November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi hoi allemaal,

Wat een heerlijk weertje zeg. Gelukkig maar we hebben dadelijk een BBQ en als het droog is en het zonnetje schijnt is het alleen maar lekkerder.

Vanmorgen even op visite geweest bij een vriendin. Was erg gezellig. Zelf heeft ze geen kinderen en wilt ze ook niet, maar kan altijd erg leuk met Daynah omgaan.

Sensee: Idd morgen 11.00 uur toch. Ben ik wel vanuit gegaan en is een mooie tijd toch.

Robine: Wat raar dat je zoveel buikpijn heb. Zou het even in de gaten houden en anders toch even langs de ha gaan.
    Hoe gaat het met Jill ik hoop dat ze voor morgen beter is.

Fajah: Fijn dat Jelte zou heeft genoten op zijn eerste schoolreisje. Ik vond het vroeger ook helemaal geweldig die reisjes.

LIS: Nou mijn huis was alleen voor de foto zo netjes hoor. Het is nu weer een bende. Als er mensen willen bezichtigen dan bellen ze 1 dag van tevoren zodat we weer kunnen schoonmaken.
    We hebben nog niks nieuws gekocht. Wil eerst even kijken hoe dit allemaal gaat. Ik wil dadelijk niet met dubbele lasten zitten.

Ga even snel mijn huisje schoonmaken. Heb net Daynah op bed gelegd maar ze wilt nog niet echt gaan slapen. Hoop wel dat ze nog gaat slapen anders is ze vanavond met de BBQ zo moe. Er komen nog 3 andere kindjes dus ze kan weer lekker spelen met ze.

Weet niet of ik nog online kom, maar anders zie ik jullie morgen om 11.00 uur bij Blijdorp.

Ik heb het al eerder gezegd maar je heb 2 ingangen en ik zou iedereen adviseren om bij het Oceanium ingang te parkeren, daar heb je voldoende parkeergelegenheid, andere ingang namelijk niet.

Tot morgen.

Lfs kelly

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Kel:Dank voor de tip over dat parkeren bij blijdorp.
    We zien elkaar morgen.

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ok bij oceanium. Leuk heb er echt veel zin in!

Zo hier vanochtend weer gewerkt..gaat lekker zo heh. Maar ja, wel nog even boodschappen gedaan en nog even geshopt met Jaime. Gelijk mn nieuwe brillen gehaald. Een gewone en zonnebril op sterkte. Waren jammergenoeg niet voor de vakantie klaar.
    Jaime ligt nu lekker even te slapen.
    Oh en chiel heeft vandaag een orienterend gesprek voor mogelijk andere baan. Wel bijzelfde bedrijf hoor maar iets anders. Hij was ervoor gevraagd :confused: of ie een keer wilde komen praten. Niet normaal heh.

Kel lekker zeg een bbq vanavond! Veel plezier iig. Spannend van je huis zeg. Worden ze normaal snel verkocht dat soort huisjes? Ik vind je huisook supernetjes....zo is het hier nooit. En ga je nog spammen van Daynah dr nieuwe kapsel?

Robine wat vervelend dat Jill ziek is. Gek heh dat je als ze heel klein zijn steeds tempt maar nu voel je gewoon dat ze koorts hebben. Ik temp alleen nog als ze echt heel warm is en dan heeft ze bijna 40.
    En jij ook weer ziek. Ik zou het even in de gaten houden zeg. Iets met darm misschien of spastische darm ofzo? Voel je je al wat beter nu?

Fajah fijn zeg dat yorben zo is opgeknapt van de operatie. Is zn lip al wat beter geworden? Zag er leuk uit trouwens die vlindertuin.
    Raar idd van die begeleiding.

Lis wat gaat het dan snel heh met die kleintjes. Dat je ouders dat zo zeggen dat ie zo is veranderd. Zelf zie je dat natuurlijk niet (ik heb dat met jaime tenminste niet). en je schoonmoeder was weer op bezoek..

Sap doe maar rustig aan hoor. Sterkte nog met de hoest van Lieke.
    Gaat alles goed met lola?

AM Is de tuin al af? Ik heb hier nog die plantjes staan! Ze hebben de vakantie overleefd :) .

Hier trouwens die passibloem echt enorm groot zeg! En wat een bloemen weer.

Ik ga nog ff verder kom vanavond nog wel ff kijken!

lfs

4. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Hoi hoi,

Kelly, erg mooi huis van jullie en wat netjes :D
    Jullie hebben mooi uitzicht zeg vanaf balkon.

