Volgens mij had ik hier ooit al eens een linkje van ons nieuwe huis geplaatst....kom hm hier weer op Funda tegen, maar ik blijf hm niet mooi vinden op zo'n schets Komt zo somber over...maar de steenkleur is toch echt anders in het echie http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/D ... KoopObject
Truste Kel....ik ga er ook vandoor. Werkse morgen! Hier ook weer een werkdag, maar ga daarna nog met een paar collega's en 2 cliënten uit eten, wel gezellig en lekker
Goedemiddag allemaal! Kel: ben benieuwd wanneer je wat hoort van de kijkers van afgelopen zaterdag! Spannend! AM: Mooie foto die met die appel! Leuke kleurstelling zo blauw en groen! Hier ging vanmorgen John om 6 uur naar de wc en ineens hoorde ik keihard BONK.......ik mn bed uitgerend, lag John bewusteloos tegen de muur aan geknald hangend op de wc. Ik em in zn gezicht getikt en koel gemaakt met washandjes en toen na een minuutje ofzo kwam ie ineens heel schrikkend bij. Hij was helemaal verward en begon gigantisch te zweten..........heb em 10 minuten laten zitten en toen ging het wel weer. Hij had duidelijk een flauwte en nu kon ik voor t eerst mn EHBO toepassen Was wel gigantisch schrikken. Achteraf bleek hij zich tijdens t plassen niet goed te voelen en is ie op de wc gaan zitten en toen dus flauw gevallen. Bah, was naar en eng. Hij heeft wat gegeten en is toch naar werk gegaan. Geloof dat t nu wel gaat, maar hij is gewoon hartstikke ziek en toch eigenwijs genoeg om te gaan werken. Straks ff met mn schoonmoeder naar Wassenaar een kledingsetje halen voor de trouwerij van John zn nichtje of 2 weken....... Ga ff Jill op bed leggen Laterx
Robine; zo wat schrikken joh om John bewusteloos op het toilet aan te treffen. Goed dat je er wakker van werd, je moet er toch niet aan denken dat er wat ergers was gebeurd. En eindelijk je EHBO toe kunnen passen . Veel beterschap voor John, een dagje thuisblijven was misschien wel iets verstandiger geweest. Goed in de gaten houden! Veel plezier met shoppen. AM; ik vind de foto met de appel ook erg leuk! Veel plezier vanavond, uit eten is altijd leuk! Verder kan ik al niet lezen...zie alleen maar huizen . Lieke en ik zijn vanochtend even naar het tuincentrum geweest om nieuwe plantjes te kopen. Was gezellig. Nu ligt ze te slapen. Straks nog even de stad in, ga mn nieuwe broek toch maar weer ruilen denk ik , vind hem toch wel een beetje erg strak zitten. Maar even kijken of ze hier bij Vero Moda (is erg groot!)een hele lichte spijkerbroek voor me hebben. Huis is weer schoon, nu zo gauw nog ff een wasje ophangen en dan even lekker niets doen. Vanavond eten we vissticks, lang niet meer gehad dus wel een keer weer lekker. Liefs Sap
hoi hoi, Vanmorgen de makelaar aan de telefoon gehad. Mensen waren positief vond hij. Ze waren ook al bij de buren geweest maar dat vonden ze niks ook omdat hun een 3 kamer woning hebben en wij een 4 kamer woning. De keuken en balkon vonden ze ook erg mooi. Dus het is afwachen of dat ze willen bieden. Ze zouden vandaag of morgen iets laten weten. De makelaar gaat ze sowieso morgen bellen. Ik denk zelf dat de mensen het niet gaan doen, kan het alleen maar meevallen toch. Het was nog een jongstel van een begin 20. Daynah was vanmorgen om 6.00 uur al wakker.......pfffff wel vroeg maar goed onze wekker gaat toch 6.15 uur, dus zo erg was het ook niet weer als je moet werken. Robine: Jeetje wat schrikken zeg van John. Waarom gaat ie nou werken. Gelukkig gebeurde het thuis en niet onderweg ofzo. Pffffff moet je toch niet aan denken. Veel plz vandaag met je schoonmoeder in Wassenaar. Sap: Toch maar je broek ruilen. Ik dacht dat ie wel goed zat toch? Tenminste ik vond van wel. Nou ja winkelse maar dan heh is ook geen straf. Ik ga weer verder. Mss tot later. Lfs kelly
