November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Wow die Lieke kan lekker doorslapen zeg! Jaloers! Hier standaard 645 of 715.

Kreeg net bericht van de PSZ dat er vanaf 19-11 een plekje vrij is voor Jill op de woensdagochtend. Krijg er nu al de kriebels van om dr weg te moeten brengen, niet dat t noodzakelijk is, maar t leek ons wel leuk voor haar. Vind t trouwens belachelijk duur, wij zijn dadelijk voor 1 ochtendje in de week 60 europ/m kwijt! Niet normaal toch? Alleen maar voor een beetje spelen met andere kindjes. Als ik alle regeltjes lees denk ik al, laat maar........ Zal t eens met manlief overleggen. Kan ook met haar gaan zwemmen of speeltuinen opzoeken, dan speelt ze ook genoeg met andere kindjes dadelijk.

Wie van jullie brengt zn kindje straks nog meer naar de psz als ze 2 zijn?

2. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Robine:Yorben gaat ook naar PSZ in november,hij kan de eerste week van november al terecht zeiden ze,hij gaat de maandag en woensdag.
    Heb ik met Jelte ook gedaan ,en moet toch zeggen dat ze er best wat van opsteken,ze doen leuke dingen en gaan eens op schoolreisje enzo.
    Ik betaal dan 32 euro per maand voor 2 ochtenden in de week,gek dat het bij jullie veel duurder is zeg!En goed van je dat je het bijgelegd hebt met je mams.

Sap:Leuk een bezem voor Lieke,kan ze lekker helpen ja hihiihi.
    Hoe is het met Lola?

Kel:Wow nu al kijkers voor julie huis,das snel.
    Hoop dat het dan ook gelijk kopers zijn ;)

3. brennied

brennied Fanatiek lid

10 feb 2006
    1.925
    0
    36
    Brabant
    Hoi hoi,

Robine, dat is idd duur zeg voor de psz maar denk wel dat ze er veel aan heeft. Milou gaat niet, gaat al naar het kdv heh.
    Goed dat je je moeder gesms'ed hebt, ruzie heb je niks aan. En fijn dat Jill weer wat binnenhoudt.
    Ik moest ook wel denken of milou 'bang' zijn wel weet wat dat is maar vond het het proberen wel waard.

Sap, lekker hoor...alles alweer gepoetst als kleine meid wakker wordt! Ik moet zeggen dat die ganzen echt heel tam waren maar ja dan nog...altijd uitkijken.

LIS: leuk dat je ze nou echt 'gekke' dingen kunt leren. Ze weten zelf heel goed dat ze daar aandacht mee krijgen :) en gaan het dan nog vaak doen ook.
    Gaat idd snel zo'n 2e zwangerschap. En lekker zeg dat je je weer helemaal goed voelt. Was het gezellig de lunch?

Kelly, goed bezig....zaterdag eerste kijkers!

Vanavond lekker lasagna eten bij mijn ouders dus ik hoef niet te koken :)

4. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Zo, moeders is weer wakker, haha. Werd wakker van Marijn. Die had ineens besloten om honger te krijgen. Jammer want ik lag zo lekker te slapen. Heerlijk he Robine, ik deed het bij Jesse ook vaak als ik op vrijdag thuis was hoor. Ik kan ook altijd slapen.

Vannacht heeft Marijn trouwens tot half 7 geslapen. En hij lag er om 22.30-23.00 uur in. En ik ook, dus goeie nacht gehad. Jesse sliep ook door na 5 weken dus hopen dat het zo blijft.

Sap: leuk vaderdagkado! En Lieke ook weer iets nieuws. Wij hoeven trouwens niets in kinderformaat te kopen. Jesse heeft ook een minibezem, maar speelt veel liever met een grote bezem. Wel lachen, zodra de schuurdeur open is komt hij naar buiten met een bezem en veger met blik. En maar vegen. Soms zet hij ook het bezoek aan de slag, die helpen natuurlijk altijd.

Robine: wat goed van John's nieuwe baan. Gaat ie met salaris ook vooruit? Das ook altijd fijn. Maar sfeer vind ik ook wel heel erg belangrijk.

Fajah: waar ga jij trouwens naar de Mac? Ga je dan naar Belgie?

