November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis:Lief hoor die fotos van je mannetjes,wel leuk he 2 jongetjes? :)
    Ik vind ze ook niet zo op elkaar lijken moet ik zeggen.

2. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ja, 2 jongetjes is zeker leuk Fajah!
    Hoe is het net Yorben?

3. Goedemiddag allemaal,

LIS: Wat een leuke foto's van Jesse en Marijn. Daynah loopt ook altijd met de sleutelbos rond. Als we dan naar buiten gaan weet ze precies welke de autosleutel is en drukt ze erop en wijst ermee naar alle auto's....hahahaha. Ze zijn best wel slim eigenlijk. Ze zien precies hoe jij het doe.

Robine: Ik HNTM niet gevolgd zag alleen wel dat er iemand in het zkh lag met een beer..........jeetje hoe oud ben je?
    Was het zwemmen nog geslaagd. Zal best wel met Jill.
    leuke foto's van Jill weer. Die met jullie viertjes is erg leuk geworden.

Sap: Ach gossie arme Lola. Is niet leuk dit. Hoop dat het nu echt gaat helpen die antibiotica. Hoe gaat het Lieke?

Fajah: Hoe is het met Yorben na zijn schommelongeluk. Zielig hoor.

Hier weinig nieuws te vertellen.

lfs

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Het ongeluk met de schommel zag er erger uit dan het was.
    Het bloed liep eruit,maar hij heeft alleen een beetje een dik lipje nu.
    Hij brulde heel hard,maar hij was zo getroost,twas meer de schrik denk ik.

5. Wat een rust vandaag zeg.
    Waar is iedereen?

6. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Nou zeg idd een stilte kel
    En denk je dat de 4 ons eraf is?
    Zal wel toch?
    En dan een fles champagne hihiihhi omdat je je streefgewicht hebt gehaald.!

7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Heb vandaag weer 300 fotos online laten afdrukken,maar was alweer een tijdje geleden,word weer plakken :rolleyes:
    Met 2 kids kom je om in de fotos ;)
    Heb van Jelte al 4 boeken vol ofzo sinds hij geboren is.

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Staat je huisje al op Funda?/ En idd, vanavond flesje champagne om je gewicht te vieren :) Joehoe, ben supertrots op je!

Fajah: gelukkig viel t achteraf mee dan met Yorben. Wel zielig zo een dikke lip. Kom je met je hele gezin zaterdag naar de dierentuin? Met de auto of trein?

LIS: Wat een lieve foto's van Marijn en Jesse. Ik vind Jesse en Marijn wel op elkaar lijken hoor! Schattig zijn ze. Die met zn 4en is ook leuk.

Hier vanmorgen babygezwommen. Jill zat in de groep van 1,5-2,5 maar daar was ze dus de jongste en waren de oefeningen nog best lastig. Ze springt nou eenmaal nog niet van de kant en gaat ook niet spetteren op commando, maar we hebben we genoten. Ze liet me ook een keer flink schrikken door helemaal kopje onder te gaan in een onbewaakt ogenblik. Gelukkig geen gehoest en geproest, maar een bikkel :) Mama schrok wel!

Ga ff eten koken. Ben ook vanaf vandaar weer aan de WW gegaan, ben toch wel wat overtollige kilootjes zat. Vanavond aardappeltjes, kipfilet en doperwten en worteltjes.

Laterz

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Robine:Ja valt best mee met Yorben zn lip.
    Ik kom zaterdag met mn man en kids ja,wel leuk als ze ook meegaan,want Chris ziet zn kids al zo weinig.
    Ga jij nu ook nog mee,want had het al eens gevraagt,maar geen reactie op gehad?Overtollige kilootjes,valt toch wel mee?

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah:Ligt aan tennis ja of nee. Heb me weer opgegeven voor een toernooi en mss moet ik zaterdag al spelen. Zo niet dan kom ik denk ik ook wel ff aan, is toch maar 20 minuten rijden voor ons ;)
    Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd, ws overheen gelezen.

11. nee nee geen champagne nog. Ben niks aangekomen maar ook niks afgevallen. Ik blijf gelijk. Jammer, maar na een weekend lekkere hapjes kan het ook niet anders. We gaan het deze week maar weer eens proberen.

Ga zo lekker douchen. Kom later nog ff.

Huis staat nog niet op Funda. Ik wacht nog op de presentatie. Ga zo ff kijken of dat ie binnen is gekomen.

Lfs Kelly

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Robine:Zou leuk zijn als je er ook bij bent zaterdag. :)

kel:heh jammer dat je mss je streefgewicht nog niet hebt gehaald vandaag.

13. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Hola! Ben er ook nog. Lees wel mee maar niet altijd puf om te schrijven. Wat een zooi kan een mens in een jaar tijd verzamelen! :( Kan me niet herinneren dat we vorige keer zoveel hadden. Morgen weer een lading naar de opslag brengen, daarna zal 't waarschijnlijk een stuk leger zijn hier. Begin het overzicht wat kwijt te raken. :)

Bastian is vanmorgen naar het cb geweest. Hij is 11,5 kilo en 80 cm. Alles in orde, hij wilde alleen geen toren bouwen. Eigenwijze donder.

Leuke foto's LIS. Schattig hoor, Marijn en zijn grote broer!

Fajah: foto's afdrukken...moet ik ook nodig weer doen. :oops:

Kelly: ach, dan nog een weekje langer ww'en. Je bent er bijna!

Robine: bikkel hoor, kopje onder zonder proesten. Bastian zit nu ook in de peutergroep en doet totaal niet mee, haha. Ach, dat komt vanzelf.

14. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Succes met inpakken Panda :)

15. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Ben er ook weer hoor!
    Super leuk weekend met erg mooi weer gehad. Lekker buiten kunnen zwemmen en van het zonnetje genoten.
    Vandaag laatste lesdag van mn studie en morgen lange werkdag voor de boeg. Ga nu lekker mn bedje in en kom morgen weer ff reageren en spammen!

Trusten, liefs Sem

16. Fijn dat jullie zo genoten hebben Sem. Ben benieuwd naar je spam.

17. meiden we zitten bijna op pagina 800 alweer.

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Meiden hier te druk politiek lastig op mn werk. Gezellig nog vandaag op mn trouwdag tot ver na zes gewerkt en net ook nog.....

Ik beloof morgen even te reageren. En zaterdag zien we elkaar gezellig!

XX

19. Ik dacht kom ff kijken dan zitten we vast op pagina 800......niet dus.

Daynah is weer ziek aan het worden. Snottebellenneus heeft ze. Vannacht ook erg slecht geslapen. Ze ligt nu weer op bedje en werd d'r net huilend wakker helemaal warm. Ga dadelijk maar even tempen. Hoop dat het voor zaterdag over is.

Ga snel even strijken. Zometeen met Daynah naar de kapper als ze een beetje in orde is.

Lfs Kelly

20. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Hallo november-mama's

Even snel inbreken hoor ;) Lees dat jullie zaterdag een meeting hebben. De december-2006-mama's toevallig ook :D Wij gaan naar Pukkemuk in Dongen. Heb even gemist waar jullie naartoe gaan. Wil jullie iig vast heeeeel veel plezier wensen!

Groet, Eve

Deel Deze Pagina