Alles was goed in het zkhuis en zoals sens schreef was het nog geen minuut dat ik binnen was,maar die arts is zo´n lekker ding ,daarvoor alleen al ga je op controle Tis een man van in de 40 en heeft 3 dochters ,maar ziet er ongelofelijk goed uit zeg! Yorben hoeft niet terug te komen. Zn oren waren ook goed gelukkig. Ga nu vispannetje eten.
Robine:Goed zeg van je solli,maar idd wel rot dat je nog zolang moet wachten weer,tzit je niet mee he? En heeft de biba boerderij pasta gesmaakt? Sem:Ik zie ook niet veel verschil bij Jayna hahaha,maar ze heeft prachtig haar.
Heeej meiden, Gelukkig zien jullie niet zoveel verschil wat Jayna dr kapsel betreft, haha.....was van tevoren echt bang dat er teveel af zou gaan. Je ziet het vooral van de achterkant dat het nu meer gelijk is, daar zaten echt hele lange plukken tussen. vanavond toen ze uit bad kwam leek t wel weer wat korter, omdat het dan nog meer krult. Fajah: mooi dat alles weer goed was met Yorben, kunnen jullie dr weer tegen aan! Robine: mooi dat je in de volgende ronde zit! Kan me voorstellen dat je toch gehoopt had meteen al definitief te horen dat je t geworden bent. Ik blijf voor je duimen! En heeft Jill gesmulf van de bibaboerderij pasta? Hier toevallig vandaag bibaboerderij vla gekocht. Hier lekker aan t bankhangen. Vanmiddag boodschappen gedaan toen len thuis kwam. In de supermarkt hadden ze bij de broodafdeling stukjes stokbrood met kuridenkaas liggen, waar jayna er 3 van op gesmuld heeft, steeds weer stiekem ging ze er met papa langs...haha, de boef! Morgenochtend in de Bilt bij Lenhard's neef en vriendin op kraamvisite. Ik heb het shirtje en de sokjes van rainbowbabies binnen voor hun zoontje, ben benieuwd wat ze er van vinden! Nou, ga nog ff wat drinken en maar weer voetbal meekijken.....turkije mag er van mij wel uit... fijne avond! Liefs Sem
Jeetje wat een rust hier vanavond, ben de enige die geweest is. Ga nu lekker mn bedje in, ff goede nacht maken, want als nederland morgen wint zal het wel weer laat worden! Trusten! Liefs Sem
Goeiemorgen allemaal! Jullie nog plannen voor het weekend, naast voetbal kijken vanavond? Wij krijgen morge vriendin van mij op kraambezoek met haar man en 2 dochtertjes. Jongste is ook van november 2006, dus dat wordt dolle boel voor Jesse. Zij is al wel geweest maar de rest nog niet. Gezelig. Vandaag verder rustig aan. Even naar de winkel wandelen. Maandag gaan we even Utrecht in. Dat is rustiger dan op zaterdag. En maar weer eens aan Sonja bginnen, want 5 september hebben we een bruiloft en daar wil ik niet in dit lichaam heen hoor. Sem: leuke foto van Jayna met haar geknipte haartjes. Idd niet veel vanaf, maar wel weer mooi modelletje. Robine: hoe is het met John? Balen dat er nu weer een 2e ronde is met je solli zeg. Sens: tjeetje je schoonvader... Wat erg zeg. Veel sterkte. Kunnen ze nog een transplantatie doen? Ik heb van de week ook besloten om donor te worden. Als ik zelf iets nodig zou hebben... Gelijk maar eens regelen. Sap: hoe is het met Lola? AM: hoe is het met Katja? Gelukkig gaat het goed met Kyllian en blijft ze even lekker binnen om aan te sterken. Taart en lasagna waren erg lekker. Ik heb een halve taart aan mijn ouders meegegeven, anders eet ik er zelf teveel van. Lasagna met spinazie was weer eens iets anders. Zo, ik ga Marijn maar eens verschonen want ik voel het warm worden op mijn been... O ja, wij hebben vandaag eens kunnen uitslapen! Marijn kwam wel om 5 uur, en Jesse om 7 uur maar iedereen is stil geweest tot 9 uur. Toen was Jesse toh echt wakker. Das echt luxe hier hoor!
