Leuke foto's meiden! Alleen mijn meisje staat er telkens wat dommig op Hahaha. Was een gezellig dagje. Gisterenavond bezoek gehad tot 1 uur! Vanmorgen gaan ontbijten met vrienden en hun kindje(Suze, 1 week ouder dan Jill). Heerlijk was het. Ik vroeg naar de vakantie en of ze er al uit waren of ze een 2e kindje wilden, en toen kleurde ze rood........hahaha. Blijkt ze 5 weekjes zwanger te zijn en nog niemand wist het. Leuk hoor! Op de terugreis hebben John en ik t er steeds over gehad en ook over een 4e etage opbouwen en een kindje erbij etc. Hij wil ook heel graag, net als ik. Eindelijk, mijn mannetje is definitief om. ff Kijken wanneer we ervoor gaan........ Zo tennissen om 1330, ben alleen behoorlijk verkouden en beroerd dus of t wat gaat worden, ff afwachten. Jill slaapt nog lekker en als ze wakker is komen John en Jill ff aanmoedigen. Gezellig. Vanavond moet John spelen en gaan Jill en ik weer kijken bij papa t Is hier heerlijk weer. Ga nog heel ff de zon in en me voorbereiden op de match Hahaha Fijne zondag allemaal Liefs
Sem: Wat goed dat Jayna dr grote, nieuwe bedje opzoekt! Leuk hoor, maar kan me je traantjes van ontroering wel voorstellen, weg kleine baby, hallo grote meid!
Sem; oooh wat goed van Jayna dat ze in het grote bed is blijven slapen. Kan me heel goed voorstellen dat het voor jou wel even emotioneel was. Ze wordt echt groot he! Robine; gezellig ontbijten met vrienden, en ook zij weer in verwachting, leuk! John dus helemaal om, nou zullen we dan maar samen gaan proberen? Lijkt me gezellig . Succes met tennissen! xx
Sappie: leuk vinden ze zo'n speeltuin he! Hier is de glijbaan nu wel favoriet Veel plezier op de verjaardag en bbq! het is superweer ervoor! En wij zitten aan de hachee vanavond ipv bbq haha. Sem: wat goed dat ze zo lekker op dr nieuwe bed heeft geslapen! ja echt foto maken he! Jullie ookal aan de bbq, jummie. Robine: hihi John wil er nu dus ook helemaal voor gaan. Nu gelijk de pil eruit? haha. Of wacht je nog ff op ons Suc6 met tennis, alhoewel je nu vast al aan het spelen bent. Kyllian en ik zijn vanmorgen weze zwemmen Stan en zn mama. Nu zijn we weer bezig in de tuin terwijl Kyl ligt te pitten. Hij werd vanmorgen om half 7 wakker en na een fles heeft hij nog tot half 9 geslapen. Soms dus wel heerlijk voor ons als hij laat naar bed gaat
helleu, lekker weertje vandaag zeg! am lieve foto's van kyllian. hij vindt het zwemmen wel leuk of niet? lukt het met die zwembandjes? robine wow zeg dat is leuk voor je! prima leeftijdsverschil dan toch ook tussen jill en een nieuwe beeb. succes met tennis. semmi gelukkig heeft jayna goed geslapen. ben benieuwd naar een foto. sap veel plezier met de bbq is er goed weer voor. hier einde ochtend naar maarsseveenseplassen geweest. nu thuis hebben het badje opgezet voor jaime en toen ze net sliep even snel de heg geknipt was wel nodig. wij eten vanavond weer asperges. chiel had weer een kilootje of wat meegenomen uit limburg...jummie . sta trouwens derde in de pool, wel gedeelde derde hoor maar voor mijn doen erg knap..haha.
