November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

3. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

4. sappie

sappie Fanatiek lid

He meiden,

Kelly; joehoe lekker weekend! Veel succes morgen op het cb, ben benieuwd naar Daynah dr cijfertjes.

Fajah; wat een leuke Yorben spam. Ik vind de schoolfoto's wel leuk geworden hoor, maar je kan het natuurlijk ook niet vergelijken met een shoot bij een fotograaf. Dit gaat denk ik aan de lopende band. Wel jammer dat Yorben niet lacht op de broer/broer foto.

LIS; wat een muts zeg die jou even wilde uitleggen hoe je een luier moet verschonen :evil: .
    Heeft je schoonmoeder gezegd dat ze nu elke woensdag wil komen? Kan me voorstellen dat je daar niet echt op zit te wachten.
    Hahhaahahahaha, die Jesse, het vestje van Marijn ondersteboven aan, zie het helemaal voor me :) .

Brennied; bah bloedprikken, niet leuk, maar het is weer voor een goed doel moet je maar denken. Hahaha, Milou is dus niet van suiker, die vindt een paar druppels regen wel een liedje waard.

AM; hoe ging je cursus vandaag? Ik kan me ook slecht tot een studie zetten. Ben vlak voor mn zwangerschap begonnen met medisch secretaresse, na 3 maanden kon ik het al niet meer opbrengen :oops: .

Robine; en al wat gehoord over de baan? Duurt wel lang zeg...kan toch niet zo moeilijk zijn een keuze te maken uit 4 mensen, desnoods 2 voor een 2de gesprek.

Panda; fijn dat jullie weer veilig terug zijn en het leuk hebben gehad! Eindelijk weer superleuke Bastian spam gezien, hij heeft echt een lief/ondeugend koppie. Moet je vaker doen, vinden we leuk!
    Veel succes met de verhuizing.

Sem; ik dacht dat jij woensdags ook altijd vrij was?! :oops: . Dan ben ik een beetje in de war..
    Gaan jullie morgen vertrekken naar cp? Lekker hoor alweer een weekendje weg. Alvast heel veel plezier.

Hier gaat het redelijk, Lieke begon de dag al jengelend en dan wordt het meestal geen leuke dag. Had het idee dat ze niet lekker in dr velletje zat.
    Vanochtend ff getemperatuurd en toen had ze 37.1, viel reuze mee dus. Wel om 11.15 alweer op bed gelegd. Geslapen tot 13.30.
    Toen zijn we boodschappen gaan halen bij AH, ik wilde net alle boodschappen op de band leggen en toen begon Lieke vreselijk over te geven :confused: :confused: . (komt je bekend voor Kel?, Jij had dat ook met Daynah toch?). Nou, daar sta je dan, geen doekje niets bij me. Gelukkig hielp de kassiere me schoonmaken, maar het is niet leuk.
    Heb ik dr thuis nog een banaan gegeven. Duurde 1 minuut toen kwam die er ook uit. Vanavond heeft ze wel een heel bord met warm eten gehad, karbonade, aardappels en boontjes. Is er tot nu toe ingebleven.
    Ze ligt nu in bed, temp was net 38.3, maar af en toe even kijken, arm meissie.

Verder alles zn gangetje hier, dacht een rustig weekend te hebben maar valt toch een beetje tegen..
    Morgenavond met een vriendin de stad in. Zaterdagavond nemen we mijn ouders en mijn schoonouders mee uit eten, omdat ze altijd op ons meissie passen en er niets voor willen hebben. Hebben we vorig jaar ook gedaan, vonden ze erg leuk.

Nou ik ga nog ff verder,

Tot later,

Liefs Sap

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sap:Arme Lieke zo spugen en dan in de AH.Lijkt me niet fijn.Beterschap hoor.

Die laatste foto heb ik dubbel geplaatst ik zal even de juiste foto plaatsen.

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Ik vind de schoolfoto's wel erg leuk hoor! Gewoon nemen, anders krijg je spijt!

Sap: Arme Lieke, zo ziek bij de AH. Hopelijk was t eenmalig en wordt ze niet verder ziek. Knuffel voor Lieke.

LIS: Wat een doos zeg van t CB, ff vertellen hoe je een jongetje moet verzorgen, slimme meid hoor uhum!

Brennied: Was je bloedwaarde wel helemaal ok?

