Nog even en dan lekker naar huis. Vanavond weer spinnen. Ja ja ik ga het nog leuk vinden ook Robine: Je heb gelijk om even een testje te halen. Je weet maar nooit, maar ik zou ook even de ha bellen. Je heb toch wel een paar keer buikpijn gehad. Lekker hoor morgen je laatste werkdag. Gewoon iedereen netjes gedag zeggen dan kunnen ze jou niks verwijten toch. Kan me wel voorstellen dat je er geen zin in heb hoor. Ben benieuwd wat voor kado ze hebben gekocht voor je. Fajah: Dan is 11.00 uur toch een mooie tijd voor je. De andere vinden het vast ook wel goed. Sap: Een druk weekendje achter de rug met allemaal verplichtingen. Heb ik aankomend weekend weer met 1 kinderfeestje en zaterdagavond naar vrienden. Jullie hebben gelijk om a.s. weekend lekker voor jullie zelf te houden met geen afspraken. Moet ook kunnen. Hoe was het op het cb. Lieke goed gegroeid? En over de ontwikkeling hoef je je zeker geen zorgen te maken. Charissa: Ben ook wel benieuwd naar je buik. Zou gezellig zijn als je ook komt 7 juni. Balen van die hoogslaper, maar zoals je zelf al zegt hij kan er ook later nog in. Sem: hihihihihihihihi ja jij volgt mij. Is goed hoor. Slapen zal idd niet zo goed gaan 7 juni en ach Daynah slaapt denk ik toch wel in de buggy als ze moe is. Ga weer verder. Mss tot vanavond. lfs Kelly
Hello, Kelly; goed van je vanavond weer spinnen, veel succes, ik vind dat altijd zooooo zwaar. Robine; kan me voorstellen dat je tegen morgen opziet, maar goed, hoort er ook ff bij en dan ben je lekker van die domme mutsen af. Hoop dat je snel wat van je sollicitatie hoort. Heb je al een nieuw testje gekocht en geprobeerd? Vanmiddag naar het cb geweest. Ze vonden Lieke bijzonder wijs voor haar leeftijd . en alles was gelukkig prima. Ook de testjes prima doorstaan, torentje bouwen met beide handjes en de bal gooien, haha. Hier werden ook best veel opvoedkundige vragen gesteld. Ze kwam ook met de tip om Lieke voortaan na iedere maaltijd op het toilet te zetten, gaan we maar proberen. Lieke weegt nu 11,3 kilo en ze is 85,6 cm lang. Ik ga zo weer hardlopen om 20.00 uur. Heb er zin in! Kom later nog wel weer ff kijken. Liefs Sap
Goed zo Lieke! Knappe meid! En wat ben je al lang zeg, je gaat je mama achterna! Kun je nagaan sap, dat ze in t begin nog bij Lieke riepen dat ze misschien wat achter liep! Was Lieke toch!?! Mafkezen! Gelukkig weer helemaal ok dus! Ren ze! ben trots op je
Fajah: toch nog lekker gebbqed gisteren hihi. Hier was het 's middags ook in eens best lekker weer. 11 uur bij de ingang van Blijdorp vind ik ook prima hoor. Hoop alleen dat ik het kan vinden Charissa: lekker snel alweer verlof! Heeft je stiefvader niet nog andere namen om iets van te maken? Semmi: hihi wat lief...'ernie zwemmen' Zegt ze al vaak 2 woordjes achter elkaar? Robine: wow een 4e verdieping? Hoeveel slaapkamer hebben jullie nu? Is er toch nog wel 1 voor een 2e? Kelly: lekker aan het spinnen nu? Sappie: leuk om te horen he over je eigen dochter Ze ziet er ook erg wijs uit! Volgens mij praat ze ook al echt veel he? Nette cijfers ook, lange dame blijft het! Ben echt benieuwd of Kyllian hier papa's lange lengte (2 meter) achterna gaat of dat hij een ukkie blijft zoals mama.....of er tussenin