Am:Ziet er leuk uit jullie nieuwe huisje,maar in het echt zal het vast nog veeeel mooier zijn. En je vroeg nog tot welke leeftijd Jelte in zn buggy heeft gezeten? Nou tot ongeveer 2 en een half jaar ,toen ging hij geleidelijk aan zelf meelopen,alleen als we ver gingen lopen nam ik de buggy mee. Robine:Jeetje,schrikken zeg van John vanmorgen.Gaat het nu wel weer? Mannen zijn zo dom wat dat betreft he om te gaan werken? Chris gaat ook altijd werken als hij ziek is. Kel:Ow goed toch dat de kijkers wel positief waren,mss zijn jullie het wel heel erg snel kwijt joh,maar dan moet je zelf nog wat vinden ook. Heb je al iets op het oog?En wil je in Capelle blijven wonen? Yorben zn billen zijn nog steeds erg rood.Hij krijst de hele buurt bij elkaar als ik zn luier verschoon.Heb hem al in zn blote kont laten lopen,maar toen heeft hij een aantal keer geplast op de vloer hihiihi,ook geen succes dus.Nu zit er weer een dikke laag creme op.
Fajah: Heb ik iets gemist? Heeft Yorben ergens last van? Ziek? Nee toch? Lees over rode billen........zielig! Dikke laag sudocreme dan maar! Knuffel voor je mannetje! Kel: Jill was vanmorgen om 6 uur ook klaarwakker en vroeg om melk. Daarna hield ze t nog vol tot 830! Maar ook hier geen uitslaapstertje dus Ga duimen voor jullie en je huisje! Jong stel, kan juist gunstig zijn,. wie weet gaan ze lekker jullie huisje in! Spannend Jill slaapt nog, kunnen nog niet op pad ...........luilak. Liefs
Robine:Ja Yorben was steeds ziekjes en koortsig.En hele rode kapotte billen.Er zit idd een dikke laag creme op.
Er stond hier vanochtend een foto in de krant van een echtpaar dat 80 jaar getrouwd is,Ze zijn allebei 102 jaar,niet te geloven hé ?
Waar is iedereen? Fajah: Dat is zeker bijzonder, dat zie je niet veel meer dat iemand 80 jaar getrouwd is. Dat is echte liefde. Hoe is het nu met Yorben. Worden zijn billetjes al minder rood? Robine: Hoe is het John. Voelt hij zich al wat beter? Niet meer flauw gevallen? Jill was er dus ook lekker vroeg bij vanmorgen. Ik heb net zo gelachen om Daynah. Ik gaf haar een danoontje en op een gegeven moment kwam er een vlieg op tafel. Ze moest zo hard lachen om die vlieg als ie ging lopen en af en toe ging vliegen en maar oooooh aaaah zeggen en dan weer hard lachen. Geweldig om te zien. Lfs Kelly
Kelly; op zich goed dat de mensen enthousiast waren over jullie woning. Nu nog een bod...zou een mooie start zijn. Hihi die Daynah, helemaal in een deuk om een vlieg, kan me voorstellen dat je dr om moest lachen. Fajah; zo zeg een stel dat 80 jaar getrouwd is, heel bijzonder en niet aan veel mensen besteed. Ach gossie, arme Yorben, nog altijd rode billen. Inderdaad maar flink smeren, hoop dat het snel over gaat. Robine; hoe gaat het nu met John? Was het gezellig met je schoonmoeder in Wassenaar? Stond het pakje dr goed? Hier weinig te melden, ga zo maar voetbal kijken, hoop dat die duitsers uitgeschakeld worden . Fijne avond en tot gauw. Liefs Sap
