Volgende meet wil ik ook weer aanschuiven hoor. Als het dan weer op zaterdag is, kan ik Marijn bij papa laten Dus allereerst: HEEL VEEL PLEZIER MORGEN IN BLIJDORP! Ik zal aan jullie denken. Ik zat vandaag nog te denken of ik mee zou gaan, maar ik zie mezelf niet overal bv geven en ik wil toch nog even proberen het vol te houden. Het gaat nog steeds wel goed (alleen 's avonds moet ik vaak wel bijvoeden), dus zolang het nog kan en ik nog thuis ben... Vanochtend was het zelfs half 7 (ok, om 0.30 uur nog wat voeding gehad). Kel: al reacties gehad op jullie huis? Ben benieuwd of het lang te koop gaat staan. Vast niet! Gelukkig bellen ze van tevoren, zodat je alles weer een beetje aan kant kan krijgen he. Fajah: leuk dat Jelte zo genoten heeft. Die eerste schoolreisjes krijgen we allemaal over een paar jaar mee te maken. Zou leuk zijn als we dan nog steeds hier forummen! Sappie: dus nu met antibiotica gaat het wel weer met Lola? Hoelang mag je dat dan geven? Want op een gegeven moment is dat toch ook wel 'op'? Wel vervelend en het was nog onwijs duur toch? Sens: weer bijgewerkt? Jij hebt af en toe toch weken dat je onwijs druk bent op je werk he? Mijn zus werkt ook bij een gemeente als griffier (nog maar pas, maar werkt al wel langer bij die gemeente) en die heeft ook van die periodes. En ook 's avonds werken natuurlijk. Die uren kun je wel weer compenseren toch? AM: Nou, Jesse heeft goed afgekeken bij Kyllian hoor. Vanmiddag had hij weer die bekertjes vol gestopt met stenen en wilde ze weer door de schutting gooien Gelukkig was het na 1 waarschuwing over. Hij zat vanavond wel in de bak, bovenop de stenen te spelen. Ach, ik heb hem maar even laten zitten, vond het zo schattig. Hij was echt aan het onderzoeken. O ja, maandag komen ze met 5 man sterk van mijn werk langs hoor! Mijn collega belde vanochtend. Hadden we het woensdag nog over he. Brennied: mooie buik hoor! En het wordt idd vast een meisje! Zijn jullie al met namen bezig? Jullie willen niet weten wat het wordt toch? Wij hebben sinds vanavond ook zo'n kiddbyboard. In de winkel hadden ze gezegd dat die niet bestaan voor een Quinny Buzz, maar op marktplaats stond er 1. Wes heeft 'em vanavond in IJsselstein opgehaald. Jesse vindt het helemaal geweldig, dus morgen even in de straat uitproberen. Kan ik Jesse voortaan lopend wegbrengen. Goed voor mezelf en bovendien is het met de auto best onhandig: Marijn in de maxicosi (die gaat ondertussen huilen), Jesse in de auto parkeren, Marijn binnen ophalen en maxicosi in de auto parkeren, naar kdv rijden, Jesse uit de auto (en in de gaten houden), maxicosi uit de auto.... Charissa; Ja joh, waar blijft jouw buikfoto nou En hoelang moet jij nu nog werken? Jij hebt toch ook al bijna verlof? Maar dat uittesten is hier ook hoor! Een tijdje geleden zijn we al begonnen met straffen. Eerst in een hoek in de kamer, maar dan liep hij gewoon weg. Toen op de gang zetten en dat maakte wel indruk: HUILEN! Maar helaas maakt het nu alweer geen indruk meer. Hij gaat gewoon zitten spelen in de gang! Op kdv had hij gister ook al straf toen ik hem ging ophalen. Zat in de kinderstoel met zijn gezicht naar het hek, zodat hij de andere kinderen niet kon zien. Ik moest er wel op lachen toen ik hem zo zag zitten, maar niet om het feit dat hij alweer 2 kinderen had gebeten. Ik word er echt niet goed van. Daar vroeg ik ook al wat ik er toch mee aan moest... Ja, blijven corrigeren, en dat doen we ook. Hij zat ook een beetje te lachen, maar toen hij mij zag ging hij heel hard huilen. Mijn zus vertelde dat haar oudste ook een tijdje kinderen had gebeten toen haar zusje was geboren. Dus misschien is het nu wel even afreageren ofzo? Ik blijf het ook vervelend vinden om politieagentje te spelen. Ik probeer hem dan maar af te leiden met iets te doen wat hij wel mag. Maar op het moment is dat ook wel een beetje lastig met Marijn. Nou ja, we zitten dus allemaal echt in dezelfde fase. Ik zit hier nog lekker te zweten, ben zojuist weer eens lekker in bad geweest. Had vandaag mijn eerste hele dag met allebei de kinderen, want op woensdag komt mijn schoonmoeder he En het ging goed hoor. We hebben zelfs alledrie nog lekker 2 uurtjes geslapen vanmiddag.
LIS; haha Jesse dus ook aan het testen...kan me wel voorstellen dat je baalt dat hij andere kindjes bijt, maar ik weet wel zeker dat het gewoon een fase is waar ze in zitten. Gaat vast wel weer over, Fijn dat alles vandaag goed ging, jij alleen met de kindjes. En samen even lekker geslapen, heerlijk toch! xx
Yep, daarom is het nog altijd lekker om overdag nog wat te slapen. 's Avonds is het wat later en 's morgens weer wat vroeger.
Ja kan ik me voorstellen dat het dan lekker is om overdag even met de kids mee te slapen. Lijkt me toch wel weer ff heftig hoor zo'n klein poppetje erbij.
Nou meiden, Lola is uitgelaten, Rick is nog de stad in met zn voetbalelftal dus Sappie duikt nu lekker haar bedje in Tot laterzzzzzzzzz Sap
Gaat pas in per 01-07-2008, nog een paar weekjes dus, maar komt goed, heb al eerder zo'n functie vervuld bij een ander bedrijf. EN NU SLAAP IK
Ik ga naar beneden, heb Wes eigenlijk nog niet gesproken of gezien vandaag. Nogmaals veel plezier morgen!