November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nou idd Sensee die aanvoerder die op de bank zit.........wowie. Lekker ding hoor.

Nou kom op Nederland. JE KUNT HET!

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Whaaaaah nu vuurwerk hier achter!

Kel wat een leuke foto''s...Daynah wordt vast een voetbalfan ;)

3. Hier ook vuurwerk. Beetje overdreven hoor. Ze hebben pas 1 wedstrijd gespeeld. Ze moeten er nog 2, maar goed de 1ste is binnen :D :D

4. sappie

sappie Fanatiek lid

hahahahahaha hier ook vuurwerk. Wel een geweldige wedstrijd!

Slaap lekker allemaal.

Liefs Sap

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hier niks te horen of zien in de straat hahaha,voordeel van een dorp he ;)
    Maar wel goed dat ze gewonnen hebben he?Ze kunnen het best onze jongens van oranje. :)

Ik ga mn bedje in.

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Goedemorgen allemaal!

3-0 dus!!! Knap gedaan en Sap idd, wat een lelijkerds die Italianen. Geef mij ook maar die Portugezen

Kyllian en Daynah wat zien jullie er tof uit in voetbalstemming! Lief hoor!

LIS: Gaat lekker dat slapen van de kleine. Die 2 uurtjes later komen er zo bij joh en dan slaapt ie lekker de hele nacht door. Komt goed, hij is nog maar zo klein!

Gisterenavond kwam wederom alles er tot 2x weer uit bij Jill. Zo zielig hoe ze dan in de rompertje in de kamer dat kleine maagje meerdere malen leeggooit. Dan heel hard huilen en daarna weer verder hangen........echt zielig. Zelfs een slokje water(want dorst heeft ze) kwam er al weer uit. ORS gaat goed, maar is zo smerig voor dr.

Vannacht heeft ze goed geslapen en vanmorgen zelfs een paar stukjes brood op bij papa op schoot en een paar theelepeltje thee bij mij wat tot nu toe blijft zitten. Ze ligt er alweer in, heb Dr gebeld voor de uitslag, maar volgens de assistente belt hij me in de loop van de dag op om te vragen hoe t gaat en natuurlijk met de urine uitslag. Duimen jullie dat die goed is!

Meiden ik ga ff douchen en aankleden, hopelijk wordt dit een kotsvrij dagje.

Liefs

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Oja. Hier dus na de overwinning gisteren een mega bom van vuurwerk, t hele huis trilde. Toch niet normaal!?!? En tot midden in de nacht toeteren, feesten, vuurwerk en gillen. Waar zijn we nu helemaal mee bezig?!?!?!?! Belachelijk en aso! Gaat nergens over. Als ze nou de finale hebben gehaald ok, maar wat Kel al schreef, de 1e wedstrijd!

8. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Fijne uitslag gisteravond, maar wordt idd wel overdreven op gereageerd. Nog 2 wedstrijden te gaan. Gelukkig waren de voetballers zelf ook nuchter. Hier viel het allemaal wel mee trouwens. Moest wel lachen want van tevoren werd er al wel wat getoeterd. Ging Jesse elke keer zwaaien en zei daa, omdat hij dan denkt dat er mensen weggaan. Haha, hij bleef maar zwaaien.

Robine: hopelijk houdt Jill vandaag wat binnen. En hopelijk belt de dokter snel. Gelukkig ben je nu lekker thuis en constant bij haar.

Vanmorgen Jesse te voet weggebracht, hij op zijn plankje achter de wagen. Vond ie geweldig. En scheelt mij, want ik hoef Marijn niet elke keer in en uit de maxicosi en auto te halen.
    Ook al naar vk geweest. Even afsluitend gesprek, dus over de snelle bevalling gehad. Ook weer afgerond. Daar kom ik als goed is niet meer. Best raar idee hoor.

Nu lekker de tuin in, nog even genieten van het mooie weer, want morgen is het weer over. Ben benieuwe of mijn schoonmoeder morgenochtend weer voor de deur staat...

Robine: jij nog contact met je moeder gehad? Ik moet zeggen dat mijn moeder niet zo bemoeizuchtig is. Die zegt alleen maar dat dinge vroeger toch heel anders gingen (en niet beter ofzo hoor).

Tot later!

