Goedenavond, LIS: ook hier kwam t geboortekaartje vandaag, leuk! Fijn dat alles verder goed gaat, geniet lekker van je mannen! Fajah: 't is idd erg rustig hier, iedereen ff druk, ik ken t de laatste tijd...haha. Succes met t huisbezoek van het CB, is hier niet gebruikelijk geloof ik. Ik hoef pas met 21 maanden heen. Hier een lekker dagje gehad. Beneden alles schoongemaakt, wasjes weer gedraaid en nog ff van de momentjes zon genoten die er tussen de wolkenvelden af en toe ff door kan. Gelukkig aankomend weekend weer hogere temperaturen, vind het nu zonder zon best weer fris! Lenhard is bezig met de kledingskast van Jayna. Het dressoir staat al in elkaar en is erg leuk vind ik zelf. Nou ik ga Jayna zo maar es op bed leggen en dan bankhangen. Morgen weer dagje naar school en woensdag werken. Dan alweer weekend, want donderdag zijn Len en ik vrij ivm met de echo en zijn ziekenhuisbezoek. Fijne avond allemaal! Liefs Sem
Sem, spannend, bijna weten jullie wat t gaat worden! Thanks voor je cd! LIS: Bedankt voor je geboortekaartje, ik vind em schattig! Fijn dat je je weer ff kwam melden! Fajah: Heb je al geoefend met blokjes stapelen en woordjes?!? Hahaha, geen zorgen hoor, komt goed! Hoe is t nu met Yorben zn gezondheid na de operatie? En met je vader?
Goedenaaf! Nou hier heeft Kyllian een Jill-nacht gehad! Pffff was alweer ff geleden dat we zo'n nacht gehad hebben. Was blij dat ik 's ochtends naar mn werk kon Vandaag was weer eens een kdv dag en ook daar heeft hij helemaal niet geslapen! Hoe hij het vol houdt snap ik niet, want als hij echt moe is valt ie normaal zo in slaap. Hij had verder wel een goed humeur op het kdv. Sappie: veel plezier vanavond! En alvast gefeliciteerd met je mannetje en met Twente natuurlijk! Heb hier vorige week een EK t-shirt voor Kyllian gekocht...moest ik ff aan denken haha. Lieke een grote patat-fan hihi. Kyllian vindt het wel lekker hoor, maar hij is zo lang bezig met zn patatje in de saus te dopen en likt dan steeds weer een klein btje eraf. Hij doet wel 10 minuten over 1 patatje Semmi: irritant he als je zo weinig tijd hebt voor studie. Ik heb ook een cursus wat erg veel tijd kost. Op mn werk hebben we er gewoon geejn tijd voor, dus alles moet in vrije tijd. Nou is het leeswerk al veel, maar de opdrachten helemaal. Suc6 nog! Lekker vooruitzicht hoor je verlof! Ben benieuwd naar de nieuwe kamers! LIS: doe maar rustig aan hoor, we zien je vanzelf wel weer verschijnen Hier ook het kaartje vandaag ontvangen, leuk kaartje...bedankt! Fajah: ik heb geen idee of er hier een huisbezoek komt. Heb er nog niemand over gehoord, dus denk het niet. Zal mn vriendin is vragen, die heeft hier ooit bij het CB stage gelopen. Alhoewel kan het ook vrijdag vragen, dan mag Kyllian er weer heen! Suc6 donderdag, maar zal vast goed gaan! Kyllian doet niets op commando, alleen als hij iets wil doet ie het....dus ben benieuwd wat hij daar laat zien haha. Robine: hoe is het nu met Jill? Betere nacht gehad en jullie een beetje bijgekomen?
