Hhi. Mij boeit voetbal weinig, maar idd als ze winnen ga ik het ook nog leuk vinden Heb een trauma opgelopen aangezien we vroeger als we een weekend bij mn vader waren altijd sport op tv moesten kijken (wielrennen, autoracen, voetbal en noem maar op). Voor mn vader en broertje erg leuk, maar ik verveelde me suf
Heh ik hou niet van azc's..sorry hoor voor wie zich nu rot voelt. AM wij zijn al paar keer met voetbal de stad in geweest. Hangt er vanaf waar je naartoe gaat, maar vind het nogal meevallen. Iig wel heel anders dan a'dam. En daar ben ik ook in mn jonge jaren redelijk vaak geweest met het voetbal ek/wk.
Lieve foto die laatste Fajah! En idd hier ook heel benieuwd hoe Kyl over een paar jaar is. Als ik naa rhm kijk probeer ik soms weleens een voorstelling te maken van zn gezicht haha...erg he.
Lin:Je hebt recht op je mening natuurlijk,maar er zitten ook goede tussen hoor,maar ga ook niet zeggen dat er geen slechte bij zitten,dat heb je met nederlanders ook heh.
Whaaaahhh nou ik hoop niet dat ie op hm gaat lijken hahaha. En nee het is echt zn papa niet, zou mn type niet zijn
Onze jongens hebben gewonnen ,yeah,Alle Welpie´s helpen hoi hoi whahahahaha,ben helemaal hyper JAAAAAAAA
YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HOLLAND IS OKE HOLLAND IS OKE.............. GEWELDIG WEER. Ga nu naar mijn bedje........................ Hier btw weer vuurwerk............... lfs Kelly Weltrusten
Sodebef niet te geloven zeg....we gaan winnen zeker weten. dit gaat gewoon nergens over. Eerst maken we de Worldchampion volledig in en dan nu de haantjes van Frankrijk.Ik ga mn pool verliezen maar dat interesseert me geen ene reet zeg. We gaan gewoon Europees kampioen worden!@ Zijn sowiezo doorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr {|= \/ Echt briljant voetbal hoor ik chiel hier zeggen tegen zn broer ( die in duitsland woont)