat er afscheid is van de trainer en misschien ook wel om te vieren dat ze de voorronde van de Champions League hebben gehaald, maar dat is nog ff afwachten vanmiddag, wordt nagels bijten denk ik :) .

Verder geen nieuws, geen baby in aantocht zoals AM/Fajah graag wilden :) ;) .

Fijne dag nog en tot later,

Liefs Sap

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hallloooooo,

Wij zijn weer terug uit het zuiden. Bruiloft was leuk. Met schoonzus en zwager nog op bezichtiging geweest voor een huis dat zij willen kopen, erg mooi echt een villa net over de grens. Was zo gezellig dat we zaterdag besloten te blijven, hadden toch verder geen plannen. Heerlijk gbbq-d. Vanochtend weer teruggereden met 3,5 kg asperges achterin.
    Jaime vond het geweldig. Die is erg gek op dr peetouders.
    Luiken in limboland zijn geweldig. We hebben haar zaterdag om 10 uur wakker gemaakt en vanochtend om 10.30 uur wakker gemaakt :confused: . Beloofd wat voor spanje straks waar ze ook luiken hebben.

Sap gatver wat wazig zeg zo'n mens. Ik denk soms wel dat die mensen gewoon gek zijn ofzo...En dan als het zo is, loop er dan niet mee te koop.
    Zijn jullie al begonnen met klussen dan? En goed hoor van twente! Wij waren ook voor twente, ajax is kut. Arrogante zakken zijn het daaro.

Charissa wat heerlijk van de echo! En druk kindje dus. Voor jou schiet het ook al op heh. Kamer van Jayden al klaar?

Ah fajah toversluis is leuuuuuuuuuuuk!

AM leuk dat behang, ga je dat straks doen in nieuwe huis of nu al? De plantjes groeien goed dus eerdaags krijg je ze hoor, het zijn er erg veel!
    Ik kan verder niet teruglezen dus de schoenen zie ik niet.

Allemaal bedankt voor felicitaties. Chiel is vandaag jarig, 35 jaar :confused: . Halverwege 40 heh..haha.
    JAime leert trouwens met de dag ca 2 a 3 nieuwe woorden niet normaal. Ze zegt nu ook vaak mooi (dat gingen wij vaak zeggen als ze weer eens schoenen niet aanwilde, of t-shirt of broek..oh dat is mooi, wat ben je mooi zo...haha. pagaai is papegaai. Maar ook een twee huptee zegt ze dan. Ze zegt bye :confused: . Ajie alsjeblieft en nog veeeeel meer. Gaat snel zo!

lfs

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Na een heftig nachtje wel weer lekker getennisd vandaag, t was mooi weer en dus een heerlijke dag! Heftige nacht omdat Jill precies geslapen heeft van 12- 4 uur vanmorgen en toen vond ze het wel tijd om op te staan en is ze dus niet meer gaan slapen! Om 5 uur bij ons genomen, en toen keet trappen. Godzijdank begonnen op Belgie de tekenfilmpjes al om 530, dus konden wij nog een uurtje slapen terwijl Jill tussen ons in tv keek, want om 630 ging de wekker weer voor de tenniscompetitie. Dramanacht dus. We zijn allebei bekaf! Jill is vandaag de hele dag bij oma geweest en hebben we ook zojuist niet meer opgehaald omdat t alweer bedtijd was voor dr. Kindloos dus de komende nacht..........wel saai, maar ook ff lekker om bij te kunnen slapen. Nu denken we zelf trouwens dat t door de frietjes van gisteren komt en dat ze daar niet zo goed tegen kan. Heb t al 3x eerder gedacht dat ze buikpijn krijgt van frituur en dus slecht slaapt, vannacht was t weer raak. Volgende keer maar weer opletten of t daar aan ligt. Mss gewoon te vet voor dr. Afgelopen 3 nachten sliep ze overigens wel weer behoorlijk. Dachten we net t sprongetje te boven te zijn...............not!

AM: Balen van de verkeerde schoentjes. Hopelijk heb je snel de goede.

Charissa: Wow alweer 28 weken zie ik op je banner, gaat hard he, bijna puffen voor jou! Geweldig dat de pretecho zo leuk was. Blijft toch een wonder in je buik he!

Fajah: Lekker een hot stone massage gewonnen, niet verkeerd en Jelte met zn kleurplaatje in de prijzen gevallen, knap hoor! Leuk voor hem!

