Nou ik heb lekker zelf sate gemaakt dus wij steken de bbq aan en gaan de tuin in.... kom vanavond nog wel ff kijken of er nog xtra spam is. lfs
Heeej meiden, Ook wij zijn eer terug in Friesland, na nachtje bij mn zwager en schoonzus en de gezellige meeting van vandaag. Ook ik vond het erg leuk om Fajah IRL te zien, en de 2 lieve jongens Yorben en Jelte! Nog ff wat korte reacties voordat ik straks een bakje koffie ga zetten... Brennie: whauw jouw buikje groeit erg hard he...mooi hoor! Je vroeg nog of wij een duo wagen hadden gekocht. Die hebben wij inderdaad. En dan vooral voor als ik met 2 kids op stap moet. Jayna zie ik zo van zo'n kiddyboard afstappen en daar zit ik in de stad niet op te wachten. Ik denk dat ik er nog wel 1 aanschafvoor als ik in de wijk wandel met de kinderwagen, dan is het wel leuk voor dr. Met mijn rug gaat het best goed. Ik begin wel weer wat last van mn bekken te krijgen, hopelijk blijft het hier bij. Fijn dat jij ze zo goed voelt momenteel Sap: jammer dat je er niet bij was vandaag, maar gelukkig zie ik je volgende week weer. Lieke dus nu ook echt aan het uittesten. Lastig is dat he, om steeds maar weer nee te zeggen en nu ook echt te straffen. Maar uiteindelijk hebben we er profijt van.....dat hopen we dan maar...haha! Fajah: goede terugreis gehad? Was het nog leuk bij de vlindertuin? De jongens zullen we moe geweest zijn op de terygreis en lekker geslapen hebben. AM: ik moest zo lachen om Kyllian vandaag, heerlijk hoe hij contact zoekt met oudere kindjes. Lekker vrolijk mannetje hoor! Charissa: jij gaat de laatste 9 weken alweer in....kom op met die buikfoto, voordat je buik weer verdwenen is. LIS: fijn dat het gped ging voor het eerst met de 2 jongens alleen een dag. Lekker hoor dat de bv nog goed gaat, zou het dan ook nog ff lekker een poosje geven. Leuk dat je er de volgende meet ook weer bij bent! Robine: leuke spam heb je! Hihi...de chickies! Hoe voel je je verder? Echt ziek aan het worden? Kel: ik vond het erg gezellig om samen te rijden, kon mooi zo. Jullie lekker nix vanavond, geniet er van en morgen ook nog een fijne dag samen! Sensee: ook van jou leuke spam! Vond het leuk om Jaime even typisch op haar manier te zien lopen met handjes op dr rug.....haha....echt lekker eigenwijs! Nou meiden, dat was t ff voor nu. Had bijna geen foto's gemaakt kom ik tot de ontdekking, zat eigenlijk niet veel bijzonders bij, gelukkig hebben jullie wel leuke spam! Had hier vanavond ff emo momentje......Jayna slaapt nu haar eerste nacht in het grote bed......Gistermiddag wilde ze tussen de middag ineens in het bed liggen en had ze er al even geslapen. Dus ik keek vanavond even of ze weer wou en dat wou ze dus wel. Vind haar nu weer zoooo klein in dat grote bed, en tegelijkertijd wordt ze veel te snel groot nu de babykamer echt verleden tijd voor haar is. Pffffffff......zal wel door de hormonen komen denk ik.....maar moest best ff slikken toen ik net mn kleine meissie in het grote bed zag liggen slapen. Fijne avond! Liefs Sem
mmmmmm, lekker sensee, nog ff de tuin in en aan de BBQ. Hier net een dikke plensbui gehad en nu weer opgeklaard. Ik heb net het BBQ vlees voor morgen uit de vriezer gehaald.
Wij zijn ook weer veilig thuis hoor. Al een tijdje. Ben nog even gaan liggen omdat ik best hoofdpijn had en voel me nog best beroerd. Verkoudheid komt er dus aan. Ben al aan het snotteren. Ben wat foto's aan het uploaden, dus die plaats ik zo. Ik vond het ook erg gezellig weer met jullie. Leuk om Fajah in real life te zien en hartstikke lief van de snoepies en koekies.Daynah was er erg blij mee. Sem: Ik zou ook wel emo worden hoor als je je kleine meisje in dat grote bed ziet liggen. Maak er even een foto van. Ben wel benieuwd hoe klein ze dan weer is. Brennied: Wow wat een buik heb je al zeg. Jeetje ik zou zeggen dat je verder dan 14 weken ben. Sap: Hebben jullie lekker genoten vandaag met zijn 3-tjes? En Lieke ook al ondeugend. Goed idee van je om 1x te waarschuwen. Ik merk aan Daynah ook wel dat ze aan het uittesten is. Gisterenmorgen kreeg ze een eierkoek. Ik zelf stond in de keuken thee etc te zetten en het was eigenlijk te stil, kijk ik om had ze heel die eiekoek verkruimeld en over de bank en grond gegooid. Ik werd toen ook boos en ze moest voor straf 2 min op bed zitten, kon ik het gelijk schoonmaken. Ze keek me wel heel zielig aan, maar ja ze weet dat ze het niet mag doen. Ga even kijken of dat de foto's klaar zijn, daarna lekker hangen op de bank en maar op tijd naar bedje. Nogmaals bedankt voor de gezellige dag. Lfs Kelly
Nou ook wat hier...staat de kringloop winkel aan de oude gracht in de fik. We horen vanaf vanmiddag al helicopters af en aan vliegen niet normaal. (alvast gewenning voor amstelveen straks of a'dam zuid). Nee maar zonder meer hele tent afgefikt en blijft maar helicopter hierboven Am hoor jij die ook of niet?
Zo hier ook weer thuis naja we zijn tussendoor wel een half uurtje thuis geweest...maar daarna zijn we nog naar een feestje van Djurres vader gedaan. Die was 25 jaar in dienst en samen met nog 2 collega's hadden ze een feest van het werk. Kyllian heeft het tot half 9 uitgehouden! Wel tijdens het eten daar op mn hand overgegeven, maar hij bleef vrolijk en heeft lekker staan dansen met de zangeres van de band. Ik vond het ook erg gezellig vandaag meiden...en Fajah is idd zoals Robine al schreef een lieverd! Ook leuk om Yorben en Jelte in het echie te zien. Kyl vond Jelte erg leuk haha. Zal zo ook ff de foto's eraf halen.
Sens het was een kledingwinkel die in de fik stond, Heb het zelf niet gehoord maar het centrum stond helemaal vast vanmiddag. Het feest waar we waren was bij Boerderij Meerenveld, dus mensen kwamen te laat doordat ze vast stonden. http://frontpage.fok.nl/nieuws/93621/-[upd]-Grote-brand-in-centrum-Utrecht.html
Ah die ken ik! Daar zouden wij eerst ons trouwfeest houden. Leuke locatie. Ik word gestoord hier van die heli's niet normaal zeg..De rust in wittevrouwen wordt verstoord...