Sens: gelukkig hoefde je gister niet meer naar je werk. Is het volgende week beetje christelijke tijd?

Lunch was niet echt gezellig hoor. Wes is nl verslaafd aan zijn PSP. Dus ik heb maar in Oei ik groei zitten lezen.

Nu zit ik te wachten op Wes. Hij moest om 14 uur in ziekenhuis zijn.

5. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis:Wat goed dat Marijn zo goed heeft geslapen vannacht,is voor ook heerlijk.Ik ga in Maldegem of Knokke naar de mac,is maar een eindje he.

Robine:Leuk dat John wss de baan heeft.Nog even overleggen dus.
    Hoeist vandaag met Jill?

Jelte is net terug uit school en is nu iets aan het knutselen voor vaderdag .
    Lief hoor.Een jongetje (ettertje) uit zn klas heeft hem geduwd op school en hij was op een fietsje gevallen met zn hoofd,nu heeft hij een joekel van een bult!

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lis: Ik ben dr ook net weer uit hoor ;) ff uurtje meegepakt. Voel me af en toe wel een lui wijf, maar lekker is t wel! ;) John gaat er idd met salaris op vooruit, zeker als ie t erg goed gaat doen aangezien er een deel ook op provisiebasis zal zijn. Mooi meegenomen dus.

Brennied: Hier ook lasagne gehaald, weet alleen niet of we t vanavond of morgen gaan eten aangezien er ook nog andijvie ligt. Lasagne is altijd wel lekker natuurlijk, ben ene echte pasta eter, jij ook?

Fajah: Zo dat scheelt nog een stuk zeg dis psz daar en hier. Pffffff ik vind t dus echt duur voor een ochtendje in de week. Ligt hier wel ook aan salaris he, maar wij zitten helaas altijd in de hoogste tariefgroep. Is t daar ook gebaseerd op salaris of altijd t zelfde bedrag voor iedereen?

Ik ga ff thee drinken met Jill

Liefs

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Brennie: leuk dat je hier ook weer bent :D Leuke foto's! Spijkerjurkjes zijn zo schattig...staat Milou goed :) En jeetje ze is idd wijs zeg :D Hier ook wel, ik moet hm nu echt niets meer gaan beloven. Ik had vandaag patat beloofd omdat papa cursus had en ik hm dus nog van oma moest ophalen en weinig tijd had om dan nog te koken. Nou het was dus de hele weg 'tat tat tat'. En in de snackbar: 'zit zit zit' 'tat tat tat'. Gelukkig begreep hij dat we eerst naar huis gingen en daar patatjes gingen halen ;)

Kelly: dat is snel nu al kijkers! Hebben jullie een minimum bod in gedachten voor het geval ze gaan bieden? ;)

Robine: gefeli met John zn nieuwe baan! Nu jij nog...ik ga morgen weer voor je duimen dat het iets is! Wat fijn dat het met Jill weer iets beter lijkt te gaan.
    Ik heb Kyl ook opgegeven voor de woensdagochtend op de psz. Ik zie het een beetje als voorbereiding op school. Vind het wel heel jammer dat het op mijn vrije dag moet aangezien het maar een halve dag is. Kan ik die dag nog amper iets met hm doen.

Sappie: lijkt me zo heerlijk zeg als je kind tot half 10 uitslaapt! Zou mij ene hoop gehaast schelen 's ochtends, dan kan ik op mn gemak douchen enzo. Maarja hij wordt iig gelukkig niet 's nachts wakker ;)
    Zo he je vader wordt verwend door jou en je mams! Ik moet nog iets hebben voor vaderdag...maar wat weet ik dus niet.

Fajah: jullie ook al bericht over de psz. Hier is het erg druk, dus misschien is er niet eens plek voor hm. Hij staat wel al vanaf zn 1e jaar op de wachtlijst.

LIS: hihi Wes PSP verslaafd. Hier staat de XBox gelukkig al een hele poos niet meer in gebruik. Alhoewel het tegenwoordig weer een ander speeltje geworden is. Zo'n klein dingetje, geen idee hoe dat heet haha.