Sens: Fel met Chiel. Ook een lekker weekend gehad zo te lezen en weer genoeg asperges voor thuis. Krijg je 3,5 kg op in een week of vries je wat in?Hier ook elke dag meer woordjes erbij. Deze week, HEET, IJS en DICHT en OPEN

Sap: Nou Rick zn cluppie heeft gewonnen he! Joepie :(, hahaha stomme voetbal. Wel leuk voor jullie Twentenaren!

Hier ook nog geen baby in de maak............gaan vanavond wel lekker vroeg slapen na die rot nacht.

Tot morgen allemaal.

1 na laatste weekje, de vlag hangt al bijna buiten :)

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Das vroeg zeg 19 uur. Ah joh en anders slaapt ze toch dus zo saai valt wel mee toch. Jaime is nu bij mn ouders die ging zelfs zwaaien toen we weg gingen..gekkerd.
    Hoop ook voor je schoonmoeder dat ze een goeie avond heeft. En jij zei van dat invriezen heh, ik wist niet zeker of dat kon. WEl nog gevraagd aan taxichauffeur terug van de bruiloft. Die zei eerst schillen en dan met schil eromheen in vriezen. Doe jij dat ook zo?

Dat formaat asperge is wel de beste :) .

Verheug me op de vakantie. Net ff met google earth gekeken waar het ligt, prachtig beetje in de berg. Ze gaat het geweldig vinden denk ik. Wij ook lekker uitslapen een weekje met luiken ;)

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lin, wij houden die villa ook in gedachten voor t naseizoen! Jullie moeten maar ff checken of ie bevalt! Ennuh ik koop nooit asperges en dus vriezen we ze ook nooit in. Vind ze wel lekker, maar kan dat niet goed klaarmaken hoor. te veel gedoe. Plus dat je urine een dag later zo vreselijk stinkt! Bah! haal ze wel 3x per jaar uit een potje alhoewel ze wel heerlijk zijn!

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sappie: hihi lekker aan het feesten nu?

Sens: leuk weekend achter de rug dus. We spreken wel ff iets af voor een date voor die plantjes ;)

Robine: oww wat vreselijk zo'n nacht! Gelukkig was je nog fit genoeg om te tennissen. Ff opletten dus of ze het vaker na frituur heeft. Kyllian heeft vandaag ook patat op, maar verder dan 2 patatjes komt hij meestal niet.

Leuk he dat ze nu ineens zoveel woordjes erbij krijgen! Hier was deze week IJS en TAART erg populair ;) Vandaag kwamen PAARD, TUIN, BED, NAT, BANK en AAI erbij.
    Kortom.....vanmorgen kwamen mn vader en vriendin op bezoek, hebben we nog even in de TUIN gezeten en Kyllian gespeeld. Daarna ging Kyllian naar BED en toen hij wakker was gingen we nog even naar een tuinbraderie in Odijk. Onderweg zagen we een PAARD. Thuisgekomen ging Kyllian even rustig op de BANK zitten om daarna in de waterbak van de poes te gaan stampen....en toen was het er NAT. 's avonds lag hij even bij ons op bed en was hij aan het slaan. Daarna kregen we gelukkig wel een AAI.

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hahaha dat is mij echt nog nooit opgevallen stinkende urine, zal er ff op letten...haha. En waarom gedoe met schillen? Je moet een goeie schiller hebben dan valt het best mee. En als ze uit supermarkt komen ff eerst half uur in koud water leggen,s chillen ze makkelijker.
    Zo'n villa is het einde. Vriendin van mij zit nu in spanje in een villa met haar zoontje van 1. Heerlijk hebben ze het. Gaan 28e terug dus maandag of dinsdag gaan we ff bij ze langs om wat te drinken.

Ik ga afsluiten op tijd naar bed..

lfs

14. sappie

sappie Fanatiek lid

hoi hoi,

Sens; als eerste nog gefeliciteerd met Michiel zijn verjaardag!
    Leuk he al die woordjes die ze gaan zeggen. Het volgt elkaar in een rap tempo op, Lieke kan bij alle woorden wel nazeggen (nou ja, niet hele lange moeilijke woorden).
    Klinkt goed die asperges, heerlijk, maar dat het je nog nooit is opgevallen van die stinkende urine, haha, kan je bijna niet missen! :) .

