November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
  2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kim werd een beetje moe en ging maar even uitrusten bij Kyllian:

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Knuffelen met Bumba:

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  5. Ik had een hele lange tekst getypt maar nu is weer weg omdat die stomme pc raar doet..............grrrrrrrrr

Ga heel kort nu doen.

Robine: Hoop dat Jill snel opknapt en dat ze weer snel de oude mag worden. Dikke kus voor haar.
    Ik vind die foto zoooooooooooooo lief van Jill die je nu hebt en d'r haartjes zitten heeeeeeeeeeeel leuk.
    Ga voor je duimen vrijdag.

Sap: Leuke foto's van Lieke en met die sleutels is zo grappig.

AM: Leuke Kyllian spam weer.

Hier laat ik het even bij. Ik had echt veel tekst, maar ben zelf zo beroerd om het nog een keer te typen. Sorry. Kom later weer uitgebreider reageren. Ga nu even naar me bedje.

Lfs kelly

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Beterschap Kel. Ben je ziek thuis gebleven of was je al vrij?

7. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hallo,

Ik wou heel even inbreken als dat mag.

Robine als ik een mening mag geven over Jill. Ik denk dat ze het Rota virus heeft. Dit is een zeer hardnekkig buikgriepvirusje waar die kleintjes erg ziek van kunnen worden. De reden waarom ik dit denk is omdat ze eerst erg veel spoog en nu vieze stinkende luiers heeft. Vaak is de lucht van die ''poep'' bijna niet uit te houden. Ik denk dat ze hierna beter is maar ze kunnen van dit virus wel snel uitdrogen. Giovanna heeft er voor in het ziekenhuis gelegen in januarie.

Chantal

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Hey Channie!

Bedankt voor je informatie! Hopelijk komt t bij Jill niet zo ver dat ze t ziekenhuis in gaat, maar we houden t goed in de gaten. Hoe is het nu met Giovanna? Is haar gezondheid alweer wat beter? En met haar hartje?
    Lees je nog altijd mee bij ons? Hoop dat alles goed is met Giovanna!

AM: Kap nou eens met die Kyllian spam joh ;) Hahaha, wel weer leuk zo samen op de tractor! Nee hoor, spammen is altijd leuk!

Kel: Balen heel je tekst weg. Dank voor t foto complimentje :) Ben je nou weer beroerd? Hoe komt dat nou weer? Beterschap meid! Beter zijn voor zaterdag hoor!

Dr heeft gebeld. Urine was ok. Nu gewoon goe din de gaten houden en als t ziek zijn weer verergerd ff aan de bel trekken. Leuke dr trouwens, arts in opleiding ;).........lekker ding, hahahaha.

Ik ga ff boekjes lezen op de bank nu Jill slaapt en John aan t trainen is. Heerlijk, een momentje van rust!

Liefs

9. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Robine;Arme Jill toch zo diarree.Arm kindje.
    Geef haar een dikke knuffel van ons?hopelijk is ze snel beter.

Am:Kyllian weer genoten met zn vriendinnetje Kim hihiihi;lief hoor.

Sap:En weer van jou kant een prachtige Lieke -spam ,Ze is veranders vind ik.Vind ik van Jill trouwens ook,die meisjes lijken opeens een beetje veranderd.

Hier goed verder,vanochtend gewerkt en toen Jelte van school gehaald,toen gelijk doorgereden naar de Mac Donald,had ik erg zin in,kids een Happy Meal,ook weer blij natuulrijk met de verassing die erin zat.
    Toen nog naar de schoenenwinkel en ja,alweer schoenen voor mezelf en voor Jelte gekocht :oops:
    Sorry ,kan het niet laten.

10. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Oooow en Kelly,Beterschap voor jou.
    Moest je gister trouwens weer gaan wegen?
    Heb je je streefgewicht gehaald?

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Robine:Lees je berichtje net,gelukkig niks in de urine gevonden bij Jill.Is toch al een geruststelling.Nu proberen er wat vocht in te krijgen,al zal dat niet eenvoudig zijn mss?

12. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Jelte heeft nu ook meerdere paren schoenen he ;) Hihi. John werd gisteren al een soort van kwaad dat ik weer aan t shoppen was geweest voor Jill dr voetjes. Zoals ik al beschreef gisteren heeft ze nu 6 paar schoenen(gympjes,nog een paar gympjes, croqs, hoge schoenen, Lelli Kelly's en sandaaltjes. Erg hoor. Wel leuk, steeds een ander paar schoentjes aan.

