November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hier vlakbij in het dorp staan een paar fontijntjes die af en toe omhoog komen....

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Maar toen kwam er plotseling een andere straal omhoog....en daarna maakt het ook niet meer uit hoe nat je wordt he ;) Maar we zijn toch maar naar huis gegaan voordat hij weer ziek wordt ;)

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Leuke spam AM! Kyllian staat er overal vrolijk op, lachebekkie dat het is! Grappig ook bij die fontein!

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zit nog een keer naar Jayna's kamer te kijken, alles past ook zo mooi bij elkaar! Kan niet wachten tot we volgend jaar ook een nieuwe kamer mogen maken! Vind het alleen wel moeilijker voor jongens. Het wordt ws toch geen autobed ;)

Kyllian heeft vanmiddag de knopvan de verwarming gesloopt. Nu staat de verwarming op de hoogste stand en kan dus niet meer uit. We hebben een nieuwe knop besteld, amar zal dus pas op zn vroegst dinsdag binnen komen....dat worden hete dagen hier ;)

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nou hij stond nu niet altijd lachend op foto's hoor....dit is ook een duidelijke Kyllian gezichtsuitdrukking:

6. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Hahah....de serieuze Kyllian!
    O jeeee AM, wat erg met die verwarming......zoiets vergeet je ook nooit meer en vertel je Kyllian nog als ie 16 is!
    Toch geen autobed dus? Ik vind het wel leuk voor jongens. Van die halfhoogslapers met zo'n leuke tent er bij zijn ook leuk, heb je ook kastelen enz voor jongens. Komt vast goed over een jaartje!

7. Jayna wat een onwijs mooie prinsessenkamer heb jij gekregen. Dat hebben papa en mama mooi voor jou uitgezocht. Heel mooi Sem. Kan nu niet meer wachten totdat wij met Daynah haar nieuwe kamer gaan beginnen.
    TV meubel en tv zijn ook erg mooi. Goed gedaan.

AM: Wat een leuke foto's van Kyllian weer. Op de meeste foto's staat hij altijd wel lachend op hoor. Die op dat hobbel "paardje" is erg schattig.

8. Goedemorgen allemaal,

Tis weer maandag. Het lijkt wel herfst zeg, tenminste hier in Rotterdam.

Ik hoef geloof ik op niemand te reageren want er is niemand meer geweest na mij. Lekker makkelijk ;)

Ga maar even mijn e-mail checken en een dag vrij vragen voor in juni.

Lfs Kelly

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hier ook net herfst,gister toen we aan de BBQ gingen was het opeens erg warm en was de zon er,toen we klaar waren werd het weer bewolkt ,goed getimed dus.

Sem:Wat leuk Jayna haar nieuwe kamer.Zal ze vast erg blij mee zijn.
    Wanneer gaat ze er slapen of wacht je nog een beetje tot de baby komt.
    Wij hebben dat ongeveer 2 maanden van te voren laten wennen aan Jelte en dat ging gelijk goed,zonder rekje om eruit te vallen.

Am:Was erg leuk op de boerderij zag ik aan de fotos.
    Kyllian staat altijd leuk op fotos.

Kel:Ach geeft toch niet als je een keer iets snoept en zeker niet als je ongi bent,dan heeft je lichaam dat gewoon nodig hoor,mag best.
    En je bent al zoveel afgevallen,dus zal vast meevallen met wegen.

Robine:Jeetje je hebt de laatste tijd nogal vaak buikpijn he?
    Mss toch even bij HA langs gaan,kan zijn dat je een ontsteking hebt ergens,of aan je eierstokken,dan kun je er maar beter vlug naar laten kijken toch?Succes en beterschap.

Hoelaat spreken we trouwens af 7 Juni?
    En aan de ingang of....?.....?

10. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Goeiemorgen,

Sem, mooie kamer van Jayna, echt een meisjeskamer!
    Heeft ze al in bed geslapen of doe je dat als haar zusje er is?

AM, erg leuke foto's, oh wat erg van die verwarming, ondeugende Kyllian hihihih.

Robine, sterkte met je buik.
    Ben benieuwd je sollicitatie!
    Ja hier is de naam zeker, vanaf het begin al ;) maar we zitten alleen met de doopnamen, Jayden heeft van zijn echte opa (schoonvader) en mijn vader (die is overleden) maar mijn moeder is hertrouwd en zit te denken om zijn naam bij de 2e te doen omdat dat toch voor de boys straks de echte opa is... maar hij heet Jos en dat vind ik niet zo heel mooi om erachter te doen :(

Fajah, ah mooi dat jullie geluk hadden met de bbq.
    En kermis, altijd leuk voor die kleintjes.

Kelly, hier ook van dat herfstweer... jammer hoor maar ach moet toch werken vanmiddag ;) en word geloof ik al snel weer beter deze week...?

