November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Gaaf he die boekjes! Een over een autistisch jongetje en een boekje over de laatste schooldag.......geweldig leesvoer ;) Doe mij maar een Cosmopolitan en een Glossy oid ipv zulke saaie boeken......lol. Maar ja, je mag een gegeven paard niet in de bek kijken he ;)

Liefs

2. haahahhahahahahahahahahahahahahahahahaha leuke boeken Robine. Zou ik ook erg blij mee zijn.

3. Zo net weer wezen wegen en ben weer 1 kilo kwijt :D
    Jippie

Nog 4 ons te gaan en dan zit ik op mijn streefgewicht. Moet wel lukken in een weekje.

4. sappie

sappie Fanatiek lid

Robine; hahahahahahaha leuk 2 boeken, hahahahahaha, nou ja, wat maakt jou het uit, je bent lekker van die gasten af.

Kelly; goed zo meid, weer een kilo kwijt, je gaat super. Je streefgewicht ga je volgende week zeker halen.

Sem; fijn dat je verslagen af zijn, bleghhh rotwerk.

Charissa; lekker bijna weekend! Enne kom eens op met spam, we willen Jayden, je buik en je dreads zien! :D .

Hier ook weer een werkdagje erop zitten. Morgen nog een dag en dan weer lekker een dagje vrij, genieten van het prachtige weer.

Fijne avond meiden en tot laterzzz

Liefs Sap

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Goedemorgen allemaal, Toos werkeloos is de eerste vandaag ;) Allemaal lekker aan t werk, hahhaa ;) Grapjuh.........ik hoop ook snel weer wat te kunnen gaan doen hoor!

Kel: Wat knap zeg nog maar 400 gram te gaan! Echt super van je hoor zoveel afvallen! Vanaf januari tot mei toch? Echt knap!

Niet veel te melden vandaag, wacht nogsteeds op de uitslag vd sollicitatie,,,,,,,,hoop echt dat die man vandaag wel gaat bellen hoor, duurt me alweer veel te lang allemaal.

Kom later nog wel ff kijken.

Liefs

6. hahahahhahaha die Robine. Ik moet weer zo om je lachen........je heb nu alle tijd van de wereld ;) Je kan wel je boeken lezen die je heb gekregen :)

Even serieus. Ik hoop ook echt dat je snel iets te horen krijg. Ben je nog wel op zoek naar andere banen. Zou ik wel doen hoor. Er komt vast iets leuks op je pad.

Zo vanmorgen de inentingen gehaald bij de GGD en Daynah heeft helemaal niet gehuild. Ze keek die vrouw wel verbaasd aan van wat doe je nou bij me, maar ze kreeg een mooie kleurplaat, dus ze was gelijk afgeleid.

Om 15.00 uur de makelaar. Mijn huis is nog nooit zo schoon en opgeruimd geweest :) Als het op Funda staat dan zeg ik het wel even. Kunnen jullie even spieken.

Ga er weer van door.

Lfs Kelly

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Robine:Moest ook lachen om je hahah,maar hoop ook dat je gauw weer iets anders vind of dat die man terug belt met goed nieuws natuurlijk.

Kel:Succes met de makelaar,ben benieuwd naar de fotos op Funda ;)
    En nog 400gr dat haal je zeker hoor,ben erg trots op je dat het je gelukt is,hoeveel ben je dan totaal kwijt?

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Wat leuk trouwens op Rainbowbabies.nl staan de meisjes (Jill,Daynah,Lieke en Jayna)met een foto met hun t-shirtjes aan ,heel lief. :)

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robine: hihi toos werkeloos. Leuk afscheidje gehad zo te 'lezen' ;) Ik hou ook niet van lezen hehe. Nog niets gehoord van die solli?

Kelly: alweer een kilo kwijt, je bent veel te goed bezig joh :p
    Suc6 straks met de makelaar! Hij komt foto's maken en gelijk een koopprijs noemen? Heb echt geen idee hoe dat gaat :D

Leuk de meiden op rainbowbabies! Kunnen we niet een weekend weg met nog meer kids...alleen al voor een foto met shirt leuk hehe.

