Verjaardagsmeet voorstel 30 nov? - Kelly - Miranda - Sappie - Annemonique Bastian is volgens mij de laatste die jarig is (21 november), dus eind nov. moet qua verjaardagen wel lukken denk ik?
Jaaaaaaaah op vrijdag ben ik ook altijd vrij! Wat een kletsmajoors hier....wel gezellie hoor! Was net ff de gouden kooi aan het kijken en mee weer 5 pagina's erbij ofzo Haha die foto van Jill....echt een groot verschil met ons Miloutje En Daynah lacht ook altijd lekker op de foto!
Wat een gezellig geklets hier, leuk hoor Wil ook wel graag mee maar denk dat ik geopereerd word tegen die tijd... Omdat ik eerst September geopereerd zou worden maar nu met het huis, dus wil ik het na Jayden zijn verjaardag doen. Dus mij onder voorbehoud! Kom snel weer posten en reageren, zo druk de laatste weken
Verjaardagsmeet voorstel 30 nov? - Kelly - Miranda - Sappie - Annemonique - Brennie - Charissa (onder voorbehoud) Ik zet jullie er gewoon op hoor, heb nog geen goedkeuring gehoord over de datum enzo
Charissa: je hebt het volgens mij al wel verteld, maar ben vergeten waaraan je geopereerd moest worden
Oeps sorry Kelly, op mn oude geboortelijstje stond Daynah nog niet eens (haar geboortedatum dan). Was ik zeker te druk met andere dingen