Kelly: als je een foto maakt duurt het met een lange sluitertijd langer voordat daadwerkelijk de foto gemaakt is
Erg he.......t is echt een spekkie en toch eet ze echt weinig en poept ze t 6-7x per dag weer uit. Snap t echt niet. Hier alleen 2 flessen van 180cc, 2 potjes(fruit/groente), toetje en boterham dat is alles.........
Whahahaaaa, die Jill, ziet er lekker gezond uit . Wacht maar als ze straks meer gaat bewegen dan is ze dat lekkere babyvet zo kwijt.
of een skelter met een karretje voor de kids erachter haha nee hier alleen een trein als ik eerst naar de boot rijd zo'n 20 kilometer dan met de boot over en dan heb ik pas een trein,zie je me al gaan met 2 kids
Fajah: Waar hebben jullie dan de vorige keer afgesproken met die andere club november mama's? Of was je er toen ook niet bij?
robine jij schrijft altijd precies hetgeen ik altijd wil schrijven(je bent toevallig geen zus van me?hihih) ik heb vaak de zelfde gedachten als jij zo gek. net over dat het chatten mss makkelijker is,wou ik dus net typen.