Kyl had weer een goede dag op het kdv. Voor het eerst dat ie niet begon te huilen toen ik weer weg ging! Hij heeft lekker gespeeld en toch ook 1,5 uur geslapen (kort voor zijn doen, maar voor het kdv erg netjes). Nou het is hier snikheet beneden met die verwarming aan, zelf met deur open....dus zit verplicht op zolder
Jawel, hebben 3 slaapkamers dus nog wel 1 over alleen wordt t dan lastig met kasten etc. Wij hebben natuurlijk geen zolder zoals de meeste huizen, maar een tuinkamer(bioscoop dus) en om daar nou een slaapkamer van te maken is ook geen succes zeker s zomers niet als je in de tuin wilt zitten, dan zou je altijd door een slaapkamer moeten lopen. Hier in de rij hebben 4 huizen al een 4e etage gebouwd, maar dat is een afschuwelijke container bovenop geworden, half rond dus je hebt daar ook geen rechte muren in. Waardeloos. Wij willen proberen om een 4e opbouw met een vierkant geheel erop te zetten. Op deze link kun je zien hoe die andere huizen eruit zien, staat er toevallig 1 te koop. Lelijk he zo een opbouw?!?! En nutteloos! http://www.deleeuw.nl/woning_overzicht. ... ectID=1454
sem:Jelte was 2 en half toen hij in een groot bed ging dus iets ouder dan Jayna idd. Sap:succes met hardlopen.Mooie cijfers van Lieke. Robine:Hoe is het nu met je buikpijn. Am:Hoop ook dat ik het kan vinden in Blijdorp;ben er ooit eens geweest ,heeeel lang geleden toen ik 8 was ofzo hihihi Maargoed ik kom niet alleen he.Neem mn hele gezin mee als jullie daar geen bezwaar tegen hebben natuurlijk.? kel:succes met spinnen.Knap van je hoor.
Wat een hoge huizen zeg! Maar eerlijk gezegd vind ik het niet eens zo lelijk! Jullie hebben dus en drive-in woning zie ik...wel mooi! Jullie woning wordt dan wel heel wat waard zie ik
Yep dat klopt. Hij is nu al een aardig bedragje waard, maar dan helemaal. Nu kost zo een opbouw ook al gauw een 50 duizend euro denken we hoor, dus ff na kijken en na vragen........t is nog niet zeker, maar wel een idee.
Hihi voor mij is het dus ook al zo lang geleden! En heb een hoop verdwaalervaring op de snelwegen rondom Rotterdam Maargoed we komen er wel....volgens de routebeschrijving moet het erg makkelijk zijn haha (40 minuten).
Robine:Ik vind die half ronding best leuk,maar wss niet praktisch nee.En verhuizen?Of woon je er graag?
We wonen hier perfect Fajah. Het huis op t plaatje ligt aan de zijkant van ons blok( tuin op t oosten), wij kijken(tuin op t zuiden) op de Rijn uit, dus zien de hele zomer bootjes varen etc, perfecte ligging en mooi huis dus verhuizen is voor ons geen optie, wellicht ooit wel in de toekomst maar we wonen hier echt prima. Ik vind die ronding erg lelijk, zowieso zijn drive inn woningen lelijk, maar idd wat je al zegt totaal niet practisch! Je verliest zo onwijs veel ruimte........zonde dus! En met een vierkant erop kun je er makkelijk een wandje tussen doen en er weer 2 kamers van maken. Ach we zien wel, wellicht mogen we geen vierkant omdat de andere huizen dus al een ronding erop hebben, past weer niet in straat beeld op ander gezeik, zul je zien.
