November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sens;Veel plezier in Spanje als ik je niet meer spreek.Is de temperatuur goed nu daar?Ennuh niet ziek worden nu he daarzo?

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Dank je fajah! Hoo9p dat we niet ziek worden al had jaime toen ik haar ophaalde een enorme snotkoker weer.....

Oh de gewone melk ging er vanavond zonder pardon in :D .

Nog een nieuwtje onze corneille tweeluik, wat ik vertelde een tijdje terug al gedoe met dezelfde lijst etc. WAs bij kunstuitleen amstelveen niet gelukt. onze huisgalerie hier in utrecht gevraagd....zoektocht van 3 weken, maarrrrrrr hij heeft dezelfde lijst gevonden. Over twee weken ophalen. Jippieeee

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    wanneer kom je weer trug lin?
    Leuk die corneille.
    En waarom de box weg?Jullie zouden toch mss nog voor een 2de kindje gaan?

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Als er nog tweede komt kopen we wel een nieuwe. En nog als die er komt dan duurt dat nog wel ff denk ik. Misschien als Jaime jaar of 3 is ofzo. Intussen staat dat ding maar in de weg heh.

We komen volgende week zaterdag alweer terug, te kort hoor had liever twee weken gegaan maar dat doen we wel weer in september.

Charissa ook weer alleen nou niet leuk hoor! Ik heb geen verstand van gouden kooi..haha. En wat je zegt twee jongens is ook onwijs! Heeft Jayden het al beetje door dat er een kindje bij komt?

Oh en fajah denk dat brennied een jongen krijgt. Wat jij?

Robine ging jij nou nog mee op 7 juni?

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ik denk ook dat Brennie een zoontje krijgt

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    mn ouders hebben ook een corneille sens
    maar ja zijn ook kunstliefhebbers he,ze schilderen allebei en mn broer ook.

7. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Haha Sens, dat is toch zonde bij de 2e weer een nieuwe box kopen :confused: ...geld teveel? :rolleyes:

Gouden kooi.. is spannend, HUUBJE gaat eruit!
    Kan haast niet meer mijn ogen open houden maar wil weten wie wint...nog ff volhouden whaha

8. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sens, nee Jayden heeft nog niet door dat er baby komt....
    Ik zeg wel waar is baby en dan wrijft hij over mijn buik of zijn eigen buikje hihihi

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Lief dat Jayden dat zo doet. Ben echt zo benieuwd altijd wat er dan in die koppies omgaat.Hoe is het met Gouden kooi?

Fajah schilderen is heel leuk, waarom doe jij het niet? Ik ben zelf helemaal cobra fan. heb ook redelijk wat boeken over de cobra beweging. We hebben nu 5 corneilles. Maar vind andere kunstenaars ook leuk hoor. We hebben ook een brood (pianoman erg mooi donker inktblauw) en een rosina wachtmeister (vindt Jaime erg mooi, met een kat met een muisin zn buikkie)

Ga nu slapen, kom morgen nog ff kijken.

lfs

10. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeiemorgen,

Was gezellig gister bij ons....en hier ook zo terug te lezen :)

Semmi, wat leuk zeg, nog een dochter voor jullie! Krijgt Lenhard het zwaar met 3 vrouwen om zich heen :) Fijn dat ook alles er goed uit zag bij de kleine meid.
    En gelukkig dat alles ook goed is met je man!

Ik denk zelf dat wij ook nog een meid krijgen maar tja wat zegt dat :D Ik denk niet dat wij het willen weten....ik niet...mijn vriend wel :( nog ff ruziën dus ;)

Sens, Milou doet dat idd ook...drinken en dan aaaaahh...zo lief! Vervelend dat ze zo moet huilen als ze wordt weggebracht. Mss scheelt deze break van een week en gaat het daarna weer goed.

Kelly, tja ik snap ook niet waarom ik het zo gepland had op de finaledag :evil: Toen we thuis waren, meteen teletekst en toen Terror Jaap :(: Dat had ik echt niet verwacht. Zondag komt de herhaling, mss maar ff kijken.

AM, succes vandaag bij het cb met Kyl! Jammer dat je niet mee naar de efteling kan erdoor.

Hier vroeg wakker en nog ff samen met mijn mannetje een kop koffie gedronken, milou slaapt bij mijn ouders. Ik vind het ook weer zonde om nu weer terug naar bed te gaan.
    Straks nog bloed laten prikken voor de zwangerschap, bah!

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Semmi: joepieee een zusje voor Jayna! Leuk! Gelukkig Lenhard ook goed nieuwe met de goede uitslagen.

Sens: een hele fijne vakantie! Overleven de plantjes de vakantie? Dan kom ik ze daarna halen. Jullie vertrekken morgen toch al?

