November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Haha lekker! Hier net gehaktballetjes op haha. Eet smakelijk ;)

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    volgens mij maakt dinsdag niet uit en gaan we nu met twee keer winnen sowiezo door hoor :D

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja door gaan we toch wel, maar vind dat ze dinsdag ook wel moeten winnen hoor ;)

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Heb ff gecheckt dinsdag maakt niet uit. We zijn al door. Afhankelijk van eindstand roemenie liggen en frankrijk en italie eruit en dat.....in de pool des doods......whaaahaaaa

We are the champion my friend, we'll keep on fighting t'ill the end!

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou weet niet hoe het zit maar ik vind het ok als nl en roemenie doorgaan en france en l'italy eruit liggen :) 8) . dat is echt al heeeeeeel erg stoer 8) 8)

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Haha zat ik net ook aan te denken.

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Fajah: zit net het filmpje te kijken van Yorben! Echt te schattig al die kindjes hihi.

Oeps Kyl is wakker geworden....denk door al het getoeter buiten.

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hier ook hoor moon. Baby's heb ik niet zoveel mee wel heel lief enzo maar vind nu contact met muppet zooooveeel leuker. Gewoon echt mens met mening ideetjes etc...

9. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hier ook! Klinkt stom maar ben best blij dat de babyperiode voorbij is :oops: Zal bij een 2e wel minder zwaar zijn en misschien dat ik dan meer kan genieten, maar ik vond het best een stressperiode. Nu geniet ik echt van hm!

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik ben een Liberaal met een hoofdletter. Dus iedereen gaat gewoon lekker werken voor zn geld. Los van het gegeven dat ik echt denk dat het gewoon goed is voor mensen om te werken en om in contact te komen met anderen al is het maar 2 dagen in de week. Een alleenstaande moeder die niets doet mist denk ik heel wat.

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nou ik zou dus graag nog eentje willen maar geef mij er dan maar een als ie 1,5 is. Ik vind het baby gedoe echt niks.

Misschien gaan wij er nog wel een adopteren ofzo. Loopik ook geen risico met die hellp weer en al dat gedoe. En helpen we een ander kindje wat het slecht heeft er ook mee toch.

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ja zouden jullie echt willen adopteren? Wel een zware taak lijkt me hoor. Heb op mn werk regelmatig cliënten meegemaakt die geadopteerd zijn en problemen hebben gekregen door de periode voor adoptie. Hoe jong ze ook waren toen ze geadopteerd werken...
    Wel heel knap en goed als jullie dat zouden willen hoor.

13. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik ga ook naar bed...truste! :)

14. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Wat een gezelligheid gisteravond en wat een wedstrijd he! Ik ben dit keer niet in slaap gevallen! Zou idd tof zijn als Frankrijk en Italie er zo uitliggen.

Ik vind de babyperiode er wel bijhoren, maar vind het ook veel leuker als ze wat groter zijn hoor.
    Het is alleen wel heerlijk om nog een kindje op schoot te kunnen hebben. Jesse doet dat bijna niet. En je bent effe een tijdje gebonden. Vooral nu met bv.

Tjeetje, heb onwijze koppijn en keelpijn sinds gisteravond. Heb niet gedronken of geschreeuwd ofzo hoor...

Kort nachtje gehad, Wes kreeg Marijn niet in slaap. Ik was al gaan liggen met die kop- en keelpijn. Uiteindelijk om 1.30uur nog maar ff aan de tiet gehangen en toen kon ik hem zo slapend in bed leggen.

Sens: ik wist niet dat jij ook Hellp had gehad. Een van de zwfitness bij mij ook. Heftig zeg.

15. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: balen van het korte nachtje. Marijn slaapt vannacht vast weer goed ;) Moest wel lachen om je beschrijving....ff aan de tiet gehangen hehe.
    Babyperiode hoort er idd ook wel bij. Ik had het ook niet willen missen hoor, maar dat het zo snel is gegaan vind ik ook niet erg ;)

Kyl heeft vandaag wat uitgeslapen. Hij werd wel om half 6 wakker, maar heeft na een fles weer tot half 9 geslapen. Daarna wat in de tuin gedaan. Kyl heeft met de buurvrouw en hond gewandeld. Daarna begon het te regenen. Het is nu weer droog dus nog ff wat stenen op maat zagen en dan kan Kyl naar bed en ik ondertussen naar de Hornbach nog wat grint halen.

16. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Owja er zijn vandaag 4 meiden aan het shoppen! Helemaal vergeten ze een leuke dag te wensen. Nou we horen wel hoe het geweest is he ;)

17. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    O ja, had ze nog veel plezier willen wensen. Zal zo ff sms'en.

Dus jullie zometeen nog een hond erbij AM? Of mag Kyl dan maar met de buurvrouw mee?

Fajah: leuke foto's van Jelte gisteravond. Was hij nog zenuwachtig?

Sens: wow, adopteren... Is wel een lang traject he. En kun je dan aangeven dat je kind van anderhalf wil? Niet toch?

Zo kraambezoek, nichtje van Wes. Ach wel weer gezellig want zoveel bezoek hebben we niet gehad. Heb wel een paracetamol ingenomen, voel me echt niet lekker. Jesse had donderdag ook wat verhoging, misschien heb ik het van hem.

Ik heb gister trouwens een heleboel pagina's zitten lezen van ons na de bevalling in november 2006. Grappig zeg. Soms maakten we ons druk om niets. Gaat bij een 2e echt wel anders hoor. Of niet Fajah?

18. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    LIS: doe ze de groetjes als je ze smst :D
    Nee hier geen hond erbij hoor. Hebben we echt geen tijd voor, dan zou de hond veel te veel alleen zijn en dat is ook zielig.
    Veel plezier met het kraambezoek. Het zal bij een 2e idd wel anders zijn, dan ben je al ene stuk zekerder van wat je doet he.

19. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Lis:hihiihi idd heb een tijdje geleden ook terug gelezen en we waren ongerust over de stomste dingen heh.Met een tweede ben je veel makkelijker daarin,en idd de overgang is dan niet zo groot.
    Lukt het nog steeds goed de BV?

Am;Bij julie regen vandaag?jammer,hier de hele dag zon gehad.

We hebben een nieuwe buggy gekocht voor Yorben,die ander was afgebroken,de kap zeg maar die erover zit.
    Nu heeft hij een mooie creme kleurige van Winnie the Pooh.
    Ik had er nog eentje van Jelte ,maar die kan niet plat om te slapen en daar geef ik toch de voorkeur aan hoor.Zeker straks in Spanje is het wel lekker dat hij even kan slapen in de buggy.
    Nou de kids zijn aan het eten en vliegen zometeen hun bed in .
    Daarna eten wij....lekker stokbroodje met kaasjes en een glaasje wijn.
    Gaat veel relaxter zonder kids he? ;)
    Nou fijne avond meiden.
    De andere meiden hebben vast weer veel geld uitgegeven met shoppen vandaag ;)

20. Lady Ice Shirr

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Nou, visite stond al voor de deur dus heb niet meer gesms't... Sorry.
    Visite is ook weer weg. Schoonoudefs kwamen ook nog ff om gedag te zeggen want vannacht gaan ze op vakantie. Kwamen om 17 uur, lekker handige tijd. NOT... Die zijn net ook weer weg.

Hier een zooi thuis dus na het voeden maar eens opruimen.

Fajah: hebben jullie echt hele dag zon gehad? Hier schijnt de zon nu maar heeft ook veel geregend hoor.

Deel Deze Pagina