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    LIS: Fijn dat Jesse t plankje geweldig vond, dat scheelt idd een hoop getil en geregel met maxi cosi. Makkelijk hoor. Kan me voorstellen dat t een raar idee is dat je nooit meer naar de vk gaat. Althans zeg nooit nooit ;) Mijn moeder heeft niet meer gereageerd, ik ook niet, ff geen behoefte aan dat bemoeizieke gedoe. Bah. Voelt niet prettig overigens hoor, maar dat dwingende gedrag kan ik al 31 jaar niet aanhoren en nu is de maat wat dat betreft echt vol.

Jill ligt er weer in. Zijn ff naar oma gefietst en koffie gedronken, maar ze werd al gauw weer moe. Gelukkig nogsteeds een kotsvrije ochtend. Lijkt toch steeds meer op een maagvirusje hoor met spugen en geen eetlust. Mss van t zwemmen vorige week, slokje vies water naar binnen ofzo!? Ach je weet t niet.

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Oja heb aanstaande vrijdag een soll. Durf bijna niet te zeggen waar. Op een school.! Stom stom stom, i know, maar ander werk is toch lastig te vinden blijkt nu. Zoek gewoon door hoor en mocht ik daar aangenomen worden voor volgend jaar en er ineens iets anders op mn pad komen dan zeg ik t alsnog op t laatste moment af. Wederom een VMBO school, halve baan, maar ik wil maximaal 2 dagen aan de slag, moet wel lukken dus. We zullen zien vrijdag.

11. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Robine, hopen dat Jill niet meer overgeeft...
    Lekker op de fiets he en gesolliciteerd, spannend hoor en geeft toch niets op een school...misschien bevalt dat wel beter, je weet maar nooit.

Lydia, weer goedgekeurd en mooi dat het goed ging op het staplankje met Jesse.
    Marijn alweer lekker gegroeid zeg!

Zo vanmiddag naar de kapper, heerlijk alleen best rottige tijd half3.
    Ik had mijn vriend doorgegeven dat zijn ouders Jayden iets eerder terug konden brengen..komen ze om kwart over 12 aan :confused: bedankt! En was om 11uur al vrij... heb daar zo'n hekel aan he, kan ik hem net zo goed zelf ophalen, nu kan hij net anderhalf uur slapen :evil:
    Komt mijn schoonpa ook nog met spul voor mijn vriend, zet die me de hele hal vol :confused: grrrrr.

Nou ga ook ff uurtje op bed....
    Had kleding bij de H&M besteld...hoop dat het straks binnenkomt :D

Fijne zonnige dag!

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Ja goed gedaan onze jongens 3-0 he.
    Maar de mensen reageren altijd zo overdreven,hier niks van overlast gehad gelukkig.

Robine:Hoe gaat het met Jill,al uitslag gekregen?
    Kan idd een virusje zijn hoor.
    Spannend weer een solli,hoop dat het wat is voor je.

Lis:Apart gevoel he als je de laatste keer naar de VK gaat?
    Ik had mn nacontrole toen ik bevallen ben van Jelte bij mn huisarts(die ook de bevalling deed)
    En 1 week later is hij overleden,hij was zoooo goed voor me tijdens de bevalling.Toen ik van Yorben moest bevallen miste ik hem echt,maar ja de gyneacoloog was er toen bij en dat was ook een topvent.

Lekker weer he vandaag.Heb vanmorgen gewerkt en zo nog ff buiten zitten,genieten van de laatste zonnestralen,want het word weer slecht. :(
    Ik werd net gebeld en onze hoekbank word 26 juni al afgeleverd,terwijl afgesproken was dat ze pas eind September zouden komen.
    Ik vind het niet erg hoor.Leuk nog voor de vakantie de nieuwe bank in huis. :)

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Dat is nog eens positief bericht over je nieuwe bank! Meestal komen ze met een mededeling dat t nog een maand of 2 extra gaat duren. Fijn hoor!

Uitslag van Jill hoor ik morgen, arts was er niet meer. Maar zal wel niks zijn, want anders hadden ze wel tijd gemaakt om te bellen denk ik.
    Jill lijkt alweer de oude. Vandaag alweer 5 hapjes eten op, toetjes, hapje ijs en drinken dus gaat goede kant op.