Brennie: Milou ook uit logeren, lekker.

Nou hier een vervelende nacht gehad. Niet door Kyl, want die was er niet...maar door mezelf. Om 2 uur werd ik met flinke buikpijn en misselijkheid wakker. Heb dus veel boven de toilet gehangen en gezeten. Het gaat nu al iets beter, maar moet me niet te veel gaan verplaatsen ;) Heb gelukkig een administratief dagje, geen cliëntencontacten. Ben nu ook een beetje telefoniste aangezien onze secretaresse ook mee naar de Efteling is.
    Vanmiddag wat eerder weg van mn werk, dan Kyl bij oma ophalen en naar het CB.

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Sem had al een smsje gestuurd met dat ze een meisje kregen, vandaar dat kel en ik t al wisten. Ennuh was mij ook al opgevallen dat iedeeen hier een 2e van t zelfde geslacht krijgt. Grappig! Afwachten maar voor Brennied dan. Denk nu dus ook nog een meisje voor haar.

Sens: Ga je maar een weekje! Ik d8 steeds 2 weken! Ach 1 week is altijd lekkerder dan geen week he ;) Heerlijk ff eruit. Geniet van jullie vakantie! Veel plezier! Ennuh de 7e juni ben ik nog niet helemaal over uit, mss wel mss niet, ligt ff aan paar andere afspraken.

Gouden Kooi: Niet gevolgd, maar zag dat Jaap heeft gewonnen,wat een eikel is dat zeg. Had t denk ik die ene jongen t meest gegund met wie hij in de finale over bleef. Huub?( Die ene van Amanda)

Heb gisterenavond nog naar de gruwelijkheden van Herr Fritzl gekeken op sbs6. Wow wat vreselijk zeg. Was een lange documentaire en tot laat! Bizar wat daar allemaal gebeurd is, brrrrrrrr. Martelen die man! Kan je toch als gewoon mens niet bij wat daar gebeurde!

AM: Beterschap voor je. Hoop niet dat je buikgriep krijgt. Alhoewel, t gevoel is niet tof, maar je wordt er wel lichter van( hier laatst 4 kg in een week :) ), helaas ook alweer eraan.........

Brennied: Zonde om weer naar bed te gaan!?!?!? Neem het ervan nu het kan joh! Heerlijk toch. Ennuh slapen is t lekkerste wat er is, hahahah. Jij hebt een excuus om te gaan liggen vanwege je zwangerschap.....gewoon doen. Succes met prikken.

Charissa: Lief dat Jayden naar jou of zijn buik wijst. Ze zullen vast al wel wat in de gaten hebben hoor, daar ben ik van overtuigd. Al helemaal uit de naam voor jullie 2e mannetje?/

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Mogguh,

Zo nog ff paar laatste dingen in de winkels gehaald. Ook ff extra bikini voor jaime en spijkerrokje. Voor mijzelf ook een spijkerrokje, wat zijn die dingen lastig te vinden zeg. Alles wat ik zag vond ik of te kort, of te lang, en die leuk waren waren er niet in mijn maat...zucht.

Robine ja maar 1 week. Vind het zelf ook jammer maar het is wel druk ook op werk voor chiel en mij. Daarnaast als we in sept 2 wkn gaan vind ik altijd lekkerder. Is zwembad en zee al lekker opgewarmd. Meestal nemen we in nov nog een week, dit jaar ook weer denk ik. en dan tussen kerst en oud en nieuw.
    Heb het niet gezien die docu maar die kerel is echt niet wijs heh. Je hebt een boel leipe mensen rondlopen op deze wereld. Dat vind ik ook wel enger met een meisje als kindje hoor. Ik zou iemand vermoorden als ze wat met Jaime zouden doen.
    Hoe laat hoor je wat of weet je dat niet? VAn je solli bedoel ik heh.

AM plantjes overleven wel hoor, ik geef ze tevoren nog wat water komt goed. Heh vervelend zeg hopen dat je niet ziek wordt. Ben benieuwd naar cb kyl!

Brennied wisten jullie van milou dat het een meisje werd? Ben je nog je bedje in gegaan? En bleh bloedprikken is idd niet lekker.

Ik ga nu echt even wat spullen in het koffertje mikken...haha.

lfs

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens: Vandaag ergens, weet niet hoe laat, irritant. Wat je al eerder schreef, die mannen hebben altijd meteen een goede baan en wij(ik) moet dus eerst weet ik veel hoeveel soll. aflopen voor dr misschien iets bijzit. Nou ja, afwachten maar, alles is beter dan te blijven in t onderwijs.
    Pak ze!

