November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Robine: wat fijn dat de de urine uitslag goed was. Nu idd maar goed in de gaten houden of ze voldoende vocht binnen krijgt.
    Hier is het tijdens het avondeten ook: toet toet. Vandaag was het echter de hele dag door: ijs ijs.

Channie: gelukkig gaat het met Giovanna goed naar omstandigheden.

Fajah: whaaah jij schoenenverzamelaar :p

Sens: lol dat is toevallig dat he een ex tegen kwam, of heb je zoveel ex-vriendjes ;)
    Jaime zo'n grote eter, heerlijk toch! 'Hier is vandaag amper iets gegeten, maar drinken daarentegen :D

Kelly: zo he helemaal naar Duitsland geweest! Is voor jullie toch best een eindje? Maar was dus erg geslaagd dagje :)

2. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Hoi,

Giovanna heeft wel wat schade maar dat is beperkt. Jullie zullen het niet gauw zien, maar wij weten het. Met haar linkerhand kan ze niet ''mooi'' dingen pakken. Hij wilt dan niet mooi open zeg maar. En ze kan niet zo gauw met links iets in haar mond doen maar dat vangt rechts wel goed op.
    Maar daar zit echt steeds meer verbetering in. Ze krijgt 2x per week fysiotherapie en dat helpt goed.

Praten gaat ook erg goed. Ze zegt en begrijpt al van alles.
    Lopen maak ik me nu ook niet meer druk om, ze heeft veel meegemaakt en ze doet het al zo goed. Zodra ze haar been spalkje heeft komt het vast goed.

Robine wat ik nog wou zeggen mbt Jill. Giovanna werd opgenomen in januarie omdat ze toen ze huilde geen tranen meer had, dit was een teken van uitdroging. Je kan het ook zien als je een velletje pakt van haar arm en dat niet mooi naar beneden valt maar dat weet je vast al. Ik hoop dat Jill snel beter word want ik vind der ook wel erg veel afgevallen.

Nou dit was het weer, ik zal jullie verder met rust laten haha. Doegg.

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ze zijn begonnen met de bouw van onze nieuwe woning. Het begin is er iig ;)
    Fototje van vandaag:

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Na dit rijtje woningen komt ons rijtje. Ze lijken wel redelijk op deze huizen, maar worden wel iets hoger:

5. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Mooie huisjes AM! Leuk dat de bouw begonnen is!

Kel: Joehoe 1 kilo eraf! Knap hoor! En je winkeldagje klinkt leuk. Is Daynah ook meegeweest? Je hebt toch leuke kadootjes voor Sabino!?!? Hij wordt verwend!

Liefs

6. Ziet er goed uit AM. Ben benieuwd als het af is. Duitsland is idd een eindje rijden. 2 uurtjes ongeveer, maar ach voor een leuke dag maakt dat niet uit toch.

Even een vraagje aan jullie. Waar kan ik waterschoentjes voor Daynah kopen. Die dan van dat plastic spul zijn, waar wij vroeger diploma moesten zwemmen.
    Kan die krengen nergens vinden en als ze er zijn dan is het vanaf maat 25 ofzo

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kel: ik zag bij de Prenatal die waterschoentjes, maar ze hadden Kyllians maat niet meer. Ook bij van Haren heb ik ze gezien, maar ook daar uitverkocht in zn maat. Misschien hebben ze ze bij jullie nog wel.

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Kel ik heb de waterschoentjes 2 jaar geleden gekocht bij de HEMA. Wilde ze gebruiken voor foto geboortekaartje. Welke maat heeft Jaime. Ik heb dus twee paar kan evt wel tweede paar opsturen. Jaime heeft meestal de blauwe aan en ik heb nog extra roze.
    Waar was je trouwens in Duitsland geweest?
    En die Daynah met dr handen voor dr ogen ziet ze niks...hahah. Lolbroek. Sabino wordt idd verwend zeg met vaderdag!

AM ziet er mooi uit zeg die huizen. Wel goed in de gaten houden heh de bouw, want ik heb al zoveel gezeur gehoord over nieuwbouwwoningen. En ik stik van de exen...whaahaaa. Nee hoor valt wel mee. Wel grappig dat deze mij aan mijn enige relatie voor michiel heeft voorgesteld. Etan, Israeliër, lang mee samengewoond in Amsterdam. Maar daarom zei ik ook, dit was niet echt wat, volgens mij 2 keer gezoend in een lollige bui.

