November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sens:Laat het biertje smaken :)
    Ik heb net een ijsje op vd ijsco-boer,die komt elke dinsdag langs met zn karretje.
    En waarom durf jij niet zo´n briefje te hangenals je even weg bent?

2. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Heeej meiden,

Er wordt weer gezellig veel gekletst hier, leuk hoor!
    Ook hier een geslaagd avondje gehad gister, wat een wedstrijd zeg, geweldig! Maar idd, we zijn er nog lang niet. Het was hier 1 uur voordat we op bed lagen dus ene kort nachtje. Ben nu na deze werkdag ook best moe, dus lekker op tijd mn bedje in zo....

Robine: gelukkig is Jill weer wat opgeknapt. Wat een mooie foto's zeg! Grote meid is het dan toch alweer he! En dus weer een soll bij een school vrijdag, ben benieuwd. Je kan altijd op gesprek gaan, kun je altijd nog zien of het was is toch? Lieve schoentjes voor Jill, ook wel es leuk ff lekker tuttig!

Sensee: aan t bier dus vanavond....haha zuipschuit... En is de engelese detective nog een beetje leuk?

LIS: Marijn dus goed aan het groeien, mooi hoor! En Jesse dus trots op het kiddy board, lief zeg. Hij is natuurlijk wel de grote broer en vast reuze trots op Marijn! Gek idee idd dat je nooit meer bij de vk zal komen, maar zeg nooit noooit.....haha

Kel: Daynah zat er al helemaal klaar voor zie ik, leuk hoor! Sabino ook alle wedstrijden voor de buis? Tweede ronde is wel leuker, tenminste zegt Len, dan is de grootste spanning er af en begint het leuke voetbal, dus de mannen hebben het vast goed naar hun zin vanaf morgen...haha

Sap: jij dus ook een echte chauvinist....haha......Len en ik ook hoor. Hadden beide winst voorspeld, en doen dat eigenlijk altijd bij nederland. Rick ook een beetje genoten van de mooie wedstrijd? Hoe is het verder met Lieke?

Fajah: lekker zeg dat de bank zoveel eerder komt, dat is nog eens een mevaller! Ben benieuwd, maar ff spammen als ie er is.

Verder weet ik het ff niet meer meiden.
    Hebben jullie trouwens al iets voor vaderdag gekocht? Ik weet het niet echt dit jaar. Had vorig jaar canvas doeken, maar wil dat niet nog een keer doen, misschien volgend jaar van de beide meiden samen weer leuk. Heb al wel via hema een placemat met foto van Jayna en tekst" papa ik hou van jou!" besteld. Maar wil er nog iets bij......

Nou ga nog ff wat drinken, fijne avond allemaal!

Liefs Sem

3. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Mmmm fajah, klinkt errug lekker zo'n ijsje....hier helaas de ijsjes op in onze vriezer....

4. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
  5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Sem:Ik weet ook niks te geven voor vaderdag,maar weer een geurtje dan ofzo,heb geen inspiratie meer hihihi ;)

6. sappie

sappie Fanatiek lid

He hoi,

Fajah; je hebt me aangestoken met je ijsje...heb er net ook 1 uit de vriezer gehaald en moet nu met 1 hand typen...best lastig en traag ;) .
    Fijn dat jullie bank eerder geleverd wordt!

Sem;was dus weer een gezellige avond met jullie buren. Rick heeft idd genoten, schreeuwde luid toen de goals vielen :) . Gelukkig was hij niet de enige, er waren meer buren aan het gillen ;)
    Gaat het nog steeds goed met Jayna in dr nieuwe grote bed?

Sens: lekker aan het chillen op de bank voor een duffe engele detective? ;) Wij hebben zaterdag ook zo'n setje rose bier gekocht van Wieckse ofzo? Ik vind het niet heel bijzonder.

Robine: fijn dat het weer wat beter gaat Jill en dat ze niet meer hoeft te spugen. En wat een mooie foto's van Jill!
    Nice shoes! Toch maar wel aan de LK!

LIS: lijkt me wel een beetje een gek idee voor de laatste keer naar de vk, heb je alles alweer gehad. Nou ja, nu maar lekker genieten van je 2 gezonde jongens.

