November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

sappie Fanatiek lid

Buiten kijken naar het resultaat

2. sappie

sappie Fanatiek lid

Rick met zn vrienden

3. sappie

sappie Fanatiek lid

en de meiden

4. sappie

sappie Fanatiek lid

en nog een keer :)

5. sappie

sappie Fanatiek lid

En de laatste..een leuke groepsfoto

6. sappie

sappie Fanatiek lid

:) een keer wat anders dan Lieke spam :)

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Arme Rick hahahha en nog een spandoek ook hihiih,erg leuk om te zien,hoop niet dat mijn vrienden dat hier gaan doen als ik 30 word . ;)

8. Ziet er heel gezellig uit Sap. Ik vind dat doek boven jullie deur erg grappig ;)

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Whoehahahaha super leuk dat t zo uitbundig gevierd wordt als iemand 30 wordt in jullie vrienden groep! Lekker ding op die foto trouwens, WOW ;)

10. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sap, Nogmaals GEFELICITEERD met Rick, erg leuke foto's.

Robine, wat rottig zulke nachten voor jullie, kan me voorstellen dat je dan ten einde raad bent..
    En overdag korter naar bed doen? Of s'avonds iets later?

Ik ben zo ontzettend moe...heb me weken goed gevoeld en nu weer zo moe, ik slaap elke dag met Jayden mee als het even kan.
    Zal met een paar weken wel weer overgaan.
    Oh ik heb dreads laten zetten door mijn zusje, erg gaaf hoor, als ik foto heb spam ik wel ff hihihii.
    Moet van weekend ff kabeltje halen ervoor.

Ga lekker in bad met Jayden, fijne avond

11. hoi hoi,

Zo heb me weer gewogen en er is weer een kilootje af. Ik hoef nu nog maar 1.4 kilo eraf en dan zit ik op mijn streefgewicht. Jippie.............en nu zo houden natuurlijk. Moet wel lukken denk ik als ik zo door blijf gaan.

Robine: Weer zo'n rotnacht gehad. Ik heb het echt met jullie te doen. Goed idee om even de ha te bellen. Mss heeft hij wel tips ofzo.

Charissa: Ben benieuwd naar je dreads. Wel vervelend dat je weer zo moe bent.

Sem: Heb je cd vandaag gehad. Envelop was helemaal kapot maar cd was nog goed. Thanks.

Sap: Jij bent nu gezellig aan het feesten.

Het is erg stil hier de laatste dagen. Waar is iedereen toch?

Ik ga lekker douchen. Mijn vader was even op bezoek en kwam Daynah naar huis brengen en die ligt alweer een tijdje op en ging dit keer gelukkig in 1x slapen, dus dat is mooi. Vanmorgen was ze weer eens om 6.00 uur wakker. Hoop dat het morgenochtend wat later is.
    Morgen lekker vrij.

Fijne avond.

Lfs Kelly

12. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Het is zeker rustig hier... waar is iedereen toch?

Kelly, ach zal wel goedkomen met mijn moeheid hahaha, heb je toch in de zwangerschap van die periodes.
    Jij bent goed op dreef zeg, hoeveel heb je er in totaal af dan als je op je streefgewicht zit?

Zo ik ga slapen, Dennis ligt nog beneden op de bank te slapen, kerels :evil:
    Hij heeft vannacht tot 2uur op de pc gezeten, wou dat die dingen nooit bestonden, hij kan soms echt doordraaien en er uren achter zitten!
    En nu is die natuurlijk kapot en ligt hij te slapen op de bank, heb al gezegd kom dat in bed...nee wil zo boven nog filmpje kijken op de pc :confused: ( nou ikke niet snappen :cry: )

Nou meiden Weltrusten!

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel je bent echt goed bezig geweest zeg! Wil je nu je bijna je streefgewicht hebt niet nog verder doorgaan?(niet dat je er nu niet goed uitziet hoor!)Maar omdat t zo makkelijk gaat........hoewel behouden van je streef zal ook wel opletten blijven! Ben in ieder geval supertrots op je!

Charissa: Zo je Dennis neemt het er wel van zo laat achter de pc en dan nog film kijken! En dan ook de volgende dag weer naar werk toe!?!?!?!? Knap dat ie t volhoudt!

Wederom een rotnacht achter de rug. t Wordt bijna een gewoonte he. Weer om 1 uur tot 2 uur wakker. Echt vervelend. Maar ja, t is niet anders.

Vraagje: Drinken jullie kindjes nog uit een tuitbeker en fles(melK) of inmiddels al uit een gewoon glaasje of bekertje zonder rietjes/tuitjes etc!?

Volgende week laatste lesweekje. 3e Klassen vallen dan uit dus dinsdag is mn laatste dag, omdat ik op de woe ochtend altijd alleen een 3e klas heb en daarna weekend. Tel de uurtjes af hoor! Vrijdag uitslag van soll. Hope so dat ik t ben geworden. Duimen jullie mee?
    Vanavond EHBO les 3e herhaling en dan weer een jaartje ervan af.
    John gaat vanmiddag ook solliciteren bij een nieuwe functie, hij is t ook meer dan zat. Allemaal hoop vernieuwingen hier dus. t Mooie weer komt er ook weer aan meiden, badjes opzetten dus!

Laterz

p.s. Mn man is zaterdag jarig, iemand nog een leuke mannelijke verjaardagstip? Weet t dus echt niet he!

