Robine: wat eng met John zeg, zou me rotschrikken. Hoe is het nu met hm? Kelly: jeetje dat zou snel zijn zeg als je nu al je huis verkocht krijgt Al druk aan het rondkijken voor iets anders? Haha leuk die reacties op de vlieg. Kyllian blijft ook altijd wijzen naar slakken, lieveheerstbeestjes, vliegen en mieren. En alles maar blijven benoemen Er zijn al heel wat lieveheerstbeestjes gestorven door hm. Komt ie weer aanlopen met een 'beest' tussen zn vingers. En wat super zeg...18,5 kilo! Geweldig van je gedaan! Fajah: gaat het al iets beter met Yorben zn rode billetjes? Kan erg plijn doen he Semmi: suc6 deze week met je portfolio. I hoef het gelukig pas uiterlij 30 aug in te leveren, maar wil er eigenlij voor mn vakantie wel vanaf zijn. Leker als het voor jou straks laar is...en dan nog ff en je hebt alweer verlof! Gefeliciteerd met je achterneefje! Sens: huize Sens alweer wat opgenapt? LIS: jeetje Wes een maaginfectie, sterkte ermee. Geluig hebben ze het nu ontdet en niet nog later. Lief die foto van marijn in het EK shirtje Zo hier 2 lange werkdagen gehad. Ik werd vanmiddag op mn werk gebeld door de overbuurvrouw. Onze poes lag bij mensen verderop in de tuin en ze leek steeds in te storten. Ben er gelijk naartoe gegaan en schrok me rot want ze was flink vermagerd. We hadden haar ongeveer een weekje niet gezien, maar dit heeft ze wel vaker sinds Kyllian er is. Ze is denk ik jaloers en is dan veel buiten. Normaal komt ze dan weer terug en heeft ze wel voor eten gezorgd. Nu had ze blijkbaar helemaal geen zin in eten gehad. Zielig om te zien en wat voelde ik me schuldig, want ze ziet er echt verwaarloosd uit. De buurvrouw (hoogzwanger) is vanmiddag nog een keer bij haar wezen kijken bij ons binnen. Ik had een belangrijke afspraak die ik niet kon afzeggen. De poes heeft nu weer wat gegeten en ik hoop dat ze snel weer wat aansterkt. Net nog even merci chocolaatjes gehaald voor de buurvrouw. Voel me echt zo slecht, terwijl de buurvrouw wel tegen die andere mensen bij wie Katja in de tuin lag heeft uitgelegd dat wij geen mensen zijn om een kat te verwaarlozen. Maar misschien had ik de afgelopen week toch meer mn best moeten doen om haar buiten te zoeken. Voorheen heb ik me vaak zorgen gemaakt als ze lang weg was (zelfs posters in de buurt opgehangen en als vermist gemeld)...maar nu dacht ik die komt wel weer terug. Sorry lang verhaal, maar moest het ff kwijt.
Ben ik ook nog en ik heb VERLOF! Heerlijk genieten met Jayden. Vanmiddag de babykamer afgemaakt, alleen nog gordijntje. Had een aankleedkussen besteld en lakentjes, deze kwamen vanmiddag binnen. http://www.misslittle.nl/main.php?cat=2 ... ccessoires Dit is hem...hij staat echt super! (floris) Kom later wel ff weer...wil er een niet slapen Vanaf 19.30 al aan het schreeuwen/gillen
Charissa wat heerlijk dat je nu verlof hebt Mooie aankleedkussenhoes hoor! Hebben jullie de hele kamer oud Hollands ingericht? Is echt helemaal populair nu he.