Hier gisteren drukke dag gehad. Na mn werk gelijk Kyl ophalen, thuis brengen, omkleden en naar een vriendin in Utrecht. We hadden weer een etentje met ons meidenclubje van de Havo. Was wel weer gezellie, volgende x ben ik aan de beurt om een etentje te bereiden.

Vanmorgen ff de stad in geweest...naja ' ff'....ben er wel een paar uurtjes geweest....te erg ;) Voor mezelf en Kyl wat kleding gekocht.

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah wat grappig dat je de foto ontdekte op rbb heb em er vanmorgen p[as opgezet toen ik een shirtje bestelde voor ons jarige buurmeisje. Heb je toevallig ook iets besteld dat je ons zag!?!?

AM: Lekker geshopt wederom! Hahahaha. Hier ff niet meer hoor, Jill heeft echt veel te veel kleding! Wat heb je allemaal gehaald?

Kel: Spannend dadelijk met de makelaar! Ben benieuwd naar de foto's binnenkort op FUNDA. Knappe Daynah met dr prikjes halen zonder te huilen! Gelukkig maar!

Liefs

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Misschien heeft Fajah via een nieuw shirt wel iets te vertellen ;) Haha.

Uhm heb voor kyl gekocht: witte 3 kwart broek, blouse, zwarte driekwart broek, geel t-shirt en nog een shirt met lange mouwen. Lekker duidelijk he hihi. Voor mezelf een rok, polo en driekwartbroek (maar die moet ik nog omruilen, verkeerde maat meegenomen). Geloof dat dit het was...buiten de nodige boodschappies om.

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hahahah iets te vertellen niet hahaha,maar heb wel voor de boys een t-shirtje besteld ,met bedrukking. :)
    Vandaar dat ik de meisjes toevallig zag staan.Viel gelijk op natuurlijk! :)

kel:Hoe was het met de makelaar?Weet je al een verkoopsprijs of gaat dat niet zo vlug?Heb ook geen idee hoe dat werkt,heb ook nog nooit een huis verkocht.

am:Lekker geshopt jij.
    Leuk die etentjes met de meiden vd Havo.

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Jelte is met een kindje van school in de tuin aan het spelen en ik kan maar niet wennen aan die naam van dat jongetje.Hij heet Bootchie,ik krijg het bijna niet over mn lippen hahaha erg he?
    Bootchie wil je drinken,Bootchie wil je een koekje whahaha,ik lig slap,sorry hoor :oops:

14. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Wat een achterlijke naam Bootchie! Hahahaha.........hoe verzin je t! Kan me dr wat bij voorstellen hoor Fajah! Lol.
    Welke shirtjes heb je besteld?!?!

15. hoi hoi,

Zo de makelaar is vanmiddag geweest en ze vond dat wij een sfeervol huis hadden, toch leuk om te horen. Vrijdag of zaterdag komt ze terug voor foto's en dan gelijk in de verkoop. Ik vind het wel spannend hoor allemaal. Ze hield eerst een verkooppraatje en hoe alles in zijn werk ging. Huis taxeren en alles was keurig zei ze. We doen als vraagprijs waarschijnlijk 195.000,00 euro, dat was het wel waard zei ze.

Ben ook nog wezen spinnen, dus ben weer lekker actief geweest.

Fajah: hihihihihihihiihi Bootchie wat een stomme naam. Zielig voor dat kindje. Ben ook wel benieuwd wat voor shirtjes je heb besteld. Leuk heh die foto van de meiden.

AM: Jij ook weer lekker wezen shoppen ook voor jezelf. Moet ook weleens gebeuren natuurlijk.

Daynah is de laatste tijd ons zo aan het uittesten. Ze is gewoon ondeugend. Deed ze d'r net wat folders scheuren ik zeg niet doen en dan toch lachend doen heh. Doet ze snel zo'n stukje papier in de mond ik proberen eruit te halen bijt ze gewoon op mijn vinger en maar lachen wat ze dan doet. Heb het er uit gekregen, maar zo ondeugend met dat lachen.

Ik ga haar nu op bed leggen ik hoor Sabino al een paar keer nee Daynah niet doen.......