Hier nogsteeds geen soll. uitslag..........grrrrrr kan dr echt boos om worden. Zou bijna zeggen bekijk t maar, maar mss denkt hij dat ook al met mij ;) Ach ga weer verder op zoek. Vanmiddag keihard mn hand gestoten tegen de punt van de tafel toen ik iets weggooide. Hij is nu helemaal dik en blauw. Niet lekker :( Verder ff bij overgrootoma geweest met Jill, die was weer helemaal happy om dr achterkleinkind te zien. t Arme mens doet niet anders dan stoelhangen, tv kijken en kranten en boeken lezen..........wat een leven. Maar de momentjes dat we dan langskomen zijn voor haar helemaal leuk.

Komend weekend 2 verjaardagen op zaterdag, eerst Kim die 13 wordt in de middag en s avonds groot tuinfeest bij de buren dus kan Jill lekker in dr eigen bedje liggen met babyfoon. Zondag laatste competitiedag tennissen met aansluitend een bbq, gezellig weekend voor de boeg dus.
    Gisteren shirtje besteld bij RBB voor buurmeisje, wordt vandaag al verzonden, gelukkig op tijd in huis. Super bedrijf, werkt altijd goed en snel!

Ga douchen en Jill in bed zingen, die slaapt tegenwoordig wel door, maar niet makkelijk meer in. Vanavond leuke film op tv, althans dat denk i, Killerwave.

Liefs

8. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Leuke Yorben spam! Lief koppie heeft ie toch.

Sap: achgos, die Lieke zo overgeven in de AH. En balen dat je dan niets bij je hebt. Je voelt je dan zo lullig. Beterschap voor je meisje hoor. Ze moet maar snel weer beter worden.
    Wat lief dat jullie je ouders en schoonouders mee uit eten nemen. Veel plezier!
    Mijn schoonmoeder heeft niet tegen mij gezegd dat ze elke woensdag komt. Wes had haar wel gevraagd om even een paar weken te helpen, het is toch even wennen en organiseren met 2 kinderen. En ik vind het niet erg als ze even komt, maar een hele dag... Pfff... Ik heb gister ook gewoon gestofzuigd en gewassen. Die dingen blijven ook doorgaan he.

Robine: kan me voorstellen dat je ervan baalt dat je nog niets hebt gehoord zeg. Ik zou dan ook denken bekijk het maar met je zootje. Maar ja... Waarom dan idd niet 2 mensen uitnodigen voor 2e gesprek? Want op een gegeven moment moet hij toch de knoop doorhakken, of dat nu vandaag of morgen is. Nu grote kans dat degene die hij wil zelf niet meer wil, toch?

Jesse ligt net weer lekker in zijn bed. De laatste tijd is het een beetje te laat voor hem, maar het is gewoon effe spitsuur tijdens het eten. Nu is Wes ook nog met hem gaan douchen, omdat hij weer met zand had zitten spelen op het kdv. En hij had wederom maar weer eens een meisje gebeten :oops:
    Nou, ga maar weer eens beneden kijken hoe het met Marijn is. Die was net zo aan het huilen en ik kreeg er geen fles in (geef op die momenten wel wat bijvoeding). Wes lukt dat wel altijd.

Tot laters!
    Liefs LIS
    Kel: jij nu ook lekker weekend

9. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond,

Jipieeee, eindenlijk lekker weekend. En dus ff lekker een weekend helemal niks en luieren in Center Parcs!

LIS: inderdaad een stelletje dozen het bij het CB, kan me daar zo boos om maken, je weet zelf echt wel wat het beste voor je kind is en al helemaal met al een rondlopende peuter in huis! Lijkt me inderdaad ook wel ff organiseren met 2 kids, begin je dr al een beetje handigheid in te krijgen?

Sap: arme Lieke en mama in de AH! Dan baal je echt als je daar net bij de kassa staat! Hoe gaat het nu met dr, lekker gaan slapen? Leuk dat jullie de ouders mee uit eten nemen, waar gaan jullie eten?

Robine: leuk weekend voor de boeg, daar zullen wel weer aardig wat wijntjes en biertjes gedronken worden....haha! Veel plezier in ieder geval! Wat balen van je hand, zakt het alweer een beetje af met de zwelling?

Fajah: ik vind de foto van Jelte wel leuk hoor, mooi koppie heeft ie toch ook! En de andere foto's van Yorben ook, wat kan ie toch lekker ondeugend lachen!

Brennie: ben benieuwd naar je beginnende buikje.....hier kan ik er eht niet meer omheen, groei met de dag!

Kel: succes op het CB morgen, ben benieuwd naar Daynah dr cijfertjes en bouwkunsten....haha! Nog plannen voor het weekend verder?

