November 2006 mama's (nieuw)

Discussie in 'De mama's' gestart door Beheer, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Houten
    Achterin de zijtuin moeten dus nog planten...en helemaal achterin staan de miniplantjes van Sens al die nog heel groot moeten groeien :D (Sens er staan er ook nog een paar in de achtertuin tegen de schutting!)

2. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Met het buurmeisje:

3. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Toen oma kwam zijn we maar even binnen gaan spelen:

4. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Weer klaar voor oranje!

5. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Ik ben heel lief voor Katja:

6. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
  7. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Am:Leuke foto`s van Kyllian,en hij is erg lief voor Katja zo te zien.En jullie hebben mooi de tuin gedaan hoor.Jullie huis is toch nog best nieuw?!?

8. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Het is nu 7 jaar oud geloof ik, wij zitten er nu 3 jaar in. We waren de 2e bewoners daar.

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Dag meiden,

Wij zijn weer terug uit limboland. Best heftig, emotioneel.
    Schoonouders waren erg blij om afleiding te hebben, wij waren er en de broer van chiel met zn vriendin en natuurlijk Jaime die zorgt voor de nodige humor en ontspanning voor hen.
    Mn schoonvader houdt zich zo goed en mn schoonmoeder ook. Vanochtend barstte ze in tranen uit toen ik met haar aan het praten was, heb haar flink geknuffeld, ze heeft het echt zwaar. Ze heeft heel lang in ziekenhuis gewerkt en weet van de hoed en de rand.
    Vorige keer heb ik door geboorte van Jaime niet alles meegekregen maar schijnbaar was die tumor zo agressief niet leuk. Schoonvader praat nu ook in van als ik september haal kom ik mosselen eten bij jullie. Schijnbaar komt het maar in 1% van de gevallen terug in de andere nier zo'n soort tumor. Juist daarom denkt mn schoonmoeder dat ergens anders in het lichaam de oorzaak zit (ze denkt longen omdat hij heel naar hoest, toen voor de eerste diagnose, maar nu ook weer).

We hebben niet constant over de ziekte gesproken juist voor de afleiding. Vanmiddag gegeten in Duitsland bij een Italiaan en allemaal genoten.
    Dinsdag krijgt mn schoonvader een ct scan van het hele lichaam en donderdag hoort hij dan hoe of wat. Meiden duimen jullie mee dat de plek op zn nier iets anders is?

Ik ga even verder niet reageren doe ik morgen. Hoop dat jullie dat niet erg vinden.

Lfs

10. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Jeetje Sens heel veel sterkte voor jullie allemaal :( Zijn zn longen vorige keer niet nagekeken? Ik ga zeker voor jullie duimen......
    Knuffel

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Dank je am is lief van je. Vorige keer geen gehele scan gemaakt en ook geen lichte chemo gegeven nadat nier eruit gehaald was.

Trouwens wat een rotwedstrijd zeg......niet normaal toch!in tegenstelling tot wat voorheen zo was..

12. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Vind het wel vreemd hoor dat ze hem niet gelijk helemaal goed gescreend hebben. Maargoed nu niets meer aan te doen, we hopen op het beste....

Ja geen leuke wedstrijd he, heb het gevoel dat ze het niet gaan redden. Hier kwam na het doelpunt gelijk vuurwerk buiten...btje overdreven....

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik moet eerlijk zeggen dat wij er geen vertrouwen in hebben. Maar wat ik eerder zei we gaan het zien.

Nl ligt eruit hoor had ik wel verwacht maar toch jammer heh. Maar typisch oranje heh.

lfs.

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Is toch niet normaal heh oranje...wat is ermis met die gasten?

Denk 1: boularouz eruit laten...die is met andere dingen bezig nu en terecht
    denk 2: minder denken in tha pocket.....

oh nu 3-1
    afgelopen...zonde hoor

Maar mijn poule gaat goed ;)

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Jammer maar helaas wel nederland.
    Ik had ze ook in de pool niet in de kwart finale door.In mn poul rusland winnen.

Echt jammerrrrr maar wat ik zeg typisch nederland

16. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Wel jammer, maar vind het ook wel typisch voor Nederland hoor.

Nu verder hopen op succes in je poule Sens. Hier was er ook vuurwerk bij het doelpunt van Nederland en ook na de gehele wedstrijd.Tja, moet toch op he.

17. Lady Ice Shirr

Lady Ice Shirr Fanatiek lid

17 mei 2006
    2.104
    0
    0
    Nieuwegein
    Sens: sterkte voor jullie.
    Wat verschrikkelijk voor je schoonvader en de familie zeg. Als hij de scan heeft gehad, krijgt ie dan uitslag of duurt dat weer even?
    Kan hij er wel over praten? Mijn vader heeft kanker gehad maar hij kon er niet over praten. Dat was vooral voor mijn moeder zo erg. Ik was toen nog maar 13 dus er is veel langs mij heen gegaan toen.
    Denk aan jullie.
    Dikke knuffel van ons.

18. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Ja jammer he....
    Dennis baalde al, hij heeft storingdienst en werd net onder de wedstrijd gebeld...dus die is nu weg naar Kampen.
    Ikke lekker met de laptop in bed en ga zo lekker slapen, zal wel nachtwerk worden van hem :(

19. Annemonique

Annemonique VIP lid

13 okt 2005
    7.873
    0
    0
    Houten
    Helaas.....

Balen dat hij wegt moest Charissa....maar hij heeft niets gemist. Ik heb dit weekend ook bereikbaarheidsdienst, maar tot nu toe nog geen telefoontje gehad ;)

20. Jelyor

Jelyor VIP lid

16 feb 2006
    5.317
    0
    0
    Heh verdorie ,jammer dat Nederland eruit ligt hé?Maar hun verdiende loon eigenlijk,want ze hebben echt slecht gespeeld.

Sens:Dikke knuffel voor jullie,verschrikkelijk nieuws over je schoonvader,ik ga duimen dat er toch nog iets aan gedaan kan worden.XXX

Charis:En was Dennis laat thuis?

Am:Beetje overdreven ja dat vuurwerk.Ze gaan er altijd al van uit dat ze winnen he?

Ik ga zo in de douche,Chris en Jelte zijn naar de bakker.
    Vanmiddag naar mn vriendin,ze heeft ook 2 zoontjes net als ik in de zelfde leeftijd.
    Word lekker drukke boel denk ik met 4 jongens. :)

Fijne dag meiden.

Ow zal nog even een fotoootje spammen van Yorben zn nieuwe kapsel;tis wel erg kort nu,maar das lekker in de zomer toch?

Deel Deze Pagina