November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Semmi; wat naar dat je schoonvader nu ineens zo hard achteruit gaat. We denken aan jullie. Fijn te horen dat Jayna nu echt jullie zonnetje in huis is. Dikke knuffel !

    Kus Sap
     
  2. sappie

    sappie Fanatiek lid

    Zo wat was Lieke net het laatste uurtje vervelend zeg. Alleen maar huilen. Volgens mij komt het door de warmte, maar heb ook het idee dat er weer tandjes aan zitten te komen.

    Nu ligt ze heerlijk te slapen. Ik denk dat ik ook tijd mijn bed in duik, ben ook erg moe. Weet niet meer waar ik het moet zoeken van de warmte. Straks maar ff een lekkere frisse douche nemen.

    Kom straks nog weer even kijken.

    Liefs Sap
     
  3. Lady Ice Shirr

    Lady Ice Shirr Fanatiek lid

    17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Semmi: Wat vervelend dat het slechter gaat met je schoonvader. Heeft hij nog pijn, of is dat door de morfine minimaal. Fijn dat dat er dan toch nog is. En kunnen jullie nog wel met hem praten? He, het lijkt mij zo akelig om echt te moeten zitten wachten... Veel sterkte en een dikke knuffel van ons voor jullie.
     
  4. sappie

    sappie Fanatiek lid

    We hebben alweer meer dan 100 berichtjes ! \:D/ :({|= :whistle:
     
  5. Lady Ice Shirr

    Lady Ice Shirr Fanatiek lid

    17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zo, de bbq zit er weer op. Er is een vriend van Wes hier en dan zitten ze toch veel achter de laptop. Gelijk alles maar opruimen, want volgens mij gaat het zo ontzettend hozen.
    Jesse heb ik net op bed gelegd, want die is doodop.

    Zijn er nog meer mensen waar papa nog een dag thuis is? Wij werken nu allebei 4 dagen en ik baal er altijd zo van dat hij dan weer 'niets' heeft gedaan. Ik heb vrijdag het hele huis gestofzuigd, gestreken, boodschappen gehaald... Gister alles gewassen. En hij heeft vandaag de vaatwasmachine uitgeruimd (zoals hij zelf net zei). En ja... voor Jesse gezorgd. En achter de laptop gezeten. Vreselijk irritant.
    Moet ik me soms echt inhouden. Ik vind het helemaal niet erg om iets meer te doen, maar we werken allebei 4 dagen, dus kunnen we het ook iets eerlijker verdelen.

    Maarre... hebben jullie ook altijd zo'n strijd om de baby aan te kleden? Alles hier is interessant: het gordijn, de billendoekjes, het plankje boven de commode (want daar kun je je aan optrekken), borstel... En dan is het altijd brullen bij het aankleden, want dan wil hij altijd staan of op handen en knieën zitten.

    Vanavond ook maar vroeg naar bed.
     
  6. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Sappie: Lieke die al zwaait, wat schattig om te zien zal dat zijn! Probeer het hem hier wel te leren, maar het is een eigenwijs jochie die vaak niet ineens naar me kijkt als ik hm roep ;)

    Charissa: hier een vroege dienst gehad. Jij werkse vanavond!

    Fajah: Mooie getalletjes van Yorben hoor!

    Lydia: lieve foto's van Jesse. Vooral die laatste waarop hij lijkt te zwaaien :)
    Hier drinkt hij ook niet zelf hoor. Soms houdt hij de fles wel vast, maar dan trekt ie hm ook zo weer uit zn mond. Uit een bekertje drinken moesten we ook gaan oefenen van het cb, maar ook dat lukt niet. Hij blijft nee schudden.

    Robine: sterkte met Simba. Fijn dat het met je moeder weer iets beter gaat.

    Brennie: als je genoeg plek hebt neem je toch beiden maxi-cosi's mee ;) Sorry aan mij hebt je niets, ik zou ook twijfelen. Misschien de autotstoel even uit gaan proberen?

    Semmi: wat fijn dat Jayna zo lief is, dat scheelt een hoop energie. Jeetje gaat dus toch sneller dan verwacht achteruit :( Hoop dat hij met de verhoging van de morfine niet al te veel pijn heeft.
     
  7. Annemonique

    Annemonique VIP lid

    13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Lydia of LIS ;) hier heeft mn vriend ook 1 papadag. Tja hij zegt dan altijd dat ie veel te druk is geweest met Kyllian om iets te doen haha. Goed excuus he...ik moet toch ook alles met Kyllian erbij doen ;) Ik werk wel gemiddeld een halve dag minder dan hij, maar doe ook wel veel meer.