AM: jij ook al zo druk aan de studie. Ik herken het streberige.....maar is nu gewoon niet meer te doen he met kind en baan er bij. Ben je dr nog een beetje uit gekomen?

Panda: welkom terug! Leuke Bastian spam! Fijn dat het vliegen zo goed ging, wel balen van die vertraging. En straks dus ff lekker rust als ook schoonma vertrokken is....haha!

Zo dat was het ff voor nu. Ga nog ff voetbal verder kjken en dan lekker mn bedje in.
    Morgen laatste spullen voor CP pakken en dan ga ik om 16.00 uur len en zn collega/ vriend van het werk oppikken en rijden we meteen door.
    Heb er zin in!

Als ik niet meer online kom, wens ik bij deze iedereen alvast een prettig weekend!

Liefs Sem

10. hoi hoi,

En het is weer lekker weekend.

Sem: Heeeeeel veeeeel plz in CP, maar dat moet vast wel lukken enne niet teveel drinken heh zoals ik al zei :)

LIS: Jesse weer ondeugend geweest. Komt vast wel weer goed. Volgens mij is het ook wel drukker met 2 kids vooral als ze nog zo klein zijn. Ik vind het knap van je dat je tijd nog heb om af en toe nog te komen forummen. Jammer dat je er volgende week niet bij kan zijn, begrijp het wel hoor, maar denk er nog even over na. Ben je er ook even tussenuit.

Robine: Wat irritant zeg dat je nog niks heb gehoord van je soll. Zou ik ook flink van balen. Gewoon verder zoeken.
    Jij heb flink je hand gestoten zeg als ie blauw is.
    Wat goed van je om langs overgrootoma te gaan. Vinden ze altijd leuk. En ja wij worden mss ook wel zo als wij oud zijn. Vinden wij ook leuk als de kleindochter met kleinkinderen op bezoek komen.
    Lekker een gezellig weekendje voor de boeg. Het wordt vast gezellig. RBB is zeker snel met leveren. Ze zal het vast leuk vinden het shirtje.

Fajah: Wat een leuke foto's van Yorben weer. Lekker lachebekkie heeft ie toch.

Sap: Ahhhhh wat zielig van Lieke. Ik weet precies hoe je je voelt hoor. Daynah had het vorige maand ook in de AH. Je voelt je zo schuldig dat je daar loopt. Beterschap voor Lieke en een dikke knuffel voor haar.
    Lief van jullie om je ouders en schoonouders mee te nemen met eten.

Sabino is nog niet thuis van het werk. Hij komt er zo aan. Zaterdag moet ie ook werken. Ongezellig hoor. Zaterdag morgen komt de makelaar foto's maken van onze woning, dus morgen weer goed schoonmaken. Gelukkig hadden we van de week al een hoop gedaan dus nu nog even bijhouden.

Zaterdagavond gaan wij naar vrienden en zondagmiddag hebben we een kinderfeestje van jongentje wat 1 jaar wordt. Het wordt in een soort Ballorig gevierd dus kan Daynah lekker zich uitleven.

Ga lekker voor de tv hangen.

lfs Kelly

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Brennie: haha die Milou zingend doro de regen :D Kyllian ontsnapte gisteren ook de tuin in toen het regende. Ging ie voor me wegrennen toen ik hm naar binnen wilde halen...en een lol dat ie had.
    Ik doe geen opleiding hoor, gewoon een cursus.

Fajah: dat zijn leuke foto's hoor voor het album!

Kelly: heerlijk weekend nu! Hier ook :D

Panda: lol is je schoonmoeder er weer...is vast erg gezellig ;) Was het lang geleden dat Bastian gezwommen had?

LIS: jeetje ik zou echt pissig worden als ze op het CB zo tegen me zouden doen! Ik heb veel verschillende mensen gehad op het CB en had 1x een arts die alles beter wist. Ow en afgelopen week zei de verpleegkundige dat er in zijn dossier stond dat hij eczeem had. Vorige keer vroeg een arts (was geloof ik weer een andere) dat aan me, omdat hij wat plekjes had. Ik zei dus dat hij gewoon een gevoelige huid had net zoals mij, GEEN eczeem. Hij krijgt bij het oppakken al gauw wat rode vlekjes. Heeft ze dus blijkbaar toch opgeschreven dat hij eczeem heeft.....lijkt net alsof ze me niet geloofd ofzo. Weet zelf toch echt wel wat eczeem is.
    Wat schattig zeg Jesse met dat vestje :D
    En over die wijsheid....ja hier dus ook. Stond er ene paar maanden geleden al zo verbaasd over dat ze op die leeftijd al zoveel begrijpen.

