Hoop voor je dat ze die maat 23-24 wel nog past volgend jaar! Ik durf nu echt niet veel kleding en schoenen meer vooruit te kopen. Kyllian zit nu al in maat 22, maar hoop nog wel een tijdje. Zn witte allstars heeft ie maar een paar x aangehad en zijn al te klein Nu heeft ie blauwe allstars die dus 2 maanden terug nog veeeel te groot waren.
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE 2-0
Nou als ze in de finale staan neem ik die maandag vrij gaat Jaime zoals altijd op zondag naar mn paps en mams en gaan wij uit ons dak in de stad...vroegere tijden herleven )
Anders koop ik er een bontje in, kan ze ze in de winter aan heh .En die crocs uit vs waren zooo goedkoop, verkoop ik wel weer via ebay ofzo. Of geef ze weg aan de buurvrouw voor milou
Jelte naast roodkapje en een biggetje! De rest vd fotos is nog aan het uploaden,heb ook een klein filmpje !
Hee fajah een donker kindje in zeeland. Zie je dat vaak of niet? Bij Jaime op het kdv zoooo weinig. Behalve leidster aziza (zij is zoooo tof) jaime isook gek op haar. Deed van de week met oranje vlag alsof ze een hoofddoek had..net als aziza..lief heh?
Lief die boze wolf Fajah! Die lieve wolf bedoel ik Is het in Utrecht echt gezellie na zo'n overwinning denk je Lin? Weet niet hoor, maar denk dat er heel veel jongeren daar te keer gaan Maar kan het mis hebben.