Charissa; komt er nog een foto?

Verder kan ik niet teruglezen.

Vandaag gewerkt, drukke dag...
    Verder eigenlijk ook geen nieuws,

Ik zal kijken of ik nog wat Lieke spam heb (is dan wel van een paar weken/dagen geleden, maak de laatste tijd weinig tot geen foto's :oops: )

Tot later,

Liefs Sap

7. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Ah dank je Fajah! Ging ook net al zoeken naar de zeekraal. In Zeeland wat makkelijker te krijgen. Hier zie je het nauwelijks.
    Sens, over paar weekjes komt mijn moeder nog een paar dagen (ze zijn nu nog op vakantie, dus ik denk over weekje of 3/4). Ik zal haar vragen of ze dan zeekraal mee wil nemen. Kan ik het wel even komen brengen. Kun je proeven, is echt erg lekker! En zelfs Wes vindt het heerlijk (en aangezien hij geen vis, geen kip, geen asperges, geen witlof en ga zo maar door lust... wil dat echt wat zeggen). Het smaakt zout, omdat het op de schorren groeit (toch Fajah?). Ik weet dat het vroeger door de arme mensen werd gegeten, omdat ze het zelf gingen snijden in het water. Nu is het een delicatesse.

Robine: wat een mooie foto's van Jill. Is alles binnen gebleven vandaag? Ik hoop het voor je. Hele dagen wassen en omkleden is ook niets he?

Sem: Ik heb voor vaderdag 2 foto's van de fotosessie met de dikke buik laten uitvergroten en inlijsten. Een foto van mij alleen en 1 foto van ons viertjes ;)
    Kostte bijna € 250 dus heb gezegd dat het voor vaderdag is Vond het wel weer ok. Ik heb dit jaar niets gehad, omdat Marijn net was geboren en Wes eigenlijk de stad niet meer in is geweest. Maakt me ook niet uit hoor. Komt volgend jaar wel weer. Ik heb nog wel iets gehad van Jesse, was paar dagen later, want Wes was het vergeten... Mannnen!
    Vandaag had Jesse al iets gemaakt voor vaderdag. Ik heb het verstopt en ga het misschien ook wel vergeten zondag :D
    Jayna heeft idd trouwens echt al een groot bed! Dan is het echt een ukkepukkie he. Ik vind Jesse nog zo klein in zijn bed. En dat is een bed van 140x70. Maar daar kan ie voorlopig nog wel in liggen hoor!

Ik was trouwens gisteravond zo moe dat ik tijdens het voetbal in slaap ben gevallen op de bank :oops:
    Erg he? Terwijl het toch een mooie wedstrijd was.
    Zo, ga nog ff surfen en Marijn niet te laat wakker maken voor nog een voeding. Vanochtend was hij later wakker dan Jesse! Hopelijk gaat deze leren om es uit te slapen!

O ja, Jesse was heel lief geweest vandaag en had niemand gebeten! Waar je als moeder al niet blij mee kunt zijn!

8. sappie

sappie Fanatiek lid

In mn eentje rustig buiten een boekje lezen

9. sappie

sappie Fanatiek lid

Ook Lieke is gek op sleutels, moet ze overal zoeken, ze zijn telkens weg

10. sappie

sappie Fanatiek lid

Heb ik geen mooie tanden?

11. sappie

sappie Fanatiek lid

Niet? Nou dan hou ik mn mond wel dicht (gekke bekkentrekker)

12. sappie

sappie Fanatiek lid

Gekke Lola is altijd op zoek naar water, ik zat op de bank, keek naar buiten en ze stond boven op de tuintafel :confused: :confused: :confused:

13. sappie

sappie Fanatiek lid

Nou ja, dit was het dan, heb niet echt leuke foto's. Zal binnenkort weer eens een paar leuke shotjes maken :)

Ik ga een rondje met Lola om en dan mn bedje in.

Tot later,

Liefs Sap

14. sappie

sappie Fanatiek lid

Deze is trouwens ook wel schattig

15. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Och, lieve foto's hoor Sap! Die met die foto's is heel herkenbaar!
    Bij hem moet alleen de sleutelbos tegenwoordig altijd in de deur. En de autosleutel is ook wel favoriet.