AM: Nou ja, ze slaapt momenteel, zo lang t duurt. Ging weer helemaal overstuur en driftig naar bed toe..........heb medelijden met haar, maar weet echt niet wat ze heeft. Hopelijk slaapt ze vannacht door. Heeft alleen geen avondeten op, na t badderen liep ze linea recta naar dr bedje en wilde alleen maar slapen, dus dikke papfles gemaakt voor dr. Overdag is ze wel lief, alleen heel erg aanhankelijk, das wel vervelend, kan zich geen moment zelf vermaken, moet continue op schoot en wil alles zelf doen( zooooooooo irritant). Balen dat Kyl ook zo een nachtje is geweest, hopelijk slaapt ie vannacht weer lekker. Ga douchen en HNTM kijken daarna slapen trusten allemaal
Jullie proberen het dus ook met een papfles haha, hier hebben we vanavond ook een papfles gegeven...hij heeft 1/3e op. Avondeten heeft hij 1 hapje van gehad en zn toetje misschien 2. Ik duim dat Jill vannacht lekker doorslaapt en papa en mama ook! Truste alvast....
Joehoeeee ben er ook nog hoor. Druk weekendje achter de rug met 3 feestjes.............pfffffff wel vermoeiend maar ach het was gezellig. Daynah is dan wel helemaal uit haar ritme. Ze slaapt nu nog niet en lig er toch al een uurtje in nu. Ze is alleen maar aan het spelen. Zal ze morgen wel weer niet wakker te krijgen zijn. LIS: Bedankt voor je kaartje. Hij is erg leuk. Goede keuze dus. Fijn dat het allemaal zo goed gaat en ach dat reageren komt wel weer een keer op het forum. We lopen niet weg hoor Fajah: Toch wel weer leuk dat ze naar het cb moeten ik moet volgende week vrijdag weer. Ben wel benieuwd. Wel lekker dat ze langs komen bij je. Doen ze hier dus echt niet. Sem: Ben benieuwd naar de foto's van Jayna d'r kamer als ie af is. Zal ongetwijfeld een mooie prinsessenkamer zijn. Is het nog gelukt met studeren? Robine: Wat balen zeg dat Jill zo slecht slaapt. Is ze niet ergens bang voor in haar kamertje of droomt ze mss vaak eng. Ik hoop echt dat er een betere nacht aankomt voor jullie. Jullie hebben vannacht even bij kunnen tanken. Sap: Nogmaals gefeliciteerd met Twente. Jammer dat je niet mee kon feesten en 5 sigaretjes in 1,5 uur Dat is echt superveel zeg. Dan was je echt zenuwachtig. Ik zal dat dadelijk hebben als we moeten gaan vliegen, volgens mij rook ik dan een pakje op van tevoren van de zenuwen. Heb ik gelijk weer genoeg voor een jaar Veel plz vanavond met jullie vrienden en morgen met Rick's verjaardag. AM: Kon je van het weekend niet internetten.....afkick verschijnselen gehad . En Kyllian ook een rotnacht achter de rug. Vervelend hoor hoop echt dat het vannacht beter is. En dat hij zo in slaap is gevallen op de commode. Ongelofelijk! Sensee: Nog feli met Michiel. Hebben jullie eigenlijk nog jullie verjaardag gevierd? En asperges..............nee daar maak je mij echt niet blij mee. Daynah wel hoor die is er weg van, maar klopt idd dat je urine er van gaat stinken. Ik laat het hier even bij. Heb de laatste dagen weinig puf. Weet niet hoe dat komt. Mijn rug doet ook weer zeer. Mss toch maar eens langs de fysio er weer voor gaan. Even nog aankijken. Het gekke is alleen het is maar op een plek naast mijn wervelkolom aan de rechterkant. Ik zat me eerst nog gek te maken dat het mss wat anders kan zijn ofzo, want het volgens mij voel ik een bobbel, maar dat moet ik maar niet doen. Het kan ook een spier zijn die opgezet is toch? Ik ga lekker bankhangen. Tot laterrrrr. Lfs Kelly
