November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Panda:Jaaaaa je bent er weer;succes met alles te regelen.
    Ga je volgende week niet mee dan naar Blijdorp? :(

2. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Dank je Fajah! :)
    Ik denk niet dat ik meekan naar Blijdorp, er is nog zoveel te doen. Was er al bang voor hoor, volgende keer beter.

Spam:
    Bastian eet chocolate chip cookies

3. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Rennen is leuk!

4. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Vliegen is ook leuk!

5. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Maar ik kan ook heel serieus kijken.

6. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    En weer terug naar huis. Etend, uiteraard.

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Welcome back Panda! Genoten? We willen nog meer Bastian spam zien hoor, altijd leuk!
    Succes met je regeldingen!

AM: Kyllian is toch geen vreemde naam? Hoor je best vaak vind ik. Bootchie daarintegen ;) Hahaha Stoute Kyl met zn zand naar binnen gooien........vindt ie de zandbak echt leuk? Hier wordt er dus helemaal niet naar omgekeken he!

Kel: Mooi bedrag voor jullie huisje! Had je ook zoiets zelf in gedachten? Ben benieuwd naar de foto's strakkies op Funda. Daynah ook aan t uittesten geslagen, hahhaa, leuke leeftijd he ;) Uhum................

Fajah: Show us the pictures of Jelte! Ben benieuwd naar de schoolfoto. Yorben staat er toch ook op? En die foto's moet je elk jaar wel nemen,leuk voor later om te zien hoe ze veranderen.

Wij hebben net National Treasure deel 2 gekeken met Nicolas Cage, wel leuke avonturenfilm, hou ik altijd wel van. Nu zo lekker slapen en morgen weer een lekkere dag zonder verplichtingen!

Meiden slaap lekker
    Liefs

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Panda weer terug en ook nog eens een leuke vakantie gehad! ;) Leuk om Bastian weer eens te zien, hij heeft zo'n guitig koppie! :D Heel veel sterkte met al het geregel, zal een drukke periode zijn.

Robine: heerlijk toch zo'n vooruitzicht om niet naar je werk te hoeven :D Ja Kyllian vindt de zandbak erg leuk!

Zit hier al 1,5 uur te lezen, morgen weer cursus. Loop al 2 opdrachten achter, maar het is echt zoveel werk. Normaal was ik echt een strever en moest en zal ik alles af hebben al werk ik de hele nacht door...maar dat heb ik nu dus echt niet....

9. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Gelijk heb je Annemonique, slapen is veel belangrijker! Je kunt niet alles goed doen.

Robine: ja genoten, maar wel vermoeiend want te laat naar bed en (uiteraard) te vroeg weer wakker gemaakt door het monster.
    Heerlijk, geen verplichtingen! Genieten hoor, voor je het weet ben je weer druk aan het werk.

10. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeiemorgen,

Ik de eerste :)

Panda, welkom terug! Gelukkig hebben jullie een fijne vakantie gehad en is het met Bastian ook allemaal goed gegaan. Wanneer gingen jullie nou naar nz? Leuke foto's van je mannetje!

robine, die film hebben wij vorige week ook gekeken, ik vond hem ook leuk!
    Fijn hoor....werkeloos ;) Geniet er nog maar ff van!
    Milou vindt de zandbak ook helemaal leuk!

AM: doe je een opleiding vanuit je werk? BAh...zou ik geen zin in hebben.

Kelly, spannend zeg met jullie huis!

Semmi, zag pagina's terug foto's voorbij komen van jullie nieuwe look en jayna's kamer. Leuk! Ziet er mooi uit!

Nou eindelijk vanochtend bloed laten prikken hier bij het bejaardentehuis. Vorige week was ik te laat en om helemaal naar het ziekenhuis te gaan, had ik geen zin in. Het regende wel en we moesten op de fiets....milou zat maar te zingen op de fiets :) Verder is alles goed hier en weinig te melden.

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
  12. Goedemiddag allemaal.

Fajah: Ik vind de foto's wel leuk hoor. Alleen jammer dat Yorben niet lacht, maar Jelte staat er leuk op hoor.
    Wat verschrikkelijk voor Bootchie. Hoe kunnen mensen dat nou doen heh bij een kind. Kan me daar zo vreselijk boos om maken. Ik hoop dat die vent achter slot en grendel zit.