    Over de strijd met aankleden, ja die hebben we hier ook. Op de commode wil hij alle flessen zwitsal hebben en ook het luiermandje pakt ie alles uit. Soms krijg ik zn luier echt niet om en leg hm dan ff op de grond dan lukt het wel :p
     
  8. mirandao

    mirandao Actief lid

    2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    hoi
    lief dat jullie zo oon romira dachten
    nou ze is geweest het is geen waterpokken maar een allergie op iets ze heeft antibiotica gekregen en het moet binnen een paar dagen weg zijn

    zo nou ga ik eerst even lezen en zo reageren
     
  9. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    lydia:hier geen papa-dag doe alles altijd alleen zelfs in het weekend en baal daar ook weleens van.
    maar tis ook niet alleen kids hé de rest moet ook gebeuren en ik moet ook nog zelf gaan werken 3 ochtenden.soms ontplof ik ook weleens bijna als er niks is gedaan,maarja zo zijn mannen zeker? ;)
    yorben doet ook alles overhoop trekken als ik hem verschoon.ik geef hem nu iedere keer de doos waar de billendoekjes inzitten dan blijft hijliggen hihih

    sem:veel sterkte in deze droeve tijd voor jullie meer kan ik niet zeggen.

    sap:hier wou yorben ok niet slapen net,zweten als een gek en maar brullen.na een half uur is hij bezweet in slaap gevallen,hier is het weer maar eens aan het regenen en onweren.
    slaap lekker kruip er maar vroeg in.
     
  10. Jelyor

    Jelyor VIP lid

    16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    miranda:eek:ei een allergie,maar je weet niet waarvoor?
    hopelijk is het me AB snel weg.beterschap.

    robine:hoe was het bij je mams?
     
  11. brennied

    brennied Fanatiek lid

    10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hier ook een ramp nu met omkleden en luier verschonen. Ik doe dat altijd beneden met het aankleedkussen op tafel maar ze wil echt niet meer op d'r rug liggen dan. Probeer altijd net iets nieuws te vinden wat ze nog niet kent, dan moet ze dat natuurlijk ff onderzoeken maar ja een keer is dat ook op ;)

    Hier geen papa-dag...ofja in het weekend is het een beetje papa-dag. Ik mag zaterdags uitslapen en dan doet hij milou :)

    Semmi; denk een goeie beslissing om daar te blijven, dan zijn jullie er toch continue bij en Opa zal dat wel fijn vinden, denk ik. Gaat wel hard achteruit zeg...wat moet dit een klote-tijd zijn! Veel sterkte hoor...en ook een dikke knuffel van ons.

    monique: ja allebei kan natuurlijk ook...denk dat we dat maar doen. Heb toch wel veel aan je :) .
    En kyllian nu al verwaant ? 8)
    LIS: regent het al bij jullie? hier niet..eigenlijk nog geen regen gehad...zo heet! Heb je nog vakantie of moet je nog lang werken?
    Sappie; ja dat vervelende komt denk ik echt door de warmte. Milou was ook ff irri maar ...ff d'r tutdoekje gegeven en gaat mevrouw 5 minuten duimen en toen was ze weer vrolijk. Ze gaat nu echt de kamer door..wel op d'r eigen manier hihi..tis geen kruipen maar meer vooruit trekken en met een voetje afduwen.
    robine; en al oppas kunnen vinden? Goed idee van je om op internet te zetten! Ik weet nog niet wat we gaan doen in Zwitserland..relaxen..zwemmen, wandelen, luiwammesen. We vinden bergen heel mooi en wilden niet naar een al te heet land voor Milou. zijn een paar jaar geleden er ook geweest en wilden zeker nog een keer terug..vandaar. WE blijven (maar) een weekje. WE zitten vlakbij Interlaken, als je dat bekend voorkomt.
    Tja als Milou d'r eigen niet meer kan vermaken, ga ik meestal of een rondje lopen of samen met haar op de grond liggen en spelen dan vind ze het wel leuk meestal :D

    GA ff gouden kooi kijken, slecht he :oops:
     
  12. Lady Ice Shirr

    Lady Ice Shirr Fanatiek lid

    17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Haha, ik ben dus niet de enige. Ik maak me er niet al te druk om hoor, er zijn belangrijkere zaken. Maar ja... er staan al een week 3 traphekjes in de doos in de gang... En de plintjes voor de gang staan er al sinds februari :confused:
    Toen begonnen zijn papadagen... Maar nog steeds niet gedaan natuurlijk! Nu maak ik er maar grapjes over. Het komt vast wel. En soms doet hij weer meer dan ik. Moet ik ook niet vergeten.

    Afleiden probeer ik ook altijd wel op het aankleedkussen. Dat werkt eigenlijk nog het beste. Of ik neem hem mee naar onze slaapkamer, kleed ik hem op ons bed aan.

    Brennied: het is hier onwijs gaan regenen! Wij hebben buiten verlichting die aangaat bij schemering en die sprong aan! En 2 weken geleden had ik een weekje vakantie. Nu pas weer in september. Maar als ik in de zomer af en toe een dagje kan opnemen, kom ik die zomer altijd wel door hoor. Wij gaan eigenlijk nooit in juli/augustus.

