Lis, moet je in Augustus weer beginnen? en heb je meteen vakantie achter je verlof? Vervelend dat Marijn de fles weigert...vooral als je straks weer wilt werken en de combi. Robine, tjonge wat sportief hihihi en zo vroeg Succes met uitzoeken van kleding voor de bruiloft, van wie heb je of had je dat al gezegd? Zo heb de was alweer opgevouwen, bedden verschoont, gedweilt...weer veel te veel en nu heb ik alweer harde buiken, bah! Nou ga ook maar ff rusten, Jayden ligt er alweer in en heb vanmiddag met een vriendin en zoontje afgesproken, ff over de markt en bij de lunchroom kop koffie doen...lekker gezellig. Tot later...
Charissa: gezellig veel plezier met je vriendin. Mijn vriendinnen wonen eigenlijk allemaal ver weg, dus zulke dingen doen mis ik wel hoor. En eigenlijk alweer veel te veel gedaan vandaag hoor. Zo, taart staat in de oven. Ga zo ook nog ff lekker op bed liggen. Gister ben ik ook gelijk met Jesse gegaan en ik dacht dat hij 1,5 uur had geslapen, maar was 2,5 uur. Lekker hoor. Hopelijk doet ie dat morgen ook. Tis toch kloteweer. Sens: gister kwam jullie kaart hoor. Hangt ook op nu. Bedankt nog.
LIS: Klinkt lekker die citroentaart! En lasagne ook! Balen dat Marijn zo slecht aan de fles drinkt, misschien verbetert dat nog wel!? Slaap lekker! Charissa: Spannend hoor nu al harde buiken en krampen........dadelijk komt je mannetje er al aan! Maar beter kan hij nog ff blijven zitten! trouwerij is van John zn nicht, volgende week. Heb besloten een jurkje dat ik laatst gekocht heb te dragen met hakken en een gehaakt vestjes erover, vind t wel best......blijf shoppen. Mannetje van de droger is geweest vanmorgen! Trommel is overleden! 8 Jaar oud, en op! Je zag ook heel de rand beschadigd en gedeukt dus vanavond gaan we ff een nieuwe halen. John neemt grote auto mee van zn werk dus kunnen we em meteen mee naar huis nemen. Een droger is zo zwaar niet. Wel weer zonde van de centjes, maar ja, zonder kan ik dus echt niet. Ga ff relaxen, Jill slaapt net dus moeders kan ff op de bank met een paar boekjes. Morgen naar mn vriendin die over een maandje gaat bevallen van jongetje 2. Ben benieuwd naar dr buikje. Verder ff langs oma(mijn moeder), daar gaat Jill volgende week voor t eerst logeren........ Tot laterz!
Zonde van je droger Robine, maar die dingen zijn niet zwaar hoor. Een wasmachine wel. Ik las net op de telegraaf dat het dochtertje van Boulahrouz is overleden. Verschrikkelijk toch. Ik heb vandaag niet zoveel zin. Alleen maar zeikmensen aan de telefoon en over de mail. Is mijn dag niet. Kom later wel ff reageren verder. lfs
Ja, las ook van het dochtertje van Boulahrouz. Vreselijk zeg. Hoeveel te vroeg was ze geboren? Kel: nog effies en je hebt weer weekend! Alleen maar lachen om die zeimensen Ja, ik heb makkelijk praten he. Ik zit nog effies thuis Robine: kom effe langs, kun je de taart proeven Lasagna is van de keer met spinazie en tomaten (uit pak hoor, ik ben niet zo'n kookprinses), ben benieuwd. Ja, die fles zal wel moeten als ik ga werken he. En een fles met borstvoeding gaat wel, of flesvoeding gemengd met borstvoeding vindt ie ook wel ok. Maar alleen flesvoeding is soms echt een ramp. Maar kolven vind ik verschrikkelijk, dus dat doe ik bijna niet. Hier is het zonnetje gelukkig weer gearriveerd, das een stuk prettiger. Nu effies achter de pc en dan maar weet wat strijken voordat ik zometeen weer een hele stapel heb.
