November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En dit doet ze al wel even alleen viel het ons nu zo een week met elkaar heel erg op. Rustig lopen met haar handen op dr rug...

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Dat met mijnalbum llukt niet. wil het niet openbaar zetten dus wie wil moet ff mail sturen met mailadres. Heb naar degene van wie ik mail heb al gestuurd.

lfs

ps ik ga ook mee hoor zaterdag naar blijdorp. hopen op mooi weer.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Lin wat een leuke foto's! Ondanks dr verkoudheid had Jaime het zo te zien erg naar dr zin! Heb bij je andere foto's ook nog gespiekt....wat ene hoop foto's hihi...maar erg leuk. Ik liet het net aan Djurre zien en zij dat ik erg jaloers ben ;) Ik probeer hm over te halen om toch met vakantie te gaan, maar hij blijft erbij dat het volgend jaar wordt :(

LIS: Kyllian praatte voorheen ook nog niet zoveel, maar de afgelopen weken zeg hij echt alles na :D Het komt dus vanzelf. Het zijn echt steeds van die onverwachte momenten. Gisteren in de winkel bijv. ineens 'baby' toen er een baby voorbij kwam in kinderwagen. In dezelfde winkel zei hij ineens 'papa hand'. Vandaag kwamen broek, blouse, been, arm, slak, poes en pan er weer bij. Ik blijf me er echt over verbazen dat het nu zo in een golf eruit komt, terwijl we daarvoor zo ons best deden om hm te laten praten haha.
    Eerlijk gezegd zit ik hoorder zelf ook iets beter in mn vel, het voelt alsof we elkaar beter begrijpen (Kyllian en ik).

Robine: jeetje een kilo afgevallen. Hoop dat ze wel weer goed gaat eten, want te veel afvallen is ook niet goed he. Kyllian is heel wisselend met eten. Ene dag gaat het heel goed (al is hij geen grote eter), andere dag eet hij heel weinig.

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sens:Welkom terug in nederland ;)
    Jullie hebben erg genoten zo te zien en gelukkig toch nog een beetje zon gehad.

5. Goedemiddag allemaal,

Is het bij jullie ook zo benauwd. Hier iig wel. Niet normaal meer.

Sensee: Welkom terug. Jullie hebben erg genoten zo te zien aan de foto's van Jaime. Wel weer vervelend dat ze zo verkouden is geworden. Misschien door de overgang van het weer ofzo. Kan het ook niet zo zijn dat ze last heeft van haar keelamandelen?
    Leuk dat je zaterdag ook meegaat.

LIS: Daynah zegt ook nog niet zo heel veel hoor. Komt vanzelf allemaal wel.

Robine: Goed dat jullie weer hebben gewonnen met de tennis. En Jill een kilo afgevallen dat is niet goed voor zo'n kleintje. Daynah eet ook niet meer zo goed hoor. Vanmorgen heeft ze zo'n mini ontbijtkoekje op. Melk wilde ze niet. Voor de rest eet ze ook maar een paar happen van haar avondeten en van haar boterhammetje. Vroeger ging het eten iig beter bij haar. Op het cb zeiden ze dat ze nu kunnen aangeven wat ze wel en niet lekker vinden. Dus heel normaal schijnt het te zijn.
    Leuke foto's van Jill weer. Tuinpakje is ook erg leuk.
    Wat goed dat Jill het zo lang heeft volgehouden. Gezellige dag dus geweest zaterdag.

Sap: Hoe is het met Lieke? Al een beetje opgeknapt. Zijn jullie nog uiteten geweest?

Voor de rest weet ik het niet meer. Gisteren een geslaagd dagje gehad bij het kinderfeestje. Ze hadden ook een clown en dat vond Daynah wel leuk. Ze stond helemaal vooraan en heeft gewoon zeker wel 10 min aandachtig stil gezeten op een krukje wat de clown allemaal deed. Zo grappig om te zien. Voor de rest was het een paradijs voor haal met al die lekkere hapjes en snoep. Voor de grote mensen waren er allemaal lekkere Surinaamse hapjes, dus ik heb ook weer genoten.
    Ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan en weeg weer hetzelfde als vorige week dinsdag. Moet dus die 4 ons in 2 dagen kwijt zien te raken. Vanavond maar weer spinnen dan.

Ga nog even mijn e-mail checken en daarna verder aan het werk.

Lfs Kelly

6. sappie

sappie Fanatiek lid

Hoi,

Sens; ondanks dat jullie de eerste paar dagen geen mooi weer hebben gehad zien de foto's er toch stralend en prachtig uit. Gelukkig wel een geslaagde vakantie. Ik vind het altijd leuk om te zien hoe Jaime zo geniet van het spelen met zand en water!

AM; zo Kyllian zegt inderdaad al superveel woordjes. Heb je ze allemaal opgeschreven? Jeetje, knap van je, zou niet in mijn hoofd opkomen :) .
    Hoest met de tuin? Toch geen vakantie voor jullie? jammer, volgend jaar vast wel weer.