Erg leuke foto's van jullie meeting. Jammer dat ik er niet bij kon zijn maar volgende keer zeker (als dichterbij is) en met de beeb erbij hahaha. Robine, spannend jullie voor de 2e Succes met klussen hihihii. Am, lekker gezwommen en leuke spam. Moeten wij hier ook vaker doen...heb er trouwens wel weer zin aan. Sens, weer asperges hihihi, ach als je het lekker vind Zow hier erg druk weekend niet normaal, ben ook echt bekaf. Dennis word zaterdag 30 jaar en we wilden eerst een zaaltje huren maar zaten met Jayden, laat hem niet zo ergens achter of meenemen. Dus nu houden we het thuis, we hebben garage van 8 bij 5 meter. Die moet nu leeggehaald worden want die staat helemaal vol , toilet beneden is bijna klaar (was nog niets aan gedaan) en de zolder opknappen, voor de tuin en achter. Schoonpa is bezig met buitenkant schilderen, wat een werk maar nu laatste kozijnen aan de buitenkant. En ondertussen ben ik al met de babykamer en kleertjes bezig. Ik kan ook geen rommel en werk meer zien Er komen wel zeker 40 man, als het niet meer is..... Jayden kan lekker in zijn eigen bedje slapen...heb er ook veel zin in. Mijn schoonmoeder en haar zussen maken eten enz.. dus word wel gaaf feest denk ik Zo ik ga ff roti warm maken voor die kleine en ons mmhhhh Deze week nog 4 daagjes werken en mss als ik volhou die week erop en dan echt verlof!
hoi hoi, Zo wat een heerlijk weertje zeg. Jammer dat ik alleen zo verkouden ben geworden. Gaat ook wel weer over. Vandaag zijn we naar een vriendin geweest, haar man is dit jaar overleden, Sabino zou nog helpen met wat dingetjes. Ik vind het echt knap hoe ze het allemaal doet hoor met 2 kleine kids. Daynah heeft ook nog lekker gespeeld, maar jongetjes zijn een stuk drukker zeg. Daarna nog even langs mijn schoonmoeder geweest die is heel de tuin aan het veranderen. 28 juni krijgen we loge's uit Curacao, dus alles moest aan kant van haar. Daynah werd vanmorgen om 5.30 uur wakker, flesje melk gegeven en daarna heeft ze tussen ons in tot 9.30 uur geslapen . Dat is echt een jaar geleden dat ze dat heeft gedaan. Zal wel komen door 2 gezellige lange dagen. Charissa: Leuk feestje dus in het vooruitzicht en bijna met verlof lekker hoor. Sap: Veel plz met de BBQ, maar dat moet wel lukken met dit weertje. Robine: Wat leuk dat je vriendin weer zwanger is en dat jullie er ook helemaal voor gaan. Ga je dan niet meer werken of wacht je dan wanneer de 2de beeb er is. Sem: Wat goed van Jayna dat ze heel de nacht in haar nieuwe bedje heb geslapen. Vanavond een foto maken hoor. Ook jij veel plz met de bbq. AM: Leuke foto's van Kyllian weer. Hij vindt zwemmen erg leuk heh. Sensee: Ik zag gisteravond nog van die brand in Utrecht en moest gelijk aan jou denken. Zonde hoor van die mooie panden. Wij eten hier een bloemkoolovenschotel. Ja na 2 dagen zondigen moet ik er weer hoognodig tegenaan. Vanmiddag hadden we nog een softijsje gehaald, maar Daynah lust echt geen ijs, 3 happen en ze moet niet meer. Ga nog even lekker buiten zitten. Ovenschotel duurt nog 45 min voordat die klaar is. Liefs Kelly
Trouwens nu we het over 2de kindjes hebben. Sabino en ik hadden net in de auto over de vakantie van volgend jaar waar we naar toe willen, zegt ie opeens we moeten maar eens bekijken, want mss ben je wel zwanger....................... Geloof dat hier Sabino eerder wil dan ik