LIS: En je zou nog een stukje taart voor mij bewaren! Lekker uitgeslapen met t hele gezin, heerlijk! Sem: Dr haartjes zijn echt mooi hoor zo. Bij Daynah is t toch ook veel voller geworden na t knippen en alles op 1 lengte is prachtig. Voor Jayna ook een boblijn, hahaha! Veel plezier op de kraamvisite vandaag! Kadootjes zullen zeker wel in de smaak vallen hoor! Fajah: Hihi een knappe dokter van Yorben. Heb je meteen zn leeftijd en aantal kids gevraagd? Je hebt nogal inside information van hem hoor, verdacht Fijn dat t met Yorben ok is! De Bibaboerderij pasta en Bibaboerderij vla zijn gisteren prima bevallen! Zo vanmorgen weer om 715 gaan hardlopen, heerlijk rustig was het. 20 Minuutjes achter elkaar, t ging nu alweer stukken beter dan eergisteren. Daarna gedouched en nog ff geslapen samen met Jill( die ligt nu nog!). Straks ff boodschapjes halen, John kijkt voetbal elders, ik ben weer alleen, maar ja, is niet erg. Als NL nog een ronde verder haalt geven we t de volgende keer hier en de finale ook! Allemaal beneden kijken op de beamer en feesten in de tuin. Hopelijk komen ze ronde verder. Het eten van Jill is momenteel te bizar voor woorden. Ze eet alles op! En blijft ook eten. Bord avondeten, 2 boterhammen, koekjes,appel,banaan, toetjes, worst, mannaatjes(rijstsnoepjes) etc etc. Weet niet wat me overkomt, heb dr nog nooit zo zien genieten van eten. Heerlijk! Zelfs alle avondeten die wij ook eten gaat naar binnen! En gewoon antwoord geven op alles he. Wil je nog een toetje? JA Heb je poep in de broek? NEE etc. Ze weet alles en reageert ook op de dingen die ik vraag. Ideaal! Ga ff kleertjes voor dr opzoeken voor vandaag. Tot later Fijn weekend!
Hoi hoi, Robine; wat heerlijk voor jullie dat Jill zo goed eet momenteel. En dat ze alles begrijpen vind ik ook ideaal, je kan echt al goed met ze communiceren. Jammer dat je vanavond alleen voetbal moet kijken, hoop voor je dat ze een ronde verder komen en dan hopelijk 2 feesten bij jullie in de tuin. Jij ook weer goed aan het hardlopen, best lekker in de ochtend he! LIS; wat heerlijk dat jullie nog ff tot 9.00 uur hebben kunnen liggen. Vooral van genieten, helemaal als het al niet te vaak voorkomt. Veel plezier morgen met je vriendin en kids, zal inderdaad een dolle boel worden met twee peuters van 20mnd . Sem; aaaah wat ziet Jayna er weer mooi geknipt uit . Alweer klaar voor het voetbal vanavond? Fijn dat je portfolio helemaal af is, lekker even niets doen en genieten van je gezinnetje. Fajah; mooi dat het allemaal goed was met Yorben en dat je niet meer terug hoeft te komen. Of baal je stiekum een beetje dat je niet meer terug hoeft . Sens; wat een rotnieuws las ik over je schoonvader, een kutziekte is het gewoon, bah. Ik kan me voorstellen dat hij jullie en Jaime graag wil zien. Hihi die Jaime aan de bbq, lachen hoor! Je doet het goed in de voetbalpoule! Netjes hoor. Verder kan ik niet teruglezen.. Ik heb lekker donderdag en vrijdag vrij gehad, lekker hoor zo een lang weekend. Volgende week weer, joehoe! Heb nl op vrijdag geen oppas omdat mn schoonouders op vakantie zijn. (had dr wel naar mn moeder kunnen brengen, maar