Zo ook wij zijn weer veilig thuis,kids op bed. En nu zit ik aan de Rosé. Heb zere voeten vh lopen vandaag hahaha. We zijn nog tot 16u45 in Blijdorp gebleven,Vlindertuin in geweest en Jelte mocht nog iets uitzoeken in die souvenirwinkel.En hij heeft voor Yorben ook wat uitgezocht. We hebben onderweg nog gegeten en om 21u30 waren we thuis. Yorben heeft de hele tijd niet geslapen,pas toen hij thuis in bed lag ging hij slapen.Jelte heeft wel nog in de auto geslapen.Yorben was denk ik klaarwakker door de mooie/lieve meisjes gezien te hebben vandaag. En Kyllian is ook een schatje hoor. Vond jullie allemaal erg leuke meiden,en ik vond het toch best eng,want jullie hadden elkaar allemaal al eens gezien en ik nog niemand. Wel leuk dat jullie me lief vinden Maar was best een beetje verlegen hoor De fotos zijn aan het uploaden,komen er zo aan. XXX
Wow Yorben niet geslapen op de terugweg! Kyllian heb ik al slapen in de auto gelegd, hij was 10 seconden wakker en toen weer vertrokken tot we thuis waren Ik vond je niet verlegen hoor! En we plannen gauw iets he!
Zo dit was mijn spam,heb het erg naar mn zin gehad vandaag,bedankt meiden. Ga nu mn bedje in,ben erg moe. Weltrusten.
Ik heb allemaal prachtige foto's voorbij zien komen. Zo te zien was het een geslaagde dag! Wij zijn vanochtend even naar de eendjes geweest en naar het speeltuintje in de wijk. Lieke vindt alle toestellen leuk! Thuis lekker een ijsje opgesmikkeld en nu ligt ze lekker te slapen. Vanmiddag een verjaardag met bbq, gezellig! Fijne zondag en tot later. Liefs Sap
Heej meiden, Wat een heerlijk weertje zeg! Fajah: whauw dat heeft yorben echt goed volgehouden zeg, super hoor! Hoe is het weer vandaag bij jullie? Hopelijk beter als gister! Kel: hoe is het met je hoofdpijn? Niet ziek worden voor volgende week he! AM: Kyl heeft zich dus nog goed vermaakt gister, wat staat ie weer volop lachend op de foto met bumba! Sap: lekker he zo'n zondagmorgen er ff lekker op uit, en jullie ook aan de BBQ, mmmmm! Hier een goed nacht gehad, Jayna werd om kwart voor 8 wakker vanmorgen in haar nieuwe bed, dus is hardstikke goed gegaan.Zal vanavond wel ff stiekem een foto maken. Wij zijn vanmorgen wezen fietsen, Luca ook mee en die heeft lekker gezwommen, Jayna wou de vijver ook al in...haha! Nu ligt Jayna op bed en maakt Len haar badje voor vanmiddag klaar. Om 15.00 uur BBQ lekker aan en lekker genieten van het mooie weer nu het nog kan! Fijne dag allemaal! Liefs Sem