Ik sluit mij aan bij Robine 2-1 voor Italie. Hoop natuurlijk dat Nederland gaat winnen, maar denk dat Italie net iets beter is. Ga even Daynah een danoontje geven en dan kom ik mss later nog ff. Lfs Kelly
Zo he die Marijn groeit goed Arme Jill toch Allemaal een fijne voetbalavond! Kyllian is (naja was) er ook klaar voor:
Robine: achgos zeg, die Jill toch. Hopelijk krijg je vanavond uitslag. Ik zou er wakker van liggen. wat gek ook, verder niets aan de hand, alleen niets binnen kunnen houden en veel slapen. Bijvoeden hoefde ik idd niet meer te doen, want aangezien hij niet zoveel krijgt, groeide hij op de bv ook heel erg goed. Maar soms gaat ie zo keihard grijsen, echt agressief, dus dan denk ik: hij zal er wel niets meer uitkrijgen, en dan ben ik wel geneigd om een flesje te geven. Das het nadeel van bv he. Gister heeft ie van 21 tot vanochtend 4.30 uur geslapen, dus als we dat nog es 2 uur kunnen verschuiven, dan ben ik helemaal tevreden! AM: Leuk shirtje. Wes heeft 'em ook voor Marijn meegenomen, voor Jesse een andere, want die hadden ze niet meer in zijn maat. Ook de eerste keer dat hij kleertjes heeft gekocht hoor! Sem: hier is de bbq alweer uit, we waren lekker op tijd vandaag! Veel plezier met de buurtjes vanavond. Wij zijn er ook bijna klaar voor. Ik gok op 1-0 voor Italie, maar hoop ook wel dat Nederland gaat winnen hoor! Morgen naar vk voor nacontrole en baby laten zien natuurlijk!
Lis; zou fijn zijn als je inderdaad 2 uurtjes kan schuiven, dan slaapt hij in principe lekker door. Sem; veel plezier vanavond met de buren. Robine; ach jeetje, Jill ook al in de winkel gespuugd. Hoop dat je heel snel uitslag krijgt want dit lijkt me niet goed. Vocht is zo belangrijk. Ik kruip zo ook op de bank met een frisdrankje en ook iets lekkers . AM; leuk shirt! Lieke heeft m ook, al staat oranje haar vreselijk . Sens; balen dat je ff terug moest zonder airco, blegh... Haha Jaime tv verslaafd, nou ja af en toe wel ff handig. Ik heb voor vanavond 2-1 voor Nederland voorspelt, echte chauvinist he! Wij zijn veel sterker joh, die Italianen zien er gewoon alleen iets leuker uit . Ik spring ook op de bank. Fijne avond, Liefs Sap
LIS: dat gaat goed met marijn zn slapen 's nachts zeg! Suc6 morgen, maar vooral veel plezier met showen Gaat grote broer Jesse mee? Sappie: Ik dacht ook dat oranje hem niet zou staan vanwege zn lichte huid en haren...maar vind het nog wel meevallen eigenlijk. Rood staat hm echt niet. Ff foto van Lieke in shirt maken dan he!
leuk shirtje heeft Kyllian aan. Staat hem goed hoor AM. LIS: Wow Marijn doet het goed zeg. Hij groeit goed hoor. Robine: Ach arme Jill ook al gespuugd in de AH. Wat voel je je dan opgelaten heh. Hoop dat er wat uitkomt van haar urine. Wanneer weet je de uitslag? Nogmaals dikke kus voor haar. Probeer zo nog ff te spammen, maar photobucket is erg traag of mijn pc. lfs Kelly
Met papa naar Frankrijk-Roemenie kijken. Mijn broer heeft Daynah vast in de voetbal stemming gemaakt.
Daynah met Sascha, haar vriendje. Is wel grappig. Sascha wilt een Daynah zusje er bij.......hhahahahahaha dat zegt ie ook dan.
Lieve foto's Kel! Uhhhhhh wil ff wat terugtrekken......wat zijn die Italianen lelijk...bah, dan toch maar onze eigen jongens
Die Jill toch zo ziekjes,als ze nu maar wat vocht kon binnenhouden he,ik ben benieuwd naar de uitslag,hopelijk iets onschuldigs he.Sterkte.XXX Sap:Idd neem je woorden maar terug,zit niks lekkers tussen die Italianen he Am:Hihihih wat lief dat shirtje bij Kyllian.
nou sap die aanvoerder die op de bank zit...niet mis hoor. maar meiden daar gaat mn pooltje heh ik zei 1-1 . ik sta ws aan het einde van de rit op de laatste plek. boeit ook niet ga ff verder kijken. oh en kel ik vind sascha zo'n leuke naam voor een jongen. maar dan niet met sch maar sasja. als ik ooit een jongen zou krijgen gaat ie zo heten.
Nou leuke wedstrijd, gaat goed met Nederland. Mijn uitslag van 2-1 kan nog goed komen. Maar heb liever een 3-0 of 4-0. Ga weer ff verder kijken. Robine: al nieuws over Jill dr uitslag?
JOEPIE, 2-0 Hier met de laptop op schoot voetbal te kijken hihihi, vind het werkelijk niets aan Maar voor Dennis wel gezelliger als ik erbij zit... Robine, arme Jill, vooral nu met dit warme weer hebben ze vocht nodig. Ik hoop voor je dat je de uitslag snel hebt en het wat beter met je meisje gaat! Jayden wil al 2 avonden gewoon niet in een keer slapen, net tegen half8 naar bed gebracht, wilde meneer niet slapen, hij stond gewoon in bed... En dan neem ik hem mee naar beneden en klein kwartiertje later lukt het zo in een keer... Ik had stokbroodjes met tonijn...die vond meneer wel lekker hihihihi. Probeert hij ons na te doen, stokbroodje op tafel en er wat op proberen te smeren, echt zo ontzettend schattig kom straks wel ff weer