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Bedankt voor al jullie leuke reacties!
    En idd iedereen hier met een tweede een kindje van hetzelfde geslacht tot nu toe, grappig hoor!

Sensee: jij dus laatste spulletjes ana het verzamelen voor jullie vakantie, heerlijk hoor. Dat wordt vast heel erg genieten!

Robine: en heb je al wat gehoord van je sollicitatie? Vind het zo spannend voor je! Hoe ging het slapen met Jill afgelopen nacht? Wat fijn dat ze wel weer een goede nacht heeft gemaakt van de week, nu hopen dat het doorzet!

Sap: sportief hoor van je om zo fanatiek bezig te zijn! Ik doe het je echt niet na! En jij had toch gelijk he met een zusje voor Jayna.....haha!

Kel: ben jij al lekker aan het zomershoppen voor jullie vakantie? Je kan nu zeker alles nieuw kopen nu je zoveel afgevallen bent!

AM: werkse vandaag. Bah, dus niet helemaal lekker afgelopen nacht, verevelend hoor! Voel je je nu alweer iets beter?

Brennie: ik denk ook dat Milou een zusje krijgt, maar we zullen het maar afwachten he.....ben benieuwd of jullie het van tevoren nu uiteindelijk willen weten. Wij wisten het bij Jayna niet, en ik vind het nu toch wel heel leuk om het wel te weten. hebben we het beide een keer meegemaakt.

Fajah: als ik jouw 2 jongens zo samen zie, vind ik dat ook zo leuk samen! Denk idd dat je er ook wel ingroeid als jongensmama. Lekker 2 stoere knullen samen! Ook leuk dat ze het zo goed samen kunnen vinden!

Charissa: aaaah wat lief dat Jayden over jouw of zn eigen buik aait als je vraagt waar de baby is. Ik vind het inderdaad ook leuk als de kids echt wat aan elkaar hebben straks, dat zal voor Jayden straks ook zo zijn met zn broertje, leuk hoor!

Zo dat was t ff voor nu.
    Jayna ligt nog lekker te slapen.
    Heb vanmorgen al haar kleding in haar nieuwe kast gedaan, zodat ik vast wat babykleertjes uit kan zoeken. Kon het vanmorgen niet laten om 2 roze shirtjes maat 56 te kopen....zooooo lief! Had het voor Jayna toen in de kleinste maat van mn schoonzus geleend wat roze kleding betreft. Vanaf 62 is alles meisjeskleding hier. Dus in maatje 56 kan ik nog lekker shoppen....haha!
    We hadden het trouwens van de week over uit een beker drinken....nou Jayna kan het ineens. Bij mijn ouders wou ze dat gister de hele dag. Het lukt haar nu bijna zonder knoeien als ik kleine beetjes tegelijk in haar bekertje doe.....pfff wat worden onze kindjes toch groot!

Nou ga nog ff dweilen zo, tot later!

Liefs Sem

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo nog wat wasjes gedraaid bijna alles in het koffertje. Ook gewoon nog gewerkt net...neem dus maar 3,5 dag op hoor. Moet ook eigenlijk eens uren registreren want draai volgens mij structureel meer dan 32 uur pw.

Semmi is tochook leuk om te weten dat het een meisje wordt. Ben benieuwd naar Jayna haar nieuwe kamer. En lekker shoppen in maat 56! WAt goed van Jayna dat ze ook uit een beker drinkt! Ze worden idd groot heh. Zal je straks wel helemaal zien als de baby is geboren.

Robine al wat gehoord? Ben benieuwd.

DAmes ik als 'opper' ;) huisvrouw heb jullie hulp even nodig....
    Jaime heeft een te gaaf vingino spijkerpakkie...echt zooooo cute (foto staat op haar website dat ze m aan heeft). Maar nu zit daar (en waardoor het komt ik heb echt geen idee) een soort spaghetti vlek op ofzo. Heb het ding al drie keer gewassen maar het gaat er niet uit. Hebben jullie tips hoe ik dat vlekje eruit kan krijgen?

Vanavond eten we de laatste asperges...in een quiche met boursin, ei en ham. Heb m al voorbereid en dat ruikt erg goed. Straks bladerdeegje in vormpje, asperges door het mengsel en in de oven...

Kom straks nog wel ff langs hoor! Zal jullie wel weer missen in de vakantie....