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sap: Lieve foto's van Lieke. Ik vind haar ineens ook zo groot worden, echt een wijs snuitje heeft ze. Die zwart witte is erg mooi!

LIS: Leuk vaderdagcadeautje voor Wes. Zal hij vast erg blij mee zijn. Show je ons ook nog een foto als het geheel hangt?/

Sem: Hoezo tuttige schoenen voor Jill ;) Hahaha, valt wel mee toch. Ben nu diep beledigd hoor ;)

Sens: Toch weer lesgeven dan maar. t Blijkt toch erg lastig te zijn voor mij om iets anders te vinden dan onderwijs. Toch een beperkte Cv he met alleen maar lesgeef ervaring. Nou ja, we zullen zien en voor 2 dagen moet wel lukken.

Fajah: Lekker een ijscoman ijsje. Hahaha, beter dan de zeekraal, klinkt me niet als muziek in de oren ;)

Jill werd vanmorgen wakker en riep heel hard MAMA en toen PAPA en toen BAH. Ik naar dr bedje toe, helemaal onder de stront. lakens, molton dekbed, Jill, de spijlen van t bedje....... :confused: ! Denk dat ze wakker is geworden en toen is gaan racen, want alles was nog vers. Heel hard huilen natuurlijk en meteen onder de douche gezet. Na t opstaan gingen we ff wat drinken beneden en hopla wederom een hele luier vol met waterdunne poepies. Gadverdamme wat een stank. Arm kind. Misselijk is ze niet meer, maar nu droogt ze dadelijk nog uit van de diarree. Drinken en eten gaat nogsteeds niet van harte namelijk.

Verder kreeg ik een mailtje van Rainbowbabies dat ze onze CP foto hadden gespot op de website en of ze die in de toekomst eventueel mogen gebruiken voor advertentiedoeleinden. Lachuh he! De meisjes, Jayna, Lieke, Daynah en Jill worden nog beroemd!

Ga ff Jill aankleden en rommelen in huis.

Tot later

Liefs

17. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robine: ik vind Jill er wel ziekjes uit zien op die foto's, flink afgevallen lijkt ze ook. Nu nog geen uitslag van de UC?
    Arme Jill toch helemaal onder de bahh :(
    Wel erg leuk van rainbowbabies. Je weet zeker niet waarvoor ze het precies gaan gebruiken? Wie weet kom je ze wel in een tijdschrift tegen :)

Fajah: leuk dat jullie bank al eerder komt!

Sens: ja is Rose bier wel te drinken? Ikkreeg hm gisteren van een cliënt aangeboden, maar kan ik niet maken om daar te drinken he haha. Ga het ook maar eens proberen, maar dan niet op mn werk ;)

Semmi: ik weet ook niets voor vaderdag. Zat gisteren op de Hema site te kijken, maar voor een foto ergens op te laten afdrukken ben ik al te laat. Jij ngo iets gevonden?

Sappie: leuk om Lieke weer eens te zien! Mooi wijs dametje! Nu nog foto in oranje shirt? ;)

LIS: Pfff gelukkig dat Jesse nu niemand gebeten had, hij leert het wel hihi. Wat een geld zeg die foto's...ik ben erg benieuwd hoe ze geworden zijn!

Vanmorgen kwam een vriendin op bezoek met dochtertje van 1 jaar. Kyl en Kim hebben zich wel weer vermaakt in de tuin. Hij ligt nu te slapen. vanmiddag nog ff paar boodschappies doen en dan is mn vrije dag weer voorbij :(

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    AM: Ze is wel afgevallen ja. t Kleine ronde buikje is verdwenen, ze heeft nu een lcd scherm zo plat :( Ook dr kleine worstenbeentjes zijn aanzienlijk geslonken..... maar ja, niks aan te doen voor dit moment. Dr. heeft mij alweer geprobeerd te bellen, maar toen waren wij weer te laat met opnemen, vandaag belt ie weer.

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    En gaat het drinken wel redelijk nu?

20. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005