Hee hallo, Charissa wat een ontzettend mooie hoes zeg ! Echt super. Zou m bijna zelf kopen alleen past niet bij Jaime dr kamer. Hoe voel je je? Nog steeds alles goed? En had jij een pretecho gehad of niet? AM jee wat een verhaal van je poes zeg. Je zei het vrijdag nog dat ie dan zo lang weg is. Ik begrijp dat je je schuldig voelt, maar je weet ook katten luisteren dan toch vaak niet naar je, ze zijn gewoon eigenwijs. Ik denk dat jullie kat gewoon echt zich moet neerleggen dat Kyl er nu ook is. Heb je een kattenluik dat hij misschien wel overdag naar binnen kan om te eten ofzo? Misschien dat ie dan wel wat meer gaat eten? Semmi veel plezier vanavond. WAt voor hapjes heb je? Feli met je neefje! Kel pfff meid echt zooo knap van je hoor. Zoveel doorzettingsvermogen meer kan ik er niet over zeggen. Ben jaloers op je! Ga je de makelaar nog zelf bellen? Lis hihi die kleine marijn in zn ek shirtje! Lief hoor. Ik had eindelijk postzegels gekocht dus je kaart is gister op de post gegaan...erg heh. Chiel is maandag iets later gaan werken en ik vanaf gewone tijd. Idd te druk nu. WAt een verhaal joh van Wes. Heeft het misschien toch nog te maken met dat overspannen zijn? Ik zag trouwens gister een filmpje op de site van Jesse met het sinaasappels persen...GEWELDIG! Verder bij iedereen alles goed? Idd waar zijn jacq, panda en brennied. Ik voel me redelijk opgeknapt hoor. Kort maar heftig virus ofzo. Vandaag wel door mn rug gegaan maar vergeleken met nieuws wat we vanavond kregen is niks. Jullie wisten denk ik nog wel van mn schoonvader de diagnose tumor in de nier dag na geboorte Jaime. De nier is toen weggehaald. Daarna was alles goed. Vandaag hebben we alleen te horen gekregen dat ze nu een nieuwe tumor hebben gezien in de nier die er nog zit. Niet zo'n goed nieuws want het ding was al behoorlijk groot. Deze week nog meer onderzoeken en volgende week horen we meer. Heel vervelend echt want als deze net zo agressief is als de vorige is het echt geen goed nieuws. Kom later nog wel ff. Lfs
Sens, wat een naar nieuws zeg... Hopen dat ze hier weer op tijd bij zijn. Ja wij hebben al een pretecho gehad, erg mooi weer.... klein maandje geleden. Dat aankleedkussen hebben ze ook wel in andere motieven, voor meiden. Am, oh wat zielig jullie kat, ik hoop dat hij snel aansterkt. Als hij altijd terugkomt verwacht je dit toch ook niet...niet schuldig voelen hoor. Heb wel de lakentjes ervan...en hemeltje is blauw, verder is de kamer rustig. Zo geloof dat Jayden eindelijk slaapt... Morgen weer naar de VK, kijken of misschien al ingedaald is...of kan dat niet zo vroeg? (jayden was tot aan de bevalling nog niet ingedaald) Heb wel af en toe van die hevige steken bij mijn kruis Daarna lekker kop koffie drinken bij mijn zusje, zij moet nog 2 weekjes maar heeft het helemaal gehad hahah zo druk beebje Zo ga nog ff rondsurfen en dan op tijd bed in..
Charissa ik weet niet wanneer kindjes indalen. Jaime was met 32 weken ofzo wel iets met dr billen ingedaald volgens mij, maar weet niet of billen heel anders is dan het hoofd... Dat van die steken is volgens mij wel indalen toch? collega van mij gaat donderdag met verlof en zij heeft sinds een paar dagen erg last van haar liezen zij dacht dat dat het indalen was. Over mn schoonvader. De eerdere nier was niet te behandelen met iets. Hij heeft nu dus nog maar 1 nier. Als het mis is is het dus goed mis want zonder nier kan je niet en ik las toevallig vandaag net iets in de krant over tekort aan donoren waarbij nieren bovenaan het lijstje staan. Schijnbaar gaan mensen al naar belgië om daar een nier 'te halen'. Laten we maar het beste hopen maar Michiel denk dat het niet goed zal komen. De tumor beslaat nu ongeveer helft van de nier. Drie maanden geleden was er nog niks..zo snel gaat ie dus.
Sens, dat is wel een hele agressieve tumor zeg als die zo snel groeit.. Ja je moet wel blijven hopen en positief zijn..is ook erg moeilijk.. Heel veel sterkte.