Sappie: owjee Lieke ziekjes. Spugen is zo vervelend he. Ik hoop dat ze dr avondeten verder wel binnen heeft gehouden?
    De cursus zelf gaat wel goed hoor, het zijn echt de opdrachten die zoveel tijd kosten. maar heb mn 1e ingeleverde opdracht weer terug gekregen en heb een voldoende...nu de rest nog ;) Wil eigenlijk toch wel het certificaat verdienen.

Robine: oeps hoe krijg je dat nou voor elkaar...je hand gestoten. Sterkte ermee. Duurt van lang van je solli hoor! Ik vind een week echt wel een max. Mischien dat je morgen eindelijk iets hoor zo voor het weekend....

Semmi: alvast een heel fijn weekend! Het zou ws droog blijven en lekkere temperatuur!

12. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Goeiemorgen,

Ik heb gewoon tijd en puf te kort om mee te schrijven en reageren :oops:

Ik heb nu ook lekker weekend!
    Gisteren schandalig veel geshopt voor Jayden, hij had haast geen zomerspul en moest echt.
    Oh wat een gaaf spul bij H&M voor die boys, stoere capri spijkerbroekjes en blouses.

Ik had nog een leuke site, heb er een aankleedkussen besteld voor de baby en wat lakentjes.
    www.misslittle.nl

Zo ga hier snel wat thuis doen en zo ff bloedprikken.

Kom later deze dag wel ff reageren....proberen, heb weer hoop strijkwerk enz...
    En nu ik zwanger ben kom ik nergens aan toe.. harde buiken, bukken gaat moeilijk ach jullie kennen het allemaal wel hihihi

13. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ohohoh 30 weken vandaag op mijn banner :confused:

14. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Goeiemorgen,

Pfff...hier eentje die niet van inslapen houdt en dan ook nog 's nachts graag bij papa en mama wil liggen :( :) Gisteren gewoon anderhalf uur bezig geweest met in bed leggen, laten huilen, ff liedje zingen.....uiteindelijk ben ik uit ellende ook maar naar bed gegaan en milou naast me gelegd. We sliepen snel...toen mijn vriend thuis kwam heeft ie haar maar in bed gelegd en dat ging goed tot vannacht 2 uur. Nou ja...ze krijgen d'r hoektanden en is sinds tijden weer snotverkouden dus daar zal het aan liggen, hopen we.

Sappie, hoe is het met Lieke? Ik kreeg echt medelijden toen ik je verhaal las...ooh wat moet je je schuldig hebben gevoeld hoewel je er helemaal niks aan kan doen natuurlijk. Wel aardig dat ze je zo mee hielpen!
    Niks geen rustig weekend dus voor jullie :) lief dat jullie de opa's en oma's mee uit eten nemen!

Semmi, als je het nog leest: veel plezier in cp! Ik zal binnenkort ff foto maken. Heel schandalig...bij milou had ik al wel 10 foto's gemaakt, nu nog geen een :oops: maar het buikje komt!

Robine, wat idioot zo lang laten wachten! Ik zou ook zoiets hebben....bekijk het lekker...het zal dan ook wel geen op en top bedrijf zijn. Succes met je hand! Hoe is het met John zijn sollicitatie...heeft ie de nieuwe baan?

LIS: wat een dozen bij het cb....ach ze zal wel niks beters te doen hebben. Gaat Jesse nu gewoon naar het kdv? Om een hele dag iemand om je heen te hebben, lijkt me ook niet echt prettig..wel lief bedoeld natuurlijk. Mss voorstellen om alleen de ochtend te komen ofzo. Hoe gaan de nachten? Wordt Jesse ook wakker als Marijn huilt?
    En dat wijze...hier ook herkenbaar. Wordt steeds erger maar wel leuker! En idd ook makkelijk zoals je zegt met dingen pakken enzo :)

Fajah: wel leuke foto's hoor, alleen jammer dat yorben niet lacht. ik zou ze ook wel bestellen.

Charissa, joepie 30 weken..gaat hard. Nog 2 weken werken voor je verlof?

AM: tja regen vinden ze blijkbaar leuk :)

Kelly, succes op het cb!

De uitslag van het bloedprikken krijg ik, als het goed is, volgende week bij de verloskundige.
    Nou wij hebben hier voortaan een flesloos huis totdat de baby er is :D . 's avonds krijgt ze gewoon een glaasje drinken. Bij d'r fles zat ze alleen nog maar op die speen te bijten en te kijken hoe erg het lekt als je hem op zijn kop houdt :(.