Sens, je hebt alweer lekker geshopt, nog wat gekocht voor Jaime?

Robine, wat raar van je buikpijn...idd maar een keer goed na laten kijken want klinkt niet goed hoor.

Fajah, erg leuk die vlindertuin...mooi dat hij zo genoten heeft.

Vanmorgen lekker naar het dorp gelopen, ff naar mijn opa en oma geweest.
    Nog boodschapjes gedaan en ff geshopt :D
    Mijn zusje heeft nu verlof...vind het zo spannend, ze is nu 36 weken.
    S'nachts heeft ze erg harde buiken waarvan ze wakker word en krampen..... herken dit niet van Jayden, jullie wel van jullie zwangerschap?
    Mss komt de baby wel eerder....ben echt reuzebenieuwd!

Gisteren nog verjaardag gehad van vrienden, Jayden meegenomen en heeft het volgehouden tot 22uur.
    Die kleine is zo druk en wilde graag met Jayden spelen en gillen van plezier en toen schrok Jayden zo erg, helemaal over de toeren...echt sneu hihihii.

Zo ga met pannenkoeken beginnen te bakken, net al tomatensoep gemaakt.
    En die kleine hummel boven eens wakker maken :(

5. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    hai allemaal,

Ik wil jullie ff voor morgen heeeeeel veeeeel plezier wensen! Jullie krijgen mooi weer dus dat is mooi! Jammer dat wij er niet bij kunnen zijn :( Wel veel foto's maken heh? Ben benieuwd naar alle ondeugende dreumessen :)

Robine, hoe is het met Jill? En met je buikpijn in de gaten houden hoor! Een kennisje is vandeweek opgenomen in het ziekenhuis ...ook buikklachten en heeft een onsteking aan het baarmoederslijmvlies. Wil je niet bang maken maar niet te lang meer rond lopen hoor!

AM; leuke filmpjes van Kyl. Wat een lekkere doerakken op de foto, Jesse en Kyl!

Kelly, leuk huisje hebben jullie idd. Afwachten nu hoe het allemaal gaat. Veel plezier ook vanavond...ook lekker bbq...mmmmm

Charissa, spannend hoor van je zus! Ik had helemaal geen harde buiken bij Milou...pas op het eind en toen werd ik er niet eens wakker van dus heb er geen verstand van.

Semmi, wow wat een mooi buikje heb je! En zo gegroeid zeg...pfff. Mooie foto's ook van jullie meisje in cp, ze geniet echt. Hadden jullie nou een duowagen aangeschaft voor als de baby komt of zit ik ernaast? Milou gaat bij mijn moeder op zo'n kiddy-board als Lenn in de wagen ligt en dat gaat goed dus zo gaan wij het doen als de baby er is.
    Ik heb het vaker gevraagd maar nog geen antwoord gekregen: hoe gaat het met je rug nu? Heb je er nog veel last van gehad?

Sens: weer hard aan het werk zo te lezen na je vakantie. Je zit zo weer in het ritme heh?

Fajah: jelte zijn eerste schoolreisje :) Fijn dat ie het zo naar zijn zin heeft gehad.

Hier weer druk gehad en met het mooie weer weinig zin om achter de pc te hangen. Vorige week blikseminslag gehad en was onze dvd-speler/surround set doorgebrand. Maar meteen een nieuwe gehaald en een vele mooiere. We krijgen het wel vergoed gelukkig. Mijn vriend hoopte al dat de tv kapot was, kan ie een lcd tv gaan halen ;)
    Vrienden van ons zijn woensdag bevallen van een tweeling! :)
    Tijn en Mika, Tijn was goed op gewicht, Mika heel klein en in de couveuse. We gaan morgen naar Huizen toe dus dan gaan we ze ff bewonderen :)
    Vanavond bbq met vrienden en morgen ook weer weg dus, in de middag een verjaardag op een camping met een bbq. Zal wel een latertje worden. Zondag lekker chillen :) Zwangerschap gaat goed, minder moe en niet meer misselijk....vandaag weer bij de vk geweest en hartje gehoord. Milou vond het maar niks, moest kei hard brullen dat die vrouw aan mijn buik zat :( GElukkig was mijn vriend mee.

Oja...ik heb nog een buikfoto gemaakt.speciaal voor jullie!

6. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Meiden, veel plezier morgen.
    Jammer dat ik er niet bij kan zijn....word me te ver rijden nu ik zwanger ben :(

7. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Lekker druk hier ;) .

Wie gaan er morgen nu allemaal mee?