Hier een zieke Jill. Zojuist kwam de hele fles eruit over ons bed! Nu dus snel 2 dekbedden in de wasmachine en alle lakens uiteraard ook. Een flinke hoest en hopla alles eruit. Maak me nu wel beetje zorgen hoor. Ze is op zich prima in orde en lief enzo maar eet nu dus werkelijk al 5 dgn niks. t enige wat nog ging was een fles, maar ook die kwam er zojuist en vanmorgen ook al deels uit. Hoop dat ze zo in slaap valt en niet dr hele bedje onder gaat spugen. Arm kind. Charissa:Klinkt leuk jullie aanstaande feest! Kan me voorstellen dat je t allemaal wat zwaarder begint te krijgen, je loopt in feite al tegen t einde aan he. In ieder geval veel plezier met de voorbereidingen. Kel: Hebben die mannen ineens de kinderkriebels? Sabino ook al! Hahaha, leuk hoor. En idd jongetjes zijn meestal een stukje drukker dan de meiden. Wat erg voor die vriendin, alleen en met 2 kindjes. Triest hoor maar knap dat ze t redt. AM: Leuke zwemfoto's! Drinkt Kyllian sinds kort pas uit een pakje dan? Lekker makkelijk he, zeker zo na t zwemmen. Geen gelek meer van drink en tuitbekers. Stan is wel zn grote vriend of niet? Sens: Nog niet asperge moe? Hahahaha, je blijft die sappige stengels eten Knap hoor 3e in de poule! Ik heb via de hyves poule volgens mij tot nog toe ook de 2 uitslag goed geraden. Meiden omdat John wel over kindjes begon wil dat niet zeggen dat we nu meteen aan t klussen slagen hoor! Denk nog 2 pilstripjes en dan kappen. Na de zomer ervoor gaan lijkt me ok. Nu nog eerst wat roseetjes en biertjes drinken Ga zo ff broodjes bakken in de oven voor als John zo van tennis terug komt. Ik ben helaas verslagen vanmiddag met 6-4 en 6-3 beter ook eigenlijk wel, want anders had ik aanstaande zaterdag moeten spelen, maar dan komen Sem, Kel en Sap op bezoek, dus was niet goed uitgekomen. Fijne avond nog! Liefs
Robine; wat zielig dat Jill zo moet spugen. Wel even in de gaten houden, ze moet wel vocht binnenhouden. Anders morgen mss ff de ha bellen. Jammer dat je hebt verloren maar beter voor ons . Kelly; hahaha Sabino krijgt dus ook al een beetje weer de kriebels, wie weet zijn we straks toch nog samen een tijdje zwanger. Knap hoor dat je vriendin het zo goed doet met 2 kleine kids.. Heftig om zo jong je man te moeten missen. Charissa: klinkt als een groot feest dat jullie geven voor Dennis zijn 30ste verjaardag. Gezellig hoor. Heerlijk bijna met verlof, kan me voorstellen dat je daar naar uitkijkt. Sens; lekker genoten dus van het lekkere weer aan het water. En weer aan de asperges, hihi, je wordt straks nog een asperge . AM; leuke zwemfoto's van Kyllian. En weer in de tuin aan het werk, pfffff knap hoor, ben je het nog niet een keer zat? Lekker dat Kyllian later nog ff is gaan slapen. Hier terug van de verjaardag, was erg gezellig, veel kindjes an allemaal meiden (7 stuks), geen enkele jongen . Wordt eigenlijk tijd dat er een keer een jochie bij komt. Nu lekker op de bank hangen, in huis is het ff lekkerder dan buiten, we hebben de tuin op het zuiden, dus bloedheet de hele dag. Morgen weer om 06.30 hardlopen, gaat supergoed, we houden ons strak aan het schema! 3x per week bijna 6 km. Ik ga weer, Tot later, Liefs Sap