Hier lekker weekend joepie! Zaterdag zouden we een meeting hebben met het zwangerschapsclubje, maar dat zal wel niet doorgaan aangezien we op een camping zouden gaan bbqen. Gaan we als het droog blijft maar verder in de tuin.
    Morgen naar Lin en Jaime toe. Ff nog spieken naar het weerbericht, gaan we als het droog is maar op de fiets...scheelt een heleboel parkeergeld ;)

8. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hier is altijd wel plek bij de psz,klein dorp he dus das wel een voordeel.
    Heb Yorben vorig jaar ingeschreven toen Jelte eraf ging.
    psz moet je idd betalen,maar als ze op de basisschool zitten is het weer gratis hahaha,dus ach die 2 jaar dan ;)
    Ze leren er echt wel wat hoor,anders zou ik er ook niet aan beginnen,want dan kan ik hem ook bij mn moeder laten die is gastouder en heeft dagelijks 6 kinderen of meer over de vloer.

Morgen om 17 uur is er bij Jelte op school een toneelvoorstelling.
    De kleutertjes doen een sprookje na,Jelte is de boze wolf en moet een meisje uit zn klas opeten :)
    Ben benieuwd of hij gaat durven op dat poduim,want de hele school komt natuurlijk,plus ouders,opa´s en oma´s whahahha.
    Het duurt tot 20 uur.En er zijn hapjes en drankjes.

Ga zo mn bed in,heb het al de hele dag koud,Brrrr hier heeft het de hele dag geregent.
    Ga in bed tv kijken is veel warmer.

Doeg meiden.

Oja,Robine zet hem op morgen,succes ! :thumup:

9. hoi hoi,

Zo ook hier is het weekend begonnen. Heerlijk hoor.

Sem: Hoe was je dagje vandaag. Gezellig geweest. Hoop dat het bij jullie een stuk droger was dan hier in Rotterdam, kwam met bakken uit de lucht. Nu schijnt het zonnetje, beetje laat alleen.

Fajah: Leuke spam van de kids. Lekker hoor zo'n ijsje. Wat een ettertje zeg dat knulletje bij Jelte in zijn klas.

Sensee: hihihihihihi moest wel lachen om je verhaal van die negerzoen. Jeetje die dingen heb ik btw echt lang niet op. Ze zijn erg lekker.

Brennied: Leuk dat je er weer bent. Leuke spam van Milou. Wat goed dat ze zelf kan aangeven dat ze bang is. Mss vindt ze iets engs in haar kamertje ofzo? Toen ik klein was moest ook altijd de deur openstaan en het licht in de hal. Ik was ook zo bangeschijterd.
    Lief dat Milou iets zelf heeft gemaakt voor vaderdag.

Robine: Tuurlijk kom ik zaterdag. Makelaar heeft de sleutel en het is voor de eventuele kopers ook fijner als de verkopers er niet bij zijn.
    Wat goed dat John een nieuwe baan heeft. Per wanneer kan hij gaan beginnen?

Sap: Ahhhhhhhh Lieke aan de arbeid van mama ;). Ik vind het ook allemaal commercieel gedoe hoor vaderdag, moederdag etc. Voelt soms als een verplichting. Maar goed het is weer in huis.

AM: Zou jammer zijn als de meeting niet door zou gaan. Het weer wordt idd niet zo mooi morgen. Andere keer beter.

Zo iedereen gehad?

Ik vind het best spannend voor zaterdag. Het zou ook mooi om waar te zijn als ze gelijk gaan bieden. Sabino en ik moeten nog even goed overleggen tot hoever we willen gaan. We hebben ook nog niks anders gezien. Zie wel wat leuke huizen, maar die zouden we eerst moeten bezichtigen dan. Nou ja we zitten niet op een schopstoel en hebben geen haast. Ga er nog steeds van uit dat het minimaal een jaar gaat duren. De huizenmarkt is momenteel erg slecht, dus we zien het allemaal wel.

Morgen dus flink schoonmaken. Ik heb vanavond de berging maar eens opgeruimd want dat was echt een rotzooi. Morgen de rest opruimen en schoonmaken.

Ik ga nu lekker voor de tv hangen. Sabino ligt te slapen op de bank, die heeft de laatste weken alleen maar overgewerkt en die is dus helemaal op. We zijn eigenlijk allebei wel toe aan de vakatie. Nog 3 weken werken en dan gaan we.

Tot laterrrrrr.

