He sinds wanneer wordt hier weer zoveel gekletst....had dat eerder laten weten :S Hier klaar met wat strijkwerk, iig voor vanavond Ga ff douchen en daarna mn bed in....voor het eerst dus in het nieuwe bed Tot morgen! IRL of 's avonds hier tijdens de fotospam
Lis wat stoer trouwens dat je zus griffier is zeg. Zo ver ben ik nog lang niet al zou ik al ooit zover komen. periode bij ons is nu lastig omdat mn wethouder er politiek niet zo goed voorstaat. Week met vakantie geweest en afgelopen week nog twee dagen training gehad dan is het gewoon erg druk. ik ga zo maar slapen denk ik...haha.
ja en laptop heerlijk draadloze verbinding. ga er nu echt in. morgen op tijd eruit moet nog wat spullen pakken die ik mee moet nemen en anders vergeet ik weer de helft heh..zoals camera enzo...whaahaaa.
Wij vertreken nu,maar wat een rotweer hier weer zeg ,regen net als gister.Hoop dat het in R´dam beter is.
Hier is het wel bewolkt maar volgns mij trekt het later in de ochtend open. Ik ben nu mijn spullen aan het pakken.Jaime komt tegenwoordig ineens erg vroeg nu al een week. Vanochtend werd ze om half acht wakker...pfffff.
Jullie zijn nu in Blijdorp. Gezellig. Ik zit nog op bed. Wij hebben zowaar uitgeslapen. Marijn kwam tegen 6 uur, maar kon ik om 6.15 uur terugleggen. Toen was Jesse net wakker en heb ik meegenomen in bed. Na eerst wat klooien heeft hij ook tot 9 uur geslapen. Wat een luxe! Sens, half 8 is hier al laat hoor, dus niet klagen hoor
Ben de eerste met spam Was gezellig vandaag in Blijdorp. Fajah is een lieverd ook in real life! En dr jongetjes zijn ook lief. Beetje gewandeld, diertjes gekeken en gelunched. Zal ff wat spammen. Liefs
Hallo dames, Ik vond het erg gezellig vandaag. Ook heel leuk om Fajah in het echt te ontmoeten. Heel gezellig. Michiel had nog 2 kg asperges meegenomen uit het zuiden. Dus morgen aspergetaart en ik zal ook nog soep maken morgen. Verder was hij vanmiddag nog ff naar onze galerie geweest. Hij moest de lijst nog betalen voor corneille. Heeft ie een kleine brood erbij gekocht. Maarrrr hij zag daar nog een corneille een aquagravure. Dan ligt het beeld zeg maar erop met relief....Hebben we net gebeld en die ook maar gekocht met nog een kleine van corneille. Naja drie jaar getrouwd drie kunstwerken zeiden we...moeten we niet ieder jaar doen. Komende week worden ze bezorgd. Ik zal nog even spammen. Had niet zoveel foto's maar ach. Lfs ps kel je ziet er echt supergoed uit hoor, zoooo slank zeg! Echt nogmaals heel knap van je.