November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Ben ik weer :) Milou ligt vanaf 13 uur te slapen en ik heb ook ff 2,5 uur meegepikt 8) Hopelijk slaapt ze nog ff, kan ik ff uitgebreid forummen!
    Vanavond gaan we met vrienden eerst een hapje eten en daarna naar de bios, milou blijft bij mijn ouders. Leuk avondje voor de boeg dus...alleen jammer dat ik de finale van de gouden kooi moet missen.

LIS: Wat een schatjes zijn het die 2 van jouw! Ik vind Marijn niet zo lijken op Jesse of is het in het echt wel juist? En wat fijn voor je dat de bv goed gaat ondanks de verkleining. Geniet lekker van je mannetjes. En Jesse dus ook weer goedgekeurd :D milou was 83 cm maar ze is ook wel lang, zeggen ze.

Kelly: Heerlijk een weekend niets...hadden wij afgelopen weekend. En we hebben flink geluierd :oops: we zijn 's zondags alle drie niet uit pyama geweest. Wel lekker een keertje. En echt heel goed zeg van het afvallen...gewoon nog maar 1,4 kg...da's echt weinig! Petje af :D

Robine, slapeloze nachten las ik bij jullie :( Positief dat ze vannacht heeft doorgeslapen maar wat moet het klote zijn. Brak wordt je ervan. HOpelijk heeft ze de smaak te pakken en gaat ze vannacht weer door. Maar slaapt Jill niet meer overdag of las ik het verkeerd? Hier vroegen ze het wel op het cb van de vitamine D, hadden ze bij jouw ook moeten vragen :x .
    Wil je gaan proberen om Jill uit een beker te laten drinken? Ze hebben speciale bekers ervoor die niet zo snel omvallen. Op het kdv heeft ze het geleerd hoor, ze ziet natuurlijk alle kinderen dat daar doen. IN het begin knoeien en over d'r schouder gieten maar ineens gaat het goed. Lopend drinken mag ze van ons niet en dat weet ze dus doet ze het ook niet (meer :) ) Wel heel schattig.....het lijkt net als ze drinkt dat d'r leven ervan af hangt met zo'n hard geluid...uiteindelijk heeft ze 2 slokken op :) . Jeetje John ook een nieuwe baan....hij werkt er toch nog niet zolang als ik het me goed herinner? Succes iig!
    Jill d'r haren geknipt...oeps...ach bij Jaime is het toch ook goed gekomen
    ;)

Fajah: en hoe ging het....het cb op bezoek? Was het gezellig ;) Was Yorben een beetje vriendelijk? Las dat het eindelijk toch beter gaat sinds de operatie, fijn!

7 juni...helaas voor ons...er staan al 2 verjaardag op de planning :x

Semmi, jullie zullen het nu al wel weten. Ben benieuwd of je het voor je kan houden :) Hoe gaat het nu met je rug?
    Ik alweer over de 12 weken idd. Mijn buikje is nog maar klein maar 's avonds wel zichtbaar :D Het gaat niet zo hard als bij Milou...toen was ik ook al 4 kg aangekomen :confused: nu nog niets. We doen het rustig aan.
    Hopelijk ook een goeie uitslag met Lenhard!

Sens: ik heb het ook weleens gehoord van teveel melk. volgens mij krijgt Milou ook meer binnen dan 300cc. We geven d'r 's avonds nu maar wat sap voor het slapen gaan. Ze drinkt toch vrijwel niets meer tegenwoordig.
    Late reactie...maar Limboland was geslaagd dus, kan ook niet anders :) Asperge-fan? Ikke niet zo...mijn ouders wel die eten het nu regelmatig. De achterbuurman zet ze zelf en zo hebben ze het verste van het verste :) Ik begin steeds jaloerser te worden mbt jullie vakantie! Lekkerrr

Charissa: saai zo'n pc-man :( hier ook wel een beetje maar niet zo erg gelukkig. Jij hebt al bijna verlof toch? Jeetje het gaat ook zo snel bij je. Ik weet nog dat je nog niet wist of je wel zwanger was met de meeting in november....

