Deze foto heb ik gebruikt voor een nieuwe icoon, vond hm zelf erg lief Kyl wilde graag een 'pappel' en zat er lekker aan te peuzelen:
Maar ook een ijsje ging er gisteren goed in! Heel handig die kleine ijsjes van de Liddl! Zonder geknoei een ijsje gegeten
hoi hoi, Zo vaderdag weer achter de rug. Ook hier zijn de kadootjes goed in de smaak gevallen. Vanmiddag ook nog even naar Ballonia geweest met Daynah en die heeft daar lekker in de ballenbak gespeeld en op de springkussen, daarna langs mijn vader en toen weer naar huis. Ik heb samen met Daynah om 17.00 uur ook nog even een tukje gedaan en daar eten klaar gemaakt. Weekend is dus weer voorbij , maar wel een heel gezellig weekendje geweest vooral gisteren met Zap, Sap en Sem. Sap: Wat een ontzettende mooie foto van Lieke die 1ste. Echt super mooi die moet je uitvergroten, echt waar. Vond Rick je kleding mooi? Robine: Heh gatver John ziek, hoe kan dat nou. Jill heeft nog aardig goed geslapen zeg vanmiddag. Ben jaloers. Sensee: Fijn dat Jaime weer beter is balen dat jij alleen ziek bent geworden. Zou het kunnen dat als bij Jaime ook haar amandelen eruit worden gehaald zij ook niet meer zo vaak ziek zal zijn? En wat ben ik jaloers op het uitslapen van Jaime zeg. Niet normaal meer. Hoewel vanmorgen was het hier ook uitslapen hoor 8.00 uur. Normaal is het net als bij Robine 6.45 uur. Fajah: Ach arme Yorben ik zou hem gewoon even een tijdje in zijn blote billen rond laten lopen dan droogt het wel uit met een luier om krijgt het de kans niet echt. Sem: En was het lekker het ontbijtje op bed? En lekker genoten van je vrije dag? LIS: hahahahaha die Jesse voor andere mensen het voorbeeldkind zijn, maar ondertussen Ik ga nog lekker op de bank zitten bij Sabino. Hebben nog niks gehoord van de kijkers. Had ik ook niet verwacht, maar wel gehoopt We zien het van de week wel. Er liep vandaag wel een stelletje in de straat en die hadden het over ons huisje. Sabino hoorde dat omdat hij met de auto bezig was. Wel grappig hoor. Mss van de week nog meer kijkers. Kunnen we weer gaan boenen. Lfs Kelly
Dat lijkt me nog het ergste van een huis te koop hebben staan...al dat geboen steeds als er kijkers komen We twijfelen nog over wanneer we het te koop gaan zetten. We wilden het tijdens onze vakantie in augustus doen, maar wat als er nou al snel een bod gedaan wordt? Het is dan nog wel 10 maanden voordat we zelf gaan verhuizen. Soms makkelijker om eerst je huis te verkopen ipv eerst huis kopen Denk dat het bij jullie best snel verkocht kan zijn hoor, het is een leuke 'starterswoning' volgens mij. Je ziet niet veel woningen in die prijsklasse meer...naja hier iig niet
Waarom zou je het niet al te koop zetten. Je kan toch oplevering in overleg doen. Weten de kopers ook dat het nog even kan duren. Ik zou het wel doen. Onze bovenburen hebben ook al hun huis te koop, maar dan al iets van 1,5 jaar. Hoop niet dat het zo lang gaat duren.
Jeetje 1,5 jaar is wel lang idd. Staat die ook op Funda? Dan kan ik ff spieken. Die van jullie is vast veel mooier Ja oplevering kan natuurlijk in overleg, maar vaak wil men er wel binnen een bepaalde periode in. Huizen worden hier in de wijk over het algemeen wel snel verkocht. Iemand die ik ken en ook in dezelfde periode een nieuwbouwwoning hier krijgt zit tijdelijk op de camping omdat hun huis al verkocht is en de kopers er dus geen jaar op wilden wachten. Maar denk wel dat we het in aug te koop zetten, dan maar misschien een bod weigeren als men er snel in wilt.
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/R ... 0&ut=False 2de huis is van de bovenburen. Ja ziet ons huis er toch een stuk beter uit. Hier moet echt een hoop in gebeuren. Ze zijn ook al flink gezakt in de prijs.
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... ject&hbx=1 Dit huis is van de overbuurman. Hij woont er net 3 maanden en ging het na een maand al te koop zetten?
Ik vind zelf ook wel dat wij de leukste huis hebben, maar goed dat zullen ze zelf ook wel vinden van hun huis. Kan me het haast niet voorstellen
Neehoor ik als buitenstaander vind die van jullie ook het leukst! Denk toch echt dat iedereen dat wel zou vinden en jullie woning gelijk op valt als eerste keus van iig die straat.
We zullen zien hoe snel het allemaal gaat. Blijf van een jaartje uitgaan. Kan het alleen maar meevallen. Ga nu lekker naar me bedje. Morgen weer werken. Lfs kelly