Ik heb die link ook via hyves verstuurd he,whahahah ;maar er zijn er bij die niet zo eerlijk zijn oh mijn god hahahaha. Moeten jullie ook een keer versturen naar je vrienden,lachen hoor.Ik krijg al mailtjes met dat het een grapje was ,wat ze ingevuld hadden ,er zitten er nu een paar te zweten geloof ik hihihiih.
Had ik jou nog niet bedankt voor je kart Sap? Kaart heb ik idd dinsdag al ontvangen geloof ik. Bedankt! Hij hangt op hoor. Marijn komt 1 keer per nacht, soms 2. Ligt beetje aan hoe laat hij laatste voeding heeft gehad. Van de week was ik een keer zo moe dat dat om 22 uur was, dus toen kwam hij om 1 en 4 uur. Gelukkig kan ik overdag nog wat slapen. Heb ik ook echt wel nodig. Maar verder helemaal hersteld hoor. Wat een snelle bevalling was het he. Robine: goed dat je hebt gebeld. Fajah: even afwachten of je vriendin contact met je opneemt en probeer er beetje afstand van te nemen. Is moeilijk, maar wel beter voor jezelf hoor. Wat Sap ook zegt: kijk of het je allemaal waard is. Kel: ach gos Daynah een schaafwond. Krijgen we nu he. Jesse heeft een blauw ei op zijn voorhoofd. Hij is van de week tegen de verwarming gevallen. En hij wilde van de week de deur dicht doen, zat zijn vinger tussen de deur... Hij is in bad gevallen. Pffff.... Gelukkig is hij snel getroost. Jesse ging trouwens pas om 21.30 uur naar bed! Maar hij was nog vrolijk. Was wel snel in slaap natuurlijk. Morgen komen mijn ouders weer en mijn zus met de kinderen. Toen ze 2 weken geleden weggingen had Karlijn zo gehuild in de auto. Ze miste Jesse zo. Lief he. Ze vroeg waarom ze niet dichter bij ons gingen wonen. Dus mijn zus had beloofd om snel weer naar ons toe te gaan.
Fajah: nou van mij heb je ook een mailtje Weet je ook mijn nummer 2 en 3 liefdes haha. Sappie: hihi weer eens lekker geshopt. Lieke ook weer schoenen erbij.....welke schoenmaat heeft ze nu? Ik vind zn schoenen nu zo groot lijken (maar 22), maar hij heeft ze toch echt nodig Veel plezier vanavond op de verjaardag en morgen natuurlijk ook! LIS: wat lief dat karlijn Jesse zo mist. Nu kan ze ook Marijn erbij gaan missen.... Maar leuk dat ze het weekend langs komen! Hier vanmorgen veel tuintegels naar een client gebracht, die was er weer helemaal blij mee. De zijtuin is nu bijna leeg, moet alleen nog een hoop aarde weg, maar daar hebben we een aanhangwagen voor nodig. Zal dus volgende week op zn vroegst worden. We hebben alvast wat grint gehaad. De zijtuin wordt voornamelijk grint, staat toch een auto op. Hoop dat het het weekend redelijk droog blijft dan kunnen we verder met de voortuin. Mn buikpijn wordt al steeds minder en hier in 1 dag 1,5 kilo eraf...dus heeft idd zn voordelen Robine
Zo vanmorgen kwam Jill om 6 uur dus kon ik er meteen uit om te versieren en croissantjes te bakken. Die vielen niet zo lekker zo s ochtends vroeg......veel te machtig. Heel de dag geen eetlust meer. Papa is verwend door Jill met een tennisbroekje, trui, sokken en shirtje. Helemaal hip morgen op de baan dus. Nu is John aan t werk en ben ik met Jill lekker aan t relaxen. Heb nog leuke spam van Jill van zojuist, zal t zo ff plaatsen. Sem: ben benieuwd naar de nieuwe tv en meubel. Spammen dus na t weekend! LIS: valt mee toch 1x eruit voor Marijn!? Prima te doen denk ik? Is ie anders dan Jesse qua slaap en eetritme of een beetje t zelfde? Fajah: Over welke mail hebben jullie het!?! Iets gemist? En kan me voorstellen dat je t niet leuk vindt van je vriendin. Sap: Toch Lelli Kelly's gekocht voor Lieke? Op shoebijoux.nl zijn ze nu 20% afgeprijsd! Kel: Arme Daynah zo geschaafd. Hopelijk zie je er snel niks meer van. Nog op camerajacht t weekend? Succes! AM: Gaat hard zo met de kilootjes he!? ga ff spammen en de tuin in, t wordt weer minder weer van vandaag dus nog ff genieten maar. toch nog wel redelijk geknipt toch? En krullies zijn er weer
Oww Robine vergeet ik je helemaal te feliciteren met je ventje! Van harte gefeliciteerd! En wat heeft Jill daar een supercute jurkje aan! Met bijpassende sandaaltjes. Staat dr echt lief! Ik zie ook weer dr mooie krulletjes hoor
AM: Hihih, lief he. Liep toevallig tegen die sandaaltjes aan bij de HEMA. Gingen maar tot mt 21 dus had nog net geluk met dr maatje Leuk voor deze zomer. Thanks voor de felicitaties
Robine; gefeliciteerd met John! Dikke zoen van mij en Lieke . Aaahh lieve Jill spam, mooi meissie. xx