14. Robine: Lekker weekendje weg met zijn 2tjes naar Maastricht of Brussel of een andere stad. Gezellig toch.

15. Ben blij dat het weer wat beter gaat worden. Lekker hoor dat zonnetje.

Als ik mijn streefgewicht heb gehaald dan stop ik wel met de Weight Watcher en dan wil ik me thuis elke week of om de 2 weken wel wegen en als ik dan weer ben aangekomen dan weer even een paar dagen streng doen. Ik ben nu bijna 17 kilo kwijt :D, maar goed hoe ik nu eet dat blijf ik wel doen. Mss in het weekend een keer pizza of een andere vette hap weer nemen :eek: Heb ik wel gemist hoor. Nu zit ik ook aan de meloen. Ook lekker.

Robine: Hoop veranderingen de komende tijd voor jullie. Ben benieuwd hoe John zijn soll is verlopen. Ik ga zeker voor je duimen voor a.s. vrijdag. Hoe is het met Jill?

Lfs Kelly

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Nu het weer beter weer is.....van het weekend is het www.kinderboerderijenweekend.nl ;)

Sappie: leuk feessie gehad zo te zien! :D Hier wordt dat niet zo groot gevierd hoor ;)

Charissa: slim om gelijk met Jayden te gaan rusten. Slaapt hij lang overdag?

Kelly: jij slanke den! Ben echt megajaloers.....maar is mn eigen schuld he, had ook moeten doorzetten. Voel me de afgelopen weken echt weer enorm lelijk en dik, terwijl ik dan juist motivatie zou moeten krijgen om af te vallen ga ik juist zitten snacken.
    Maargoed jij hebt het gewoon gehaald...nog voor de zomer! Knap hoor.

Robine suc6 vanavond bij de EHBO. Hoe is het met John zn solli gegaan? Idd een hoop veranderingen. Jill alweer slecht geslapen vannacht, balen zeg :(

Sorry hier geen verjaardagstips, zit met hetzelfde probleem voor over een paar weken.

Kyllian wilde vanmiddag wederom niet slapen.....nu 3 dagen al niet. Hij blijft wel actief en vrolijk, maar mama vindt die rust tijdens zn slapen ook wel lekker ;)
    Gisteren belde de Wehkamp dat de schoentjes die ik besteld had uitverkocht waren. Vandaag dus maar naar de Dolcis gegaan om ze daar te halen, helaas dan niet met korting. Pfff wat zijn kinderschoenen duur...aangezien hij ze misschien maar 3 maanden past. Ook een hele voorraad luiers gehaald.
    Welke maat luiers hebben jullie trouwens? Hier maat 4, maar ik heb nu ook wat van 4+ en 5 gekocht om uit te proberen.

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    am:Hier ook maat 4 ,is voor Yorben groot genoeg,bij nr 5 loopt het erlangs denk ik ;)
    Jammer vd schoentjes.Ik koop meestal niet zulke dure schoentjes meer,want zoals je zelf zegt zijn ze er zo uit.
    En Kyllian ook al slechte nachten(en jullie ook)Vervelend is dat zeg.

Robine:Ook Jill dus weer aan het spoken vannacht.
    Vrijdag ging je naar de huisarts toch?En fijn dat je niet lang meer hoeft te werken.Zijn jullie er al uit waar je naartoe op vakantie gaat,of heb ik dat gemist?

Kel:Supergoed van je zeg dat je bijna op je streefgewicht zit,erg knap van je.Dat heb je goed gedaan,je hebt enorme doorzettingsvermogen vind ik. =D>

Ik heb vandaag lekker in het zonnetje gezeten,althans vanmiddag toch.
    Vanochtend moest ik werken.

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Fajah: hier geen slechte nachten meer hoor na die ene nacht...gelukkig...maar hij wil nu overdag niet meer slapen terwijl hij wel moe is.
    Heerlijk zonnetje vandaag weer he!

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Vakantie hangt af van een baan voor mij en of ik die wel of niet snel vindt, anders moeten we ff beetje inlopen. Denk trouwens wel dat t eind september wordt hoor en dan Spanje of Griekenland.

AM: Luiers nr 5 hier, maar die zijn wel megaruim hoor. Vind een beetje grote luier wel prettiger, anders krijgt ze een bouwvakkers decollete bij dr bipsje, vind ik niet zo charmant. En Kyl dus ook geen middagslaapjes meer? Hier dus ook bijna niet en wel de hele dag om me heen hangen en aanhankelijk doen. Lief, maar je komt echt nergens meer aan toe als ze niet ff slapen. Grrrrrr. Zijn Kyl zn waterpokken helemaal weg?

Ben geslaagd voor cadeautje John. Heb maar een hele, nieuwe tennisoutfit gekocht van NIKE voor hem. Zwart broekje, witte polo en witte sweater en sokken. Lijkt me genoeg voor ff tjes toch!?;)

Verder EHBO gehad, laatste les weer van dit seizoen herhalingen, in september mogen we weer :) Er was wederom een LOTUS slachtoffer( Iemand die dus allerlei situaties naspeelt en die wij moeten behandelen) en die ging ff een hartaanval nadoen. Zo dat was echt eng. Helemaal gaspen( geschokt ademhalen), hart stil etc. Toen onze ''juf'' tegen hem zei, kom nu maar weer bij Jaap, kwam ie dus niet bij! Schrok me helemaal klem, gelukkig bij een 2e keer roepen wel. Hij zat wel heel erg in zn rol. Gewoon eng. Hoop zoiets nooit echt mee te maken, brrrrr.

Sens: Wanneer ga je op vakantie? Dit weekend toch!?!?!

Deel Deze Pagina