Lief die tuinbroek! Je hebt er dus tot 1 gevonden! Naja 2 Bij de Hema zag ik ze ook voor meiden. Jill wordt slanker of lijkt dat maar zo?
Jill weegt nog maar 11,5 kg! Bij t Cb twee maanden geleden 12.5 kg! Dus kilootje lichter geworden, ze eet ook echt slecht. Over de hele dag 2 flesjes melk(180cc), 1 toetje, stukje appel of banaan, crackertje en 2-5 happen avondeten.......that's it. Geen koekjes, zoutjes, chipjes of wat dan ook. Hoeft ze allemaal niet.
Zo dames tien pagina's erbij sinds ik op vakantie ging. Heb wel alles teruggelezen maar zal niet op alles reageren. Wel nog ff dit: Semmi wat een mooie kamer heeft Jayna gekregen zeg! Prachtig hoor. Robine lief dat je een sms stuurde. Was nog benieuwd naar je sollicitatie maar zag dat je had gehoord dat je het niet bent geworden..booohooo wat jammer vooral omdat je het zo leuk vond. Fajah ook jij lief dat je een sms stuurde. Ik zag leuke foto's van Yorben! Hoe gaat het nu met je vader? Lishet wordt saai heh maar jij ook lief dat je sms'te. Goed om te horen dat het goed gaat met Marijn en jou natuurlijk! Panda terug uit Canada. Hoe was het daar? Ik zag leuke foto's van Bastian voorbij komen. Lief mannetje is het. Kel wow wat een prijs voor jullie huis zeg! FIjn om te horen of niet. En je zit bijna op je streefgewicht bikkel zeg! vervelend voor Daynah met dr voetjes maar als ze er iets aan kunnen doen maar heh. Sap wow wat is lieke lang zeg! Nog meer dan cm groter dan Jaime. Volgens mij gaat Lieke haar mams achterna heh. Nou dat weet ik nog sorry voor wie ik vergeet. Ga nu ff teruglees reageren AM kyl lekker aan de klets dus. Het gaat snel ineens heh. Zag van hem ook leuke foto's voorbij komen. HIj is echt vrolijk. Robine leuke foto van jou en Jill. Jij bent altijd zo fotogeniek zeg. Lief van dat kado voor je buurmeisje. En roseetjes tot 1 uur..pfff zeg. Ik zou geen paptatjes meer geven alsik jou was. Is toch niks en went ze erook niet aan heh. Dat vet bouwen ze de eerste jaren op (vetcellen). Lis gezellig zeg zo'n bbq! Idd gister hier ook ineens onweer en heeeeel grote regendruppels. En wat vervelend van je schoonmoeder. zou het ook gezegd hebben hoor . Ben benieuwd naar het filmpje. Fajah zo zeg dat is vroeg. En haha riep je om zn billen af te vegen..hahahah. Kel leuke Daynah spam! Nou dat was m hoor. Onze vakantie was geslaagd. WEl jammergenoeg eerste dagen slecht weer maar daarna trok het bij. Jaime was wel weer ziek wat lis schreef. Weer zo'n koorts...ik word er moe van. WEl dingen gedaan hoor. Ook nog bezoek een vriendin van mij gehad met haar man en zoontje erg leuk. Met mooi weer lekker relaxt aan het strand. DAn ochtend gaan, even terugnaar huis voor middagslaap Jaime en dan als ze wakker was weer terug. Week ging veels te snel. Op haar site heb ik al wat foto's gezet en zal even een link plaatsen van mijnalbum later waar nog wat meer foto's staan. Hier klein beetje spam. lfs
Kreeg ze een krab van die kerel en die ging lachen, had amper tanden in het smoeltje...Jaime had er nog meer...blehhh
Tjeetje Robine! Jill een kilo afgevallen. Wij vinden dat wel leuk, maar is dat goed voor Jill? Ze heeft nog wel een mooi gewicht, en ze ziet er goed uit, maar toch... Ze eet al een tijdje niet zo goed he. Jesse 's avonds ook niet hoor. Vanavond 3 happen pizza. Alleen het fruit gaat het goed in. Ik maak me geen zorgen, want hij is best stevig en een dikke buik! Enne... bij een 2e voel je echt net zoveel liefde hoor. Maar het is wel anders, in de zin dat je niet zoveel aandacht kan geven. Jesse wil ik ook aandacht geven, dus dan moet Marijn af en toe in de box, bij papa of in bed. Jesse kon ik echt geen moment laten huilen, bij Marijn moet dat soms even. Bij Jesse heeft het ook echt lang geduurd voordat ik zonder hem wegging, Marijn was een week oud toen ik even een cadeautje ging halen voor de kraamhulp. En dinsdag gaan Wes en ik samen weg (naar Najib Amhali). En dat vind ik eigenlijk ook wel weer lekker. Terwijl Jesse dus al een jaar was voordat hij een keer ging logeren, denk ik dat het nu het er 2 zijn, ik er zelfs makkelijk in ga worden! Nooit gedacht! Maar ik kan nog niet te lang weg, want dan ga ik echt lekken met die bv! Jeetjemina, heb ik bij Jesse echt niet gehad. Nu stroomt het er af en toe echt uit! Maar het blijven gewoon allemaal wondertjes, die baby's! Ik vind die tuinbroek geweldig. Heb er ook mee in mijn handen gestaan, maar ik was nog even aan het twijfelen over het wit. Misschien moet ik het ook maar gewoon doen! Sem: hoe heb jij het gehad in CP? Was het weer redelijk? AM: ja, heel fijn dat jij komt woensdag! Mijn schoonmoeder bedoelt het ook goed, maar ik moet zelf toch ook het ritme komen he. We hadden die late voeding even laten zitten, omdat we doodop waren. En als ie honger heeft, komt ie wel. Ik kan er wel redelijk tegen, die nachtvoedingen. Of heeft dat ook te maken met hormonen ofzo? Zegt Kyllian echt al 60 woorden? Tjeetje, Jesse niet hoor. Hij zegt alleen dingen die hij leuk vindt volgens mij (zoals gister de naam van het hondje dat er was). Verder hoeft hij helemaal niet te praten, want meneer krijgt alles wat ie wil Ga nog even opruimen beneden. Even snel stofzuigen, want er ligt nog zand van al die mensen gister. En als ik dat doe als Jesse in de buurt is, moet die stofzuiger weer de hele middag aanstaan. Heb ik niet zoveel zin in. Tot laters! Liefs LIS
Welkom terug Sens! Blij dat jullie weer heelhuids zijn aangekomen. Lachen joh, die Jaime met haar ketting! Echt een meisje, met sieraden! Ga even je foto's kijken en dan echt naar beneden.
Ook favoriet nu..dan zegt ze een teee huptee en dan gaat ze rennen en dus vaak onderuit..heel hard...