Lin: Thanks voor de kleertjes link, maar ik hou t ff bij wat ik heb, Jill heeft zoveel dat de kast nauwelijks dicht kan! Sterkte voor je schoonvader! AM: Arme Katja.......hou em maar lekker ff binnen zodat hij/zij wat aansterkt. tuurlijk ben je geen s;echte dierenverzorgster, als t beest steeds wegloopt kun je dr toch ook niks aan doen. Zou em nu ff lekker vol stoppen en daarna gaat ie toch weer zn eigen gang! Charissa: Wat een mooie hoes zeg! Zowieso een mooie site met gave lakentjes etc. Heb em bij favorieten opgeslagen, wil tzt voor Jill ook een boerenbont kamertje gaan maken. Geniet lekker van je verlof LIS: Lief die kleine Marijn in voetbaltenue, hahaha. Wat is alweer gegroeid en veranderd zeg. Op wie vinden jullie hem t meeste lijken? Kel: Heb t al zovaak gezegd, maar ben echt SUPER SUPER TROTS op je! Echt knap! Als je t uitrekent echt precies 1 kg per week gemiddeld kwijt he! Nu volhouden en niet teveel gaan snoepen en eten nu! Nogmaals je bent een kanjer! Sem: gezellig voetbalavondje gehad? En nog gefeliciteerd met je achterneefje he! Leuk weer om op kraamvisite te gaan! Vandaag ff naar John zn zus toe op de boerderij. Zijn vorige week verhuisd, maar ben nog niet langs geweest om te kijken. De paardjes staan er nu ook dus Jill kan weer genieten vanmiddag! John is weer opgeknapt, toch ook ff een virusje ofzo. Komend weekend weer een gezellig weekendje. Vrijdag uiteten met mn beste vriedin en man, zaterdag bbq en voetbal natuurlijk en zondag John aanmoedigen op de tennisbaan waar hij weer zn eerste wedstrijd speelt van een nieuw toernooi! Ik doe deze keer niet mee. ff Geen zin in. ga ff bij Jill kijken die papa aan t lastigvallen is beneden. Ze eet als nooit tevoren! 2 boterhammen op een dag, fruit, avondeten, chipjes, zelfs koekjes vindt ze ineens lekker! Mn meisje komt weer helemaal bij Laterz
Sens: sterkte met/ voor je schoonvader Charissa: steken in mn kruis had ik ook zo rond die periode, bij 36 weken helemaal erg, maar een dikke week later kwam Kyllian toen ook. Robine: wat goed dat Jill weer de oude is en goed eet! Veel plezier op de boerderij! Paardjes zijn hier ook favoriet! Hier vandaag een erg rustig dagje. Katja eet weer en lijkt wel iets op te knappen. Ook met Kyllian samen lijkt het goed te gaan, hij is lief voor dr.
Robine, ja he mooie site, heb nog wel wat van die site van mijn zusje gekregen. Hoe is het nu met je man? Best eng zoiets... Hier vanmorgen naar de VK geweest, ben best wel van slag... Baby ligt in de stuit en dat terwijl hij alle keren zo mooi er al voor lag naar beneden. Ik hoop dat hij nog draait, moet met 35 weken liggingecho maken. En heb wel last van krampen s'nachts, dus ff urine ingeleverd en moest van de VK echt rustig aan doen en hoge bloeddruk...bah bah bah. Am, gelukkig dat het weer beetje beter gaat met Katja. Nou ga ff verder surfen en dan ook ff uurtje liggen. Vanmiddag ff naar de ikea en prenetal, traphekje in de aanbieding en we hebben naar de zolder en hier beneden in de hal nog niet. Fijne dag
Charis:Beeb kan nog draaien hoor,Yorben lag ook in stuit en is uiteindelijk toch nog gedraaid uit zichzelf,nog niet teveel zorgen maken dus. Heb eens gelezen dat een beeb in de laatste week nog kan draaien. Leuk dat aankleedkussen. Wanneer ben je nu precies uitgerekend? Lin:Wat een vervelend nieuws over je schoonvader,niet leuk. Ik hoop dat ze er nog iets aan kunnen doen ,want zonder nieren kun je idd niet leven. Het beste voor jullie hoor. Robine:Hoe gaat het nu met John? En al iets vd sollicitatie gehoord? AM:Aaaaah arme poes,maar je bent echt geen slecht baasje hoor,is toch logisch dat je hem buiten liet als hij dat normaal ook doet.Hoe gaat het nu met haar? Kel:Goed zo ,knap van je dat je je streefgewicht hebt behaald.Applaus ! =D> En al iets gehoord over de kijkers? Met Yorben zn billen lijkt het beter te gaan,maar iedere keer als hij poept is het toch weer erg rood,ik blijf smeren dus. Het dochtertje van mn zus is hier nu aan het spelen,mn zus moest even weg. Ze zijn buiten aan het kleuren. Verder geen nieuws van deze kant.