Goedemiddag, Zo wij zijn weer terug. Heel de dag op pad geweest. Nieuw jurkje voor mezelf gekocht voor in Egypte en nog een nieuwe broek ook. Verder een camera gekocht, dus ben weer blut.......hahahahahahahahhaaha Het is een Nikon D40 geworden. Sap jij had toch de D50? Als Daynah op bed ligt gaan we hem maar eens testen. Vandaag ook nog even op visite geweest bij mijn vader. Morgen naar Blijdorp met mijn moeder, dus heb ik mijn ouders ook weer blij gemaakt. Zap: Gefeliciteerd met John namens mij en Daynah. Leuk dat je alles heb versierd. Ga je vanavond nog lekker uiteten? Leuke foto's van Jill en leuk jurkje heeft ze aan. En Jill vanmorgen ook zo vroeg. Daynah kwam iets later 6.45 uur......pfffff zijn geen tijden meer. Jill d'r haar is zeker wel wat korter, maar volgens mij komen de krullen echt wel weer terug. Het is niet helemaal stijl vind ik. Sap: Jij heel veel plz vanavond op de verjaardag. Zal wel lekker in de tuin worden gevierd. Heerlijk hoor. En lekker wezen shoppen voor Lieke. Hou je nog wat over voor de 14de Sem: Alles staat er nu. Wat heerlijk zeg. Ga je het nog wel spammen? Ja toch. Hebben jullie ook een leuk dagje gehad? Zal best wel. Sensee: Jij zal nu wel lekker in het zonnetje aan het zwembad zitten. Ben jaloerssssssssssssss. AM: Jullie lekker wezen klussen vandaag. Jullie gaan toch verhuizen? Waarom doen jullie dan nog zoveel in huis? Of heb ik wat gemist. hihihihihihihihi 1.5 kilo eraf. Goed zo. Proberen zo te houden. Het meeste is nu vocht wat weg is en dat zit er heel snel weer aan. LIS: Heb je mijn kaartje ook al gehad of nog niet? Ik heb hem donderdag op de bus gedaan. Zal nu wel binnen zijn denk ik. Op zich weinig dat Marijn 1x komt toch. Heerlijk kan je die uurtjes lekker mee pakken om te slapen. Ach en Jesse ook zo gevallen. Het is nu echt vallen en opstaan heh. Hoor Daynah huilen die is helemaal kapot van vandaag. Ga haar maar in bad doen en naar bed brengen. Kom later nog wel ff. Lfs Kelly
Kelly: leuk een nieuwe camera! Ben benieuwd naar de mooie nieuwe kiekjes met die camera Lijkt me erg leuk om kleding te shoppen in een paar maten kleiner he?! Denk dat ik dan voor mezelf echt ineens veel zou shoppen haha. Ja we gaan nog steeds verhuizen hoor...over een jaartje Maar de voor- en zijtuin hadden we vorig jaar al willen doen. Toen hadden we de achtertuin gedaan, maar geen zin meer in de rest. We hadden wel al wat dingen weggehaald en het zag er gewoon echt niet meer uit. We willen het huis wel netjes en voor een leuke prijs verkopen We maken het niet al te duur hoor de veranderingen die we nu nog doen. Hoe staat het met jullie huis? Al plannen om het te koop te zetten?
Robine:Gefeliciteerd met John zn verjaardag.Hij is goed verwend. Als je 1 pagina terug leest zie je een link van mij staan,klik die maar aan en dan snap je het wel.Even invullen ook dan he? Lieve fotos van Jill,ik vind haar zo´n knap meisje. Hier is het 4 dgn kermis in het dorp,rommelmarkt en een zomercarnavals-optocht,dus we hebben ons goed bezig gehouden vandaag,kids ook weer verwend met draaimolen,balgooien,touwtjetrek, mini-botsauto´s en suikerspinnen Ze liggen net uitgeteld op bed. Ben zelf ook de bout af. Nou sens zit lekker in spanje nu,heerlijk.
Wij hadden alles in huis gehaald om te bbq-en vandaag,maar tis echt rotweer hier. Nu zetten we hem maar onder een afdakje en gaan het binnen opeten,want heb zoveel vlees gehaald De rest kan de diepvries in. Wat gaan jullie doen vandaag meiden?
Hier ook rotweer, maar wel droog nu. Djurre is weer in de tuin bezig en ik ben met Kyllian binnen, die is lekker aan het spelen. Vanmiddag gaan we als het droog blijft even naar de kinderboerderij. Suc6 met de bbq vanavond
Gister was het hier gezellig druk. We hebben de bbq maar weer aangezet. Vinden mijn nichtjes zo leuk en mijn zus heeft geen bbq. Mijn ouders ook niet, die vinden daar niets aan. Vandaag dus lekker dagje lummelen. We hebben daarnet even lekker met zijn vieren in ons bed geslapen. Kel: jullie kaart hadden we vrijdag hoor. Was ik jou nu ook vergeten? Sorry. Wat heerlijk om te shoppen voor een paar maten kleiner zeg! Robine: nog gefeli met John! Was hij blij met zijn kadootjes? Vandaag weer tennissen of vrij dag? Fajah: gezellige dag gehad gister dus. Balen van het weer vandaag. AM: Jij lekker binnen en Djurre werken. Goed geregeld! Ik ga maar es douchen en de was opruimen.
tja wat moet een mens doen he met zulk weer. Am:We gaan zometeen al aan de bbq,en dan nog vanmiddag maar eens naar de kermis. Maandag en Dinsdag is Jelte vrij door studiedag.Morgen dus iets langer slapen voor ons. Dinsdag moet ik dan werken en dan gaan de kids naar mn ouders.
LIS: oww wat gezellie met zn viertjes in bed hihi. Lummelse vandaag Fajah: lol nu al aan de bbq. Moet er als lunch eigenlijk niet aan denken haha.