Robine:Met Yorben gaat het nu al een tijdje erg goed,eerst dacht ik dat de operatie niks had geholpen,maar nu begin ik wel verschil te merken. Hij eet veel meer en heeft niet steeds meer snottebellen hahaha. Hij vermaakt zich nu ook alleen als Jelte op school is en anders spelen ze lekker samen en dat gaat nu echt goed,heb geen spijt vd operatie iig. Met mn pa gaat het ook goed,nog erg veel rusten en de wond geneest ook goed gelukkig. Yorben gaat echt geen blokjes stapelen op commando hoor,ach ik zie wel met dat cb. Kel:Sterkte met je rugpijn hoor.mss ook eens een hot stone massage Am:Als je vrijdag naar CB moet zal je geen huisbezoek meer krijgen hoor,hier krijgen we met 18 mnd thuis bezoek en dan moet ik pas zelf weer gaan met 2 jaar ofzo. Heb je de schoentjes al binnen. Sem:Leuk donderdag weer een echo,hopen dat jullie nu het geslacht kunnen zien he. Vanmorgen was de schoolfotograaf bij Jelte op school. Yorben mocht ook komen om op de foto te gaan,ben benieuwd naar het resultaat,maar denk niet dat er een leuke bij zit,Yorben had geen zin nml om mee te werken en wou niet lachen chagrijntje.Dus we zien het wel. Hopen dat de pasfoto van Jelte wel leuk zijn en de klassefoto. Maar de juf zei dat ze allemaal niet veel zin hadden om de lachen hahaha,tja dan moeten ze dat ook maar niet op een maandag plannen hoor,die kinderen hebben vast ook geen zin in de maandag Volgende week heeft hij maandag en dinsdag vrij,dan is het studiedag voor de leerkrachten. Ga mn bed in nu meiden. Weltrusten.xxx
Jawel toch meeting op 7 juni. Blijdorp zou het worden toch? Had ht er laatst nog over met kel maar was vergeten te posten . Fajah stom zeg dat ze dat op maandag plannen. Waarom niet woensdag ofzo gaat de dag ook snel voor de kids. Kel wat vervelend dat ze niet wil slapen zeg. En drie feestjes..hihi. WErk je veel met pc? Misschien vandaar dat last. Ik heb ook al een week of wat last van mn schouder en rug. Dacht of kou of compu te veel. En tillen van de kids heh (ik til altijd verkeerd) ze wegen ook niet weinig meer. AM en Robine wat rot met de nachten zeg. Zal toch wel peuterpubertijd zijn. Sem wat gaat het dan snel joh en gunstig zo met de zomervakantie. Gaan jullie nog wel of gewoon camping? Lis dank voor je kaartje. Maar wat mij opviel hebben de jongens jouw achternaan? Vanwaar die keuze als ik vragen mag... Pfff nog drie dagen werken en vakantie. Jaime was weer goed gemutst. Ze zegt nu papegaai..haha, dat klinkt echt voor geen meter. Als wij het dan goed zeggen (ze zegt iets van pertepaai ofzo heel maf) dan kijkt ze heel verlegen alsof ik zeg het toch niet goed. Nou ik ga ff twee wassen wegvouwen....zucht.. Kom straks misschien ff kijken. lfs