Robine kun je die ors niet door de thee doen of mag dat niet met dat spul? Of door een toetje mieteren? En maar goed dat ze dan iig nog een half potje op had, maar dan kies je juist weer bruine bonen ? Heeft ze niet nodig toch ;) :) ?

Ik wacht nu op telefoontje van mn werk of ik wel of niet vanavond mag optreden. Zouden bellen zodra bekend was of er besloten deel aan vergadering toegevoegd wordt.. Michiel is uit eten vanavond met zn werk dus die zou dan eerder terug moeten komen. Naja we zien wel.

Ga nog ff surfen.

lfs

ps Jaime heeft volgens mij het metabolisme van haar vader, michiel eet alles wat los en vast zit en de hele dag door maar komt geen gram aan en blijft gewoon hetzelfde, normaal figuur. Van mij heeft ze het iig niet..haha

9. Denk dat je bedoel welke maat Daynah heeft :eek:
    Daynah heeft maat 21.
    Ben vandaag bij de Hema, Van Haren, Scapino geweest maar geen waterschoenen in de maat die ik zoek. Dus als je maatje 21 heb............graag zelfs.

Ik hoor het wel. Lief van je.

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Whaahaaa ja idd welke maat heeft Daynah.
    maat 21. Jaime heeft van 'normale' schoenen (die roze die ze aanhad afgelopen zaterdag) ook maat 21. De waterschoenen zijn maat 20, maar Jaime kan ze met gemak aan. Zie je ook makkelijk heh zijn doorzichtig...hihi.

moet ik ze naar je toesturen?

11. Vallen ze dus wel groot dan die waterschoenen? In Duitsland had Daynah ook maat 21 aan maar die waren te klein. Normaal heeft Daynah ook 21.

Stuur maar op. Heb je mijn adres nog? Ik hoor wel hoeveel je van mij krijgt.

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja vallen volgens mij groot.
    Hoef er niks voor te hebben hoor, ze staan al twee jaar in de kast en Jaime heeft wat ik zei toch die blauwe aan.

Jouw adres heb ik nooit gehad. Had het al eens tegen robine gezegd, maar toen jullie adressen uit wilden wisselen was mijn webmail (verwijderde items vol) waardoor ik geen mail meer kon ontvangen en jullie mails toen ik niet kreeg. Daarom heb ik dus ook nooit gereageerd op die wisseling.
    Pb je adres maar ff dan stuur ik ze vrijdag met de post mee.

pff nog niet gebeld door mn werk zoooo irritant. Hij zou bellen of ik wel of niet moest opdraven. Voordat ik ga zitten inkakken op de bank en dan alsnog die kant op moet.... Ben nu dus maar aan het opruimen en schoonmaken, dan is het huis vrijdag ook schoon als am op de koffie komt :)

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Vervelend dat je straks alsnog opgeroepen kan worden. Hoop het niet voor je en ook niet voor Chiel!

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou Chiel belde net al, die zit nu Amsterdam.
    Nou heb opgeruimd gestofzogen en gedweild dus AM het is weer enigszins toonbaar hierzo.

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Waterschoenen bij de Prenatal gezien laatst. In t Lila. Weet niet of ze nog kleine maatjes hebben, kan hier morgen ff voor je kijken als je wilt of doe je t met de schoentjes van Jaime?

Sens: gezellig Am weer op de koffie........kunnen Kyl en Jaime weer lekker spelen. Balen als je nog opgeroepen wordt, hoop t niet voor je.

Ik ga 2e deel film kijken, Lucky 7 op Net5, wel leuk.......

tot morgen!

Liefs

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha maar is het vrijdag nog zo opgeruimd dan? ;)

Ik zit weer te lezen in mn cursusboek, morgen alweer cursusochtend.

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenavond meiden,

Zo, ik heb al min of meer weekend.Morgen een personeelsuitje, dus da´s niet echt werk. Zouden eigenlijk gaan varen en daarna uit eten, maar vanwege het slechte weer dat voorspeld wordt is de planning omgegooid en gaan we oud hollandse spelletjes doen, uitgebreid luchen, bowlen en nog uit eten. En dat alles in Heerenveen, kreeg ik vandaag te horen, dus ideaal voor rmij natuurlijk.