Heeej meiden, Iedereen een leuke vaderdag gehad lees ik. Hier ook gezellig dagje gehad, nog even gefietst en naar de speeltuin in het bos geweest. ´s avonds verjaardag van de buurman en daar shoarmaschotel gegeten...mmmmm.. AM: zag weer leuke Kyllian spam voorbij komen, erg lief hoor die met die appel! Kel: da's altijd goed om te horen toch dat mensen wel enthousiast over het huis waren, nuff afwachten dus. Haha....die Daynah in een deuk om een vlieg, lijkt me geweldig om te zien! Sap: aaaaaaah......wat een superlieve en mooie foto van je meissie met staartjes, staat haar echt goed! En toch de broek maar ruilen....twijfelkont. ...hihi Fajah: zielig hoor de rode billetjes van Yorben, kunnen ze zo'n last van hebben. Hier eigenlijk nooit last van bij Jayna, en anders doet de sudocreme binnen een dag wonderen. Hopelijk is Yorben er in iedere geval snel weer van af! Robine: jeetje dat is even schrikken zeg met John.....hoe gaat het nu met hem? Mannen toch ook...maar blijven doorgaan he, ook al zijn ze ziek. Len heeft het een keer bij de wc's gehad toen we bij de chinees zaten te eten. Komt die vrouw naar naar onze tafel toe en vraagt" hoort de dronken man bij de wc bij jullie?"....ik schaamde me rot, hij had nix gedronken, maar was dus ook ziek en duizelig geworden. Met Jill verder ook alles nog steeds goed? Lekker dat ze gister vanaf 10.30 uur nog ff een tijdje ging slapen. Sensee: beterschap voor jou! Niks aan elkaar steeds zo aansteken! Knap je alweer iets op? LIS: hoe is het verder bij jullie? Kleine Marijn alweer flink gegroeid? Vind je de eerste periode ook weer zo snel gaan? Geniet nog maar lekker van je verlof met je 2 jongens thuis! Hier vandaag nog lekker vrij. Heb tussen de middag gelijk met Jayna ook lekker geslapen. Had het echt ff nodig. Vanavond bij miijn ouders gegeten, nog voor vaderdag. Morgen weer werken, bah....deze week druk, moet mijn portfolio inleveren voor mn studie. na aankomend weekend zijn we daar ook weer van af, dus eind is in zicht. Nou ga ook maar ff voetbal kijken....ik hoop ook dat duitsland er uit gaat Sap! Liefs Sem
Hallo hier redelijk opgeknapt. Alelen beetje jammer maar Chiel kreeg het gisteravond ook. Die heeft een half uur boven de pot gehangen. Ik ga vanavond op tijd nog mn bedje in.Gister lagen we er met zn twee om 21.15 in. Kel en weet je al iets meer over het huis? Ik vind die andere huizen niet zo mooi. Jij hebt ook mooie meubelen dat verkoopt ook altijd nog lekker extra hoor. Haha lachen met die vlieg! Moet je eigenlijk filmen heh. Fajah krijgt Yorben misschien nog tanden of kiezen met zulke rode billen? Tja en dat plassen dat had Jaime ook wel eens als ik haar in dr blote bips liet rondlopen...dweiltje heh. Zap jee John ook ziek en gewoon flauwgevallen. Getver wat eng man. En leip dat ie dan gewoon gaat werken. Hoe voelt ie zich nu al wat beter? Nou meiden ik kom van de week nog ff kijken. morgen ofzo ga nu zo mn bedje in. Lfs
Heeej meiden, Jeeetje wat een rust hier! Ik kwam tussen het ploeteren met mn portfolio op mn werk ff kijken, maar ben dus de eerste vandaag Sensee: bah meid, nu Chiel weer ziek, maar lekekr rustig aan doen samen dan! Nou ga maar weer verder , ga 16.00 uur lekker naar huis, vanavond lekker voetbal met de buurtjes kijken, gezellig! Tot later meiden! Liefs Sem
We hebben er trouwens een achterneefje bij. Lenhard's neef en vriendin waar we goed mee kunnen opschieten hebben hun eerste kindje gekregen. Een jongentje, Cristian. Vernoemd naar zijn opa die Cris heet. Ik heb een leuk shirtje en sokjes bij rainbowbabies besteld. Zaterdag op kraamvisite....leuk weer zo'n kleintje! ben benieuwd hoe Jayna er op reageert.