Am, arme Kyllian, wat hebben die kleintjes soms een puf he. Ach ze gaan vanzelf wel slapen als ze moe zijn alleen zo onderbroken nacht is verrot Sem, oh wat spannend de echo donderdag, vertel je ons wel wat het wordt hihi? Spannend hoor Jayna haar kamertje, dan worden ze groot he Robine, jij nog lekker 2 weekjes werken...dat is af te zien he. Jayden is ook erg aanhankelijk en ontzetttend knuffelig, steeds opletten of ik in de buurt ben...zal wel sprongetje zijn of zo? Sappie, gefeliciteerd met Rick, veel plezier vanavond en morgen! Kelly, ah bah rugpijn, idd goed idee om fysio te bellen, lekker los laten masseren. Sterkte Lydia, alles goed met je mannen zo te lezen! Gaat het goed zo, wordt Jesse nog wakker van Marijn of andersom? En hun slaapritme beetje samen? Ja ben erg benieuwd...wat mij te wachten staat whahaha Sens, gefeliciteerd nog met jou verjaardag en van je man, leuke dagen gehad? En lekker aan de asperges Ik had hier eerst 5 juni mijn laatste dag, 3 weken vakantie en daarachter mijn verlof. Was hier niet mee eens, wat heb ik aan om 2 en halve maand voor de bevalling thuis te zitten! Na 3 gesprekken heb ik er 2 weken af gekregen, laatste week niet maar is ook deels mijn fout geweest.. Heerlijk hoor, nu nog bijna 5 weken voor daarna, denk dat ik nog 2 weken onbetaald verlof erachteraan neem en dan begin Januari weer begin! (als het kan... : ) Zo ga nog even surfen en dan vroeg slapen, morgen werken van 7-9uur en aansluitend cursus tot 12uur. Trusten allemaal
Wat hoor ik allemaal woordjes van de kids zeggen, Jayden vertikt gewoon om te praten terwijl hij heel goed alles begrijpt! Als ik zeg...zal mama jayden naar bed brengen...gaat hij bij de deur staan... Zulke dingen..Jammer want ben wel regelmatig met hem aan het oefenen maar enige wat eruit komt is AH BAH hahaha
Goedemorgen allemaal, Wat een heerlijk weertje weer. Alleen nog te koud, maar lekker hoor dat zonnetje. Charissa: Dat praten komt vanzelf wel hoor. Daynah zegt ook niet zo heel veel. Ze begrijpt het wel als ik zeg pak je schoenen of sokken. Sensee: Ik werk idd veel met computers. Mss komt het ook wel daardoor. En ja dat tillen dat doe ik ook verkeerd. Heerlijk hoor nog 3 dagen werken en dan vakantie ben jaloers. Fajah: Fijn dat alles goed zo goed gaat met Yorben en je vader. Zal ook wel steeds beter worden. Waarom doen ze ook op maandag de schoolfotograaf heh. Ik ga maar eens beginnen. Zit hier al even maar heb nog niks gedaan. O ja en 7 juni kom ik ook. Lfs Kelly
Sap: Feli he! Vandaag dan wel! Is t huis mooi versierd voor hem? Hier weer een but nacht achter de rug. Wederom wakker van 1-3 uur! Worden er gek van! Toch maar ff langs HA vrijdag, ook vanwege uitslag op dr rug(extreem droog) en meteen ff vragen Ga nog ff 2 uurtjes lesgeven en dan weer huiswaarts! Kom later weer ff kijken Liefs
Sap:Gefeliciteerd met Rick zn 30ste verjaardag HOERA! Robine:Wat gek toch dat Jill zo doet snachts,toch maar even bij HA vragen ,kan niet steeds een sprongetje zijn he,mss heeft ze toch ergens last van,jammer dat ze het nog niet kunnen zeggen he,scheelt een hoop zorgen.Succes ermee.
He meiden, Gisterenavond was echt supergezellig. Ik zal zo ff een aantal foto's spammen dan hebben jullie een idee van hoe leuk het was en is geworden. Bedankt trouwens voor de felicitaties, liefff. Ik kom een andere keer weer reageren want krijg straks alweer visite. Liefs Sap
Deze flyers zijn door de hele wijk verspreid incl Lieke haar kinderdagverblijf (arm kind) . Rick was zo bang dat ze deze foto van vroeger gingen gebruiken en ja....als je dat zegt dan ben je natuurlijk de lul
Hier moest hij nog binnen blijven maar kreef al wel vast een polo aan welke ze voor hem hadden laten bedrukken.