LIS; Hihihi, je schoonmoeder even subtiel laten weten dat hulp woensdag niet nodig is? Hahaaha, ik begrijp het wel hoor, het is fijn om lekker je eigen ding te kunnen doen.
    Hahahaha die Jesse, alle kindjes onder de duim door te gaan gillen, slim mannetje ;) .

Robine; fijn dat Silvie zo blij was met het shirtje van rbb, is toch leuk om te zien dat een kadootje in de smaak valt.
    Knap dat Jill het tot 22.00 uur heeft volgehouden, en jij lekker aan de roseetjes, heerlijk toch!

Kelly; supercamera met superleuke foto's van Daynah! Ook leuk om weer eens een papa foto te zien, die komen hier niet zo heel vaak voorbij.
    Heb net al even op Funda gekeken of ik jullie appartement kon zien, maar helaas nog niet. Hoop voor jullie dat het niet te lang gaat duren.

Fajah; hahahahhaha Jelte die je roept om zijn billen af te vegen, zo schattig maar vooral erg vroeg.
    Heerlijk dat de bakker bij jullie s'ochtends geopend is en jullie verse croissantjes kunnen kopen, jummie.

Met Lieke gaat het gelukkig weer helemaal goed. Weet niet wat het geweest is, wellicht gewoon een beetje grieperig.

Etentje zaterdagavond was zeer geslaagd, we hebben vooraf lekker geborreld, toen gegeten en nog even naborrelen. Had voor mn moeder en schoonmoeder nog een leuke bedankkaart gekocht met een verhaaltje erin (gewoon over hoe lief en goed ze altijd voor ons en Lieke zijn en dat we dat erg waarderen) en toen kwamen er een paar traantjes bij ze, haha, schattig toch..nou ja, al met al een zeer geslaagde avond.

Gisteren hebben we lekker helemaal niets gedaan. Toen Lieke gistermiddag sliep zijn Rick en ik ook lekker even ons bed ingedoken en hebben heerlijk 2.5 uur met Lieke meegeslapen.

Met Lola gaat het weer niet oke, we mochten stoppen met de antibiotica maar het in huis plassen is weer begonnen. Nu zelfs gewoon waar wij bij zijn :confused: :confused: , niet normaal toch. Ga vanmiddag maar weer antibiotica halen, maar ben bang dat dit niet goed gaat aflopen :( .

Is het bij jullie ook zo vreselijk warm? Stapte net in de auto en toen was het 32 graden :confused: , best warm zeg, pffffff.
    Vanavond ook nog weer hardlopen, we gaan pas tegen 20.30, hoop dat het dan een beetje is afgekoeld.

Nou meiden, ik ga er weer vandoor,

Tot later

Liefs Sap

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens: welkom terug en wat een stralende en gezellige foto's van jou en Jaime! Toch lekker genoten dus ondanks Jaime dr snotneusje en t mindere weer. Was t huisje een aanrader? Ga zo de andere foto's ff bekijken!

Sap: Arme Lola, weer ziek. Is Lieke helemaal beter geworden? Fijn dat jullie de ouders zo verrast hebben en dat er zelfs een traantje van ontroering bij kwam kijken. Lief toch! Ennuh lekker samen naar bed geweest, dus over 9 mnd een brusje voor Lieke? ;)

Kel: Ben benieuwd wanneer je huisje op Funda staat! Daynah dus geinteresseerd in clowns, kijkmaar uit (IT) brrrrrrrrr, ik vind clowns eng. Hahaha. Spin ze vanavond!

Sem: Weer terug?!/1/!? Leuk geweest!?!? Spammen maar!

AM: Knap van Kyl dat ie nu zoveel woordjes aan t leren is! Leuk hoor! ff filmpje van maken, kunnen we meegenieten!

LIS: Ben blij je Jesse/ Marijn verhaal gelezen te hebben. Denk ook dat je bij een 2e idd wat makkelijker gaat worden, t moet ook bijna wel als er 2 om aandacht vragen he ;) Lekker samen uit dinsdag, gezellig! Geniet ervan!

Vandaag ff naar mn vriendin Sandra geweest met Jill. ff met Zoë gewandeld en geknuffeld. Was gezellig weer. Ook nog leuke foto gemaakt van ons 4en! Zal zo ff showen.

Hier ook stikheet. Bah|

Ga zo koud biertje pakken en de tuin in ;)

Liefs

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
  9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    sap:Arme Lola,dat beestje ziet echt af steeds he :(
    Fijn dat de omas en opas zo blij waren en ontroerd.
    Is Lieke weer een beetje opgeknapt?

Robine:Leuk die foto van jullie 4-en.
    Babytje is ook alweer groot zeg.

Hier ook bloedje heet.
    Kids spelen lekker buiten.
    Yorben heeft net de schommel tegen zn gezicht gehad,een hele dikke lip en bloeden als een rund,zielig hoor,hij kwam naar me toe gelopen ,hard brullend met zn shirtje helemaal onder het bloed Brrrrrrrr.....!

10. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    He meiden,

Leuke Jaime foto's van de vakantie Sens! Die waarop ze in haar vuistje lacht vind ik hilarisch!

