November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Misschien toch djurre nog ff overhalen wel op vakantie te gaan?

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Haha Sens een kinder bbq :D Nou Kyl komt graag een x bij Jaime bbq-en hoor ;)

Jij dus ook druk op t werk! Ik heb geen drang om een goede carriere te hebben, maar ook hier is het dus druk ;)

3. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    ja Am, ik ben er ook weer....verlof he dus meer tijd whahaha.

Sens, ja gaat nu wel...wel krampjes en harde buiken maar ff in de gaten houden.
    Ah schattig Jaime aan de BBQ :)

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Zat zelf al goedkopere vakanties te kijken....maar die zijn er echt niet....
    Misschien in het naseizoen ofzo weer eens naar CP. Zonvakantie gaat er niet in zitten :(

5. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    volgens mij meestal vragen naar wat in advertentie staat en waarom iemand dat dan doet of goed kan.Misschien bij lastige zaken vragen hoe iemand zich daar dan bij voelt. Een extreme situatie voorspiegelen en dan vragen hoe iemand daar mee omgaat...zoiets denk ik.

Was vandaag dus bij die meeting in H'sum. Zag ik een kerel lopen en dacht al die komt mij bekend voor.... Wisten jullie nog dat ik bij Leusden had gesolliciteerd..die kerel zat toen ook te wachten voor een gesprek (die pik je er zo uit en die kerel was er een uur te vroeg want ik zat nog te wachten en hij was er al...loser).Maar goed ik had mij teruggetrokken maar hij was het geworden schijnbaar. Wat een niveau zeg....tsjeee. Weet ik gelijk het hele niveau van die mensen als die kerel daar nog werkt..

6. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Am, of lekker een weekendje of midweekje in Nederland is toch ook heel lekker.
    Doe wij ook denk ik nog als de kleine er is...nog in mijn verlof (heb nog tegoed van moederdag ;) )

7. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Kyllian had vandaag bij oma een klein fornuisje gekregen voor daar. Vindt ie echt geweldig het koken :D

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Thnx Sens....wil idd wat situaties bedenken en hoe ze daar dan mee om gaan. Stom eigenlijk, maar ik heb de vacature nooit gezien en het is een niveau lager dan mijn functie. Het wordt een functie als begeleider, dus iemand die ik dan kan inschakelen voor mij cliënten...ik zet het beleid uit en hij/zij voert het uit.

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Am toch anders ff kijken voor een huis in spanje? Heeft Djurre leaseauto? Evt met auto je hebt noordelijk spanje ook die huizen en in september vet aanbiedingen. Of 2-3 reizen.

En meiden die bbq is echt een aanrader hoor, hij is echt zoooo lachen.. :) www.karwei.nl dan karwei krant aanklikken. pagina 25 rechtsboven.

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Nee helaas hier geen lease-auto meer sinds hij in Utrecht is gaan werken en niet meer het land door hoeft. Hij gaat nu altijd met de trein, we hebben voorlopig alleen mijn auto. We zullen wel een keer een grotere auto erbij moeten hebben....maar voor vakantie zou het wel in mijn auto passen hoor haha.

Ik ga ff bij die bbq spieken....maar zolang wij niet aan de bbq kunnen mag kyl dat ook niet :p

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Dat is altijd fijn, beleid uitzetten en ander uitvoeren :) . Hier ook hoor op die manier.
    Kreeg gister van manager en teamleider met het eten tussen een borrel en meeting in veel complimenten. WAs daar erg blij mee.
    Dacht toen ik na het optreden naar huis reed nog jezus werk nu 10 jaar daar maar ben begonnen als administratief medewerkster, toen secretaresse toen directie secretaresse, beleidsmedewerker in opleiding, beleidsmedewerker a en nu beleidsmedewerker b en kan nog misschien wel c worden. Van schaal 4 naar schaal 10 gegaan. Gaat snel maar werk er hard voor. Wel fijn dat het dan goed gaat en lukt.

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Dat heb je goed gedaan Sens haha. Ïk doe het rustig aan hoor, zie het later wel of ik nog zou willen gaan voor coördinerend begeleider (stuurt het hele team aan) of lokatiehoofd haha. Zie ik mezelf nu echt niet doen, heb je amper nog cliëntencontacten....en ws nog meer werkdruk. Geloof dat ik toch niet zo'n carrierevrouw ben, had ik niet eens in de zorg moeten gaan werken ;)

Mn vader is ook iets van 40 jaar beleidsmedewerker geweest, maar dan voor de ombudsman :)

13. charissa1979

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Sens, ja hij is erg leuk die BBQ :)

14. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Hij is idd leuk, maar Djurre zit hier achter me te zeggen dat Kyllian daardoor straks nog met onze bbq gaat bbq-en haha. Zal vast wel meevallen hoor ;)

15. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:En gelukt met de solli?
    Jammer dat het geen zomervakantie word,maar even een weekendje of midweekje ertussenuit is toch ook fijn.Kom naar Zeeland ;)

Sens:Ja was wel handig dat Yorben meeging naar mn werk,nu gaat dat niet meer.
    Ik hou best wel wat over met kettingen maken(anders zou ik het niet doen)
    En niet alle kralen zijn even duur en kijk ook vaak op internet naar Kralen en toebehoren,scheelt echt veel in prijs.
    Ooow en die BBQ van Jaime is echt super leuk,jammer want hier hebben ze geen karwei :(

Lis:Hoe was de taart? En de Lasagne?
    Wij eten vanavond hollandse nieuwe Mmmmmm....!

