Leuke foto's Lin! Gezellig zo bij t zwembad met een glaasje Arme Jaime, hoop niet dat ze t zelfde gaat krijgen als Jill. Beterschap! Fajah: Arm vrouwtje bij wie je poetst, zeker als je er al 8 jr komt lijkt me dat idd wel ff slikken als ze dr straks niet meer is. Kel: Goed bezig geweest met poetsen! Applause! Hopelijk baat het voor morgen! Soll. ging prima. Hele andere school dan de vorige, lekker ongedwongen, bende in de gymzaal, allemaal kinderen zonder hoofddoekjes en gewoon een intiem klein schooltje. Heb dr een goed gevoel over, t is een agrarische school voor VMBO dus de kids leren daar met name bloemschikken, plantjes telen, tuintjes bijhouden, motoren van tractoren maken etc. Lijkt me wel leuke werkomgeving. Ik zou dan 2 mannelijke collega's krijgen, ook beter dan vrouwen.......weer een weekje wachten. Mogelijk werd de vacature intern opgevuld, zo niet hoor ik t wel of ik t ben geworden. Ga ff de boel aan kant maken, Simba was ff mee dus alles zit weer onder de haren en viezigheid. Mn moeder is weer weg, was wel weer ok, niet meer over de ruzie gehad. Tot laterz
Fajah: Veel plezier strakkies bij de toneelvoorstellng! Wat zul je trots zijn 8 jaar is ook al erg lang, dan krijg je wel een band met iemand. Het is nu dus afwachten, sterkte ermee Kelly: jij al bijna de vakantie in zicht, heerlijk zeg. Semmi: en nog een extra cadeautje gevonden voor papa? Wat je al had is toch ook al erg leuk! Sens: was gezellie die 2 weer samen te zien! Naja samen alleen Ben volgens mij je helemaal vergeten te bedanken voor de plantjes.....bij deze dus alsnog bedankt! Ga ze vanavond gelijk maar planten, dan groeien ze vast nog sneller! Leuke foto's met je vriendin! Robine: klinkt goed je solli! Nu dus alweer afwachten.... Hier vanmorgen nadat we bij Lin en Jaime geweest zijn nog ff de stad ingegaan. Heb voor Djurre maar 2 polo's gekocht. Kyl viel in slaap tijdens het winkelen, dus thuis was hij weer klaarwakker. Ligt net weer op bed....btje uit zn ritme maar ach het is weekend
Hoe vinden jullie mijn mooie meissie? Hij liep de hele tijd met ene ketting van Jaime om zn nek...heb hm dus ook maar een staartje ingedaan
leuke foto's van Jaime en Kyllian. Hier ook voor de tv met de laptop. Gelukkig is de 1ste doelpunt alweer binnen voor ons. Nu nog 2 maken Nederland. HUP HOLLAND HUP LAAT DE LEEUW NIET IN ZIJN HEMDJE STAAN HUP HOLLAND HUP...........
Jezus wat is die van der sar goed zeg! Wij gingen bbq bij collega van mij. WAs voor de OR leden, ik plv voorzitter. 50 mtr voor we er waren in de auto ging Jaime mega spugen. Zo alles in mn clio...en haar stoel..lekker NOT. Zijn anderhalf uur gebleven kleren gewassen etc en toen maar weer naar huis gegaan nu ligt ze alweer lang te slapen. Vanmiddag sliep ze ook bijna 3 uur . Denk echt ziek. Morgen zouden vrienden langskomen maar gaat niet door ivm begrafenis bij hun. Wij gaan als Jaime ok is naar ouwehands. lfs
Owjee toch echt ziek Ze was ook wel al wat stilletjes he. Hoop dat ze snel weer beter is. Kus voor Jaime.
Ja ik hoop het ook maar gekke was na het spugen was ze weer heel gezellig. Ze heeft van alle OR leden de harten gestolen die liepen met dr weg ondanks ze gewoon onwijs stonk :-& . Raar toch hoe ze ziek zijn? Heb je je plantjes al geplant monique? en dan nog HOLLAND IS OK OLE OLE
Yeah!!!! 1-0 !!!! Toneel was erg leuk,en wat was ik trots op mn kleine mannetje,hij deed het erg goed,ik kreeg er spontaan tranen van in mn ogen,watje hé? Zal morgen spammen,of mss straks nog,maar ga nu eerst een glaasje wijn drinken ,heb ik zin in!
nou heb ik niet echt verstand van voetbal hoor, maar ik vind ze tegen Italie veeeeeeeeeel beter! Of heb ik mis? Dadelijk scoren die Fransen ook nog..
Sens: de plantjes gaan er morgenochten in...dat redden ze wel toch? Moet nl eerst ff klein stukje gras weghalen. Hihi Jaime stinkend naar de kots de harten gestolen Tis ook een lief dametje, dan maakt die kotslucht niets uit hoor Fajah: nou ik zou ook megatrots zijn hoor en dan krijg ik ook tranen in mn ogen hihi. Toch nog foto's kunnen maken, leuk!
Kyllian zei vanavond ineens 'poep' en zat toen aan zn luier te trekken. Is de 1e keer dat hij het zelf aan gaf...erg handig Ging net ff zn lijstje met woordjes bijwerken....het zijn er nu 100 dus mag ik van mezelf stoppen gelukkig hehe. Het is ook nog moeilijk bij te houden.
Sens bedoelde je de 'cotton candy' kleur crocs? Hij is hier afgeprijst: http://www.shoebijoux.nl/index.asp?cat= ... oduct=2060
Oh ja idd die alleen dan in lichtroze....booohooo. Nou ze heeft ze nu in roze met dingetjes erbij volgend jaar heeft ze die mary jane die chiel al had gekocht. Al had ik die parelmoer roze wel heeeeeel graag gewild. Ga ff geconcentreerd verder voetbal kijken...