Zo hier nog 3 daagjes werken en dan heb ik weekend.
    Het word nu wel pittig op het werk, gaat op zich wel maar het gaat niet zo snel en krijg vaak harde buiken als ik til.
    Maar nog even 3 en halve week volhouden en dan VERLOF.
    Ik kan me er zo op verheugen lekker samen met Jayden! :D

Zo ga nog ff kopje koffie drinken en de was wegvouwen :(
    Jayden is teletubbies aan het kijken en zo aan het meelachen en zwaaien...echt heerlijk om te zien zeg.

11. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Oh ik ga al tegen de 30 weken aan :confused:
    Nog een kwart te gaan, al moet ik nog niet denken aan de bevalling brrr :oops: maar komt wel erg dichtbij.
    Ik kan niet wachten tot ik mijn manneke in mijn armen heb... lijkt hij op Jayden.....hoe dat weer voelt....

Tot later

12. Er zijn 2 ingangen in Blijdorp. Het makkelijkste is aan het Oceaniumzijde, daar is voldoende parkeergelegenheid. Het makkelijkste lijkt mij om voor de kassa's af te spreken. Of binnen in het restaurantje.
    Is 11.00 uur een goed idee?

13. Kan me voorstellen dat je uitkijkt naar je verlof. Heerlijk toch. Lekker genieten van Jayden en dadelijk van de beeb ook.

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden,

Fajah: jullie hadden geluk dus gister met de BBQ, niks aan het dat weer nu! Wat goed dat Jelte meteen zonder rekje sliep, hij was wel iets ouder als Jayna straks is natuurlijk. Inderdaad handig om 1 a 2 maanden van tevoren even te laten wennen. Denk dat Jayna begin sept naar dr nieuwe kamer gaat. Ik heb nog geen tijd voor Blijdorp gelezen hier, misschien iets van 11.00 uur? Eerder mag van mij ook. Heb jij voorkeur?

Kel: Werkse vandaag!Inderdaad net herfst he...brrrrr, niks aan!

Charissa: doe je rustig aan met je werk? Gelukkig kun je nu gaan aftellen tot je verlof, lekker hoor! En wat een gek idee dat je over 10 weken weer een lief klein hummeltje in je armen hebt! Maar eerst lekker genieten van je verlof met Jayden thuis! Jayna gaat trouwens denk ik maandje voor de bevalling naar dr nieuwe kamer, kan ze nog ff wennen.

Hier nog lekker vrij vandaag. Jayna is lekker aan het spelen en aan het dansen op de tweenies. Ik moets net zo lachen joh.....komt ze met ernie naar mij toe en zegt ze " ernie zwemmen!".....ik snapte er eerst niks van, maar wat bleek nou, had ze mijn bikini van het wasrek afgehaald en om ernie heen gedaan.....hahaha! Hoe bedoel je, ze worden wijs?

Nou, zal zo ff rekeningen betalen, stozuigen, dweilen, en was ophangen. Als Jayna slaapt ff aan de studie en vanmiddag nog ff wat boodschapjes in de stad halen en bakje thee bij moeder.

Fijne dag meiden!

Liefs Sem

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Ow Kel, jij stelde ook al 11.00 uur voor om af te spreken, lijkt mij prima hoor die tijd. Slapen zal toch wel niks worden die dag met de kids, en anders maar in de buggy toch.
    En wat de ingang betreft, ik vind het prima, volg jou wel....haha!

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sem: Wat een geweldig mooie kamer voor Jayna en wat een mooie tv en het meubel er zo onder! Ziet er strak en chique uit hoor! Geweldig zo een prinsessenkamertje.! Prachtig! Wij hebben t toevallig ook afgelopen weekend over een kamer voor Jill gehad en wat we allemaal moeten verbouwen voor een 2e, maar we overwegen nu om een 4e etage op ons huis te gaan bouwen. Lachuh die zwemmende Ernie met jou bikini aan! Hahaha. Eigenwijsje!

Kel: Ach een keertje Daynah dr koekjes opeten is toch niet zo erg,soms heb je gewoon vreselijke trek in iets en tja dan grijp je alles aan wat in je omgeving ligt. Hahaha. Balen he van dat herfstweer. Hier ook hoor, moet zo nog buiten gymmen ook!

AM: Kyllian lekker aan de sloop geweest met de verwarming. Stouterd. Wel leueke foto's van hem en wat worden zn haartjes lang!

Charissa: Als je Jos niet zo mooi vindt, maak er dan iets van Joshua van. Dat is wel mooi. Dat probleem hebben wij ook met mn schoonvader's naam(gehad toen we nog niet wisten dat we een meisje kregen). Die heet Mat en dat vonden we erg ouderwets, dus hadden we er bij een jongetje Matthijs van gemaakt. Zo iets in elkaar flansen kun je toch ook wel met Jos? Succes! Ben jij er wel bij de 7e juni> Ja toch? Ben benieuwd naar je buikje! Foto!