Charissa zou dat ook niet doen hoor, dat rijden als je al zo ver bent en dan zo'n stuk. Volgende keer weer toch.
    Had voor Jaime weer schoenen gekocht, heeft ze nog niet genoeg..haha. Ik herken dat niet met harde buiken 's nachts. Maar kan best dat beebje eerder geboren wordt toch? 36 weken is echt al heeeeel ver.

Brennied wow dat is al een flinke buik zeg! Had je dat met Milou ook? Hij is ook mooi rond zeg. Veel plezier dit weekend!

mn collega is trouwens van de week vader geworden. Een meid (vond het al wat voor hem echt een meidenpapa). Mooi kindje. ze heet leonie.

Nou ik ga ff tv kijken

8. sappie

sappie Fanatiek lid

.
    Hoi hoi,

Brennied; wow wat een buik heb jij al zeg voor ruim 14 weken :confused: , jeetje, ging het Milou ook zo hard?
    Een weekend met veel bbq voor jullie dus, gezellig hoor, veel plezier!
    Hahah die Milou, ze vond het dus niet leuk dat er iemand aan mama dr buik zat, schattig, ze wil je dan gewoon een beetje beschermen.

Charissa; nog steeds geen buikfoto van jou :( , ben bang dat we hem ook niet meer te zien krijgen. Heb je ze wel gemaakt?
    Spannend voor je zus...ik herken niets van krampen :) , had een lekker makkelijke keizersnee :D

Sens; jij dus ook een superdrukke week gehad, maar nu lekker weekend.
    Spannend voor Chiel, mss een andere functie. Lijkt het hem wat?
    Je hoort het wel vaker dat mensen intern iemand voor een andere functie vragen, is een compliment toch?!
    Lola is weer aan de antibiotica en dan gaat het goed :( .

Fajah; fijn dat Jelte het zo leuk heeft gevonden op schoolreis. En jammer dat er toch moeders meegingen terwijl je hier niet van op de hoogte was. Dan heeft zo'n briefje inderdaad weinig zin. Volgende keer beter.

Robine; hoe gaat het met Jill? Alweer wat beter hoop ik. En met jou? Al naar de dokter geweest? Wel ff doen hoor, zo vaak buikpijn lijkt me niet oke.

Kelly; prima foto's hoor op de site, hebben ze mooi gedaan en wat heb je het netjes in huis :D , ziet er keurig uit. Nu de kopers nog, hoop dat het lekker vlot gaat.
    Hoe is het met Daynah? Vond ze het gezellig met de kindjes op de bbq.

LIS; leuk dat je ouders voor de vakantie nog even langs zijn geweest om Jesse en Marijn te zien. Kan me voorstellen dat Marijn in hun ogen alweer veel veranderd is. Als ze zo klein zijn veranderen ze ook zo snel.

Hier alles goed, schoonouders zijn net weg, hebben hier gegeten, zij gaan morgen voor 3 weken naar Italie. Was wel ff gezellig.

Morgenvroeg alweer om 07.30 hardlopen, ben echt megafanatiek momenteel, haha.

Met Lieke gaat het ook goed, maar jeetje ze krijgt echt een willetje hoor, ze kan af en toe zo ontzetten kattig doen. En als het haar niet aanstaat dan smijt ze alles door de kamer, maakt niet uit wat het is, speelgoed, yoghurt, eten of wat anders :evil: . Ze is echt aan het testen hoever ze kan gaan. We hebben nu besloten dat ze 1 waarschuwing krijgt en luistert ze niet dan moet ze naar de hal om even af te koelen. Vreselijk brullen dan maar het werpt geloof ik wel zn vruchten af. Ze mag dan terugkomen en dan moet ze sorry zeggen (doet ze ook, soya, haha dat betekent sorry) en dan is ze wel weer rustig. herkennen jullie dit en zo ja wat doen jullie eraan? Ben ik wel benieuwd naar.

Ik ga nog ff verder surfen...

Tot later,

Liefs Sap

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Sap herkenbaar hoor. Alleen wij kunnenJaime niet op de gang zetten of kan wel maar geen traphek en dat zit ze in no time boven.
    Hier krijgt ze meestal twee keer waarschuwing. Moet zeggen dat ze wel vaak luistert naar het mag niet, maar dan gaat ze het daarna weer zachtjes proberen. Als we dan zeggen het mag niet en ze gaat brullen (hang beetje af van wat ze niet mag dan is niet met alles) dan negeren we haar compleet. Na paar minuten is het over dan.