Lfs Kelly

10. Leuk Fajah dat Jelte de boze wolf is. Veel foto's maken hoor van hem. Veel plz alvast.

Lfs Kelly

11. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Kel:Hier ook nog 3 weken werken en dan gaan wij ook weg.
    Jullie toch ook 5 juli?

12. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Weet niet of dat gaat lukken/mogen om foto´s te maken.
    Mss worden de kindjes dan teveel afgeleid ofzo ,ik zal het iig proberen hoor.!

13. Wij vertrekken 8 juli naar Egypte. 3 juli is mijn laatste werkdag. Heb er echt zo zin in, vooral als het zo kl*te weer is hier in Nederland

14. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmorgen meiden!

Wat een rot weer is het zeg, baaaah niks aan!
    Hier lekker weekend voor de deur. Vanavond eerst de voetbal natuurlijk, morgen naar Robine en zondag gezellig met zn drietjes thuis op vaderdag.
    Gister gezellig personeelsuitje gehad, maar was wel moe toen ik thuis kwam.

Brennie: leuk om weer Milou spam voorbij te zien komen. Lief hoor hoe ze met Lenn omgaat, wat zal ze het straks ook leuk vinden met dr broertje of zusje! Jayna heeft inderdaad geen uitvalbeveiliging nodig, ze kruipt juist helemaal tegen de andere kant aan, gaat prima zo. En zo'n bed is idd groot genoeg, dus als ze rustige slapers zijn liggen ze er niet zo snel naast.

Robine: super zeg dat John een nieuwe baan heeft, heeft ie de knoop nu definitief doorgehakt? Jij vandaag succes he met je soll.! Ik heb nog geen bericht van de psz voor Jayna. Ze kan met 2,5 jaar pas heen. Hier is het iets van 60 euro voor 2 ochtenden in de week. Ik heb zelf op psz stage gelopen en denk dat het wel goed voor ze is. Ze leren toch al in een kring zitten , liedjes zingen, kleine opdrachtjes uitvoeren en samenspelen. Dan is de overgang naar de basisschool niet zo groot. Pfffff.....daar moeten we echt nog maar niet aan denken!
    Helemaal klaar voor morgen? Ik heb er zin in!

Kel: mooi zeg dat er al kijkers komen, Dat zou idd wat zijn zeg als er al zo snel een bod komt. Je rekent er niet p, maar je weet het nooit. Jullie nu ook lekker aftellen tot de vakantie!

AM: veel plezier bij Sensee vandaag, maar weer ff leuke foto's maken en spammen!

Sap: lekker hoor als Lieke zo tot half 10 slaapt en jij al veel in huis hebt kunnen doen. Gaat toch een stuk sneller dan! Hoelang ben jij morgen onderweg? Ik zag net dat ik 1 uur en 40 min moet, dus het valt me nog mee.

Fajah: jullie gaan ook al snel op vakantie, lekker hoor! Waar gingen jullie ook alweer precies naar toe? Spanje toch?

Zo dat was het ff voor nu. Ga zo ff stofzuigen en dweilen en dan nog ff in de stad voor vaderdag kadootje kijken. Jayna is de laatste dagen zo vroeg wakker, tussen 6.00 en 7.00 uur. Ben ik echt niet gewend. Misschien door dr nieuwe bed en kamer. Ik laat haar nog wel ff liggen dan, maar je bent toch wakker.

Nou fijne dag meiden en tot later.
    Liefs Sem

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Hier een rot nachtje,Yorben heeft steeds liggen jammeren,die is verkouden en had koorts vannacht.Na tig keer eruit geweest te zijn,heb ik hem maar naar ons bed meegenomen en toen heeft hij wel geslapen,gek dat ze het dan wel doen he?
    Dus ben dan ook erg moe nu,ga zo nog maar even liggen.
    Moest ik ook nog werken bij die vrouw die ziek is.
    Ze moest op controle naar zkhuis vanmorgen en zou eind vd ochtend terug zijn.
    Werd ik gebeld door haar schoondochter dat ze weer opgenomen is.
    Schoondochter helemaal in tranen,want tis nu echt een aflopende zaak.
    Dokter geeft haar nog 3 tot 6 mnd.Ik vind het echt vreselijk.Ben erg aan die vrouw gehecht. Echt als een omaatje voor me,werk er al 8 jaar.
    Zal haar dan ook erg missen.Er zit veel vocht in haar buikholtes (10 liter hebben ze eruit gehaald)
    En achter haar longen ook,ze heeft erg veel moeite met ademhalen en het hartfilmpje was ook niet geweldig.Kwestie van aftellen nu dus. :(