ik vind het veel te leuk om zelf vrij te hebben ). Gisterenavond met een vriendin de stad in geweest, heerlijk gegeten. In de kroeg was de "pianohouse" erg leuk. 2 gasten, 1 piano, ander gitaar. Je kan dan op bierviltjes verzoeknummer opschrijven en op de piano leggen, deze spelen ze dan. Lag om 02.00 uur op bed. Om 07.00 Lieke wakker, heb dr bij me in bed genomen, maar slapen komt er dan niet meer van. Rick moet helaas werken vandaag anders had ik wel ff kunnen blijven liggen. Nou ja, is niet erg. Vanavond komen vrienden voetbal kijken, heb al allemaal lekkere dingen in huis gehaald. Hoop echt dat we winnen. Ik baalde gisteren trouwens giga dat de turken een ronde verder zijn. Niet normaal hier in de stad, leek wel een stille (maar dan luid) tocht van turken, echt duizenden geloof ik. Ben nu dan maar voor Duitsland in de finale. Heb in mn poule in de finale toch Nederland-Duitsland staan . Heb trouwens de foto's welke ik hier laatst gespamd heb van Lieke laten uitvergroten, heb ze allebei maar gedaan, kon niet kiezen. Hoop dat ik ze snel krijg, wil ze graag inlijsten en boven de bank of dressoir hangen. We hebben nog geen enkele foto van Lieke aan de muur . Wel van Lola . Mijn moeder belde net om te vertellen dat mijn nichtje is bevallen van een dochter, Sam (grrrr die naam stond ook op ons lijstje, nu dus niet meer ). Ze was nog maar 34 weken, maar ivm zwangerschapsvergiftiging is het kindje gehaald. Bij haar vorige dochter Pien had ze dit ook, zij is toen gehaald met 32 weken. Verder is alles geloof ik wel oke! Nou meiden, een hele fijne avond en tot later, Liefs Sap
hey meiden, Ik zat vanmorgen om Half 9 al bij de kapper,weer lekker een kleurtje en geknipt,heerlijk voor de vakantie. Jelte is met Chris mee nu,want die moest nog een ritje doen en zijn straks weer terug. Yorben doet een dutje en ik zit in bikini in de tuin,heerlijk weer vandaag he? Robine:Hahahahha ja die dokter ........ik heb een gezellig onderonsje met hem gehad gister .... Grapje hoor. Nee Jelte was mee en die begon natuurlijk tegen hem te lullen en toen begon hij over zn eigen kindjes te praten enz... hihihihi,nou toen wist ik dat dus,met dank aan Jelte Sap:Leuk dat je die foto´s van Lieke hebt laten vergroten,ze zijn ook erg mooi,ik zou ook niet kunnen kiezen. Veel plezier vanavond. Hoe is het nu trouwens met die tante van Rick die ook kanker heeft? Lis:Hihihih de helft vd taart maar aan je ouders weg gegeven,is verleidelijk he een taart in huis. Heerlijk dat de kindjes en dus ook jullie hebben kunnen uitslapen. Hier nog steeds geen reactie van die vriendin op het kaartje dat ik gegeven heb voor hun trouw,verwacht het ook niet meer,anders had ze nu toch weleens wat terug laten weten neem ik aan,tis een maand geleden. Denk dat ik me er nu maar eens bij moet neerleggen dat het teveel van 1 kant komt en dat ze mij niet eens waard is als vriendin. Ik ben veel te braaf altijd en wil voor iedereen goed doen. Ach laat haar maar,boontje komt om zijn loontje..... ga nog even zonnen en dan komen de mannen weer al terug denk ik. Fijne avond en laten we hopen dat onze jongens weer scoren!