Sap: jij bent nu gaan hardlopen als het goed is. Knap hoor! Ik heb volgende week alweer de eerste bijeenkomst van de fitness. Met baby's dus gelukkig nog niet sporten. Hoewel ik daar best zin in heb. Even een uurtje voor mezelf.
    Fijn dat Lieke weer is opgeknapt. En dat het etentje geslaagd was!

Kel: 4 ons in 2 dagen gaat jou wel lukken. Ben ik van overtuigd! Ik las trouwens dat je nu ook online kan WW. Hoef je niet naar het wekelijkse weeguur. Maar wel 14,95 per maand... Was jij daar naar op zoek Sens? Niet dat geld natuurlijk... Maar ik zag je op de foto, mens wat loop jij je druk te maken. Je ziet er hartstikke goed uit!
    Ben benieuwd naar jullie huis op Funda Kel.

Robine: mooi, gerustgesteld dus. John nog niet klaar voor een 2e?
    En een koud biertje... Ik drink geen bier, maar kreeg onwijs zin in een wijntje toen ik dat las.
    Leuke foto trouwens!

Fajah: was het ook warm bij jullie? Mijn vader belde vanavond en bij hen was het niet zo warm. Zomaar 21 graden ofzo. Hier was het er ook wel 30.
    Ach, die Yorben. Heeft ie lang gehuild of kon je hen snel troosten?

Vanmiddag weer met Marijn naar cb geweest voor zijn navel. Alweer aangestipt. Hopelijk was dat de laatste keer. Verder alle spullen van thuiszorg teruggebracht. Wel gek idee dat we nooit meer klossen nodig hebben hoor. Ach, zeg nooit nooit. Maar 2 kinderen is wel praktischer dan 3 he.

Pfff... werd net gebeld door tante van Wes. Of het goed is dat ze woensdagmiddag langskomen, Marijn kijken. WANT DAN IS MIJN SCHOONMOEDER ER OOK! Dus ik zei dat ik niet wist dat die er ook zou zijn, maar dat had ze tegen die tante gezegd. Dus morgenavond als ze komt om op te passen als wij naar Najib gaan, toch maar even zeggen dat ze niet elke week moet komen. Ik heb ook behoefte aan wat tijd met mijn 2 kinderen hoor. Hoeft zij niet elke week bij te zijn. En die tante zien we ook nooit! Is hier 1 keer eerder geweest. JUIST: op kraambezoek toen Jesse was geboren. Bah, baal er beetje van, want Wes is gewoon aan het werk.
    OK, genoeg geklaag!
    Ga ff foto van de 2 boys naar mijn moeder sturen. Die is morgen jarig. We mochten niet komen omdat 2 uur in de auto te lang was voor Marijn. Donderdag komen ze nog wel even hier om de koffie, als ze onderweg zijn naar Schiphol voor vakantie.

Tot later.
    Liefs LIS

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Hoe is t nu met Yorben? Valt de schommelschade mee?

LIS: 2 kids is praktischer hoor LIS, anders alweer grotere auto kopen etc. 2 is prima. Hahaa, gezellig je tante en schoonmoeder die op bezoek komen ;)
    Succes ermee ;) Ennuh John wil wel hoor, zo rond Jill dr 2e gaan we er weer voor, ff de zomer door, wil graag een voorjaard/ zomerkindje 2009. Lijkt me wel mooi als alles weer in 1x raak is natuurlijk.

HNTM gekeken, was voor Yvette, vind die winnares echt niet fraai. Zeiloren en tandvlees zonder tanden............nou ja, wie ben ik ;)

Trusten. Morgen weer eens zwemmen met Jill, ook leuk.

Liefs

12. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja, 2 kids is wel praktischer he Robine. We laten het daar ook maar bij hoor. Veel plezier met zwemmen vandaag.

Ik heb HNTM niet helemaal gevolgd, maar gisteravond ook stukje gekeken. Ik vond die Ananda ook niet geweldig. Ach, we zullen er geen verstand van hebben he ;)

Nou, ik ga maar even spammen. Doe ik te weinig he.

13. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Marijn 10 dagen oud

14. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Jesse speelt met mieren

15. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    OOOOHHHH, IK BEN ZOOOO MOE!

16. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    De vier kleinkinderen van opa en oma. Alleen Jesse staat er nogal duf op...

17. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ook weer nieuw: een sleutelbos uit de la gritsen, stoel erbij pakken om op te staan en de sleutel in het sleutelgat stoppen (en hij weet notabene altijd de juiste sleutel te pakken!).

18. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sens, we kunnen Jaime en Jesse wel een keer naast elkaar zetten ;)

19. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    F**K YOU! Haha
    Lekker bij mama liggen ;)

20. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Jesse met Marijn op schoot.
    Ik vind Marijn toch echt wel een ander koppie hebben dan Jesse. En ik hoor zelfs mensen die zeggen dat hij wat op mij lijkt. Hehe, bij Jesse hoor ik alleen maar: goh, wat lijkt ie op zijn vader. Dit is ook weleens leuk.

Deel Deze Pagina