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Vandaag gehoord en gezien dat mn vroegere vriendin(saskia weten jullie nog wel)getrouwd is.Het deed me op de 1 of andere manier toch best wat.
    We waren zolang vriendinnen en nu bij zo´n bijzondere dag ben ik er niet bij geweest,dat doet me pijn
    Zit vandaag dus ook niet echt lekker in mn vel.
    Ik heb mn buurvrouw een kaartje meegegeven,want zij is uitgenodigt voor de receptie en ik vind het echt kut zeg maar.
    Mss dat het toch ooit nog goed komt,want hoewel er erg veel vervelende dingen zijn gebeurd en ik dacht dat ik het had afgesloten,lijkt het nu toch of ik er weer terug over begin na te denken om het nog een keer te proberen,wat een tut ben ik toch ook he,maar het maalt al de hele dag door mn hoofd.Of vinden julie het een dom plan van me?.?.?

Sens:Heb je al met zo´n citroentjeszeepje erover gewreven over die vlek?
    Of met Vanish of Shout erop en dan in de was?Dat werkt hier meestal wel.Succes ermee.

18. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sem: leuk, een meisje! Had ik ook best willen hebben hoor. Maar ik ben natuurlijk ook heel gelukkig met 2 jongens hoor.

Brennied: jij krijgt dan vast een meisje, als het zo gaat bij een 2e, hihi.
    Ik was ook nog lekker mijn bed ingedoken hoor. Ging het bloed prikken ok?

AM: hopelijk word je niet ziek! Vandaag goed doorgekomen? Hoe was het op cb?
    We hebben nog niet zoveel kraambezoek gehad hoor. Vind het ook helemaal niet zo erg. Bij Jesse hadden we na 3 maanden nog kraambezoek. Dus laat maar weten wanneer je wil komen hoor.

Robine: al iets gehoord van je solli? Ben benieuwd!

Sens: na je vakantie kom je maar langs hoor. Lekker geshopt? Ik daarnet ook nog effies. Nieuwe slaapzak en broek voor Jesse. Moeten jullie morgen al vroeg weg?

Verder weet ik niet meer.

Ik ga naar beneden. De bbq staat weer aan.

Tot later!

Liefs LIS

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robine: ja dat is een voordeel van buikgriep, maar helaas zijn die kilo's er zo weer aan he :( Jij weer helemaal opgeknapt?
    Nog iets over je solli gehoord?

Semmi: oww wat schattig he dat je nu weer mag shoppen in de kleine maatjes! Knap hoor dat het uit bekertje drinken al goed gaat.

Sens: je moet zeker je overuren noteren! Doe ik echt wel :D Een hele fijne vakantie voor jullie drietjes.

Fajah: knuf voor jou. Lijkt me ook best pijnlijk om te zien. Je moet doen wat je gevoel je zegt....ik kan je geen advies geven om wel of niet contact te proberen herstellen.

LIS: ik laat het je zeker weten! Heeft Marijn nog wensen? ;) Kyllian is nu ook ziekjes net als ik, dus eerst hier ff iedereen beter worden ;)
    Bbqse! Zeker wel ff anders om een mei-baby te hebben ipv een november-baby :D

Nou hier alles goed gegaan op het CB. Kyllian is alleen ook niet lekker. De verpleegkundige wilde de arts even naar zn nare hoest laten luisteren, maar gelukkig is het alleen een verkoudheid. Vanavond heeft hij weer overgegeven, dus er hangt hier iets in de lucht.
    Verder deed hij het super op het CB :D Hij is nu 82,5 cm en weegt 10,9 kg. Hij moest ook blokjes stapelen en dat deed hij perfect met zowel rechts als links.
    Ik voel me gelukkig niet meer misselijk en heb wel iets kunnen eten. Buikpijn is nog niet over, lijkt alsof mn darmen helemaal door elkaar gehusseld zijn.

20. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Wat vervelend AM. Ook nog een zieke Kyllian. Gelukkig dat de arts even naar zijn hoest heeft geluisterd. En mooie cijfertjes van Kyllian hoor. Jesse is dan maar een dikkertje.

Fajah: Je moet doen wat je gevoel zegt. Ik zeg altijd dat je bij twijfel wel moet doen, anders krijg je later spijt dat je het niet hebt gedaan. Met een kaartje heb je al een stap gezet toch?

Trouwens, AM, Kel, Robine, sem: bedankt voor jullie kaart! Weer gezellig zoveel kaarten in de kamer.

Ik vind het maar frisjes buiten. Jesse was net aan het voetballen met papa. Ik wilde meedoen, maar ja... vrouwen kunnen niet voetballen denk ik want Jesse keek me heel raar aan en ging naar Wes met de bal. NOU JA!
    Nou, ga maar weer kijken hoe het met de bbq is. Wes had gewacht tot ik beneden was. Niet zo handig want Jesse loopt nu ook nog beneden en moet nog eten. Gelukkig heeft Jesse 2,5 uur geslapen vanmiddag.

O ja Sens... De kraamzorg hier spoot ook vanish op vlekken voordat het de wasmachine in ging en vlekken waren weg!

Deel Deze Pagina