oja nog een laatste mededeling en niet om stof op te doen waaien, maar ik vind het nieuwe november mama forum duizend keer leuker dan t oude! Hier wordt nu tenminste gezellig gekletst en niet gezeken als er een keer niet gepost wordt. Plus dat iedereen ook lekker onderling afspreekt, das alleen maar leuk! En binnenkort gewoon een keertje met zn allen toch!?
annemo:zoals ik al eerder zei,alles is voor mij een drama.ik ben geen chauffeur voor op wegen die ik niet ken.ben dat gewoon niet gewend.hier rijden hooguit 5 auto's op 1 weg hihihi(nee hoor zo erg is het ook niet) en ten tweede zou mn vent het ook niet fijn vinden als ik met de kids zo'n eind ga rijden als ik het eigenlijk niet durf snappen jullie. meeten jullie nou maar gewoon zonder mij. en mss dat jullie het een keer zien zitten om richting zeeland te komen? kunnen sap en semmi mss met iemand meerijden ofzo?ik zeg maar wat? ga ook maar naar die film kijken ben ook alleen thuis.
Ja vandaag zijn er wel heel wat pagina's bijgekomen haha. Fajah: Tja blijft lastig met mensen uit het verre noorden en Zuiden (bijna Belgie toch ).
Misschien even mailadressen van iedereen die wil meeten verzamelen. Via pb naar 1 bepaald persoon sturen. Dan kan iemand wat data's doormailen en kan men reageren. Wie weet krijgen we zo toch nog een datum waarop iedereen kan.
ik kan dan niet maar is het een idee om in november een datum te prikken vieren we de verjaardagen met de kids samen alle 1 jarige
Is wel een leuk idee in November ! En dan inderdaad op een doordeweekse dag. Als het op een vrijdag is zou ik in november evt wel vrij kunnen vragen, maar dan moet ik het wel op tijd weten.