Lis:Als ik gaan werken ben gaat Yorben naar mn ouders idd,eerst nam ik hem mee,maar sinds hij loopt is dat niet meer zo handig he. Robine:Heh shit zeg vd droger,de mijn e doet af en toe ook vreemd,zal eerdaags ook wel overlijden Charis:Nog niet bevallen he,is nog iets te vroeg hoor. Hier weekend,eindelijk. Vanmiddag met Yorben naar de kapper geweest,is weer lekker kort. En ze had weer een heleboel kettingen verkocht van me,voor 90 euro,lekker he? Gaat goed met mn verkoop. Morgen boodschapjes halen als Jelte op school zit. Zaterdag hebben we geen verplichtingen.Zondag gaan we naar een vriendin van me en we blijven daar eten. XXX
Lis, las net ergens dat het dochtertje 4 maanden te vroeg geboren is... Ja het is verschrikkelijk, het zal je maar overkomen. Robine, ach je kan toch kleding wel een keer vaker aan hebben, meestal met een nieuw vestje of schoenen of andere ketting is het weer net nieuw hahaha. Hhahaha zie Thomas Berger bij GTST Ga ff verder kijken
Heeej meiden... Jipppieeeeeeee........ik heb mijn porfolio voor mijn opleiding af en op de post gedaan naar mijn docente! Nu nog 2,5 week werken, dan 3,5 week vrij, om vervolgens nog 3 daagjes mijn vervangster in te werken en lekker tot de kerst met verlof te gaan. Wat een heerlijk vooruitzicht! Sorry....moest t ff kwijt...hihi.... Sensee: jeetje wat een rotnieuws over je schoonvader zeg, heel veel sterkte ermee.....rotziekte toch ook! LIS: lekker genieten meid van de periode dat je nog lekker thuis bent. En ik ga voor jou...en ook ene beetje voor mijzelf, duimen voor heel veel zon in nederland deze zomer! Kel: wat lief van je collega's zeg dat ze een plantje voor je hadden. En op het cb weer een stelletje zeikerds dus, ze weten ook echt niet wat ze zeggen he! Robine: heh bah, wat balen van de droger zeg, is t nog gelukt met een nieuwe kopen? Veel plezier bij je vriendin morgen! Charissa: heerlijk meid, jij hebt lekker verlof, geniet er van! Da's inderdaad ff schrikken als t kindje nu ineens in een stuit ligt. Hopelijk draait ie nog, ga voor je duimen! AM: hoe gaat het nu met jullie poes? Hopelijk sterkt ie snel weer wat aan. Gelukkig dat de buurvrouw m zag en jou heeft gebeld. Fajah: mooi zo, dat gaat goed met die kettingen zeg! Crea ben je hoor! Wanneer hebben de kids in zeeland trouwens vakantie? Hier verder alles prima. Ga heerlijk genieten van mijn weekend nu ik lekkre niks meer voor de opleiding hoef te doen. Zaterdagmorgen dus kraamvisite en 's avonds gezellig voetbal kijken....spannend! Jayna is de laatste dagen weer zo bijdehand bezig trouwens. Vanavond zegt ze ineens op bed: weltusten mama! Tot morgen! Zoooo lief! Nou ik ga voetbal kijken.....ben benieuwd wie er door gaat, zie dat die duitsers net scoren....baaaah! Liefs Sem
Sem:Heerlijk vooruitzicht heb jij hoor,tot Kerst thuis.....wou dat ik dat kon zeggen Hier heeft Jelte 4 juli zn laatste schooldag en 5 juli vertrekken we al.Ik kan bijna niet wachten.Zit er een beetje doorheen,echt tijd voor vakantie.!
Oja ik moet morgen met Yorben naar het zkhuis,nacontrole van de operatie,ben benieuwd. Ga nu mn bedje in,ben nogal moe. Weltrusten.
Suc6 morgen Fajah! Semmi heerlijk zo'n vooruitzicht he! Lekker dat je portfolio de deur uit is, nu nog ff goedgekeurd worden...maar dat zal vast wel lukken.