Ga weer ff aan de slag. Buikpijn is nog aanwezig. Haal me nu van alles in mn hoofd. Ga zo toch maar een testje halen.........just for sure.......

Laterz

Liefs

17. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ach we moeten nog maar ff kijken naar de namen...komen we vast wel uit ;)

Robine, spannend... maar wel vervelend dat je steeds buikpijn houd.
    Ik probeer er bij te zijn 7juni, wil heel graag, hoop dat ik zolang kan zitten hahaha.
    Mijn buik is echt groot, bij Jayden had ik zo buik op het eind!
    (is al een keer uitgewoond geweest haha).
    Voel me soms ook echt een walrus :rolleyes: (ach denk dat iedereen dat weleens heeft)

Semmi, Ja ik zou Jayna ook een maandje voor de baby komt of daarna (als je 2 bedjes hebt) anders is er ineens zoveel veranderingen.

Hier spijt van die hoogslaper, zie hem er echt nog niet in liggen... :( baal ook wel beetje.
    Maar denk dat we een meegroeibed bij ikea nog bij halen en deze hoogslaper op zolder zetten, kan hij mooi nog mee spelen en kunnen we als hij jaar of 5 is gebruiken.

Zo Jayden slaapt alweer lekker, was draait en droger ook, alles alweer opgeruimt.
    Ga nog ff dweilen, ik kan hier de hele dag laminaat dweilen, hebben jullie dat ook?
    Gisteren al 2 keer en het is alweer smerig....

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi meiden,

Charissa; balen zeg dat je spijt hebt van de hoogslaper. Nou ja, wat je al zegt, ff naar zolder en dan heeft hij er over een paar jaar wat aan.
    Ga je nog een keer een buikfoto spammen? Ben erg benieuwd.

Robine; raar joh dat je de laatste tijd vaker last hebt van je buik. En zo vaak overgeven lijkt me niet goed. Misschien toch een keer langs de huisarts gaan. Heb je al een testje gedaan?

Sem; wow wat een prachtige kamer heeft Jayna gekregen. Echt super supergaaf. Lijkt mij ook leuk om zo'n leuke kamer voor Lieke te gaan maken, een echt meisjeskamer.
    Hihi wat lief dat ze zei "ernie zwemmen" , inderdaad lekker wijs.

Fajah; jullie hebben dan zeker geluk gehad met de bbq. Bqq is altijd lekker en gezellig.

Kel; oeps een beetje gezondigd dit weekend. Geen probleem joh, moet een keertje kunnen. Deze week gewoon weer goed opletten.

AM; leuke Kyllian spam, vooral bij de fontein waar opeens de straal aanging, haha.

Verder weet ik het niet meer.

Hier is het ook kloteweer, bah, ik haat regen.

Wij hebben weer een druk weekend gehad met feestjes en bezoek. Ben het nu ook wel ff zat. Volgende week zaterdag en zondag nog niets gepland en dat willen we ook graag zo houden.

Ik moet straks rond 15.30 met Lieke naar het cb. Maandje te laat ongeveer maar goed, ze waren ons een beetje vergeten, sukkels.
    Ben wel erg benieuwd hoeveel ze nu weegt en hoe lang ze is.
    Over de ontwikkeling maak ik me geen zorgen en ik ga me ook niet gek laten maken.

Ik ga nog ff wat doen in huis,

Tot later,

Liefs Sap

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Kel:Uurtje of 11 vind ik een mooie tijd 7 juni,tis voor ons ongeveer 2 uur rijden dus hoeven we niet supervroeg de deur uit.Komt goed. :)

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sap: Ha daar ben je ook weer ff! Irritant he af en toe zo druk dat je nergens anders meer aan toe komt dan party hoppen en verplichtingen nagaan. Lekker komend weekend rust dus voor jullie! Ben benieuwd naar Lieke dr cijfertjes. Heb testje gehaald, maar hij deed t niet :( Straks ff nieuwe halen, irritant........wil ook zeker weten hoe of wat.

Charissa: Ja hier ook dagelijks dweilen en stofzuigen. Dachten dat toen Simba bij mn moeder ging wonen dat t wel minder zou worden, maar Jill maakt nog meer bende dan een hond, hahaha.

Morgen laatste werkdagje. Joehoe! Aan de andere kant balen, moet je weer iedereen gedag gaan zeggen en handjes schudden, grrrrrr. Blij als t morgenavond is. Weet zeker dat die gym-eikels ineens met een kadootje aankomen aangezien ze vroegen of we morgen in de kleine pauze ff bij elkaar wilde komen. O O en dan moet ik zeker nog bedankt zeggen ook. Gadverdamme, zit er echt tegenop. t Liefst geef ik morgen les en ga ik daarna naar huis zonder adios te zeggen, maar ja is misschien ook weer beetje aso. Wat moet dat moet. Hoop ook dat die kerel belt voor mn nieuwe baan, zou leuk zijn.

Meiden ik ga ff strijken nu Jill slaapt.

Laterz

Deel Deze Pagina