Heej meiden, Nog ff gauw voordat ik vanmiddag vetrek richting CP. Brennie: Milou begnt een heel ander koppie te krijgen, leuk hoor dat dr haartjes beginne te groeien en lekker eigenwijs dus...haha! Hoe zwaar is Miliou? Z ziet er verder toch goed uit? Jayna heeft wel een vetlaagje op dr bovenbeentje maar op dr buikje ook niet echt meer, dan zie ik ook wel ribbetjes als ze met dr handjes in de lucht staat. Ik wacht het cb wel af qua gewicht, maar zal wel goed zijn hoor. Zo was ik als kind ook. Kel: lekker weekend meid, heerlijk. Jammer dat Sabino moet werken zaterdag. veel plezier in ballorig, zal Daynah vast heel leuk vinden! Charissa: lief weer he al die babyspulletjes! Nog ff volhouden en je hebt lekker verlof! Robne: hahaha die Jill met dr smurfen door het huis. Wat goed zeg dat het praten ook al steeds beter gaat! En gelijk heb je om nu te mailen over de soll. hopelijk hoor je snel iets! Zo, hier moet ik de laatste spullen nog pakken en in de auto zetten, maar met Jayna er bij schiet dat niet echt op, dus wacht maar ff tot ze zo op bed ligt. Moest vanmorgen weer zooo lachen. Komt ze met de zwembandjes aanzetten die ik in wilde pakken en zegt ze weer " zwemmen!" , moest ze ineens de bandjes om, terwijl ze dat nooit wil. Dus loopt ze met die bandjes door het huis om dr armen. Even later trok ze een la van haar nieuwe klerenkast open, waarop ik zeg, nee niet je kleertjes er uit halen he! Zegt ze " boek (= broek ), zwemmen!" Had ze haar zwembroekje gepakt en wilde die zelf aantrekken over haar legging aan....gek kind, en oh zo wijs dat ze worden! Nou meiden, ik ga ff bammetje voor Jayna maken en straks gauw spullen pakken. Fijn weekend en tot maandagavond! Liefs Sem
Nou t mailen heeft gewerkt.........ben alleen niet aangenomen helaas Snik Snik. Hij vond ons gesprek wel erg positief en bewaart mn gegevens graag voor een eventueel volgende vacature. Nu dus echt Toos werkeloos ...............3 maanden aan t zoeken voor een baan he, 30 soll brieven geschreven en geen een positief! Ongelooflijk! Zie me nog terug t onderwijs in gaan, gadverdamme, NOOIT! Ben in een dip, had er wel beetje op gerekend, maar kandidaat woonde op loopafstand van t werk(alsof dat iets uitmaakt!) Laterz
Robine:Tsssss...... wat een domme reden om iemand aan te nemen,daar gaat het toch niet om?Maar je vind vast wel iets,maar kan me voorstellen dat je nu baalt als een stekker,en kon hij dat dan niet even laten weten dat je niet bent aangenomen. Sem:HEEEEL VEEEEEL plezier in CP.Geniet ervan.
