eerst nog ff 1 van vanmorgen toen we gingen fietsen en Luca ging zwemmen. Jayna had er ook wel zin in....
Heb zoals jullie op de foto zien bij dr hoofdeind en opzij kussens achter de spijlen gedaan, omdat ze altijd zo naar de hoek van dr bed kruipt en vind het dan zo zielig als ze tegen die harde spiljlen ligt of er tussen komt. Mooi is anders, maar ach, 't is eerst een oplossing.
Sem wat een geweldig lieve foto van dat kleine grote meisje in bed! Zo liefffff Lekker dat je morgen nog vrij bent met dit weer!
Prima oplossing toch kussens erachter. Kyllian zat een paar weken geleden klem met zn arm tussen de spijlen....had ie precies een vervelend bocht met zn arm weten te maken. Hij werd huilen wakker en riep 'auw'. Was blij dat ik er gelijk naartoe gegaan ben, zo zielig. Als wij naar bed gaan schuif ik hm altijd nog naar beneden in het bed, hij klimt ook altijd omhoog namelijk.
am:Hihihih kyllian vind grotere kinderen ontzettend leuk geloof ik he? Jelte vond kyll ook erg leuk,hij had het er vandaag nog de hele dag over. Sem:Aaaah wat schattig die foto van Jayna in haar grote bed,dan is ze toch idd nog klein he,ik was ook emo toen Jelte in een groot bed ging slapen,en je ziet hem nog steeds bijna niet liggen in dat bed. Spannend meiden die voor een 2de kindje gaan binnenkort,ik ga nog niet zeggen dat ik voor een 3de ga,mss binnenkort wel,wie weet
Fajah: ja voor een 3e gaan joh, leuk! Kun je ook weer met anderen hier tegelijk zwangeren Haha. Je moet er natuurlijk wel achterstaan he als je voor een 3e gaat, lijkt me best druk. Leuk dat Jelte het nog over Kyllian had haha. Oudere kindjes reageren vaak op Kyl en dat trekt hm denk ik erg aan. Hij vond het erg leuk om achter Jelte aan te gaan
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat lief die Jayna. En wat lijkt ze weer klein zeg. Echt zo cute Sem. Daynah lust dus echt geen ijs heh. Lijkt me zo leuk als haar toet ook een keer helemaal onder zit en daar een foto van te maken. Kyllian geniet tenminste wel van een ijsje. Robine: Heh wat vervelend voor Jill en voor jullie. Ik zou het ook even goed in de gaten houden hoor. Ze moeten wel genoeg vocht binnen krijgen zeker met dit warme weer. Fajah: Bij jullie dus niet zo heel mooi weer, maar goed het zonnetje kwam alsnog. AM: Ik wil nog even afwachten hoe lang dit huis te koop staat en wanneer wij een nieuw huisje hebben. Verwacht eind volgend jaar pas, maar zoals ik al zei Sabino zou wel eerder willen, maar ik wil nog even wachten hoe alles gaat lopen. Ben iemand van de zekerheid. Sabino is naar voetbal aan het kijken en ik ga maar eens surfen over het net. Voel me nog niet helemaal optimaal dus ga ook wel op tijd naar bed. Ik hoef maar 2 dagen te werken deze week. Dinsdag gaan we naar winkelen in Duitsland. Gezellig Lfs Kelly
BTW Fajah die Kabouter Plop koekjes zijn hier goed in de smaak gevallen. Moet ze nu ook maar gaan kopen voor Daynah....
Kabouter Plop koeken zijn hier ook favoriet. Kyllian mag zelf iets uit de snoeptrommel kiezen en dan pakt ie eigenlijk altijd een plop koek, voorheen waren dat rozijntjes. De Nijntje koekjes is hij volgens mij zat
Kelly ik twijfel heel erg over wanneer we voor een 2e zouden gaan. Ik zou opzich graag een zomerkindje erbij willen, maar volgend jaar zitten we met de verhuizing. Je weet natuurlijk nooit of het weer snel raak is. Begin juni gaan we verhuizen, eind april zou het huis klaar moeten zijn anders betalen ze ons een flink bedrag per dag. De maand mei hebben we dus om te klussen (in het huis ) Hoeveel tijd we dan nog nodig hebben om alles rustig op orde te krijgen vind ik lastig in te schatten. Kan is er natuurlijk ook weer dat de volgende iets eerder dan de uitgerekende datum komt.
Sem: Wat een lieve Jayna in dr prinsessenbedje! Een echt prinsesje en je bent gewoon een goede mama hoor die zo lief die kussentjes erachter doet! Maakt niks uit dat t mss niet zo mooi is, liever zo dan AU Am: Hier ook gek op oudere kindjes hoor en ja Jill ziet ook regelmatig dezelfde kindjes dus wel leuk. Eigenwijsje met zn hempje aan hahaha. De Wicky ijsjes zijn ook heerlijk, vitamine C in e omhoog te duwen dus geen geklieder. Kel: Hahaha die Daynah, nu weer verzot op de PLOP koekjes. Snoeperd! Ze is nog altijd de lichtste, maar als ze zo een koekjesmonster wordt is dat ook zo over he hahaha. Fajah: Lekker een strandwandelingetje gehad met t gezin?! Jullie hebben toch geen hond of ander beest? Ennuh, toch een 3e?!?! Wow, zou leuk zijn hoor. Ben benieuwd wanneer je met nieuws komt. Sap: Wat ben je goed bezig met je hardlopen! Why ineens? Toch niet meer om af te vallen he!?! Ennuh, kun je die 6km per keer in een stuk afleggen? Ben supertrots op je! Leuk je weer te zien zaterdag! Al mis ik Lieke wel hoor, heb dr zaterdag natuurlijk ook al niet gezien GA ff voetbal kijken in bed. Duitsland is wel goed hoor! Hopelijk gaat Jill morgen weer wat eten anders bel ik idd wel ff de HA. Vanavond ruzie gemaakt met mn moeder, wist alles weer beter mbt Jill, en doet dan net alsof ik alles fout doe. Echt vervelend. Zo van, waarom eet ze dan niet, en hoe komt dat dan, en ga je er wel rustig bij zitten en waarom ga je zo vaak de hort op met Jill, blablabla. Heb kwaad de hoorn erop gesmeten, ben dat bemoeizieke gedrag echt spuugzat. t Lijkt wel of ouders t altijd beter weten en ons nog altijd als een klein kind zien. Grrrrrrrrr. Nou ja, genoeg gemekker. Tot morgen allemaal! Liefs
Robine:Ik begrijp je frustratie erg goed,mn schoonmoeder is nml ook zo.Erg bemoeizuchtig met alles.Weet alles beter ,want ze heeft ook 2 zonen gehad vind ze.Nou ja dat was toen en nu is alles erg anders hoor. Ik word daar ook helemaal gestoord van,maar idd af en toe een keer uitbarsten kan geen kwaad,doe ik ook Wij hebben geen beesten meer,we hadden een Cesartje ,maar die had gebeten naar Jelte in zn gezicht toen hij 1 jr was,dus die is de deur uit gevlogen.Hij zit nu bij mn tante die ouder zijn en geen kids,en dat gaat goed.Ik zie hem dus nog wel eens das wel fijn. Nou ga mn Kind naar school brengen en met Yorben straks naar CB voor extra meten/wegen. Vorige keer was hij zo licht,maar dat was voor de operatie,hij zal nu wel bijgekomen zijn,want hij eet de hele dag door hahaha. Doeg XXX