Sappie, leuke foto's van Rick's verjaardag! Was het nog leuk geweest of heb je nog een kater ;)

Ik hoop dat ik iedereen zowat gehad heb! Ik ga nog maar een fruitje eten voordat milou wakker wordt. Toedels en tot snel maar weer!

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    oow Yorben heeft trouwens niks moeten bouwen ofzo,ze heeft vrijwel niet naar hem gekeken,moest alleen maar vragen beantwoorden.
    Moet 9 juni om hem te laten meten en wegen.

3. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Wat een idioot gedoe zeg als ik dat zo lees! Ik zou d'r in het vervolg niet meer binnen laten! Pruim!

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    LIS: owww wat een lieve foto's! Ik vind ze wel op elkaar lijken! Echte broers! Nette ncijfers van Jesse. 80 cm is niet heel klein toch? Morgen moet ik met Kyllian erheen, dus dan weten we meer. Heb je het nog druk met kraambezoek? Ik kom graag een x Marijn in het echie bekijken! Heb je al het bezoek graag de eerste periode of liever verspreid?

Kelly: alle weekend alweer volgepland...pffff. Geniet dan maar extra van je laatste vrije weekend ;)

Robine: spannend voor John! Wat is het voor functie? Jill dr haartjes kort, oeps ;) Ach groeit vast snel weer aan met dit weer!

Fajah: oww wat ben ik blij dat er hier niemand op huisbezoek komt als ik jou zo hoor.

Brennie: fijne avond met jullie vrienden! Alles goed met je zwangerschap?

Heb net in mn uppie gegeten. Kyllian is bij opa en oma en blijft daar slapen. Djurre heeft cursus en komt rond half 8 pas thuis. We zouden vanavond de badkamer gaan witten, misschien dat ik zo alvast begin. Eerst nog ff boven stofzuigen. Morgen nog een dagje werken. Kan helaas niet mee naar de Efteling met mn collega's en wat clienten aangezien ik met Kyl naar het CB moet morgen.
    Van het weekend gaan we verder met het leeghalen van de zijtuin en voortuin. Vanmorgen heb ik al een hoop tegels bij een client gebracht die ze goed kon gebruiken.

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Idd erg idioot hier dat cb,maar na dat wegen ben ik er heel lang vanaf :)
    Ze bleef echt gewoon zitten,ik begon al mn sleutels te pakken enzo en zei dat ik mn kind van school moest halen en ze bleef doorgaan.Grrrr....

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Dat mens vond t gewoon erg gezellig bij jullie op bezoek, hahaha. Vaag zo een bezoekje en dan kan je alsnog naar t cb voor wegen en meten! Kunnen ze in het vervolg beter gewoon daar doen,wat een gedoe zeg.
    Ennuh, John is nu bedrijfsleider bij een autobedrijf met SEAT en Nissan, maar heeft nu gesolliciteerd bij een billboard bedrijf als sales manager. Afwachten dus.
    Ennuh nieuwsgierig zijn is niet erg hoor!

Brennied: Zo lang verhaal getypt zeg. Knap dat Milou al helemaal alleen uit een beker kan drinken. Toch leren ze wel veel op een kdv he!? Hoe voel je je verder? Willen jullie ook weten bij de 20 weken echo wat t gaat worden? Ennuh Jill dr haren zijn maar een 1 cm korter hoor, valt dus wel mee, niemand is t nog opgevallen, maar mij wel en de staartjes lukken niet zo goed meer. Komt wel weer goed.

AM: Je bent nogal aan t klussen in huis en dat terwijl jullie gaan verhuizen! Wanneer gaat jullie huis in de verkoop? Veel plezier vanavond in je eentje! Saai he ;)

LIS: Whoehahahaha je hebt t maar druk met je voederen, slapen en zorgen. Denk je ook nog een beetje aan jezelf?

Ga ff badderen en tv kijken.

Tot laterz

7. hoi hoi,

Zo weekend is weer lekker begonnen voor mij. Sabino is vanavond niet thuis. Daynah ligt al op bed en ik ben al lekker wezen douchen. Heerlijk avondje voor mezelf, althans als Daynah snel slaapt. Ze is nu nog aan het spelen.