Goedemiddag allemaal, Zo we zijn weer terug van het cb en de boodschappen. Op het cb was alles goed. Daynah weegt nu 10.4 kilo en is 82 cm lang. En dit keer geen gezeur dat ze te licht is. Heeft 18 maanden geduurd. Torentje bouwen deed ze ook keurig. Ik moet alleen 18 juni terugkomen bij de kinderarts omdat Daynah als ze loopt haar voetjes niet echt goed neerzet, een beetje naar binnen. Robine, Sap en Sem weten wel wat ik bedoel, want het was ons ook al opgevallen. Dus daar laten we maar even naar kijken. Mijn broertje had dat vroeger ook en heeft toen van die speciale zolen gekregen voor in zijn schoenen. We zien het de 18de wel. Boodschappen zijn ook weer in huis gehaald. Daynah ligt inmiddels op bed. Dadelijk even naar het tuincentrum om maar wat planten en bloemen te halen voor de foto van morgen Staat wel leuker heh. Robine: Nou ja hadden ze dat niet eerder kunnen vertellen. Wat een lul joh. Nou ja weet je dat ook weer. Er komt echt wel wat voor jou op je pad. De camera werkt goed. Ik zal vanavond even wat spammen van de nieuwe camera. De makelaar maakt foto's, dat zit ook in de 1,5% wat je betaald aan de makelaar, dus mogen ze dat ook wel doen. Sem: hihihihihihihihhi die Jayna. Als het moet willen ze niet en als het niet hoeft dan willen ze juist wel. Fajah: Wat voor schoenen heb je gekocht. Wat ben je vroeg met inkopen doen voor de vakantie. Zou ik ook eigenlijk moeten doen maar ik doe alles op het laatste moment. Veel BBQ plz. Brennied: Leuke foto's van Milou. Ik zou me niet teveel zorgen maken hoor als je een ribbetje ziet. Ze is gewoon slank en anders even het cb bellen ofzo. Charissa: Wow 30 weken al. Het gaat echt hard zeg. Harder dan bij de eerste volgens mij. AM: Wat goed van je dat je een voldoende heb gekregen. Nu de volgende weer. Zet hem op. Ik ga een beetje opruimen. Kom later nog ff kijken. Lfs Kelly
Charissa: 30 weken alweer, wat gaat het snel he! Kan me voorstellen dat je niet altijd puf hebt om hier te reageren. Vind het wel leuk als je af en toe eens langs komt natuurlijk! Brennie: vervelend dat Milou ineens zoveel moeite heeft met inslapen. Hier werkt het ook als ik samen met Kyllian op bed ga liggen, maar gelukkig is dat al een hele tijd geleden. Lekker lachebekkie die Milou! Je hoeft je geen zorgen te maken over die ribben denk ik hoor. Hier zie ik het ook af en toe...als hij inademt zie je het ook. We hebben gewoon slanke kids Robine: hihi Jill met de smurfen. Hier liggen zed op mn bureau op zolder en daar kom t ie nooit. Hij krijgt ze later wel een x, nu doet ie af en toe nog wat in zn mond. Wat jammer dat je het niet geworden bent maar wel positieve reacties dus....je gaat vast je topbaan nog vinden! Fajah: jij kunt er ook wat van he dat shoppen Leuk weer nieuwe schoenen erbij. Veel plezier alvast zondag. Wij gaan dit weekend hard in de tuin aan het werk. Semmi: als je het nog leest....een heel fijn weekend! Kelly: Gelukkig geen gezeur op het CB. Het gewicht is toch ook gewoon netjes. Kyllian is maar iets zwaarder en is ook nog bijna een maand ouders. Ze hadden ook niet mogen zeuren hoor Ben benieuwd wat ze er de 18e van zeggen. Bij je broer is het met speciale zooltjes verholpen? Je huis leuk opfleuren is altijd goed voor de verkoop, suc6 ermee Vanmorgen heeft Kyllian bij zn vriendje Stan gespeeld, waar zn vriendinnetje Linsy ook was. Daarna ff boodschappies gedaan, in het winkelwagentje viel hij eerst bijna in slaap. Heb zn jas maar uitgedaan zodat hij iets wakkerder bleef. Hij lag nu ook pas om half 2 op bed, maar dan hoef ik vanmiddag tenminste niet te haasten met boodschappen doen en koken.
Am:Kyllian straalt gewoon op die fotos hihihiih,hij speelt graag met zn vriendjes he? En ja ik shop ook erg graag Kel:Heb zomerschoenen gekocht ,zal zo ff spammen.
Ja hij speelt graag met zn vriendjes, naja echt samen spelen is het nog niet....maar ze genieten wel van elkaars aanwezigheid En de mama's vinden het ook leuk om ze zo bezig te zien
Staat je goed Fajah die schoenen Ik zoek ook zoiets als die laatste...iets qua sandalen/ slippers. Heb nu alleen van die plastic teenslippers, maar die lopen zo lekker.