Spammen die hap! Ennuh die Mc Donalds............mmmmmmmm krijg er ook meteen zin in.

13. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Robine:Jelte heeft dezelfde schoenen erbij als die hij al had,maar nu in het zwart,makkelijk te combineren.
    En voor mezelf een paar teenslippers.
    Jelte heeft nu 7 paar schoenen geloof ik (gympen,sandalen,crocs enz.)
    En Yorben ook 6 paar,dus die kunnen wel voort.
    Ga maar niet zeggen hoeveel schoenen ik zelf heb. ;)

14. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Met Giovanna gaat het goed! Ze is vanaf dat ze uit het ziekenhuis is 3 kilo bij gekomen. Ze weegt nu 12kilo en ze is 85cm ongeveer. Met haar hartje gaat het zover we nu weten wel oke. Het is nog steeds slecht natuurlijk maar ze kan er zover te zien is prima mee functioneren. Ze loopt nog niet, wel losse stapjes maar dit komt door haar herseninfarct. Volgende week krijgt ze een beenspalk zodat ze kan gaan oefenen om te lopen. Dan worden er ook meteen orthopedische schoenen aangemeten.
    Verder word de revalidatie eindelijk in gang gezet.

Ik lees zo nu en dan idd nog wel even mee, omdat ik altijd wel erg benieuwd blijf naar alle november 2006 kindjes. Altijd leuk om te lezen hoe goed het allemaal gaat.

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Channie: Fijn om te horen dat t met Giovanna goed gaat. Ze ligt prima op schema qua lengte en gewicht toch!? Fijn dat ze vanaf volgende week met de revalidatie gaan beginnen, t komt vast nog wel goed met haar lopen hoor. Heeft ze verder nog schade opgelopen vanwege t herseninfarct? Of alleen een beetje een achterstand qua lopen?

16. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Fajah: Als jij bekent, doe ik het ook qua paren schoenen............. ;) Schaam je niet, hhahaha!

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Zo dat was ff wazig vandaag...haha.

Ik had aan einde van de middag een afspraak met moslimorganisatie. Laatste jaren door verscherpte accountantscontrole bij gemeenten heel wat te doen gehad met die organisatie omdat niks transparant is. Afijn hebben al flinke gesprekken plaatsgevonden. Ook in mijn vakantie. Mijn manager zei toen nog van nou ze hebben een nieuwe in het bestuur, een leuke jonge knul. Ik dacht nog dat zal wel...Maar goed vandaag met mn manager die afspraak. Kom ik de afdeling oplopen en zij waren er al mn manager nog niet...kijk ik naar dìe mensen ken ik dat nieuwe 'leuke jonge knul' gewoon...Min of meer een ex van mij (niet zo serieus hoor paar keer mee gezoend..haha).Whaaaaahaaaaa. Ik word niet snel rood maar had een kop als een boei en hij ook.
    Erg heh, maar gesprek was op zich goed.

Robine heb jij mazzel dat je voeten niet groter geworden zijn door de zw schap, ik heb tig schoenen weg moeten gooien, kom er niet meer in, erg heh.
    Zou Jill maar goed in de smiezen houden Geef je die ORS nog?

Channie fijn dat het goed gaat met Giovanna.

Fajah jee wat een schoenen zeg ook voor Jelte.Maar zn voeten groeien ws ook minder snel of niet? Jaime heeft 5 paar schoenen volgens mij.
    Lekker die macdonalds!

Kel beterschap meid!

AM leuke foto;s van kyl! En die in die tractor met dat kindje achterin is echt lachen...whaahaaa.

Verder kan ik niet lezen, probeer zo nog wel ff terug te lezen.
    Hier trouwens een die de oren van mn kop eet....1 heel maaltijdje (we zitten weer aan de maaltijdjes, zooo lastig qua tijd en planning dat ze mee kan eten). Maar na zo'n maaltijd eet ze dus ook het eten van mijn bord heh...die bunkert echt.

Nou tot zo heh.

lfs

18. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sens: Whoehahhahaha een exje op de afdeling! Altijd leuk voor nieuwe escapades ;) Ben jaloers op t eetgedrag van Jaime! Zat ff foto's te kijken van Jill een maandje geleden en ze is toch aardig geslonken qua omvang.........ORS gaat er niet meer in, wel thee, water en vanavond weer een beetje melk. Iets is beter dan niets.