AM: Ben benieuwd naar de cijfertjes van Kyllian. Zal ook wel weer flink gegroeid zijn. Wel jammer dat je niet mee kan naar de Efteling, komt vast wel weer een volgende keer.

Brennied: Hoe kan je dat nou plannen op de finale dag van de Gouden Kooi. Ik kijk wel voor je hoor ;). Veel plz vanavond. Jammer dat je niet mee kan 7 juni maar er komt vast een volgende keer weer een meeting.

Fajah: Wat een raar mens joh van het CB. Ze vond je vast en zeker een gezellige moeder.

Robine: Wat goed dat John de baan ws krijgt dan moet jij hem morgen ook wel vast krijgen. Ik duim voor je hoor.
    En Jill de krullen eraf gehaald, die komen vast en zeker weer terug. Ik moet ook hoognodig met Daynah naar de kapper. Mss van het weekend even en anders ergens volgende week.

LIS: Was helemaal vergeten te zeggen dat de cijfertjes van Jesse toch keurig zijn.

Zo ik ga even lekker op de bank hangen. Ik hoor Daynah al even niet meer dus die zal wel lekker slapen.

Lfs Kelly

8. sappie

sappie Fanatiek lid

He hallo,

Kel; heerlijk zo'n weekend even helemaal niets. Maar weekends met feestjes e.d zijn ook altijd wel erg gezellig!
    Geniet maar lekker van je avondje!
    Btw, weer een kilo afgevallen, je gaat echt super.

Robine; hahahahaha gespleten haarpunten bij Jill, ik lag in een deuk :) . Hoop dat haar krullen weer terugkomen.
    Goed zeg dat John de baan wellicht heeft, zou mooi voor hem zijn, had hij het niet meer naar z'n zin?
    Ik denk morgen ook aan je, hoop echt dat je de baan krijgt.

Sens; lukt het een beetje met pakken? Ben echt jaloers op je, nu al lekker op vakantie.

LIS; aaaah wat een mooie lieve foto's van Jesse en Marijn. Je bent er maar druk mee he met het voederen,haha.
    Nog bedankt voor je kaartje, erg leuk!

Fajah; goh dat die mensen van het cb bij jullie thuis komen. En een hele vragenlijst, vaag joh.
    Hoe gaat het verder met je vader?

AM; jammer dat je niet mee kan naar de Efteling. Heb je Kyllian goed leren bouwen? Hahaha, het zal vast allemaal prima zijn op het buro.

Brennied; je zal al wel weg zijn maar heel veel plezier vanavond met jullie vrienden. Wel jammer dat je de finale moet missen.

Sem; fijn dat alles goed was met de echo en dat de uitslagen van Len weer goed waren. Was de verjaardag van je moeder gezellig? Nog gefeliciteerd.

Ik moet er nu echt vandoor,

Ik heb om 20.30 afgesproken met mn collegaatje om te gaan hardlopen. is al de 3de keer deze week, gaat goed dus! Moet nu 4 x 5 min. Komt vast goed.

Misschien kom ik vanavond nog wel ff.

Liefs Sap

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden!

Hier eindelijk een berichtje van mij na een lange en vermoeiende dag.....maar het was zeker de moeite waard! :)

En ja meiden, ik ga het toch maar zeggen want kan het toch niet voor me houden........
    Jayna krijgt een zusje!

Alles zag er super goed uit, ons meissie was erg druk. Het wordt nu ineens een stuk werkelijker allemaal. Mijn voorgevoel was dus niet goed.....meiden hier in huis de baas straks...haha! Vind het voor Jayna echt leuk, hebben die meiden straks echt wat aan elkaar als ze wat groter zijn. En ik ben eigenlijk ook wel echt een meisjes mama, dus dat wordt nog meer tutten! Lenhard vind het ook erg leuk, al was een zoon natuurlijk voor hem ook leuk geweest. Maar hij ziet het helemaal zitten met 2 meiden, aangezien Jayna ook al helemaal papa gek is.
    De uitslagen van Lenhard waren ook goed, arts zeer tevreden, dus dat was weer een opluchting.
    Daarna ff langs mn ouders voor mn moeders verjaardag en daar gegeten.
    Net thuis en bek af....wat een dag!