Zo het spinnen zit er weer op. Ik had er dit keer wat meer moeite mee. Zal wel door de maandag komen Sap: Ahh Lieke weer helemaal goedgekeurd. En ze is ook hartstikke wijs voor haar leeftijd en dan dat ze vorig jaar zeiden dat ze achter liep.....wat een dozen ook. Goed van je om te gaan hardlopen weer. Dat vind ik juist zwaarder. Krijg dan zo last van mijn scheenbeen. Robine: Lijkt mij ook niet zo practisch om zo'n 4de verdieping erop te doen. Ik zou overal gewoon offertes gaan opvragen en dan kan je gelijk zien wat de mogelijkheden zijn. Zonde om te gaan verhuizen. Jullie wonen perfect daar. AM en Fajah: Jullie bellen mij maar hoor als jullie aan het verwalen zijn in Rotterdam......ik loos jullie er heen AM: Fijn dat het vandaag zo goed ging op het kdv met Kyllian. Ga nu lekker voor de tv hangen en op tijd naar bed. We hebben d'r net nog even de computerkamer opgeruimd voor woensdag. Nu alleen nog de keuken netjes maken en dan nog even schoonmaken en dan kan woensdag de makelaar komen. lfs Kelly
Zo rustig hier zeg Heerlijk, warme weer komt er weer aan. Ik heb het werk erop zitten, morgen nog 1 dagje en dan weekend (ben er ook echt aan toe!) Vanmiddag weer dreads maar dan veel meer. Kom later nog wel ff weer en reageren
Robine:Zal idd niet mogen een vierkant ivm straatbeeld. Is hier ook zo bij ons in de straat,wij hebben de kozijnen donkerblauw en de buren ook,iedereen moet dus donkerblauw doen. Hoe was je laatste dagje?En een kadootje gekregen van die sukkels? Kel:Als ik verdwaal in Rotterdam kan ik idd jou wel bellen ,maar heb je nmr niet hahahha.
Heeej meiden, ff gauw vanaf mn werk....druk druk druk....bleeeeegh, wil vakantie! 8) Robine: en inmiddels al nog een keer een testje gedaan? Hoe voel je je nu verder? Hoe was het afscheid op school? Vlag maar uithangen vandaag of niet? Ik ben erg benieuwd naar jullie huis trouwens. Ziet er leuk uit. En indeling lijkt me ook mooi zoals je erover vertelt. Ik zal het over 3 weekjes wel zien Kel: jullie huisje dus helemaal klaar voor het bezoek van de makelaar, spannend hoor! Sap: mooi cijfers voort Lieke weer. En lekker wij meisje dus, helemaal toppie! Fajah: leuk dat we jou 7 juni nu ook gaan zien, het heeft ff geduurd, maar beter laat dan nooit toch Charissa: geniet van je weekend , lekker rustig aan doen meid! Dat was t ff voor nu. Ga gauw verder met verslagen tikken, geen groepsuren vandaag, dus hele dag kantoor. Is af en toe wel ff lekker, maar zo verleidelijk om ook andere dingen te gaan doen....haha Tot later! Liefs Sem
Wat een rust vandaag hier op het forum. Robine: Hoe was je laatste dag op je werk. Heb je nog een mooi kado gekregen? Je bent iig wel lekker van ze af. Sem: lekker druk bij jou dus. Gaat de dag wel lekker snel toch, tenminste dat heb ik altijd dan. Nog even volhouden en je mag lekker met verlof. Charissa: Voor jou lekker weekend en bijna met verlof ook jij nog even volhouden. Ga weer snel verder. lfs
Inderdaad erg rustig hier.... Nou mijn verskagen zijn af en ik ga lekker naar huis! Morgen weer een dag....erg warme dag gelof ik ook....niks aan om dan te werken!
Joehoe ik ben werkeloos! Laatste dagje erop! En als cadeautje 2 prachtige boeken.........uhhum! HAAT LEZEN VAN BOEKEN! Paar collegas gedag gezegd en toen in alle stilte vertrokken.t Voelt in ieder geval heerlijk zo weg van daar! Later meer, ga ff met Jill knuffelen. xxx