    Nu ff toetje eten.

    Tot later!
    LIS
     
  13. mirandao

    mirandao Actief lid

    2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    ze denken mss iets met eten ze heeft voor het eerst rode kool gehad nu denkt ze dat dat het is
    maar weten niet zeker

    hier nog 1 die zwaait zooo lief

    hier ook geen papa dag

    en ja de strijdt met aankleden is hier ook broeken rokjes gaan goed maar romper en truitjes wil ze niet zo
    en door dit weer is ze ook huileriger en zweet snel maar ze slaap nu

    sem dus toch nog sneller dan gedacht veel sterkte meis

    en het drinken ja romira deed dat al met 4 maanden alleen zal zo even de foto plaatsen
    in de loop wagen weet ze nu ook dat ze de beker hoog moet houden
    ze heeft een beker met een speen er op niet met een harde tuitje
     
  14. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    LIS: ik moet er 2 of 3 keer per nacht uit (soms 4 of 5 keer).
    Hier nog geen papa-dag, die komt er wel. En hij moet het dan niet wagen om helemaal niets te doen in huis. :x
    Geen strijd met aankleden. Wel met billen schoonmaken. Echt een ramp, kom handen tekort.

    Brennie: vriend is er niet veel nee, komt pas rond half 10 thuis en moet om 5 uur weer weg. Maar ach, het is tijdelijk, is gewoon even volhouden.

    Bezighouden: sinds Bastian echt kruipt hoeft dat niet meer. Daarvoor moest ik hem nog wel eens ander speelgoed brengen maar dat zoekt ie nu zelf. Of nog beter: alles waar hij niet aan mag komen. Goed voor de conditie, haha.

    Mirandao: :( een allergie? Hm, vervelend. Enig idee wat het kan zijn?

    Gaat hard zeg met je schoonvader Semmi. :( En toch nog veel pijn, ondanks de morfine, dat is naar.
     
  15. mirandao

    mirandao Actief lid

    2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    [​IMG]

    deze beker heeft ze nog maar die kan ze niet goed hoog houden
     
  16. Panda

    Panda Fanatiek lid

    6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    ah, rode kool dus misschien. Maar even niet meer geven dan.

    Leuke foto's Fajah. Hij groeit lekker :)
     
  17. mirandao

    mirandao Actief lid

    2 aug 2006
    436
    0
    0
    arnhem
    zo het gaat hier tekeer het waait heel hardt zal zo wel onweer komen en regen de hond begint raar te doen dan komt er onweer haha
     
  18. Zoooooooooooo de kop is eraf (de maandag dan heh ;) ).....heerlijk hoor. Ik had een zware dag met die collega.....pfff hoop dat ze morgen weer normaal doet hoor.....de ellende is dat ik nog voor haar werk ook.

    Ik vind het erg gezellig dat er weer zoveel wordt geschreven. Gelukkig maar hoor.

    Ten eerste Annemonique en Brennied gezellig dat jullie weer meeschrijven. Kan er alleen maar gezelliger op worden.

    Charissa: Heb je nog gebeld voor het huisje? Werkse vandaag.

    Brennied: Ik zou voor de autostoel kiezen. Het is veel beter voor het ruggetje en Daynah vindt het echt supergeweldig.

    Panda: Ahhhh wat een lieve foto van Bastian en hij ook al rollen, nou volgens mij is Daynah nu de enige die niet kan omrollen.

    Sappie: Lieke ook al zwaaien....leuk is dat zeg. En ik wist het nog wel hoor van jullie tuin. Ik vind hem ook erg mooi. Ligt Lieke nu lekker te slapen?

    Fajah: Yorben dus helemaal goedgekeurd. En de maten zijn goed toch. Leuke foto's zeg vooral die in de badring.

    Lydia: Ach gossie wat een leuke foto's van Jesse. En wat een haar heeft hij al zeg. Hier lukt de tuitbeker dus ook echt niet heh. Ze weet niet zo goed wat ze ermee doet. Ik blijf het nu wel proberen.
    Hier is het dus ook zo strijd met aankleden, alles moet ze pakken wat er in handbereik ligt....pffff soms wel vermoeiend hoor.

    Robine: Fijn dat het beter gaat met je moeder. Moet voor haar en voor jou ook wel een fijn gevoel zijn.
    Ik zie je al lopen achter Simba met een bakje........hihihihihihihihihihi

    Semmi: Gaat het toch nog zo snel met je schoonvader...wat erg zeg. Sterkte en dikke knuffel van ons.

    Zo ik hoop dat ik iedereen een beetje heb gehad. Zo niet sorry daarvoor, maar jullie hebben ook zoveel geschreven vandaag.

    Ga zo even spammen.

    lfs kelly
     
  19. Dat was dus hier een uurtje geleden.....niet normaal zeg.
     
  20. lekker aan de broodkorst

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina