Sens: Dat probleem van je pakkie met vlek heb ik dus ook. Heb toevallig afgelopen week zo een tuinbroekje met korte pijpen gekocht in t wit en vandaag had ze em aan, maar madame ging met dr kontje in een nat bloemblaadje van een viooltje zitten met t gevolg een blauw/paarse vlek op dr kontje. Heb em meteen met ossengalzeep bewerkt maar krijg t er niet uit! Spaghettivlekken krijg ik ook nooit voor elkaar! Balen he! Is t heel erg in t zicht? Bij Jill op dr kont wel, maar ja t vlekje is wel een stuk minder geworden dan vanmiddag. Wens je in ieder geval heel veel plezier op vakantie, geniet ervan en kom uitgerust thuis! Fajah: Kan me voorstellen dat je baalt/je niet prettig voelt dat je niet op de trouwerij aanwezig mocht zijn. Vind t wel goed van je dat je een kaart hebt meegegeven, hou je tenminste de eer aan jezelf en heeft ze stof tot nadenken. Is dat die vriendin die dr kids om de haverklap bij jou dumpte? Sem: Maak eens een foto van Jayna dr nieuwe kamertje. Ben reuze benieuwd! Lief weer shoppen in mt 56 he, hahaha, ook 50 niet vergeten. Leuk weer alles in t roze en ws ook toch erg prettig vanwege t hergebruiken van Jayna dr spulletjes. Altijd goed! AM: Kyllian heeft weer mooie cijfertjes zo te lezen. Zielig dat hij weer een beetje ziekjes is. Komt t nou doordat ie naar t kdv gaat? heb je zelf dat idee? Hoorde je nooit over een zieke Kyl, maar nu lijkt ie wel om de haverklap ziekjes. Jij zelf ook beterschap natuurlijk, hoop dat je je snel weer goed voelt. LIS: Je bent weer lekker op de been zo te lezen. Aan de bbq, heerlijk. Voel je je weer helemaal goed? Kom je weer een beetje bij na 9 maanden zwoegen en een snelle bevalling? Hoop t voor je. Heb dus zelf ff gebeld naar de soll. Kreeg em aan de lijn en vroeg of ie al wat wist. Hij had meer tijd nodig en was er nog niet aan toe gekomen om een keuze te maken. Gelukkig mss, want nu heb ik door dat telefoontje wel weer extra laten blijken dat ik die baan graag wil. Mss helpt het. Komende week neemt ie contact op. Kreeg net ook nog een mailtje van hem met die mededeling. Als ik wat hoor weten jullie t ook. Ga ff tv kijken, weet niet of er nog wat komt, maar ga wel ff rondje zappen. John is aan de tennis. Morgen jarig, ga vannacht stiekum t huis versieren Kinderachtig he!?!? Wel leuk! 33 alweer, ouwe zak. Laterz! Liefs
LIS: ja het is al afgekoeld buiten he. Dikke trui aan En vrouwen niet kunnen voetballen? Ik kan het beter dan papa hoor Jesse is helemaal geen dikkertje joh! Kyllian ligt iets onder het gemiddelde qua gewicht, Jesse zit gewoon heel netjes! Robine: ja dat hij zo vaak ziek is door het kdv vermoed ik zeker. Balen, maar hoop dat hij dan ook wat meer weerstand krijgt. Alvast gefeli met John! Wat een leeftijd zeg 33 Leuk toch huis versieren, alleen 's nachts daarvoor eruit moet ik nu niet aan denken haha.
hoi hoi, Zo ben weer aardig goed actief geweest. Ben weer een uurtje wezen spinnen. Ga het nog leuk vinden ook Daynah heeft haar 1ste valpartij gehad hoor, gezichtje aan de rechterkant helemaal geschaafd. Ziet er niet uit, maar goed die ongelukken zullen vaker gebeuren. Robine: Weet je al meer van je soll. Ik hoop echt dat jij het bent geworden. AM: Mooie cijfertjes heeft Kyllian. Keurig hoor. Balen dat hij niet zo lekker is. Knuffel voor hem. Gelukkig ben jij aan het opknappen. Misschien heeft ie het wel van jou overgenomen. LIS: Jummie bbq veel plz. Fajah: Logisch dat je er heel de dag aan zit te denken. Het is toch je beste vriendin geweest. Wel lief van je dat je toch nog een kaartje heb gestuurd. Heb je toch de 1ste stap gezet. Mss belt ze je wel binnenkort. Sensee: Lekker aan het pakken. Ik zou het pakje van Jaime ook met Vanish proberen. Lukt vast wel. Sem: hihihihihi heb toevallig vandaag een zomerjurkje gekocht, dus idd ben een beetje aan het zomershoppen voor mezelf dit keer alleen. Wat goed dat Jayna al zo netjes uit een beker kan drinken. Kindjes worden idd snel groot. Verder kan ik niet teruglezen. Vanavond komt er wel een goede film op net 5. Insomnia om 20.30 uur. Ik heb hem al weleens eerder gezien en vond hem, tenminste dat dacht ik, erg goed. Gaan we dus lekker kijken. Fijne avond. Lfs Kelly
Robine: spannend van je solli! Zeker goed dat je gebeld hebt! Kelly: agos de eerste loopvalpartij van Daynah. Vervelend voor dr, maar idd zal wel vaker gebeuren. Kyllian valt eigenlijk meestal op zn handen, maar hij zit wel altijd onder de blauwe plekken op zn benen....waar hij allemaal tegenaan loopt geen idee
Goedenavond! Sensee: bij deze alvast een hele fijn vakantie toegewenst samen met Michiel en Jaime! Lekker genieten van het mooie weer en elkaar! Wat betreft die vlek in dr kleren.....kan je helaas niet helpen, ben daar zooo slecht in AM: mooi zo dat alles met Kyllian goed was op het CB. Wat goed dat hij met zowel links als rechts keurig een toren van de blokken ging bouwen! Maar hij is dus niet helemaal lekker, wat een pech voor jullie zeg, hopelijk knapt ie snel weer wat op! LIS: mmmmm lekker aan de BBQ! En Jesse lang op vanavond, knap dat ie dat zo volhoudt! Hoe gaat het verder met jullie? Gaan de nachten een beetje goed? Hoe vaak komt Marijn? En Jesse nog steeds helemaal gek op zn kleine lieve broertje zeker! Fajah: lastig hoor zo'n dag, kan me voorstellen dat dat nog best wat met je doet. Met het kaartje heb jij je in ieder geval van je beste kant laten zien, sterkte ermee meid! Robine: vandaag niks meer gehoord van je sollicitatie? Irritant zeg dat wachten! Wat goed dat John meteen door is naar de 2de ronde, die mannen hebben ook altijd geluk he met dat soort dingen! Lenhard ook, 2 x in friesland gesolliciteerd, 2 x meteen aangenomen. Hier zijn we alweer aan t klussen vanavond. Gister hadden we een nieuw tv meubel gehaald bij Ikea. Een lage witte tv meubel van 2,50 m breed. En Len heeft de tv net aan de muur opgehangen. Nu issie naar de Praxis voor kabelgootjes. Hij heeft geen rust totdat het helemaal af is. Morgenochtend hangt ie de laatste dingen op Jayna haar kamer nog op en dan zijn we hier voorlopig wel even klaar! Zal zondag dan wel ff spammen. Morgen gaan we van 12 tot 18 uur naar Preston Palace. Mijn ouders nemen ons en mijn broer en zijn zoontje van 7 mee, nog voor mijn moeders verjaardag. Lekker eten, drinken, zwemmen en bowlen. Heb er zin in! Nou ga ff een bakje koffie drinken. Fijne avond meiden! Liefs Sem
Robine: ow lees het nu net van je sollicitatie....spannend! Idd goed dat je nu nogmaals hebt laten weten dat je interesse hebt, blijf voor je duimen, spannend! Alvast een hele fijne dag morgen op de verjaardag van man lief!
Eigenlijk was het ook een beetje mij schuld hoor dat ze viel. We waren aan het dollen en dan rent ze weg en dan kom ik er achteraan. Zij dacht alleen dat ze sneller kon. Dus niet...... Daynah had ook veel blauwe plekken op haar benen toen ze nog aan het kruipen was. Nu niet meer zo. Nu gaan we naar de schaafwonden....
Kel: goed van je zeg dat je bent gaan spinnen! Ach die arme Daynah dus gevallen op dr gezichtje! Moest ze heel erg huilen? Veel plezier met film kijken vanavond!
Am:Nog steeds niet helemaal lekker dus,erg veel beterschap voor jou en kyllian,mooi dat hij zo goed kon bouwen op CB. Robine:Goed dat je zelf hebt gebeld zeg,dan toon je echt interesse ,dat kan alleen maar positief werken toch? Gefeliciteerd alvast me je man zn verjaardag.Ja die vriendin dumpte haar zoontje altijd bij mij. Sem:Veel plezier in Preston Palace,heb er al veel over gehoord en zou er ook best eens heen willen.Maar een keer doen,moet je daar reserveren of kun je daar zo terecht? Nou zag zojuist het huis van mn vriendin dat helemaal is versierd. Tja ik woon praktisch in dezelfde straat.Doet me zo´n pijn he. Ik weet niet of ik er goed aan heb gedaan om een kaartje mee te geven,maar tis een eerste stap,terwijl ik echt pissed off was toen en vond dat het haar beurt was om de eerst stap te zetten,ik heb tenslotte niks misdaan.Maar ja ik ben nogal een pikeraar over zulke dingen.
kel:Ach arme Daynah,zulke ongelukken gaan zeker nog veel gebeuren jammergenoeg. Sens:Veeeel Plezieeeeerrrr in Spanje. .Is de vlek er al uit?
Helleu, Kel wat zielig dat ze is gevallen. En wat je zegt nu komen de schaafwonden heh. En gaan spinnen was het zwaar? Veel kijkplezier vanavond. Semmi leuk preston palace! Goed zeg ook een nieuwe tv meubel. AM keurig zeg de cijfers van Kyl. Vond ie het wat op het cb? Robine hier is dat pakkie ook zo'n tuinbroekie met korte pijpen. Die vlek zit bij Jaime midden voorop iets aan de linkerkant, michiel zegt valt wel mee dat je het ziet maar ik zie het meteen. Pfff spannend zeg van je solli. Ah en 33 valt toch wel mee? haha. WEl leuk om te versieren. Lis haha vrouwen kunnen niet voetballen. Lekker zeg bbq. En valt toch wel mee dat Jesse een dikkertje is? Ik ben er dus achter gekomen dat de vlek niet van spaghetti is maar roest. En ben dus erg pissig. Dat pak was best aan de prijs ze heeft het 1 keer aangehad en komt uit de was en zit er roest op. En ik zat me al suf te denken hoe die spaghetti erop kwam dus dacht nog misschien van een slab die ik zo in de wasmachine gemikt heb waar spaghetti opzat... Koop wel ff vanish in spanje ofzo. Nou meiden veel plezier deze week doe geen dingen die ik ook niet zou doen . lfs
Oja Sens je vroeg gister waarom ik niet schilder he,nou ik kan dat niet en mn zus ook niet,mn ma,pa en broer wel. Maar ik kan kettingen maken en zij niet hahah
Sens: roest is idd heel vervelend in kleding, misschien met bleekmiddel als Vanish niet werkt. Semmi: heel veel plezier morgen! Ik ben ook heel nieuwsgierig naar het kamertje van Jayna!
Fajah: hahahahaha.......echt leuk! Sensee: balen zeg dat het een roestvlek is, dat krijg je er al helemaal bijna niet uit! Nogmaals fijne vakantie! Nou, na 5 uur bezig zijn, heeft Len de tv netjes aan de muur, tv meubel er onder en kabels netjes weggewerkt. Wat een werk is dat zeg! Ik zal nu nog ff de kastjes weer inruimen en dan lekker ons bedje in! Trusten! Liefs Sem
He hallo, Faah; nou mijn mailtje heb je gehad, haha, heb ik ff gelukd dat ik niet door de mand val. . Wat betreft je vriendin, als je zelf heel graag wilt dat het weer goed komt dan is het toch prima dat je een kaartje hebt meegegeven. Ik zou er alleen wel even over nadenken of zij je vriendschap wel waard is. Sens; heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeel plezier op vakantie! Geniet er lekker van. Ik heb helaas ook geen vlekkentips, ben er ook niet zo goed in . Robine; goed van je dat je even hebt gebeld voor je sollicitatie, Laat in ieder geval zien dat je de baan graag wilt. Ik hoop het zo voor je! Alvast een hele fijne vrjaardag morgen, leuk dat je de boel gaat versieren. AM; mooie cijfertjes weer van Kyllian. Hoe gaat het nu met jou? Voel je je alweer wat beter? Sem; nogmaals, ik vind het echt supergaf dat Jayna er een zusje bij kijgt. Wat zal ze het geweldig viden om voor de baby te zorgen samen met mama. Jullie dus nog steeds druk aan het klussen, ben benieuwd naar de foto's. Veel plezier bij Preston Palace. Kel; ach gossie arme Daynah, op dr gezichtje gevallen en helemaal geschaafd. Knuf van mij! Goed zeg van je om een uur te gaan spinnen. Vind spinnen altijd erg zwaar. LIS; lekker gebbq? Hoe gaat het met Marijn? Gaat het slapen s'nachts goed? Heb je mijn kaartje ook nog gehad? Heb hem gelijk gepost toen ik je kaartje heb ontvangen? TNT is niet altijd even snel geloof ik. Verder weet ik het niet meer. Ben net even met mn schoonmoede wezen shoppen. Lieke heeft nieuwe schoentjes gekregen en we hebben de halve wibra leggekocht voor Lieke, echt heeel veeeeel voor heeeeeel weinig geld, haha. Allemaal zomerspul, dus Lieke is wel klaar voor de vakantie (denk ik, ahaha). Verder geen nieuws, morgenavond verjaardag van mn vriendin en zondagochtend komt Rick's oma nog voor zijn verjaardag langs. Fijne avond nog en tot gauw. Liefs Sap