Sem:Hier is het mooi weer vandaag,zonnetje schijnt al de hele dag,maar wij hebben woensdag en donderdag zulke pokkeweer gehad.
    Wij gaan naar Torremolinos voor 17 dgn,heb er echt zin in,ben aan vakantie toe hoor,is van September geleden dus nu mag het wel weer een keer.
    En heb je nog iets gevonden voor vaderdag?

Robine:Hoe ging de solli?Is het wat?

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hallo,

Ik had gister ook afdelingsuitje. Was leuk en laat thuis. Gingen we nog even bij Jaime kijken voor we gingen slapen had ze heel dr bed ondergekotst...bleh. Ze sliep gewoon door. Maakte haar wakker om alles te verschonen en haar in bad te stoppen (dr haar zal helemaal onder) gaat ze weer spugen. Zooo zielig. Vanochtend haalden we haar uit bed en had ze weer gespuugd. Nu lijkt ze weer redelijk.
    Vanochtend waren AM en kyl hier en was gezellig! Kyl heeft zowat alle instrumenten van Jaime bespeeld. Hij kon heel goed saxofoon spelen.

Semmi veel plezier dit weekend. En idd vroeg zeg tussen 6 en 7 pfffff.

Kel spannend zeg een bezichtiging. Wel balen van de poets dan en het opruimen. Heerlijk vooruitzicht zeg nog drie weekjes en dan vakantie.

Fajah wat leuk zo'n voorstelling. En een meisje uit de klas opeten..hahah.

AM zie je bericht nu, kon niet op de fiets heh. Maar ja als je gelijk doorging naar overvecht is ook wel handig om met de auto te komen.

Robine oeh spannend....hoe is het gegaan? Fijn dat Jill nu weer wat beter is. En psz tja het is best prijzig. Kdv is denk ik nog duurder. Veel overhead kosten hebben ze heh. Maar denk dat het wel goed is met andere kindjes. Jaime zit dus 3 dagen pw op het kdv. Groep is van 0-2 jaar. Vanaf oktober gaat ze naar de 2-4 jarige groep. Goed dat John ws de nieuwe baan neemt. Dat wat je beschrijft wat hij nu doet lijkt mij ook niks hoor.

LisZo marijn heeft flink geslapen voor zo'n kleintje. En Jesse ook met de bezem spelen. Hier ook eentje die dat graag doet.

Brennied smakelijk bij je ouders vanavond. Gaat alles goed met Len? HIj ziet er iig wel goed uit op de foto! Leuke spam van Milou en wat is ze wijs zeg.

Sap Lieke had lang geslapen zeg. Gek heh dat je dan zelf eerder wakker bent..haha. Het uitslapen zijn we niet meer gewend.

Ik ga nog ff wat werken en dan als Jaime wakker is boodschapjes doen!
    Zal vanmiddag nog ff leuke foto spammen van mij en mn vriendin toen ze langskwam in Spanje bij ons.

lfs

17. hoi hoi,

Zo ben al goed aan het poetsen geweest. Badkamer blinkt nu ;) Woonkamer en alle kamers gezogen en gedweild. Nu alleen de keuken nog schoonmaken en dan is het weer helemaal schoon. Duimen jullie mee voor morgen?

Sem: Wat is Jayna vroeg wakker. Mss inderdaad door haar nieuwe kamertje. Komt vast wel weer goed. Kwestie van wennen denk ik. Fijn dat het gezellig is geweest gisteren.

Fajah: Wat erg voor die vrouw. Hoop niet dat ze al teveel pijn heeft.

Robine: Hoe was je soll? Hoop dat het wat is dit keer.

Ga even mijn e-mail checken en daarna de keuken opruimen.

Alvast veel plz vanavond met het voetbal. Hopen op een mooie overwinning.

Lfs Kelly

18. Heh wat vervelend voor Jaime. Hoop niet dat ze ziek gaat worden. Dikke knuf voor haar

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Mn vriendin en ik

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005