Lekker op tijd mn bedje in....morgen verder met inrichten van Jayna haar kamer en stiekem denk ik weer de meiden babykleertjes opzoeken, leuk!
    Zal morgen weer ff reageren meiden!

Liefs Sem

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo alle vrouwen alleen vanavond? Hier ook een eenzame echtgenote. Chiel heeft iets voor zn werk vanavond met eten. Jaime ligt er net in, goed gemutst want ik kreeg én een kus van dr én zeg ging zwaaien. :p

Kel heerlijk altijd heh die vrijdag vrij. Zou jij nog zonder kunnen?

Robine Fijn zeg voor je man dat hij die baan ws heeft. Wel aso heh die kerels, altijd meteen wat goeds, hoe kan dat nou? (tenminste hier wel hoor.) Als je met Jill wil proberen met een beker misschien kijken of je een beker kan vinden met iets erop waar ze helemaal weg van is. Geval Jaime is dat barbapapa. Ziet ze die beker wil ze daar uit drinken. Jaime drinkt erg netjes, morst erg weinig (tenzij ze een overactieve bui heeft) alleen het vasthouden van een beker wanneer ze afgeleid wordt is niet relaxt. Ze denkt dat ze hem rechthouddt maar dat is niet zo dus veel morsen. Nu krijgt Jaime alleen water maar kan begrijpen dat het met yoki iets minder gezellig is.
    Jaime heeft overigens niet geleerd op kdv, gewoon hier thuis. Begrijp je melk verhaal wel, misschien overheen gelezen, maar zag het en dacht gelijk aan jou vandaar de post. En haar groeit snel joh, maar idd beter niet zelf doen heh. Kun je altijd een ander de schuld geven voelt wat minder rot :)
    Ga jij trouwens mee 7 juni?

Fajah nou ja zeg wat achterlijk dat mens, en dan moet je ook nog een keer langskomen op cb om te wegen, laat ze dan iets meenemen ofzo zodat ze kunnen meten en wegen, kost je bakken met tijd man.

AM ik heb nog veel plantjes voor je. Even kijken wanneer je ze komt halen of ik brengen maakt niet uit. Ze zijn nu cm of 5 a6 denk ik. Jammer van de efteling zeg. Ben benieuwd hoe het morgen met kyl is op cb!

Brennied lekker zeg dat je zo in de middag kan slapen. Kun je gouden kooi niet opnemen? Dat wat je schrijft over heel hard drinken en dan maar 2 slokken ophebben herken ik...haha. Is wel lief heh. Doet milou dan ook iets van aaaahhhhh als ze een slok op heeft?

Kel ga zaterdag pas heh, morgen gewoon nog 'in town'.

Lis lief is Marijn zeg. Ik wil graag ook een keer langskomen als je dat leuk vindt. GAat verder alles goed? En wat vindt Wes er nu van? Extra trotse papa? Heeft hij nog vrijgenomen?

Verder kan ik niet lezen.
    Zo komt er als het goed is iemand langs die de box komt kopen. Dat marktplaats heeft ook veel neppers hoor qua biedingen. Denk steeds dat die mensen zelf er ook wat hebben opstaan ofzo. En door een hoger bod bij een ander te plaatsen eerder hun eigen spul verkopen.

Moet nog pakken trouwens, doe ik morgen. Moet zeggen dat het hier ook altijd op de laatste dag soms zefls minuut aankomt. Al minuut was voor geboorte Jaime door haar wel wat veranderd.
    Jaime is laatste tijd hopeloos wanneer we haar wegbrengen naar kdv. Brullen brullen.
    HEb er vandaag even over gesproken met een leidster caroline. Vroeg mij nl af hoe ze dan overdag is, heeft ze ruzie met eenkind (weet jij veel ze zijn alzo wijs) of valt ze buiten de groep ofzo. Maar geen van alles is waar. Vijf minuten nadat wij wegzijn is ze weer stil en speelt veel met vriendjes en vriendinnetjes. Ik vind het de laatste tijd echt erg moeilijk, maar we gaan het zien. Kdv zei hoort ook wel bij de leeftijd, maar ja dan nog..zoooo zielig.