Omdat Jill zo zielig was heb ik maar nieuwe schoenen voor haar gehaald, maat 22 deze keer. Het zijn deze geworden, alleen met 30% korting dus was 35 kwijt ipv 50 euro. John gaat vast schelden straks, dit is nl paar nr 5 voor Jill, hahahah. Maar wel t eerste paar in mt 22!

http://www.lellikelly.it/catalogo/sched ... 40&lang=en

Liefs

14. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    fijn dat het beter lijkt te gaan met Jill. Vind ik altijd zo raar dat je uitslag zou krijgen en dat zo'n arts er dan opeens niet meer is. Je wilt dan toch die uitslag horen, ook als het goed is.
    Leuke schoenen voor Jill!

Fajah: wat goed dat je bank eerder komt. Is idd meestal later!

Sens: heerlijk hoor, asperges. Ben ik ook dol op. Jammer dat Wes er niet van houdt, das zo'n moeilijke eter.
    Lust je ook zeekraal? Die tijd komt er nu aan. Ook heerlijk!

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    LIS: Wat is dat zeekraal?

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

ben zo zielig mama

17. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Poppie volgt me gelukkig overal

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp

Gelukkig zo nu en dan ook nog een lachje

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Robine:heh jammer nog geen uitslag.
    Maar gelukkig heeft ze nu wel wat binnen gehouden en die foto´s zijn echt schattig,ze heeft zo´n lief koppie he!

Lis:Mmmmm zeekraal ,heerlijk.Hier aan de kust kun je daar zo aan komen hoor,ik eet dat niet vaak ,want das best prijzig he?

Ik weet ook niet waarom de bank nu opeens eerder klaar is,
    Het zou tot eind September duren ,want hij moest nog gemaakt worden in de opstelling die wij wilden.
    Ben reuze benieuwd ernaar,we hebben hem in een andere opstelling gezien in de showroom,nu maar hopen dat hij niet tegenvalt zoals wij hem willen.En is ook weer zo dom,want ze komen tussen 7 en 15 uur.
    Zal je net zien dat ik dan Jelte gaan halen ben op school ofzo,maar dan hang ik wel een briefje dat ik zo terug ben hoor!

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Halllloooooooooooooooooooooooo :) ,

Fajah wat fijn zeg van de bank! Wat robine schrijft meestal bellen ze dat het later wordt. Heerlijk dat jij zo'n briefje durft te hangen, zou ik hier niet doen.

Robine hihi die laatste foto van Jill is echt grappig. Gelukkig dat ze weer ietsjes eet. Was de uitslag wel binnen of mocht ze dat ook niet zeggen? Ik vind dat altijd zo'n getut met die dokters en assistenten, verborgen werkloosheid noemen wij dat hier in huis ;) .
    Leuke schoenen voor Jill echt supertof.
    En toch onderwijs? Administratief of voor de gymlessen?

Lis wat the f*ck is zeekraal? hahaha ik ken dat echt niet en heb het nog nooit gegeten maar als jij vertelt wat het is ga ik het wel halen en eten hoor. Denk ik...waar smaakt het naar?
    ik eet wel alles dus denk het wel...eet ook wel eens slakjes...jummie..
    Lijkt me echt vervelend als je man moeilijke eter is.
    Hoe was het bij de vk controle? lekker kunnen showen met Marijn.
    En ik heb hier nog steeds een kaartje voor je staan voor de geboorte van Marijn :oops: . Ik heb weer geen postzegels en vergeet het steeds...erg heh.

Charissa en hoe was die bij de kapper? Nieuw kapsel? Oh en irritant je schoonouders met die spullen...

Ik vond het gister ook wat overdreven idd met dat oranje gedoe. Als je er goed over nadenkt geeft het feitelijk alleen maar aan dat het Nederlandse volk niet zo bijster veel vertrouwen heeft in 'de boys' niet waar. Anders bewaar je die bommen en granaten wel voor de overwinning in de finale...niet waar ;) (zegt zij voetbalkenner, die van plek 8 naar plek 13 is gezakt in de voetbalpool).

Nou hier verder ok lekker avondje alleen chiel is werken. Ik hang op de bank..heeerlijk. Zo lekker een suffe engelse detective kijken :p . Michiel had een biertje voor mij gehaald (ik drink geen bier vind ik vies dat wel weer..haha) maar dit was een witbiertje en dan rose.. Nou die is lekker zeg! Misschien neem ik dadelijk nog wel zo'n biertje...voor bij de detective...gna gna.

lfs

Deel Deze Pagina