Nou straks met Yorben naar Zknhuis.
    Heb niet veel zin eigenlijk.
    Heb eigenlijk nergens zin in de laatste week,Pfffffff nog 2 weekjes volhouden en dan ...... SPANJE!

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haaaalllllooooo (echo zo leeg is het hier ;) ),

Heb heerlijk uitgeslapen vanochtend. Michiel belde mij om kwart over tien wakker. Ben er maar uit gegaan. Jaime werd ook net wakker en die was nog aan het spelen. Zo even boodschapjes doen. Vanavond rijden we richting het Zuiden.

Fajah succes vanmiddag met Yorben. Controle stelde bij toen niet veel voor, even kijken en klaar. Was langer aan het wachten dan dat ik binnenzat bij de arts. Wel echt leuke hobby fajah!

AM haha idd ze moet niet zo met onze bbq doen. Maar dat lukt ook niet denk ik, die is vrij hoog. Grappig dat je vader ook beleidsmedewerker was. Bij ministerie of niet? Bij ministerie hebben ze veeeeeel betere arbeidsvoorwaarden dan bij gemeenten. :cry: .

Nou ik keek vanochtend nog ff bij de voetpalpoule maar ik sta nu op plek 14 van de 176. Vind het eigenlijk best stoer..haha. Een van de weinigen dames in de top 20 (drie totaal).

Nou ik ga ff ruimen hier en dan boodschappen doen...heb geen zin maar ja.

lfs

17. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    Goedenmiddag meiden,

Lekker weertje is het hier zeg, bij jullie ook?
    Vanmorgen besloot ik ineens dat het nu tijd werd om voor het eerst met Jayna naar de kapper te gaan. Dat ging wonder boven wonder hardstikke goed. Ze vind de stoel erg interessant en gaf geen kick. Heb alleen de puntjes laten doen en beetje gelijk laten knippen. Zal zo wel ff spammen.

Sensee: leuk zeg zo'n bbq voor Jaime, zal ze vast veel speelplezier van hebben.

Fajah: hoe was het in het zh met Yorben?

Charissa: leuk Italie, willen wij ook nog wel weer een keer naar toe. Ik denk dat het voor ons zuid spanje of iets van menorca wordt.

Nou, ga nog ff een bammetje eten nu en Luca uitlaten nu Jayna slaapt, fijne dag allemaal!

Liefs Sem

18. Semmi

Semmi Fanatiek lid

25 feb 2006
    4.385
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Friesland
    mn meissie terug van de kapper...

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha Semmi ik zie eerlijk gezegd niet zoveel verschil. Ze blijft wel echt geweldige krullen hebben heh.
    Hier ook wel lekker weer maar wel erg benauwd zeg.

Ik ben aan de poets. Hanane was woensdag niet geweest, heel raar. Nu moet ik het dus zelf doen...bleh. Jaime ligt nu even te slapen. Ben benieuwd hoe lang omdat ze vanochtend zo lang sliep.

lfs

20. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sem: Mooie haartjes heeft Jayna weer! En dr krullen worden steeds meer pijpekrulachtig he! Supermooi hoor! Ben benieuwd of je portfolio door de keuring komt!

Sens: Leuke bbq voor Jaime! Hahaha, kijk id dmaar uit dat ze dadelijk geen verwarring heeft mt de echte!

AM: Weekje thuisblijven is ook lekker hoor, maar dan ook echt niks doen, of alleen maar leuke dingen!

Hier gisterenavond nieuwe droger gehaald bij de IT;s. Mooie Bosch, kregen em mee voor 60 euro minder, dus scheelde weer wat. Meteen in de auto gegooid en thuis geinstalleerd. Hij doet t prima, eerste wasje kwam er keurig uit :)

vanmorgen naar mn vriendin geweest in Capelle. Ze is ondanks dr zwangerschap(7 aug uitgerekend) super slank. Heeft zwangerschapsdiabetes dus mag alleen maar om de zoveel uur wat eten. Verder dr nieuwe huisje bekeken, erg mooi en modern geworden met een mega bad erin. Daarna naar mn moeder gegaan en daar kreeg ik een telefoontje van de school waar ik vorige week gesolliciteerd had, woensdag 2e ronde! Balen, had t al willen weten, maar ze konden nog geen keuze maken. :( Helaas, weer een weekendje wachten. Irritant. t Zit echt niet mee met t vinden van een andere baan. Nou ja, we zien t volgende week wel weer.

Jill slaapt nog ff lekker, ga zo Bibaboerderij pasta maken ;) zal ze vast prachtig vinden!

Tot laterz

fajah: Hoe was t bij t zkh met Yorben> Alles ok?

Deel Deze Pagina