Brennied: Was alles goed met het bloed prikken?

Panda: Welkom terug. Foto's zijn leuk geworden. Jammer dat je 7 juni er niet bij kan zijn. Kan me wel voorstellen hoor als je zoveel voor de verhuizing moet regelen. Dat gaan wij dadelijk ook tegemoet.

Robine: National Treasure deel 2 is dus een aanrader. Heb je hem gehuurd? Ik vond deel 1 ook leuk.

Sem: Heerlijk weekendje weer voor de deur bij jullie. Hoop dat het mooi weer wordt bij jullie. Nu regent het hier en af en toe een donderklap. Niet leuk dus.

Ga nog ff mijn mail checken en dan weer aan de slag. Drukke dag vandaag.

Lfs Kelly

13. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Kelly: ja ik zag al dat jullie het huis willen verkopen, succes! Lijkt me eerlijk gezegd nog meer gedoe dan een huis kopen maar ach, uiteindelijk valt 't allemaal wel mee. Je moet er even doorheen he.
    En bijna op je streefgewicht, wat goed zeg! Echt heel knap.

Fajah: de foto's zijn niet echt goed nee, maar Jelte staat er wel leuk op vind ik. Idd jammer dat Yorben zo sip kijkt.

Brennie: we gaan eind juni naar NZ, hebben dus nog even de tijd. Haha, Milou singing in the rain.

Vanmorgen naar het zwembad geweest met Bastian, hij moest even weer wennen. Straks gaat schoonma weer terug naar Parijs, hebben we eindelijk rust.

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    panda:Jammer dat je niet meegaat volgende week,andere keer maar weer,maar begrijp het wel hoor,je hebt het zo druk met alles.

Wie gaat er nu eigenlijk allemaal mee naar Blijdorp?

-Ik
    -Kel
    -Sem
    -AM
    ...........

Oja vanmorgen sms van Sens,tis warm daar,maar wel regen.sinds gister pas echt Spaans weer,zonde he?

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Brennie:Gekke Milou die zingt in de regen ;)
    Show eens een buikfoto joh ;)

16. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Jaaa, Panda weer terug! Leuke foto's van Bastian. Idd guitig koppie heeft ie hoor! Heeft ie last (gehad) van een jetlag?

Robine: haha, Toos werkeloos. Jij vermaakt je vast wel lekker met Jill. Hoe gaan de nachten nu? Beetje rustig? Heb je nog niets van je solli gehoord. Hoop voor je dat je snel bericht krijgt!

Kel: he bah, druk op het werk! Nah, beter dan rustig toch? Dan duren de dagen zo lang!

Fajah: Ik vind de foto's ook leuk hoor, van je jongens. Ze zijn toch wel verschillend he.
    Bootchie is echt geen naam voor een blond jongetje met blauwe ogen hoor. Maar wel zielig voor hem, dat gedoe met zijn vader. Vreselijk.

Brennied: hihi, Milou lekker zingen in de regen! Wel gezellig hoor.
    Ging het goed met bloed prikken? Ik heb daar zo'n hekel aan. Bloed... bah! Met de hielprik heb ik Marijn niet vastgehouden hoor. Straks ga ik zelf nog onderuit!

AM: dat streberige komt vast wel weer. Er zijn belangrijkere dingen he?
    Laat nog maar even weten wanneer je wilt komen hoor! We hebben nog maar weinig bezoek gehad, dus je bent van harte welkom! Lijkt toch anders te zijn bij een 2e of mensen denken dat ze ons even met rust laten en later op bezoek komen ofzo.

Ik ga nog maar niet mee naar Blijdorp. Ik heb er wel zin in, maar ik probeer overdag toch nog wat te slapen. Gister heb ik dat niet gedaan en ik was gisteravond helemaal op. Volgende keer ga ik wel weer mee hoor.