Madame is heel erg van de toetjes, de hele dag gaat de koelkast open en roept ze TOET! TOET! Hahaha. Ook kunnen we nu vragen stellen waarop ze antwoord met Ja en Nee, dat is wel weer handig. Gelukkig is t bruine bonen potje(half potje van 8mnd) vanavond blijven zitten. Gaat dus de goede kant op..........so far.....

19. Zo 2de poging proberen.

Robine: Fijn dat er niks is gevonden in de urine van Jill. Nu hopen dat ze snel beter wordt en weer snel gaat drinken en eten. Heeft ze nog last gehad van diarree? Leuk die schoenen van Leli Kelly. Ik had vandaag ook een paar in mijn handen, maar ze hadden haar maat niet meer. Ga zo ook maar eens op die site kijken van jou.

Sem: Ja voor de mannen is juni de maand qua voetbal. Ik ga het zelf ook nog leuk vinden ;)
    Is Jayna nog helemaal blij met haar nieuwe kamertje? Gaat het nog helemaal goed?

Fajah: Zeekraal lijkt net zeewier :oops: Waar eet je het mee?
    En weer schoenen gekocht. Hier ook wel een schoenentik hoor. Ik heb wel meer dan 10 paar schoenen voormezelf. Ik heb ook een tassentik. Ben daar maar mee gestopt met tellen :D

LIS: Leuk zeg het vaderdagkado. Ik vind canvas sowieso wel leuk. Vorig jaar ook gedaan. Dit jaar maar wat anders gekocht.

Sap: Ahhhh leuke Lieke spam. Die laatste is erg mooi en met die sleutels is grappig. Hoe gaat het met Lola?

AM: Kyllian heeft zich ook weer goed vermaakt vandaag. Leuke foto's. En idd zo'n vrije dag gaat snel. Woensdag is altijd mijn vrije dag, dus was wel lekker om even bij te komen.

Channie: Fijn om te horen dat het beter gaat met Giovanna. En dat lopen komt vast wel helemaal goed. Ze is natuurlijk heel ziek geweest. Ze heeft mooie cijfertjes ook, daar hoef je je niet druk om te maken lijkt me.

Hier dus nog niet helemaal in orde. Hoofdpijn, keelpijn, snotteren. Ik word er gek van. Gisteren ook opeens een enorme kiespijn, maar dat is weer weg. Gek toch. Gelukkig maar had niet zo'n zin in de tandarts.

Gisteren naar Duitsland geweest om te shoppen en wat boodschappen gehaald. Was een gezellige lange dag met super mooi weer, dus ook lekker op een terras gezeten en een mega groot ijsje gegeten. Moest natuurlijk naar de WW maar we waren te laat thuis. Om 19.30 uur bij mijn vader hebben we daar nog gegeten en eerder dat we thuis waren was het 21.30 uur. Volgende week dan maar weer. Maar die 4 ons ben ik wel kwijt hoor. Heb me natuurlijk thuis ook gewogen en dat scheelt meer dan een kilo dan vorige week. Nu zo blijven.

Vanmorgen ook even naar het Alexandrium geweest en heb vast een vaderdagkado gekocht. Voor mijn vader een poloshirt en voor Sabino 2 nieuwe shirts en een broek bij Jack&Jones. Hoop dat ie het leuk vindt. Zo niet mag hij het zelf ruilen hoor. Ik wist echt niet wat ik moest kopen. Parfum heeft ie al genoeg.
    Mss dat ik nog een leuke zwemshort wil kopen voor hem. Wel makkelijk voor naar Egypte.

Ik ga op de bank hangen. Sabino zal zo wel thuis komen die is nog aan het werk. Ja ja iemand moet het geld verdienen :)

Tot laterrrrr.

Liefs Kelly

20. Hier is het eten momenteel ook kl*te hoor. Ze heeft vanmiddag voor het laatst een boterham op en verder niks. Ook geen avondeten en als Daynah niet wilt doet ze haar handen voor haar ogen want dan ziet ze het niet......hahahahahaha
    Zal wel weer een periode zijn.

Sensee: zo dat is raar zeg als je ex opeens ziet.

Jill heeft gelijk toetjes zijn ook erg lekker. Daynah zou het liefst heel de dag koekje willen eten en chips.

Deel Deze Pagina