Goedemiddag, Fajah: Fijn dat het beter gaat met de billen van Yorben. Gewoon blijven smeren. Het zal een keer weggaan. AM: Kan me voorstellen dat je je schuldig voelt over Katja, maar dat hoeft echt niet hoor. Ben blij dat het weer beter gaat met haar. Komt vast helemaal goed. Ik zou haar even binnenhouden. Charissa: Joepie verlof. Geniet ervan zeg. Ik zou me ook niet al te veel zorgen maken hoor om de stuit. Ze kunnen nog draaien en anders net als bij Sap en Sensee een ks als je dat fijner vindt. Robine: Fijn dat het John weer helemaal is opgeknapt. Veel plz vandaag bij je schoonzus. Zo te lezen heb je een druk/gezellig weekendje voor de deur. Veel plz alvast. En goed van Jill dat je zoveel eet. Nu voldhouden heh. Sensee: Bedankt voor de site. Ik zal vanavond even kijken. Sterkte met je schoonvader. Sem: Nog een gezellige avond gehad gisteren met de buurtjes. Zal best wel. Zo wij zijn vanmorgen naar het cb geweest voor Daynah haar voetjes. Kinderarts heeft haar nagekeken en zo op het eerste gezicht niks aan de hand met heupjes etc. Alleen staat ze niet goed. Ik moet over 3 maanden terugkomen voor extra controle. Al die andere keren was Daynah goed op schema en nu begon deze kinderarts te zeggen dat ze met alles te laat was. Ik dacht bij mezelf ja hoor krijgen we nu dit weer........Daynah doet het gewoon prima...klaar. We zien het over 3 maanden wel weer. Gisteravond was een latertje......00.30 uur lagen we pas in bed. Heb dus net even 1,5 uur met Daynah op bed gelegen. Ik heb haar maar bij me gelegd en ze kwam lekker tegen me aan liggen en zijn we lekker gaan slapen. Daynah slaapt nu nog. Zometeen naar de kapper even een stukje knippen en uitgroei verfen doe ik donderdag. Niks bijzonders dus. Ga Daynah meenemen zal maar wat lekkers geven aan haar als ze mij gaan knippen. Ga er van door. Lfs Kelly
Charissa: jammer dat beebje nu in een stuit ligt. Het kan nog veranderen he, dus ff afwachten. Fajah: die kids vermaken zich vast prima met zn drietjes Kyl is vandaag maar eenzaam alleen, die had ook wel bij zn surrogaatmama willen spelen Kelly: komt vast goed met Daynah dr voetjes als ze nog beter gaat lopen. Merkt ze vast vanzelf wel dat ze sneller kan als ze dr voetjes goed neerzet. En waarom zeggen ze ineens dat ze met alles laat is? Met wat is ze dan laat?
Geen idee AM waarom ze dat zeggen, maar het is ook iedere keer een ander, dus zal ook wel aan de persoon liggen. Deze kinderarts wilde ook dat ik doorging met bv etc. Echt zo'n ouderwetse huppeltut. Ik maak me ook niet echt zorgen hoor, maar als het wordt gezegd ga je toch nadenken. Makelaar belde vanmiddag en voorlopig willen ze nog niet bieden. Komt vooral door dat meisje omdat ze nog verder wilde kijken, die jongen zag zichzelf hier al wonen, dus dat is ook wel weer positief, mss komen ze over een paar maanden weer terug ofzo. We zien wel. Het was ook te mooi om waar te zijn binnen 1,5 week verkocht. Zo erg vind ik het ook alweer niet. Moet nog aan het idee wennen dat hier een bord te koop staat Ga met het eten beginnen. boontjes, gebakken krieltjes en een braadkip, die ligt al in de oven. lfs Kelly
Hier net klaar met eten van Krieltjes,Broccoli en Worst. Kel:Zou idd wel erg snel verkocht zijn dan in 1,5 week,maar kan altijd natuurlijk. En idd mss komen ze nog wel terug als de rest vd woningen hun niet aanstaat.