Hoi allemaal, Ja, idd rustig vandaag! Sem: oh, lekker op kraambezoek zaterdag! Kun je alvast weer beetje wennen aan zo'n kleintje Gefeliciteerd met die kleine van jullie vrienden! Ben ook benieuwd wat Jayna ervan vindt. Ze vindt het vast geweldig. En vanavond ook weer lekker voetbal kijken met de buurtjes. Gezellig! Veel plezier! AM: mooie foto van Kyl met die appel zeg! Sens: beterschap voor Chiel. Is hij wel weer gaan werken vandaag? Een lekkere nacht slapen helpt vaak wel, maar ziek is ziek hoor! Jij bent zeker ook weer gewoon gaan werken gister? Jou kennende... met je drukke baan. Moet je morgenavond nu weer aan de bak? Robine: hoe is het met John? Is hij gister de dag goed doorgekomen? Wat een zieke mannen allemaal zeg. Wes had dat trouwens ook toen wij in september op vakantie waren. Alleen had ik die bonk niet gehoord! Ik hoorde Wes opeens roepen vanuit de woonkamer... Tjeetje, die had toen liggen kotsen joh. Als ik er nog aan terug denk, ga ik zelf ook bijna over mijn nek. Wes moest vorige week naar het ziekenhuis naar de KNO-arts, want hij loopt al sinds december (toen ie in de ziektewet kwam) met een slijmprop in zijn keel. De laatste weken was het zo erg dat hij als hij in bed lag, enorm moest hoesten en braken en dus ook heel veel overgeven. KNO-arts heeft met slang in zijn neus gekeken en hij heeft een ontsteking aan zijn maagklep Hoe hij daar nou aan komt Hij heeft nu medicijnen en lijkt wel wat beter te gaan. Vandaar dus: al die ziekte mannen... Kel: nog iets gehoord van de kijkers? Jullie huis ziet er echt veeeeeel beter uit hoor! Bij de buren zou ik ook niet eens gaan kijken! Fajah: hoe is het met de billen van Yorben? Haha, paar keer in huis geplast word je ook niet blij van he. Ik had vrijdag Jesse in bad gedaan, staat ie daarna bij het bedje van Marijn, maar hij stond dus nog in zijn blootje. Staat ie opeens naar beneden te wijzen en zegt: ohohhhh! Net de Teletubbies terwijl hij daar eigenlijk nooit naar kijkt. Heeft ie geplast. Gelukkig ligt er laminaat hoor! En gister vertelt Wes dat ie op mijn plekkie in bed zat (Jesse dus), en opeens naar beneden wijst... heeft ie daar ook geplast! Lekker dan! Sappie: nog gelukt met het ruilen van je broek? Jammer dat de Duitsers er nog in zitten he? Vanochtend ging ik Jesse naar kdv brengen, en een van zijn leidsters is Oostenrijkse. Die baalde ook wel hoor! Maar ja... nu dan maar voor Oranje he! En hoe is het met Brennied, Charissa, Panda en Jacq? De jongens (haha) hebben vandaag hun voetbalshirt aan hoor! Ze zijn er helemaal klaar voor! Ik probeer een foto te uploaden, maar dat gaat niet helemaal goed. Hoop dat het zo lukt!
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik heb mijn streefgewicht gehaald vanavond. Zit er zelfs onder. Ik ben nu totaal 18.5 kilo kwijt geraakt. Ik vind mezelf echt supergoed dat ik dit heb gehaald. LIS: Leuke foto zeg van Marijn. Erg cute. En wat raar zeg van Wes met die maaginfectie. Hoop dat ie er snel vanaf is. Sem: Gefeliciteerd met de geboorte van de zoon van jullie neef. Erg leuk. Kan je zaterdag weer even voorproeven. Sensee: Hoe gaat het nu met jullie. Al iets opgeknapt ondertussen. We hebben nog niks van de makelaar gehoord. Balen hoor. Ik ga er van door. Bezoek komt eraan. Fijne avond en veel voetbal kijkplezier. Lfs kelly
Meiden, fijne wedstrijd allemaal! Nog nooit zon rustig dagje geweest geloof ik! LIS: aaaaah...lief die foto! Heerlijke mannetjes heb je toch! Kel: ik ben super trots op je meid! Helemaal geweldig dat je zoveel kg kwijt bent! Wij zitten er weer klaar voor. Buurtjes zijn er net, hapjes op tafel, dus wedstrijd kan weer beginnen. Liefs Sem