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Hier ook geen traphekje maar Lieke gaat dan niet naar boven, maar slaat met dr vuistjes tegen de deur (wel heel zielig om te zien, dikke tranen rollen dan over dr wangen). Maar dat negeren doen wij ook regelmatig en dan komt ze later inderdaad wel weer bij je en is ze weer rustig en lief. Maar consequent zijn is niet altijd even makkelijk.

11. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Hier ook btje druk....gisteren paar uurtjes overgewerkt en vandaag ook gewerkt. Djurre was vandaag thuis aangezien we geen oppas hadden, nieuwe bed is bezorgd en ook 2 nieuwe bureaustoelen. Mn bureaustoel is van de week kapot gegaan en Djurre was al eerder door de zijne gezakt. Hoop zooi dus nu in de tuin staan, wordt volgende week opgehaald.

Kelly jullie huis ziet er netjes uit op Funda hoor! Ben benieuwd hoelang het te koop gaat staan.

Brennie wat een flinke buik heb je al! Wel mooi hoor! Aan je buik te zien wordt het weer een meid ;)

Robine ben jij er morgen ook bij?

Sens: volgende week vrijdag thuis? Dan kan ik wel langskomen voor de plantjes.

Ik zal dan ook om 11 uur bij de ingang Oceanium staan! Heb gelukkig wat mobiele nummers voor als ik verdwaal, dus zetten jullie die maar aan ;)

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sap:Hier ook eentje die ons aan het uittesten is,hij gilt steeds en gooit ook alles op de grond,zelfs een beeldje (zo´n mexicaanse vriendenkring)
    vloog over de vloer.Koppen eraf van die popjes whahaah,maar kon er toen niet mee lachen.Hij vind het allemaal erg grappig.
    Yorben staat dus ook weleens op de gang en dat werkt wel.
    Dan haal ik hem terug en steekt hij zn wijsvinger omhoog en zegt nee nee nee hihihi.Kleine donderstenen zijn het he?
    Zo jij bent fanatiek om zo vroeg al te gaan hardlopen,knap hoor.

Brennie:Wow mooie buik ,maar idd al best een flinke buik voor 14 wkn hoor.
    Bij mij zag je nog niks bijna met 14 weken toen ik zwanger was van Yorben.

Sens:Morgen gaan jij,semmi,kelly,AM,ik en wss Robine naar Blijdorp voor zover ik weet,weet niet of er nog meer meegaan.
    Zie je morgen om 11 uur.

Ga nu mn bedje in,morgen ongeveer 2 uurtjes rijden voor we in Blijdorp zijn.Als Bokito maar braaf blijft ;)

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah dat is wel zielig hoor sap. Maar ja idd opvoeden is het gewoon.

Ik geef haar trouwens soms/regelmaat bewust haar zin met kleinere dingen. Maar dan moet ze zelf de consequenties dragen zeg maar.
    Ik vind het soms net politieagent en ik vind dat niet leuk plus dat ik denk dat het jaime sterkt in haar persoon en ze zekerder wordt als ze iets wat ze wil mag.

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hier ook heel erg bezig met hoe we hm gaan straffen enzo...
    Lis weet er nu alles van hoe ondeugend Kyllian kan zijn ;) Ik had hm een paar x gewaarschuwd omdat hij stenen bij de buren in de tuin aan het gooien was (niet omhoog hoor ;)). Uiteindelijk moest hij van me naar binnen. Hij protesteerde fel, maar is tot nu toe steeds wel weer heel snel afgeleid door iets anders te gaan doen.

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Tja blijft moeilijk dat straffen,merk dat met Jelte ook,word steeds moeilijker,maar je moet echt consequent blijven en ook de partner,want als de 1 ja zegt en de ander nee weten ze al gauw bij wie ze moeten zijn hoor.

16. sappie

sappie Fanatiek lid

Hmm gelukkig hebben alle kindjes er een beetje last van, jaja, het opvoeden is echt begonnen ;) .

Meiden voor ik het vergeet: Heeeeeeeeeel veeeeeeeeel plezier morgen in Blijdorp, jullie hebben geluk met het weer, het zal een prachtige dag worden. Geniet ervan en wel spammen he! Ben erg benieuwd.

Liefs Sap

17. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Jammer Sap dat je niet meegaat ,had ook jou graag eens ontmoet.

Ga nu echt mn bed in.

Tot morgen. :)

18. sappie

sappie Fanatiek lid

Ik had jou ook graag eens irl willen zien, misschien de volgende keer!

Welterusten.

xx

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Sappie plan jij dan alvast een volgende meet ;)

20. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ha, het is gezellig hier!
    Ik ben ook nog ff online, dus ga effe reageren.

Deel Deze Pagina