Kom straks nog wel ff.

lfs

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    We wisten t al he Sem, maar toch nogmaals SUPERLEUK nog een meid! En makkelijk met de kleertjes, hahaha.

Fijn dat Len ook gezond is! En nog feli met je mama!

Sap: Succes, ben trots op je

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wow semmi fijn dat alles goed was! En een zusje voor Jayna, ik vind het ook gewoon helemaal bij jullie passen hoor. Als ik jou zie en ook foto's van je man. Geweldig toch?

Ik heb zelf een zusje en heb daar hele goeie band mee. Zusjes is echt bijzonder hoor!

13. Joehoeeeeeeeeeeeeeeee Sem nogmaal van harte gefeliciteerd met jullie aankomende dochter. Echt superleuk. Fijn dat alles zo goed was in het zkh ook. Een topdagje voor jullie.

Sensee: Nou ja zaterdag weg is ook lekker. Heb ik iig wel vast jullie een hele fijne vakantie gewenst ;)
    Mss is Jaime een beetje eenkennig aan het worden. Op die leeftijd komen ze toch ook wel een keer.

Sap: Ben trots op je! Weer begonnen met hardlopen echt goed van je. Ik doe het dus niet meer. Ben gisteren weer wezen spinnen en ga morgen ook weer. Ook wel weer goed voor me.

Lfs Kelly

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sem:Leuk nog een meisje,vind jou ook echt een meidenmama hoor.
    Maar 2 jongens is ook leuk hoor ;)
    Ik dacht altijd dat ik ook een meidenmama was,maar nu ik toch 2 zonen heb is het toch ook best bijzonder hoor,je groeit daarin denk ik. :)

En hier op het forum is het bij de mamas of 2 jongens of 2 meiden he heb ik in de gaten ,Lis 2 zonen,charissa ook straks,Sem 2 meiden ,ik vind het wel grappig.Nou dan moet Brennie daar maar ees verandering in brengen hoor ;)

Hier ook saai,man ligt hier naast me te maffen op de bank. :rolleyes:

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Huh iets gemist?Kel en Robine wisten het al dat sem een dochter krijgt? :(:

16. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ik wilde even kijken of Sem al wat had geschreven.
    Joehoe Jayna krijgt een zusje, leuk hoor.
    Vooral van dezelfde geslacht hebben ze ontzettend veel aan elkaar en kort op elkaar.

Sens, hier ook zielig alleen :cry: Dennis heeft bruiloft van een collega.

Fajah, ik zou nu ook niet meer anders willen, kan me zo verheugen op mijn 2e zoontje ;)

Ik ga weer Gouden kooi kijken....wie zou er winnen, erg spannend hoor!
    Ik hoop Brian :D

17. Ik hoop ook Brian, Charissa. Ik vind die Huub echt verschrikkelijk

18. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ja vind Huub ook een arrogante gozer, hij gaat er al gewoon vanuit dat hij wint....

Oh begint weer...

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ik heb nog nooit naar de gouden kooi gekeken dus weet niet wie erin zit.

Charis:2 zoontjes is zoooooo liiiieeeeefffff ;)
    Hier hebben ze ook best veel aan elkaar ,ook al schelen ze precies 3 jaar.
    Ze geven elkaar de hele dag door kusjes ,en ook mij hihihihi.

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hier is d eman weer thuisgekeerd.
    Brahim heeft de box gekocht voor dochter van 1 jaar :confused: .Nou ja boeit ons niet wij zijn het ding kwijt.

Semmi nog fijn ook dat uitslagen van je man goed waren. Had ik helemaal overheen gelezen in euforie dat jullie nog een meid krijgen.

Deel Deze Pagina