Oja nog ff iets...milou heeft niet zoveel vet maar ziet er wel gewoon lekker gezond uit. Als ze bloot is en ze ligt op haar rug en ze komt omhoog..gewoon recht zeg maar...zie je heel goed d'r onderste ribben die eruit steken. Zou dat erg zijn? Of komt het gewoon omdat ze niet zoveel vet heeft. Heeft een van jullie kindjes dat? Moet ik ermee naar de dokter?

Ik ga nog ff een bak koffie drinken.....wakker worden!

15. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    nog ff wat foto's....

dit is toch niet normaal...zunne relaxte! Als ze op de bank zit, zit ze zo :) zal ze wel van ons zien 8)

16. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Deze is niet scherp maar wel heel lief!

17. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    lachebek...

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Brennied: Wat begint Milou te veranderen zeg! Mooie foto's van haar en een lekker koppie met haartjes krijgt ze inmiddels! Goed dat ze alleen nog maar uit een bekertje drinkt! Dat van die ribbetjes, geen idee..........hier alleen maar een speklaagje dus geen ervaring mee. Als je t niet vertrouwd ff naar de HA? En jij ook alweer voorbij de 12 kritieke weken,gelukkig maar!

LIS: Lijkt me idd wel ff wennen een goed ritme vinden met ineens 2 kindjes. Hoe doe je het met boodschapjes halen, loopt Jesse dan mee of heb je een duo wagen gekocht? En Jesse is niet zo gek op meisjes dat ie ze bijt?!?!?! HAhaha.

Sem; Heel vele plezier komend weekend in CP! Geniet ervan, hopelijk wordt t weer wat beter voor jullie!

Kel: Hoe doet je nieuwe fototoestel het? Al een beetje geexprimenteerd? Ben benieuwd naar de eerste Daynah shots met nieuwe camera! Mag je zelf geen foto's maken van je huis dan? Dacht dat je dat altijd zelf mocht doen. Fijn weekend in de ballenbak;)

Charissa: Wow hey 30 weken alweer! Bij jou lijkt t ook omgevlogen zeg. Voor je t weet hebben jij, Sem en Brennied allemaal al een 2e in de handen.......Geeft niet hoor van je geen puf hebben, helemaal logisch! Geniet lekker van t zwanger zijn. Laatste keer? Of nog een 3e?

AM: Goed zo, je eerste voldoende binnen! Ben trots op je! Ennuh ook al zulke dozen bij jullie CB vanwege dat eczeem verhaal.........echt niet te geloven. Gelukkig hebben wij hele leuke CB mensen hier.

Jill heeft de smurfen ontdekt van de AH die we al een tijdje in een doosje hadden zitten. Ze loopt nu de hele dag met babysmurf en dan TUUUUUUUUUL te roepen(tul= leids voor speentje) of ze pakt voetbalsmurf en roept de hele dag BAAAAAAAALLLLLLLL. Hahahah, t praten gaat hier steeds beter. Nu begint t echte kwebbelen al met zinnetjes, al is t onverstaanbaar.

Ik ga die kerel van die baan nu mailen, ben t wachten zat!

Liefs

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Zo heb em gemaild of ie vandaag iets wil laten horen ivm een andere soll. Hahaha, niet dat dat zo is, maar dat hoeft hij niet te weten.

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Leuke fotos brennie van milou,en word idd tijd voor een foto hoor ;)
    Yorben heeft ook weinig vet en soms steken zn ribben ook uit,denk niet dat je je zorgen hoeft te maken daarover.
    Moet je nog bij CB zijn?Anders daar eens vragen?

Robine:Goed dat je zelf even gemaild hebt voor die solli.
    Duurt idd wel erg lang,ze kunnen toch wel even wat laten weten zeg.!

Ik ben vanochtend om nieuwe schoenen geweest voor mezelf,twas bij scapino 2 halen 1 betalen,dus heb weer 2 paar erbij. :)
    En alvast wat dingetjes ingeslagen voor de vakantie voor volgende maand zoals zonnecreme enzo voor de kids.Heb ik dat toch alvast in huis.
    Zometeen Jelte ophalen en dan lekker weekend.
    Hier alleen zondag naar de verjaardag van mn moeder en we blijven daar BBQ-en.
    Er is daar kermis bij mn ouders in het dorp ,dus daar ook nog even heen met mn moeder,zus en kids.Verder niks bijzonders.

Deel Deze Pagina