Tot laterrrrr.

Liefs kelly

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: wat een aparte naam Bootchie :D Maar dat vinden ze van Kyllian ook ;)
    Heb je vaderdag shirtjes besteld?

Kelly: goed gegaan dus vanmiddag! Tevreden met de verkoopprijs zo te horen :) Volgens mij had ik het ooit al eens gevraagd, maar zijn de woningen in Capelle over het algemeen snel verkocht?
    Die ondeugende Daynah toch :D Hier 1 die er ook wat van kon vanmiddag. Pfff heb een uur over het koken gedaan doordat ik continu met hem bezig was. Hij had een paar scheppen zand uit de zandbak in de woonkamer gegooid. Als ik dan boos wordt rent hij lachend weg. Hij maakt er echt een spelletje van. Toen ik de zandbak na een aantal keer waarschuwen dicht deed ging hij erop staan springen. Is het al tijd voor de trap-straf? ;)

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavonden meiden,

Zo nog 1 dagje werken en dan gelukkig weer lekker weekend! Hebben weer weekendje CP voor de boeg met onze vrienden dus dat is altijd een leuk vooruitzicht!

Robine: koos werloos...haha....voor ff wel lekker, maar kan me voorstellen dat je toch ook snel weer aan de slag wil.

Kel: jullie hebben ook een erg leuk huisje, mooie vraagprijs toch! Fijn dat de prikken ook weer achter de drug zijn, vind het altijd maar niks. En jij dus voor de vakantie zeker weten op je streefgewicht, super joh! Daynah lekker ondeugend, leuk he onze puberende peutertjes....haha!

Fajah: wat grappig dat je de meisjes op rainbowbabies zag, wat voor shirtjes heb je precies voor de jongens besteld?

Sap: lekker genieten van het mooie weer op je vrije daagjes, ben je wel aan toe he na van die drukke werkdagen.

AM: flink geshopt dus weer, jij stopt ook nooit he...haha! Gezellig zo'n etentje met havo vriendinnen. Leuk dat jullie nog conact hebben.

Hier verder alles zn gangetje, ben alleen bek af en ga lekker vroeg mn bedje in.

Trusten!
    Liefs Sem

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha Semmi alweer naar CP :D Jullie hebben de smaak goed te pakken he :D Maar wel erg leuk! Nu naar een andere lokatie?

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Kel:Mooie prijs toch voor jullie huis?
    En ook nog wezen spinnen,gaat lekker bij jou.

Sem:Hihihih alweer CP?Welk park word het deze keer?

Robine:Ik heb 2 t-shirts voor de kids besteld met een printje erop,geen tekst

Am:Geen vaderdag t-shirts dus hihihihi.

Tja Bootchie is om 17 uur weer naar huis gegaan,tis een oerhollandse jongen met blond haar en blauwe ogen,dus die naam past voor geen meter bij dat kind.
    Wel zielig,hij is mishandeld toen hij 3 jr was door zn vader en die ziet hij dus niet meer,best rot voor hem dus.
    Straalt ook echt van dat ventje af,hij kijkt de hele tijd zo sip.

Schoolfotos heb ik gezien van Jelte op school,maar vind ze niet super mooi hoor.Ga er wel bestellen,leuk voor in het plakboek.

20. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Hoi! Ben weer terug! De vakantie was leuk. Alles is goed gegaan, ook in het vliegtuig. Wel vermoeiend al dat heen en weer lopen :) . Maar gelukkig geen hysterisch gehuil door pijn in de oortjes enzo. We hadden alleen 11 uur vertraging op de terugweg. Ik was heel blij dat we op de website gekeken hebben voordat we naar het vliegveld gingen!
    Nu meteen weer druk aan de slag met de verhuizing en geregel rond het huis. Het meeste is nu wel klaar (qua geregel, de verhuizing nog lang niet). Bastian is nog een beetje ontregeld door het tijdverschil, al trekt dat langzaam bij. Hij slaapt weer minder goed maar dat komt ook door nieuwe tandjes (3 in anderhalve week!). Ik zal snel foto's spammen...

Deel Deze Pagina