Hier weer dagje getennisd. Was vannacht alleen heel ziek. Hebben gisteren ff verjaardag gevierd met alleen John zn ouders en daarna ging ik naar bed en begon ik me daar toch een partij buikpijn te krijgen. Kon geen houding meer aannemen,na 2x toilet bezoek werd de buikpijn iets minder, maar toen kwam t overgeven op gang. Ben werkelijk zonder overdrijven vannacht 25x over mn nek gegaan! Gadverdamme. Elke uur een emmer vol. Lekker verhaal he. Vandaag toch getennisd, maar voel me nogsteeds beroerd. Ga zo douchen en bedje opzoeken, buikpijn begint weer op te spelen. Kan dit een blinde darm ontsteking zijn dames? Iemand ervaring hiermee? Gisteren had ik hoge buikpijn, en vandaag stekende buikpijn in mn zij( beetje eierstokken plekje). Schoonmoeder vroeg of ik niet toevallig zwanger ben.............Pil gebruik, ongesteld laatste keer 2 weken terug, dus lijkt me niet. Toch mss ff naar Dr, als t vannacht aanhoudt. AM: Jij weer helemaal beter? Tot morgen allemaal Liefs
Robine: ik had die woensdagnacht echt precies zoals jij het omschrijft! Dacht eerst ook aan een blinkedarmontsteking, want zulke erge steken had ik nog nooit gehad (behalve tijdens en na mn miskraam). Blijkbaar heerst er een buikvirus ofzo. De ergste steken waren bij mij na ongeveer 1.5 dag weg. Nu voel ik nog wel iets, maar zal meer spierpijn zijn. Als ze pijn niet minder bij je wordt is er misschien iets anders aan de hand.
hoi hoi, Wat een kl*te dag vandaag qua weer. Gisteren was het nog zo lekker. Vandaag zijn we dan toch naar Blijdorp geweest. We zijn pas 's-middags gegaan en gelukkig hebben we het droog gehouden. Het was wel super druk zeg. Had ik echt niet verwacht met dit weer. Robine: Heh gatver dat is niet leuk als je zoveel heb overgegeven. En die buikpijn. Geen idee of het je blindedarm kan zijn. Heb je niet iets verkeerds gegeten. Goed idee om even de ha te bellen als je het morgen nog heb. Sterkte ermee. Fajah: Was de bbq nog lekker als lunch. Jammer van het weer. Kermis ook nog geslaagd geweest. Vanmiddag is het hier heel de tijd droog geweest. LIS: Jij ook een gezellige zaterdag gehad met de familie. En je ouders houden niet van bbq. Hoe kan dat nou? AM: En nog lekker naar de kinderboerderij geweest? Je heb gelijk om de voortuin en zijtuin niet te duur te maken en de prijs van jullie huis gaat wel weer omhoog dan als het er netjes uitziet. Woensdag komt bij ons de makelaar voor de taxatie etc. Ben benieuwd hoor. Ik ben ook iedere dag/avond aan het opruimen, zodat het er netjes uitziet voor woensdag. Ga zo ook weer beginnen met opruimen Ga er weer van door. Woensdag moeten we ons inentingen halen voordat we naar Egypte gaan en 's-middags komt de makelaar langs voor de taxatie etc. Toch wel spannend. Heb nog nooit een huis verkocht wel gekocht Heb vandaag niet zo keurig aan de lijn gedaan. Ben ook ongi geworden dit weekend en dan heb ik altijd zo trek in allemaal ongezonde dingen. Heb net zo zakje me koekjes op met chocolade. Was het laatste zakje van Daynah......erg heh. Ik zit gewoon kinderkoekjes op te eten omdat ik iets met chocolade wil. Morgen zal de lekkere trek wel weer over zijn. Ga morgenavond ook maar spinnen dan valt het wegen dinsdag wel mee. Ben benieuwd hoeveel eraf is. Zal wel geen 1.4 kilo zijn. Fijne avond. lfs Kelly
Goedenavond meiden, Robine: nog gefeliciteerd met je mannetje! Hij is lekker verwend. Leuk dat je alles versierd had en lekkere croissantjes had klaargemaakt. Lieve foto's van je meissie. En jaaaa, daar zijn dr krullen weer, heerlijk meissie! En jij nu dus flink ziek, heftig hoor zo vaak overgeven. Ik heb geen ervaring met blinde darmonsteking, dus zou t niet weten. Anders ff HA bellen morgen als het aanhoudt? Sterkte en beterschap meid! Kelly: leuk, nieuwe camera gekocht, kun je mooie foto's maken in Egypte! Jullie zijn helemaal klaar voor de vakantie he! Fajah: klinkt gezellif de kermis en optochten, altijd leuk voor de kids toch! Balen he van het weer vandaag, hier de BBQ maar uitgesteld tot later deze week. AM: druk met de tuin bezig dus, en Kyllian weer geholpen zeker? Gelukkig is bij jou de buikpijn over, wat vervelend dat virus wat heerst zeg! Sap: lekker weer geshopt dus, keus zat bij de Wibra voor de zomer. Heb hier ook aardig wat in de kast liggen. Jullie hebben ook al zo'n heerlijker vakantie voor de boeg! Nou meiden, mn spam volgt zometeen eindelijk! Len heeft vandaag de laatste dingen op Jayna haar kamer opgehangen en het is nu helemaal af. Gister gezellig dagje Preston Palace gehad. Jayna hele dag volgehouden en niet geslapen. Ze heeft zo genoten. Vandaag lekker relax thuis geweest. Buren kwamen nog ff langs met hun kleine meid, waar Jayna leuk mee gespeeld heeft. Morgen nog vrij, moet eind van de dag nog naar VK, controle, maar heb net die echo gehad, dus zal wenig nieuws horen. Maar goed, altijd weer leuk he om het hartje te horen! Fijne avond! Liefs Sem
Kelly: spannend woensdag de taxatie. Moeten wij ook ngo doen, maar ik wil dus eerst hier alles klaar hebben (tuin, tuinhuisje geverf, reparaties binnen in huis). Geeft toch niet dat je wat meer gesnoept hebt, kan je lichaam daar ook weer aan wennen Je bent al zoveel kwijt.
Vanmorgen heeft Kyllian voor zijn doen lang uitgeslapen (6 uur wakker, fles gehad en weer tot 8.15 uur geslapen)....dus hij was best vrolijk toen ie wakker werd.