Hier alles prima. We beginnen weer een beetje in het ritme te komen. Gister was mijn schoonmoeder hier de hele dag. Op zich heel lief en goed bedoeld, maar voor mij hoeft ze nu niet elke woensdag van 8 tot 17 uur te komen. Ik moet ook een ritme gaan creeeren voor mezelf en dat moet ook zonder hulp natuurlijk.
    Morgen weer naar consultatiebureau. Maandag kregen we bezoek van de wijkverpleegkundige. Nou, nu snap ik jullie reacties met 'die dozen van het cb' zeg! Wij hadden bij Jesse een man en die was lekker down-to-earth. Helemaal niets moeten enzo, meer van de praktijk, heerlijk. En nu hebben we een vrouw. Ze kwam ten eerste al een uur later. Ik had net pasta voor Jesse opgewarmd. Dus ik nam hem maar even op schoot om te eten en maakte maar subtiel de opmerking: normaal doen we dit niet he, normaal eten we aan tafel. Nou, ik moest dat dan nu ook maar doen, en Jesse helpen en aan tafel gaan zitten...
    Nu hadden we haar naar de navel van Marijn laten kijken, want daar kwam allemaal troep uit en stonk enorm. Dat wilde ze dinsdag gelijk aanstippen met zilvernitraat zodat het kon dichten. Dus wij dinsdag weer naar haar toe... Ging ze me vertellen hoe ik een luier moest verschonen (goed onder het zakje schoonmaken, want daar gaat het broeien). Ja, hallo! Ik heb er al 1 van 1,5 jaar rondlopen, dat weet ik ook heus wel hoor. Wes ook gelijk toen we weggingen: ik mag haar niet. Dus ik zei ook: joh, ene oor in, andere uit. Maar het irriteert wel zeg.
    Morgen moeten we nu weer terug om te kijken hoe het met de navel gaat en eventueel nog een keer aanstippen.

Gister trouwens zo gelachen. We waren bij een tante van Wes, want haar zoon uit de VS was er met zijn vrouw (zij heeft daar jarenlang gewoond, maar heeft sinds vorig jaar ook een flatje in Utrecht waar ze nu tot november blijft). Maxicosi stond in de kamer achter de bank met vestje van Marijn. Komt Jesse op een gegeven moment met dat vestje aan... Ondersteboven had ie het aangetrokken en veel te klein natuurlijk! Mijn schoonmoeder heeft een foto gemaakt, als we die hebben zal ik 'em spammen.
    Wij allemaal lachen, hij keek heel verbouwereerd van: wat lachen jullie nou? Wat heb ik nou weer gedaan? Zo schattig.

En van Wes moest ik vragen of jullie kids ook zo wijs zijn? Jesse begrijpt echt werkelijk alles. Gister zei ik: geef iedereen maar een kusje... En dan gaat ie iedereen langs om een kusje te geven. Vanochtend zei ik: kun je even de afstandsbediening aan mama geven? Die ligt bij papa op het nachtkastje. En dan komt ie 'em brengen. Begint wel makkelijker te worden zo he. Gister was ie wel enorm boos op me, want ik wilde de stofzuiger opruimen. Hij had er een tijdje mee gestofzuigd en ging met zijn auto spelen. Kwaad was ie joh! Dan is er echt geen land mee te bezeilen. Tjongejonge.

Nou, weer een heel verhaal geworden. Ga nu nog even wat financiele zaken afhandelen. Haha. Rekening van de kraamzorg was er ook. Kom later nog wel kijken!

O ja, ik ben ook nog aan het sms'en geweest met Sens. Drie keer raden: Jaime had natuurlijk weer koorts! Die hebben ook altijd pech zeg. Maar gelukkig konden ze wel leuke dingen gaan doen.

17. Joehoeeeee weekend voor mij. Heerlijk hoor.

LIS: Wat een irritant wijf zeg. Zou ik ook zeker flink van balen.
    Daynah begrijpt ook heel veel wat je zegt. Zo knap. Ze zegt nog niet heel veel maar ze weet echt wat alles betekent. Wat je zegt het wordt dan wel makkelijker.

Ik ga lekker afsluiten. Morgen naar het cb met Daynah.

Lfs Kelly

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis:Hier ook zulke zeurderige mutsen op CB,ben blij dat Yorben voorlopig niet meer hoeft.Net even wegen en meten ,maar dat doet een assistente gelukkig.En hier ook eentje die al veel snapt,hij pakt ook dingen als ik het vraag en als ik nee zeg luisterd hij ook echt hoor.Als ik nee nee zeg ,zegt hij jaja hahahah.

Kel:Succes op CB morgen,ben benieuwd wat Daynah weegt.

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Even een Yorben spam van zonet:

Yorben met de Game-Boy

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

Ja ik kan het best wel hoor mam dat spelletje ;)

Deel Deze Pagina