AM: Kyllian had weer gezellig een vriendinnetje te spelen, gezellig hoor! Fijn dat de bouw van jullie huis nu echt begonnen is, worden mooie huizen zeg!

Sap: lieve foto's van je meissie zeg. Erg lief als ze zo op dr autootje zit te lezen. En die Lola....gekke hond, komisch hoor!

Robine: arme Jill toch, hoop echt voor jullie dat het iets beter eten nu door gaat zetten en dat ze het binnen houdt. Maar goed in de gaten houden, meer kun je niet doen. Gaan de nachten verder wel goed? Leuk he van rainbowbabies, maar het is ook wel een hele leuke foto natuurlijk, haha!

Kel: Daynah ook erg eigenwijs met het eten momenteel. Als ze dan niet willen kunnen ze dat ook heel duidelijk laten merken he! Jij dus al klaar met de vaderdagkadootjes, lekker hoor!

Fajah: hihi....alweer schoenen gekocht, verslaafde! Maar ik ben toch wel weer benieuwd welke het deze keer zijn geworden. Blijft leuk he schoenen kopen!

Sensee: heerlijk zeg zo goed als Jaime kan eten! Ik herken het wel dat het toch niet altijd handig uitkomt als ze mee eten. Op de dagen dat we beiden werken is het zo druk rond etenstijd en ze willen alles zelf doen, dus dan kom je zelf nauwelijks aan eten toe. Wij geven dan Jayna vaak eerst haar eten, wat dus ook af en toe een potje is, kunnen wij daarna rustig eten.

Channie: fijn om te horen dat het zo goed met Giovanna gaat. Dat lopen zal vast en zeker goed komen. Kan me voorstellen dat je je daar niet druk om gaat maken.

LIS: ja het bed van Jayna us inderdaad heel groot. Kan me voorstellen dat Jesse zelfs in een peuterbed weer klein lijkt. Dat ging toch ook meteen wel goed?

Hier staat de tv natuurlijk weer op voetbal, hoe kan het ook anders. Vanavond boeit het me niet zo, maar heb wel weer zin in vrijdag als ze tegen Frankrijk moeten.
    Ga ff wat drinken pakken en lekker bankhangen.

O' ja.....het slapen van Jayna gaat trouwens perfect in dr nieuwe bed. Ze is is echt heel blij met haar nieuwe kamer en blijft elke keer maar weer zeggen " mooooi....ses! (= prinses ). Ze klimt zelf dr bed in en gaat al liggen als ze naar bed gaat, dus we kunnen de babykamer nu klaar maken voor dr zusje!

Fijne avond! Liefs Sem

18. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:Fijn dat ze met de bouw zijn begonnen,en schakel wel eigen huis in ofzo.Wij hebben ook nieuwbouw en toen het opgeleverd werd is er iemand bijgeweest ,want er waren toch wat foutjes en oneffenheden waar je zelf niet op zou letten,ben blij dat we dat gedaan hebben,
    naderhand moet je niet meer aankomen dat er iets niet goed is.
    Jaaa schoenentic,en jij dan :)

Robine:Fijn dat Jill toch iets binnen lijkt te houden.
    Komt wel goed.

Sens:Hahahah een ex,wat toevallig.En jij een rode kop ,had ik niet achter jou gezocht. ;)

Kel:Ik heb die waterschoentjes een tijdje terug bij de Action gekocht in het wit (naja doorzichtig bedoel ik)
    met een beertje erop,weet niet of ze er nog hebben,maar je krijgt ze nu al van Jaime he?

19. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Robine: veel plezier met de film!

Sensee: balen idd dat je misschien nog opegroepen kan worden. Gezellig dat AM op de kofie komt vrijdag!

AM: succes met de cursus morgen. Jij blijft ook aan de studie he...moet je dat voorlopig ook blijven doen? Ik rond gelukkig mijn studie 1 juli af....laatste loodjes voor mn portfilio en eindgesprek

20. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    pfffff zit nu toch ff voetbal te kijken, scoort zwitserland en durft die zwitser die scoort niet te juichen omdat ie eigenlijk een turk is en dus tegen zijn eigen land speelt.....

Deel Deze Pagina