Sem:kan me voorstellen dat je even emo werd,Jayna word echt een grote meid nu. Maak maar een fotootje ja. Sens:Weer aan de asperges,lekker hoor,maar ben je ze nog niet beu,ik eet het meestal 2 keer en ben ze dan wel beu eigenlijk. Gister was er in Toversluis ook brand geweest,zonde he? Robine:Hahahah we hadden het er gister nog over wanneer je voor een 2de kindje gaat,nou word eerder dan verwacht dus. Am:Heerlijk wezen zwemmen,wij zijn eigenlijk nog niet veel wezen zwemmen met Yorben,maar moeten we echt een keer gaan doen. Charissa:Leuk een feest volgende week.Wel fijn dat er door je schoonma voor eten word gezorgt.En makkelijk dat Jayden dan gewoon thuis in zn bedje kan he. Kel:Hoe gaat het nu met je?Nog hoofdpijn? Hier was het vandaag weer niet zo mooi weer,pas na 4-en kwam de zon door en werd het warm. We zijn naar Knokke geweest en langs strand gelopen. Ik loop ook een beetje te snotteren en niezen vandaag,we hebben elkaar aangestoken zeker gister
Sens: tot hoelaat zijn jullie daar gebleven? Kan Jaime zonder een middagslaapje dat volhouden? Jammer dat wij niet konden. Charissa: wat een werk he al die klussen in huis, weet er alles van en volgend jaar mogen we weer Hopelijk blijven we er dan langer dan een paar jaar wonen hihi. Kelly: wauw heerlijk zeg dat Daynah ook uitgeslapen heeft! Jeetje wat jong zeg is de man van je vriendin overleden Wanneer zou jij voor een 2e willen gaan? Robine: jeetje jill alweer weinig gegeten en overgegeven. Volgens mij al langer dan 5 dagen toch? Kyl ziet Stan wel regelmatig en als hij hem uit het oog verloor vandaag riep hij steeds 'Tan'. Over het algemeen vindt hij spelen met oudere kindjes leuker. Hij is dol op het buurmeisje Lara ('Lala') van mn schonouder, zij is 1,5 jaar ouder. Jill heeft ook wel veel andere kindjes die ze regelmatig ziet he? Jammer van je verloren tenniswedstrijden vandaag. Moet ze wel heel goed zijn geweest Sappie: zo vroeg aan het hardlopen? Jemig, daar heb ik dus echt de motivatie niet voor. Fajah: jullie geen mooi weer? Hier was het volop zon de hele dag. Best warm als je in de tuin bezig bent
Heeej meiden, Nou, heb net de beloofde foto van Jayna al slapend in dr nieuwe bed gemaakt dus zal m zo ff spammen.... AM: gezellig wezen zwemmen dus, leuk dat Kyllian echt een vriendje van zn leeftijd heeft! Leuke en lieve spam weer! Kel: heeft de bloemkoolschotel gesmaakt? Hebben wij gister toevallig ook gegeten. Wat heerlijk zeg dat Daynah tot half 10 bij jullie geslapen heeft! Robine: leuk dat jullie na de zomer weer voor een beebje gaan! Hopen dat het snel raak is, leuk voorjaarskindje! Jammer dat je vanmiddag verloren hebt, maar komt idd wel goed uit, want shoppen met ons is natuurlijk veel leuker, haha! Arme Jill dus echt niet zo lekker. Anders misschien toch ff langs de HA als het slechte eten en drinken zo blijft. Charissa: alvast heel veel plezier op t feestje as zaterdag, zal wel gezellig worden! Sensee: jullie zijn wel van de aspergers he, ik kan echt niet tegen die geur. Len vind ze wel lekker, maar bij mij komen t huis niet in...haha Sap: gezellig meidenbende dus vanmiddag, ik hoor nu ook weer in mijn omgeving dat er veel meisjes geboren worden. Ik gok voor jullie ook op 2 meiden hoor, mocht er weer een kleine komen! Fajah: jammer zeg dat jullie pas zo laat op de dag mooi weer hadden. Wel lekker ff naar t strand geweest, lekker hoor zo dichtbij! Nou, ik ga lekker bakje koffie zetten en in de tuin zitten en voetbal kijken. Kunnen vanaf ons terras zo naar binnen kijken naar onze nieuwe tv dus da's ideaal! Morgen nog lekker dagje vrij. Buren komen dan BBQ-en en daarna voetbal kijken, gezellig! Fijne avond! Luefs Sem