Goedemorgen allemaal, Zo lekker de laatste dag voor het weekend. Heerlijk hoor. Ik kwam vanmorgen op me werk heb ik een plantje gekregen met een kaartje "geslaagd". Ik dacht wat is dit nu weer. Is het omdat ik mijn streefgewicht heb gehaald. Ik heb het van 2 collega's gekregen. Zo lief dat ze al die maanden hebben meegeleefd. Ga maar eens aan de slag. Fijne dag.
Kel: Wat lief van je collega's! Echt attent zeg! Dat is nog eens leuk beginnen op je werk zo in de vroege ochtend. Hier komt zo een mannetje voor de droogmachine, die geeft sinds een week of 2 zwarte strepen na een droogbeurt. ff Naar laten kijken dus, staat zo lullig op je witte kleding Hoop dat we niet meteen een nieuwe moeten gaan aanschaffen. Vanmorgen in navolging van Sap ook de hardloopschoenen aangedaan en 3 km gerend tussen 715 en 745! Wat een tijd he! Nu dus alweer fris gewassen een aangekleed achter de pc. Ga vanmiddag ff naar de stad om een trouwpakje te zoeken. Denk aan een leuke jurk, maar kijk wel waar ik tegenaan gaan lopen. Tot later! Liefs
Goeiemorgen, Fajah, ik zal ff wat schrijven hihihi, het is idd rustig Lekker gewerkt? Kelly, ah wat lief van je collega'tje en super dat ze zo meegeleefd hebben. Werk ze nog laatste dagje...en dan heerlijk weekend, nog leuke plannen? Hier een rotnacht, werd continue wakker van harde buiken en soort menstruatiekrampen en rugpijn, soms heb ik echt gevoel dat de kleine zich binnenkort aandringt of mss van de drukte van de laatste weken met Dennis zijn verjaardag en de boel hier opknappen...? Ach als ik het niet vertrouw bel ik de VK wel op.. Vraagje: Jayden heeft zijn arm/hand ontzettend opgezet. Er heeft een ook een muggebult of iets gezeten toen is dat op komen zetten. Het is ook beetje strak die huid en rozig, als ik hem er aan zit trek die weg. Heb de dokter al gebeld die zegt is een normale reactie van een muggebult. Hebben jullie dit wel meegemaakt? Nou ga ff bij mijn kleine man zitten. Fijne dag
goedemorgen, Nou, je hebt in ieder geval weer iets te lezen Fajah! Charissa: zou het wel even in de gaten houden, die arm van Jayden. Jesse heeft wel muggenbulten, maar zijn alleen rode stipjes. Verder niets. En lekkr verlof. Pfff... gaat snel he. Ik zit alweer bijna 11 weken thuis! Toen ik nog 11 weken moest werken ging ik al aftellen! Klinkgt idd al als een beginnetje, maar misschien voorweeen. Was Jayde te vroeg? Mijn Vk zei dat de 2e meestal later komt (in tegenstelling tot wat de boeke schrijven). Kel: wat lief van je collega's zeg. Ze hadden ook een lekkere doos chocola kunnen geven, haha! Robine: wow, ook al vroeg aan het hardlopen! Respect hoor. Fajah: lekker gewerk? Gaat Yorben dan naar je ouders? Ik ben vanochtend na het wegbrengen van Jesse naar de winkel geweest om spullen te kopen voor citroentaart. Ga ik zometeen maar even bakken. Mijn ouders komen vandaag weer terug van vakantie. Geef ik ze lekker een stuk taart mee. Vanmiddag ook lasagna maken voor vanavond, dus ik ben veel in de keuken te vinden vandaag. Marijn is trouwens echt een ramp met flesvoeding! Soms weigert hij echt. Dat wordt nog wat als ik weer ga werken... Heb nog wel 2 weken vakantie in augustus, dus na deze week nog 8 weken. Goed vooruitzicht! Nu de zon nog. En kan ik mooi nog wat afvallen, ga zo eens op de site van WW kijken. Tot later!