Sem, dat klinkt goed! Dus jij heb ook al bijna verlof, het gaat zo snel! Ah wat lief dat ze dat zegt...dan smelt je toch ook helemaal weg. Heb ik als Jayden mijn knuffelt..mmhh heerlijk hoor. Fajah, succes morgen! En weltrusten. Ik ga nog ff surfen en dan ook slapen...ben moe...morgen bloedprikken. En s'avonds komen mijn moeder, haar man, mijn zusjes met vriend, en vriendin van mijn broer. We willen volgend jaar op vakantie met ons allen dus ff bespreken. Lijkt me zo super he. Trusten
hihi Charissa.....jullie denken ook al na over de vakantie van volgend jaar dus....leuk hoor met zn allen en die tweede kleine knul er ook bij! Hebben jullie al een idee waar naartoe? Wij denken nu ook al aan de vakantie van volgend jaar, willen dan weer gaan vliegen, deze keer met 2 meiden...haha! Fajah: lekker joh, 5 juli meteen op vakantie, dat schiet al op. Weltrusten en succes in het zh morgen! AM: idd, nu moet mn portfolio nog ff gedgekeurd worden,maar mijn manager was er in ieder geval al erg tevreden over. Jij succes me de laatste loodjes van je studie voor de vakantie! Ow....gelukkig, portugal scoort nu ook nog een x, wordt het tenminste nog een beetje spannend.... Fijne avond verder meiden! Liefs Sem
Sorry hier echt zo gaar 's avonds....heb nu alweer bijna 1,5 week aan overuren staan. Morgen nog werken. Ben echt aan vakantie toe (net als jij fajah )....helaas nog ff paar weken wachten. Zomnerperiode is hier extra druk aangezien ik cliënten van collega's erbij krijg. Robine goed bezig jij ookal aan het hardlopen! Zag dat Charissa ook weer aanwezig was hier Best veel last al van beebje dus. Kwam Jayden eerder dan de uitgerekende datum? LIS: wat latig dat Marijn moeilijk kunstvoeding drinkt. Wel een compliment voor je dat je heerlijke melk produceert! Sem: zegt ze zoveel achter elkaar? Wat lief zeg Hier is het ook wel losse woordjes achter elkaar, zoals 'mama huis weg'. Ach ik begrijp wat ie bedoelt
Dag lieve meiden, Hoe is het hier? Met iedereen alles goed? Ik was er even niet ....druk. Wel af en toe snel meegelezen van mn werk. Gisteravond mocht ik weer optreden altijd spannend maar ging goed. Meeting was om 23 uur afgelopen. Dus had van 9.15 tot 23 uur gewerkt. Vandaag iets later begonnen hoor en vanmiddag was ik in Hilversum voor een meeting dus om 17 uur naar huis. Michiel heeft een congres dus die is er vandaag en morgen niet. Is in Noordwijkerhout en was met slapen...leuk heh die drang om een carriere te hebben Ik ga even reageren... Charissa hoe is ie nu? Ik las dat je bloeddruk te hoog was. Doe maar gewoon echt rustig aan al is het moeilijk natuurlijk ook met een kleine. Gaat Jayden ook naar kdv? Hihi Fajah wist ik niet joh dat je Yorben meenam als je ging werken. Als ze klein zijn is dat wel een oplossing natuurlijk! Spam ff een foto van Yorben met zn nieuwe kapsel! Goed van die kettingen, maar wat ben je kwijt aan inleg/productiekosten? Straks begin je nog je eigen bedrijfje! Lis volgens mij ben jij niet iemand die het erg vindt om te werken of wel (nav je opmerking richting kel). Balen dat Marijn niet zo graag de fles wil. Is het dan bv die je geeft met de fles of dat poeder? Misschien zit daar het verschil in. Evt afbouwen ofzo of mengen (geen idee of dat mag en kan hoor).Mooi dat je de kaart hebt, hij stond hier al een tig weken op het dressoir. toen vakantie en druk druk druk... Oh wacht lees nu terug over mengen bv en poeder. Kolven is ook kut ik voelde me net zo'n melkkoe met twee van die dingen op mn tieten. Kel wat llief van je collega's van het kaartje. Is ook echt een prestatie. Hoe voel je je verder? Griep over? robine balen van de droger maar acht jaar is best lang voor die dingen toch? En zo duur zijn ze ook weer niet. Zei hij waardoor het kwam die beschadiging aan rand? Leuke plannen voor volgende week als Jill bij oma gaat logeren? Is rustig hier zeg...Waar is iedereen? Wij gaan morgen naar Limburg toe. Blijven daar dan ook slapen. Mn schoonvader wil Jaime en ons heel graag zien nu. Zaterdagmiddag eigenlijk min of meer afgesproken maar verzetten we wel. Hebben jullie trouwens de folder van Karwei gekregen? Wij kregen die van de week en ik zag een kinderbbq erin staan. Zeg tegen Chiel we doen zo vaak bbq, we halen een bbq voor Jaime. Chiel heeft m gehaald gister. Ze vindt hem helemaal geweldig (en wij ook). Zit vlees bij, groente (maisje en paprikaatje) peper en zout stelletje, ketchupflesje en mini tangetjes. Je kan m aanzetten en dan gaat ie al gloeien (die kooltjes) en als je er dan wat oplegt hoor je gesis. Ze is er de hele tijd mee in de weer echt lief. Nou ik ga ff surfen. Ff huizen kijken . lfs
Hmmzz nu ik aan mn werk denk...morgenochtend om half 9 zit ik bij een sollicitatie. Moet ik nu dus ook nog ff voorbereiden, solli-brief lezen enzo. Iemand nog goede vragen? haha
Sem, ja lijkt mij ook super.... met mijn mannen hihihii, ons viertjes. Wij willen naar Italie, jullie dan? En ook laatste jaar zonder rekening te houden met vakantie, jaar daarop gaat Jayden alweer naar de kleuterschool, waar blijft die tijd. Fajah, ja heerlijk steek ons de gek maar aan we moeten nog een jaar wachten, eerst puffen hahahaha