Sap: Goed zo dat je die twee mooie foto's van Lieke heb laten vergroten en gaat ophangen! Onder t mom, de eerste staartjes Hihih. Klinkt gezellig je stapavondje van gisteren. Volgende keer blijf ik ook bij je slapen hoor, kan Rick mooi op de meisjes passen en anders laat ik Jill een weekendje thuis! Sam is zeker een leuke naam, al zou ik em dan wel voor een jongen gebruiken. Fijne avond vanavond! Fajah: Jammer hoor van die ''vriendin''. Zou me er maar bij neerleggen dat je jou vriendschap niet waard is! Je hebt je best gedaan, als er dan geen reactie oid op komt dan moet je er misschien maar in berusten. Zo dus jelte heeft de Dr. ff voor je uitgehoord Hahaha, slimmerd! Hier worden momenteel de wc rollen kaalgeplukt.........ga ff actie ondernemen. Laterz p.s. wat een waardeloze dag vandaag, verveel me............ga wel ff wandelen met Jill naar de kinderboerderij, hebben we ff wat te doen. Liefs
Hehe eindelijk, had de foto niet meer verwacht . Maarre mooie buik hoor, superzwanger! Wel leuk zo samen met je zus zwanger zijn lijkt me. Geniet van je verlof!
Ja ben die linkse en haha ja hij kwam nog wel de foto Fajah, dat zijn mijn zusjes, alleen rechter is ook zwanger. 2 juli uitgerekend.
Jayna wat heb jij mooie krullen! Robine: gefeli dat je door ben naar de 2e ronde! Ookal had je gehoopt dat je gelijk iets te horen kreeg. Ik heb 3 ronde's gehad, dus 2 valt nog mee Klinkt leuk bibaboerderijpasta Zag ze vandaag ook in de c1000 folder staan, komende week krijg je een cd bij 2 bbb artikelen. Semmi: je was dus hier in de buurt hihi. Hoe was het op kraambezoek? Je bent vast weer verliefd geworden Fajah: wat fijn dat alles goed was met Yorben! Nu geen controles meer? Jammer dat je de arts dan noet meer ziet Nou als je vriendin ook niet eens een reactie geeft op je kaartje.....je hebt zelf nu toch al wat pogingen gedaan..... LIS: marijn doet het echt goed 's nachts he! Suc6 net Sonja Sappie: gefeliciteerd met Sam! Jammer he dat je dan die naam niet meer kan nemen. Heb ik dus ook een btje met Milan, alhoewel we hm ws niet eens meer zouden kiezen. En gisteren begon Djurre over de naam Lieke, vinden we beiden ook een mooie naam....maar zou dus echt geen naam meer kiezen van iemand van hier. Veel plezier vanavond! Charissa: mooie buik! Echt bijzonder lijkt me dat om gelijk met je zus zwanger te zijn. Beiden mooie buiken! Met Katja gaat het al beter, ze is volgens mij flink aan het aankomen, ze eet iig goed. Ook met Kyllian samen gaat het super goed! Aangezien ze zo aanhankelijk en rustig is zit ik steeds meer eraan te denken dat er buiten misschien iets gebeurd is waardoor ze ook niet kon eten. Opgesloten in een schuur ofzo. Naja blijft altijd gissen. Verder zijn we vandaag planten wezen halen. Nu moeten we alleen nog wat planten voor de zijtuin hebben en dan is alles af. Volgende project wordt het schuurtje verven denk ik. Kyllian werd vannacht een paar x wakker en vroeg dan om melk. Hij heeft echt negaveel gedronken vannacht, maar anders sliep hij echt niet. Hij had overdag ook bijna niets gedronken volgens oma.
Oooow spannend Charissa,dat duurt niet lang meer voor je zus. Jou buik is al lekker rond. Weet je het geslacht van je zus haar kindje?En is het haar 1ste? Hier is het enorm benauwd buiten, 31 graden Pffffff. Verveel me een beetje,Chris is de auto aan het wassen.
Am:Zo zo al over babynamen bezig Fijn dat het met Katja zo goed gaat. Ja leuk he dat Charissa samen met haar zus zwanger is, Mijn zus was ook zwanger toen ik zwanger was,erg leuk was dat,maar mn zus kreeg helaas een miskraam
Ik kan helaas niet samen zwangeren met een zus, heb alleen 2 broers. Schoonzussen die zwanger zijn zullen ook ngo wel ff op zich wachten