Robine; jeetje wat een nacht hebben jullie gehad van zaterdag op zondag. Moet er niet aan denken. Gelukkig heb je wel lekker getennisd en ben je niet op de baan in slaap gevallen :) . Hoe ging het slapen bij je schoonouders? Jullie wel een geslaagde avond gehad ;) ?

AM; Kyllian ook al heel veel woordjes aan het zeggen, leuk hoor! Ze worden zo snel wijs nu. Kyllian niet zo'n patat eter? Lieke vindt het heerlijk, eet dr bordje lekker leeg.

Nou wij hebben gisteren een supermiddag gehad. Wat hebben we ruim anderhalf uur zitten zenuwen, heb geloof ik in die anderhalf uur 5 sigaretjes gerookt :confused: , niet normaal toch! Maar wat een blijdschap hier toen Twente de voorronde CL had gehaald. Rick is na de wedstrijd gelijk de stad in gegaan om mee te feesten met de 18.000 supporters (ik kon niet mee, Lieke moest nog naar bed en we hadden geen oppas :( ) Maar heb alles wel kunnen volgen op TV Oost. Het voetbal leeft hier echt ontzettend! Nou ja, genoeg voetbal weer..

Morgen is Rick jarig, vanavond begint het feest al als onze vrienden komen versieren en borrels drinken. Zal wel na middernacht worden...dan morgen de verjaardag. We zijn beide vrij dus dat is wel gezellig.

Ik ga ff wat in huis doen,

Liefs Sap

BTW: meiden waar zijn jullie toch allemaal? Het is wel erg rustig sinds afgelopen weekend.

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden,

Het is hier erg rustig geweest zeg afgelopen weekend. Zoveel had ik niet bij te lezen nadat we bij mn zwager en schoonzus zijn geweest.

Robine: balen zeg dat Jill toch weer een slechte nacht gehad heeft. Hoe is het afgelopen nacht bij je schoonouders gegaan? Wie weet is het idd vet. Jayna heeft dat ook een keer gehad nadat we bij de mac geweest waren. Hopelijk slaapt ze vanavond weer goed in dr eigen bedje!

Sap: ik heb echt aan jullie zitten denken gister, wat een feest voor Twente zeg! Ze hebben echt een goed seizoen gehad hoor, jullie zullen er vast van genoten hebben! En vanavond dus alweer feest, alvast veel plezier!

Sensee: nog gefeliciteerd met Chiel, jullie hebben de verjaardagen dicht bij elkaar zitten he! Mooi dat jouw verjaardag ook leuk geweest is. En die Jaime is echt een slaapkoppie he, lekker hoor!

Charissa: wat fijn dat de pretecho helemaal toppie was! Leuk dat je Jayden er ook in herkent. Jeetje zeg, jij gaat al richting de 30 weken......vliegt echt om he die 2de zwangerschap!

Dit was t ff voor nu.
    Jayna slaapt en ik moet nodig aan de studie...pfffff. Moet over 4 weken mn portfolio al inleveren en lig totaal niet op schema, da' s helemaal niks voor mij. Maar goed, over 6 weken is het hier al schoolvak, dan draai ik nog 3 weekjes vakantierooster met leuke uitstapjes met de kids en dan al vakantie en daarna verlof tot januari......jippieeeee, leuk vooruitzicht!

Jayna haar kasten zijn trouwens vanmorgen bezorgd, heeft Len weer wat te doen als ie uit zin werk komt....haha!

Liefs Sem

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    :({|= Sap: Feli met Rick!!!!!!!!!!!

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sap: Sorry, dagje te vroeg! Alvast dan maar he;)

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sap:Veel plezier op Rick zn feest vanavond en morgen.Gefeliciteerd met je mannetje.

Sens:Nog gefeliciteerd met chiel zn verjaardag.

Hier verder weinig nieuws. :)

19. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik kom morgen weer wat uitgebreider hoor.
    Lees via mijn telefoon mee, maar achter de pc zit ik eigenlijk niet. Morgen is Jesse naar kdv en aangezien Marijn de hele dag slaapt, heb ik wat meer tijdn

Sens: nog gefeliciteerd! Sorry dat ik dat niet eerder heb gedaan! En ook feli met Michiel!

En Sap alvast voor morgen met Rick. Veel plezier vanavond.

Jesse en papa liggen op bed. Marijn is net gevoederd dus mama gaat ook ff plat!

Liefs LIS

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis:Thanks voor het geboorte kaartje,heb hem vandaag gekregen. :)

Deel Deze Pagina