Bij schoenereus hadden ze die slippers ook van de laatste foto,maar bij Scapino kreeg ik ze er gratis bij dus was de keus niet moeilijk
Deze foto stond bij Stan zn mama op Hyves....ik sta er niet charmant op maar het was wel lief dat Linsy bij me op schoot wilde en Kyllian daardoor ook.
Leuke foto toch AM? Sap en Robine:Gaan jullie eigenlijk ook mee volgende week? Hier liggen de kids net in bed.Eindelijk rust nu,Yorben heeft wat nieuws,Hij gilt.Vreselijk irritant.
He meiden, Fajah; leuke schoenen! En een leuke aanbieding, 2 halen 1 betalen . Klinkt als een gezellig weekend, kermis en bbq, veel plezier alvast en alvast gefeliciteerd met je mam. Ik ga niet mee naar Blijdorp, volgende keer zal ik er weer bij zijn. Brennied; aaaaah wat een leuke Milou spam, hihi dat bankhangen ziet er wel cool uit 8) . Wat je schrijft over de ribbetjes, dat heeft Lieke ook, vooral wanneer ze zich strekt op het aankleedkussen. Ik maak met er geen zorgen om. Robine; he wat balen joh dat je de baan niet hebt gekregen. En wat een ontzettend belachelijke reden zeg, alsof het wat uitmaakt waar je woont. Waarom heeft hij je niets laten weten? Irritant hoor! Hmmmm solliciteren is dus niet al te makkelijk. Kan hier wel voor je kijken, kom je lekker dicht bij me wonen . Wat goed dat Jill ook echt begint te kletsen, gezellig he! Sem; je bent al weg maar alsnog heeeeeeeeeeeel veeeeeeeel plezier. Kelly; mooie cijfers van Daynah, ze ziet er toch ook prima uit. Gelukkig geen gezeur dit keer. En alleen maar goed toch dat ze even naar dr voetjes kijken, je kan er beter maar op tijd bij zijn mocht het nodig zijn. Ik ben ook benieuwd naar mooie Nikon spam, , goede keuze hoor, erg fijn toestel . Kyllian; wat een leuke foto's van Kyllian met zn vriendje en vriendinnetje. Hahaha, bijna in slaap gevallen in het winkelkarretje, zou Lieke geloof ik nooit gebeuren, die vind dat allemaal veel te interessant. Joehoe eerste voldoende binnen, nu ff doorzetten, op naar het certificaat. Hier ook lekker weekend. Ik heb de afspraak met mn vriendin verplaatst omdat ik het niet over mn hart kon verkrijgen om Lieke nu alleen te laten. Op zich ging het vandaag wel goed bij mn schoonmoeder, maar ze wilde vanavond niets eten. Net voelde ze alweer erg heet. Ze had 39.8, arm kind. Ligt nu te slapen, hoop dat het morgen beter gaat. Fijne avond meiden en tot later, Liefs Sap
He hallo, Rustig vandaag... Met Lieke gaat het alweer wat beter, vanochtend 37.5, gaat dus de goede kant op. Fijn weekend verder! xx
Sappie: agos arme Lieke. Fijn dat het alweer wat beter gaat. Kyl vindt het in het winkelwagentje ook veel te interessant om te gaan slapen hoor. Maar hij was in de auto in slaap gevallen en toen ik hm in het wagentje zette (wat al naast de auto stond) viel hij dus weer voorover met zn hoofd. Heb toen zijn jas uitgedaan zodat hij iets wakkerder werd In de winkel kwam hij weer helemaal tot leven haha...zit met iedereen te flirten. Wij zijn hier druk bezig met de tuin. Hij is nu zo goed als leeg. Djurre is met zn vader de laatste aanhangwagen met aarde weg aan het brengen. Ik ben vanmorgen met Kyllian plantenbakken gaan halen. We doen de voortuin een btje in de stijl van wat de buren hebben. Hoe het uiteindelijk geworden is kunnen jullie over uhhh 2-3 maandjes wel op Funda zien Neem aan dat ze wel een foto nemen van de voorkant van het huis. Als Kyllian wakker is en Djurre terug dan gaan we weer naar de Hornbach om tegels uit te zoeken voor het paadje.